Te veel moeite voor mij?quote:
Ik weet het Ruck!!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als er nou nog één iemand de y vergeet dan gaat die iets van mij krijgen. 3x raden wat.
Kon je niet meer mee op vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het Ruck!!!
Het wordt nog druk op het "deze mensen krijgen hoogst waarschijnlijk een dreun bankje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
ik doelde op heel iets andersquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het wordt nog druk op het "deze mensen krijgen hoogst waarschijnlijk een dreun bankje"
jij denkt veel te ver doorquote:
quote:
Was de vorige dreun te hard dat je nu wartaal uitspreekt.quote:
Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:43 schreef Ehhe het volgende:
* Ehhe heeft 'n pijnlijke kies. Mén, nooit gedacht dat het zoveel pijn zou doen
.
Rucky, kan je niet met zo'n singlesgevaldinges op vakantie? Ben je niet helemaal alleen
I love it.quote:
Ik ook maar kan ook wel van de vrijheid genieten. Maar jij bent een lieve meid en je gaat er nog wel één tegen komen.quote:
hey hoiquote:
Duurt veel te langquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook maar kan ook wel van de vrijheid genieten. Maar jij bent een lieve meid en je gaat er nog wel één tegen komen.![]()
Hooooiiii!!!quote:
Hoe ist?quote:
Stiekum ben je een beetje mijn vriendinnetje.quote:
Fok!haremquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:06 schreef Ehhe het volgende:
Whehe rucky, je hebt inmiddels al een hele harem
Ik hou niet van delen en niet van veel(quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stiekum ben je een beetje mijn vriendinnetje.![]()
Gewoon lekker samen op vakantie gaan dus (hoeft natuurlijk niet met extra bedoelingen, maar kan ook goed als vrienden o.i.d)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Stiekum ben je een beetje mijn vriendinnetje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |