Ja, ik heb toen mijn studieschuld in 1x afbetaald (was ook niet zoveel, paar duizend...) ben wel blij dat ik die last nu niet meer heb!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef Mini. het volgende:
Jeetje, knap hoor, zoveel sparen! Ik los per maand 200 euro af aan m'n studieschuld, en dan probeer ik nog 100 euro per maand te sparen maar dat is er ook vaak aan het eind van de maand alweer af.
Of het echt geld is wat je spaart of apart zet voor afschrijving van auto, witgoed, grijsgoed et cetera...quote:
Als ik een nieuwe computer ofzo moet (dat is het enige wat ik "af zou schrijven", heb geen auto en zo), dan koop ik die gewoon en spaar ik een maand niet denk ik. Makkelijkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef V1z0R het volgende:
Sparen sparen of hoort afschrijving er ook bij?
Dat iddquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe computer ofzo moet (dat is het enige wat ik "af zou schrijven", heb geen auto oen zo), dan koop ik die gewoon en spaar ik een maand niet denk ik. Makkelijker
Ook een flink bedragquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:00 schreef Mini. het volgende:
Jeetje, knap hoor, zoveel sparen! Ik los per maand 200 euro af aan m'n studieschuld, en dan probeer ik nog 100 euro per maand te sparen maar dat is er ook vaak aan het eind van de maand alweer af.
Gewoon nog even niet aan kinderen beginnenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baardmans en ik moeten straks tegelijk gaan beginnen aan het afbetalen van onze studieschuld.. Ik vraag me soms echt af hoe mensen dat doen, zeg... Volgens mij verdienen we helemaal niet slecht, maar ik raak in paniek als ik me bedenk hoe we daar een kindje van moeten onderhouden.
.
Ja maar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon nog even niet aan kinderen beginnen.
Dat is wel lekker ja! De mijne is een stuk hoger, helaas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, ik heb toen mijn studieschuld in 1x afbetaald (was ook niet zoveel, paar duizend...) ben wel blij dat ik die last nu niet meer heb!
Nope, volgend jaar rond deze tijd pas. Is volgens mij wel nodig hč? Naja, kan ik nog ff doorsparenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:23 schreef Ml-etje het volgende:
Vik, kan wel een zeikerd zijn maar heb je reeds onbepaalde tijd? Ivm het kopen?
Ja wellicht dat je een hypotheek kunt krijgen maar dan is het wel heel tricky.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope, volgend jaar rond deze tijd pas. Is volgens mij wel nodig hč? Naja, kan ik nog ff doorsparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |