haha geniet ervan en vergeet je afwas niet mee te nemenquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]En met mijn badeendje onder de douce gaan spelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:45 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha geniet ervan en vergeet je afwas niet mee te nemen
lekker snel klaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 04:50 schreef Rucky het volgende:
[..]Een koffiekopje is het enige denk ik.
Met de afwas wel.quote:
Rucky zwaait Belle uit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 05:39 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 aan het boarden is en FOK! gedag zegt
Langleve de ovchip... Godzijdank na veel gezeur hier weer een servicepoint op t 'stationnetje' waar je weer abbo's kan kopen. Maar voor jou moet je dus digitaal begrijp ik?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:12 schreef Rucky het volgende:
Er worden gvd geen bus abbonementen meer verkocht op het station.
Nu moet ik waarschijnlijk ook zo'n kutding.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Langleve de ovchip... Godzijdank na veel gezeur hier weer een servicepoint op t 'stationnetje' waar je weer abbo's kan kopen. Maar voor jou moet je dus digitaal begrijp ik?
Wat een goed idee... Ik zou niet weten wat ik zonder mn rijbewijs zou moeten dus ik zeg doen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu moet ik waarschijnlijk ook zo'n kutding.![]()
Ik ga wel weer een rijschool bellen.
Het is wel weer een nadeel dat als ik naar huis moet hier al in de file staat. Maar eens op mijn werk overleggen dat ik in de pauze kan lessen. Dan kan ik ook meerdere lessen per week nemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Wat een goed idee... Ik zou niet weten wat ik zonder mn rijbewijs zou moeten dus ik zeg doen!
Sommige rijscholen lessen rustig tot 19.00 en op zaterdag ook. Op verschillende dagdeal sites zie ik weleens aanbiedingen staan die best heel voordelig zijn. Kun je niet eerder op je werk beginnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:23 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is wel weer een nadeel dat als ik naar huis moet hier al in de file staat. Maar eens op mijn werk overleggen dat ik in de pauze kan lessen. Dan kan ik ook meerdere lessen per week nemen.
Lijkt handig maar is het niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:42 schreef kahlie het volgende:
[..]
Sommige rijscholen lessen rustig tot 19.00 en op zaterdag ook. Op verschillende dagdeal sites zie ik weleens aanbiedingen staan die best heel voordelig zijn. Kun je niet eerder op je werk beginnen?
Tja... hier in de stad is het *altijd* druk. Zelf heb ik nooit 's avonds gereden of in het weekend. Toen ik aan het revalideren was mijn rijbewijs in 3 maanden gehaaldquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lijkt handig maar is het niet.
Het verkeersaanbod is dan veel rustiger dus je leert eigenlijk niet hoe het er "in het echt" aan toe gaat.
Bovendien is er tijdens een examen ook meer kans op een groter verkeersaanbod waar je dan niet aan gewend bent.
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:03 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tja... hier in de stad is het *altijd* druk. Zelf heb ik nooit 's avonds gereden of in het weekend. Toen ik aan het revalideren was mijn rijbewijs in 3 maanden gehaaldNog steeds superblij mee!
vuilniszakken ftwquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:49 schreef OpnieuwBeginnen het volgende:
het zal ook eens meezitten he ..
gisteren vergeten om de buggy onder de afkapping te zetten, dus dat ding is nu zeik en zeiknat geregend, uitgerekend nu ik er op uit MOET .. oa naar de huisarts om een tijdelijke inschrijving te regelen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |