Goed, fijn & soepel! Ze zijn Cas net te klein. Hij heeft nu 2 paar slofjes van Boumy in maat S, die zijn op de groeiquote:
62/68 is voorlopig wel goed denk ik. Hij's nu 60 cm, dus dan kan het nog even.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik maak vanavond even foto's! 62/68? Of ook al wat kleine 74? (Cas gaat nu naar maat 80)
Ik neem vanavond even wat foto's!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
62/68 is voorlopig wel goed denk ik. Hij's nu 60 cm, dus dan kan het nog even.
en pm terugquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Morretje, je hebt een pm voor dat pakket 86
naast elkaar of achter elkaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef mikoxx het volgende:
En een koelstra duobuggy, donkergrijs. Ook in prima staat! Iemand???
Bij de H&M voor een paar euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef meissie1595 het volgende:
Heeft er iemand een zonnehoedje maat 86 of groter voor een jongen.
We gaan op vakantie in september.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Draakjuh het volgende:
Morretje pakketje is goed aangekomen,
dank je wel
Naast elkaar. Zal ff foto maken vnvnd. Campingbedjes staan nu bij mijn ouders, maar 1 is oranje/zwart, de andere is geel/zwart. zwartquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
naast elkaar of achter elkaar?
En wat wil je voor de campingbedjes hebben? (fjoootoooo)
8,95 bij de prenatal op t moment. (als backup-plan dus)quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft er iemand een shirtje in de aanbieding met de tekst "ik wordt grote zus" maatje 92 ongeveer
sorry, verweekte hersenenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ook bij prenatal gaan ze deze specifieke tekst niet hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft er iemand een shirtje in de aanbieding met de tekst "ik word grote zus" maatje 92 ongeveer.
Wil je m ook verkopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef kaatjejannie het volgende:
ik heb 'm in het paars. Maat 80 volgens mij
misschien kunnen we ruilen, ik heb ook nog een paar allstars mt 26 en maat 23 liggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb die all stars liggen. Kunnen door de brievenbus maar wel mega harde zool natuurlijk.
En een paar flexibele eerste schoentjes van jochie maat 21
Korte of lange mouwen? Ik heb wel wat, kan ik later op de foto zetten, dan kun je zelf kijken wat weertechnisch geschikt is voor je meisje en wat je leuk vind. En vanaf maat 62 heb ik grotendeels zelf nog nodig helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben op zoek naar jumpsuits in maat 56 / 62 / 68 voor ons meisje. Die dingen zijn fijn!
Mogen ook best stoer zijn
Ik zie ze nu toevalligquote:Op zondag 15 juli 2012 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn er hier nog meer die de auto shirts hebben als het goed is meidenHet is Lindex namelijk.
ik heb wel interesse!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb dat,brandweershirt ook nog, die gaat ie niet meer passen![]()
Heb ook nog een ander brandweershirt trouwensbij interesse wil ik er wel een foto van maken
![]()
(Allebei 86)
Merciquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga morgen even een foto maken van de shirts.
Popples heeft dan eerste keus en daarna jij hilliebillie!
doe maar rustig aan hoor!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga morgen even een foto maken van de shirts.
Popples heeft dan eerste keus en daarna jij hilliebillie!
grote voetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef Frups het volgende:
Iemand toevallig meisjes regenlaarsjes in maat 27/28 in de aanbieding?
Het heeft geen haast!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Tinuviel het volgende:
Marjolijntje, sorry dat ik vandaag niet meer heb gepost. Ik zal morgen de foto's erop zetten.
Ik heb nog een pakketje met hema shirts, h&m vestjes en joggingbroekjes van H&M.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:59 schreef moi80 het volgende:
Wat een leuke shirts, helaas te laat. Als er nog iemand leuk jongensspul heeft in maat 74 ( in deze maat alleen nog op zoek naar wat shirts/truien/polo's/longsleeves), 80 of 86 heb ik zeker interesse.
Heb je een foto'tje?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb nog een pakketje met hema shirts, h&m vestjes en joggingbroekjes van H&M.Maat 74
die wil ik wel!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef sproet-je het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de kast aan het opruimen![]()
Snoozebaby verschoningsmatje voor in je luiertas. Hij kan helemaal klein worden opgevouwen. Ik heb hem amper gebruikt. Was duur dus 5 euro.
Had je die er net niet gelijk erbij kunnen zettenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef sproet-je het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de kast aan het opruimen![]()
Snoozebaby verschoningsmatje voor in je luiertas. Hij kan helemaal klein worden opgevouwen. Ik heb hem amper gebruikt. Was duur dus 5 euro.
kijk er mee uit he. zelfs in een ringsling wordt inmiddels afgeraden je baby liggend te dragenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef KatyM het volgende:
Heeft er iemand nog een bijv. lodger draagzak liggen? Een makkelijk kliksysteem waar ook pasgeborenen horizontaal in kunnen? Ik ben niet zo van t knopen en wikkelen.
ook ervaring mee; was ook niets.... tenminste niet voor ons....quote:Op maandag 16 juli 2012 13:43 schreef Zoë23 het volgende:
http://www.babyproductvan(...)inimonkey-draagdoek/
Of zoiets katy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Als je het een keer wil proberen, kom gerust eens langs!quote:Op maandag 16 juli 2012 14:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Tot wanneer kun je een bondolino gebruiken? En is het zelfs aan te raden wanneer het kindje in kwestie nog nooit gedragen is op die manier?
Rienk is nu een kilo of 12 en kan er nog in. Het is goed te tillen tot een kilo of 10 denk ik. Ze 'kunnen' tot veel langer, maar mijn rug blieft dat nietquote:Op maandag 16 juli 2012 14:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Tot wanneer kun je een bondolino gebruiken? En is het zelfs aan te raden wanneer het kindje in kwestie nog nooit gedragen is op die manier?
Dat de beentjes bij de bondolino wel goed zitten en bij de baby bjorn niet.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:11 schreef Marrije het volgende:
Wat is het verschil dan tussen zon bondolino en een babybjorn?
-edit- dat ie ook als rugdrager gebruikt kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Vlinder op 16-07-2012 15:57:13 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:05 schreef Marrije het volgende:
Thanks Vlindur & Gerb, hmm, ik heb ooit eens zo'n drager ala babybjorn gekregen alleen had die wel een soort van bandjes/riempjes om die beentjes niet naar beneden te laten hangen maar naar de zijkant te leiden. Nou ja, ik heb het nauwelijks gebruikt. Ik gebruik nu heel af en toe een sling, maar dat is dus ook niet goed als ik het hier zo lees. Sorry voor oftopic.
Oh mag ik hem even proberen? Dan kan ik hem daarna evt kopen van jou of van DML. Dat zou heel fijn zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 13:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kan je eventueel een bondolino lenen Katy? Ik heb een paarse. Erg fijn, al draag ik Sofie nu niet meer. Ze wil selluf lopen!
Je mag ook mijn ergo lenen met baby inzet..er is een draagmeet in amstelveen bij Tinuviel 5 augustus, dan kan je ook verschillende dingen uitproberenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef KatyM het volgende:
Heeft er iemand nog een bijv. lodger draagzak liggen? Een makkelijk kliksysteem waar ook pasgeborenen horizontaal in kunnen? Ik ben niet zo van t knopen en wikkelen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb nog een pakketje met hema shirts, h&m vestjes en joggingbroekjes van H&M.Maat 74
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand nog H&M vestjes in maat 74?
Ik heb ze ongeveer in alle kleuren in maat 62.... ik vind ze zo leuk!
deze dus:
[ afbeelding ]
Dan koop je iets goedkoops bij de bart smit of zo?quote:Op maandag 16 juli 2012 19:54 schreef simmu het volgende:
jongens, die verkleedkleertjes is echt dringend. ze moet donderdag verkleed en ik heb enkel een way te warm bijenpakje.....
half uur per auto. die wederhelft meeheeft. daarnaast hoopte ik op niet-hema-achtigs.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan koop je iets goedkoops bij de bart smit of zo?
bij de hema kost het ook maar 10 e. . .quote:Op maandag 16 juli 2012 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan koop je iets goedkoops bij de bart smit of zo?
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:01 schreef simmu het volgende:
[..]
half uur per auto. die wederhelft meeheeft. daarnaast hoopte ik op niet-hema-achtigs.
nja, ik hoop dus iets wat meer passend voor mn meiske te vindenquote:Op maandag 16 juli 2012 20:01 schreef Marrije het volgende:
Hier ligt een ridderpakje (vd hema) niks te doen in de kast, maar dat is een saai pak hoor.
simmu, hier een piratenpak dat je kunt lenen/hebben, maat onbekend, thomas had m aan vanaf 3 tm 8 jaarquote:Op maandag 16 juli 2012 20:03 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, ik hoop dus iets wat meer passend voor mn meiske te vindendie is meer het zwaarden zwaaiende prinsesje zeg maar. ze wil trouwens zelf een piraat zijn, en daar had ik wel iets voor gevonden, maar die's duur en leveren wellicht niet op tijd
nja, en sorrie als ik wat agro overkom. het dreigde even onder te sneeuwen, da's me al vaker gebeurd, en ik heb gewoon mijn dag niet
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb alleen een mega Mindy pak simmu, maar ik weet niet of Lotte die wik uitlenen
oeh!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2012 20:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
simmu, hier een piratenpak dat je kunt lenen, maat onbekend, thomas had m aan vanaf 3 tm 8 jaar![]()
interesse? pm
Morgen komt de fotoquote:
Ik weet hoe het gaat, heb 3 kabouter hier rondlopen. Ik kom totaal nergens aan toe.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Morgen komt de fotovandaag amper op zolder geweest (vriend werkte thuis dus die haalde de peuter uit bed enzo).
Peuter is er morgen niet dus kan ik t ook even op mn gemak doen.
Uiteraard onder voorbehoud van bevallingen enzo
Heb jij een ergo? Neem je die mee naar de meet? Die wil ik heel graag proberen. Zit namelijk te denken nog een drager te kopen. Bondolino en ergo zijn dan wat opties.quote:Op maandag 16 juli 2012 19:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Je mag ook mijn ergo lenen met baby inzet..er is een draagmeet in amstelveen bij Tinuviel 5 augustus, dan kan je ook verschillende dingen uitproberen
Dat is misschien wel wat om heen te gaan, gezellig. Wie weet is die ergo ook wel iets voor mij. Ik ga het topic checken. Bedankt!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:53 schreef bitterend het volgende:
[..]
Je mag ook mijn ergo lenen met baby inzet..er is een draagmeet in amstelveen bij Tinuviel 5 augustus, dan kan je ook verschillende dingen uitproberen
Fijn dankjequote:
Welke maat is dat Son?quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
De brandweershirts. Beetje crappy telefoonfoto, kleur van de groene klopt.ook niet helemaal.
Liefhebber meldt zich!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het groene brandweer shirt op Son haar foto heb ik ook in maat 86 voor de liefhebber.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het groene brandweer shirt op Son haar foto heb ik ook in maat 86 voor de liefhebber.
Ow dat is mss ook wel interessant!!quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:57 schreef Sam1993 het volgende:
Diaan geen boekjes van barbapapa wel dvd's weet niet of je daar intresse inhebt?
Ik ga vanavond even overleggen met Peace. Ik laat het je nog weten!quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:40 schreef Sam1993 het volgende:
Deel 1 t/m 4
De geboorte van barbapapa
Het nieuwe huis van barbapapa
De Avonturen vanbarbapapa
De ark van barbapapa.
Er zitten krasjes op maar ik verzeker je dat ze het doen en wij spelen ze af op de playstation niet eens een goede dvd speler:) Zijn orginele dvd's Amer kijkt er niet meer na:) Laat me maar weten wat je ervoor zou willen geven ik heb namelijk echt geen idee en dan zal dat waarschijnlijk wel prima zijnpm mag ook hoor:)
Bij vijf minuten kan je ook nog niet zeggen of het een succes natuurlijk 😉quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:56 schreef bitterend het volgende:
Ik heb hier een puckababy piep lime 0-3 maanden te koop 22.50 incl verzenden
We hebben hem 5 minuutjes ofzo gebruikt, het was hier geen succes
Die van de hema, ja! In ieder geval, ook een beetje afhankelijk van de maatquote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:13 schreef mrien het volgende:
Wilde je dat poezen rompertje trouwens nog marjolijntje?
hoe nieuwsgierig kan je worden van zo'n weggehaald bericht?quote:
Deze heb ik gelezen bij de bekkenfysio (die heeft gelijk wat bevallingsoefeningen gedaan met mij toentertijd).quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:14 schreef Zoë23 het volgende:
Te koop
Het boek: duik in je weeën
Voor uitleg:
http://www.bol.com/nl/p/duik-in-je-weeen/1001004007494160/
8euro incl verzenden
Werd mij ook aangeraden door de fysioquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:59 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Deze heb ik gelezen bij de bekkenfysio (die heeft gelijk wat bevallingsoefeningen gedaan met mij toentertijd).
Erg veel plaatjes, en heel erg duidelijk. Er worden verschillende methodes uitgelegd om je bevalling voor te bereiden, en er wordt goed uitgelegd wat er gebeurt in je lichaam tijdens de bevalling. Een aanrader dus!
hoi!quote:Op zondag 22 juli 2012 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan ik iemand tegen de verzendkosten gelukkig maken met een stapel kniekousen maat 12-18maanden? Allemaal van de hema.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hoe nieuwsgierig kan je worden van zo'n weggehaald bericht?
Nou is heel simpel hoor...ik had mn complete babyuitzet neergezet, maar toch gister samen besloten mn implanon er weer uit te laten halen en voor een 3e kindje te gaanquote:
Witte.maillot heb ik, ik wil echt een leggingquote:Op zondag 22 juli 2012 20:54 schreef Lamb29 het volgende:
Wel een witte mailliot hier Sonnetje.. maat 56
Niet zo kieskeurig jahquote:Op zondag 22 juli 2012 21:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Witte.maillot heb ik, ik wil echt een legging
Yup!quote:Op zondag 22 juli 2012 22:34 schreef flugeltje het volgende:
Iemand interesse in knullenkleertjes maatje 50/56?
Weet je toevallig het merk en het bouwjaar? Mijn tante is verzamelaar van deze kinderwagens, ik kan wel eens een balletje voor je opgooien?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:49 schreef Kleurdoos het volgende:
en kent iemand, iemand die graag een ouderwetse kinderwagen zou willen? ding is compleet, heeft een nieuwe set riempjes en bandjes.. er zit ook een peuterstoeltje bij die je erop kan klemmen etc, wagen mag weg voor 75,-
Ik heb d'r even voor je gemaild, ze is nu op vakantie dus wanneer ik antwoord krijg is even afwachten. Mocht je em aan iemand anders kwijt kunnen moet je het gewoon doen! Zij heeft er al 50 ofzoquote:Op maandag 23 juli 2012 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
het is een Van Delft uit 1958 geloof ik
die bedreigen we gewoonquote:Op maandag 23 juli 2012 12:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
is goed. Als niemand ons voor was per pm
Exact dezelfde? Dan wil ik die wel. Die 104 past Elin nog begrijp ik en Puck dus voorlopig nog niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:15 schreef Lijnloos het volgende:
Mochten jullie er nou echt om willen vechten, ik heb nog een iets kleinere maat (MInke is er nu net uitgegroeid) die op zich best weg mag van mij... Komt ook van Bodpa af volgens mij.
Ik heb er 3, waarvan 1 maatje 56 maar net zo lang.. Of die andere 2 dan dus groot uitvallen, of die klein durf ik niet te zeggen. Ik snor ff een foto voor je op. Foto's gevonden en toegevoegd:quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef Gerberaatje het volgende:
Heeft er iemand nog zachte meisjes broekjes maat 50-56 liggen?
Ik had muppet als referentiekader en die was zo uit 56, maar mijn mini zit nog ruim in maat 50 (ondanks dat ze veel langer is als 50 cm, rond de 55 maar maat 56 is echt geen pan nog... lange romp denk ik)! Dus ik heb niet zoveel broekjes....
quote:Op maandag 23 juli 2012 13:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mooi geroggeld dan! Kan deze naar mij en die andere naar KDEn daarna ruilen we ze wel weer om
Octopussy mijn buuf wou eventueel een dubbelzijdige elektrische kolf hebben. Ze is nu op vakantie dus ik kan haar pas na 5 augustus vragen. Wup heeft die van haar net verkocht en had 2 geïnteresseerden behalve mij, dus wellicht wil degene die haar kolf niet heeft gekocht ook wel die van jou hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:09 schreef octopussy het volgende:
Heeft er iemand interesse in mijn kolf? Hij wordt hier niet meer gebruikt.
Het gaat om een Medela Freestyle met alles er op en eraan. Superding, de mercedes onder de kolfapparaten![]()
Voor 150 euro mag ie weg.
dn wil ik dus graag je grote.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:36 schreef bodpa09 het volgende:
Yup, dat is dezelfde! Volgens mij heb jij hem idd van mij overgenomen voor Minke.
Is goed hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dn wil ik dus graag je grote.
ik zal gelijk morgen even foto's voor je maken van t egelspul
Ik houd het in gedachtenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:20 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Octopussy mijn buuf wou eventueel een dubbelzijdige elektrische kolf hebben. Ze is nu op vakantie dus ik kan haar pas na 5 augustus vragen. Wup heeft die van haar net verkocht en had 2 geïnteresseerden behalve mij, dus wellicht wil degene die haar kolf niet heeft gekocht ook wel die van jou hebben.
Vanaf maatje 80 welkom, en daaronder vast voor andere dames ook welquote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:37 schreef gizzfonz het volgende:
Heeft er iemand toevallig jongens spul maat 122? De oudste schiet ineens de lucht in, heb al wat geshopt, maar niet echt helemaal kunnen slagen.
Verder heb ik nog het nodige babyspul liggen voor jongens, is daar interesse voor? Dan gooi ik het even op een foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.persoon die veel spul wil, gaat voor, pm's graag want ik ben een chaosidioot momenteel
-edit- al een hoop weg.. staat er niet meer tussen nu!
[ Bericht 7% gewijzigd door Kleurdoos op 25-07-2012 12:32:28 ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
de aapjesslofjes en uilenromper zijn freebies, voor de veelkoper (volgens mij wordt dat poezebeest)
juhp, heb ik van r gekregen, daarom ook freebsquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:41 schreef Fannetje het volgende:
Hé, die apenslofjes ken ik! Heb je die via TM?
nouja hij raakt ook al aardig uit de 80quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
KD! Nogmaals: flink te eten geven die zoon van je! Zou mooi zijn als hij Simon echt in gaat halen
S ookquote:Op woensdag 25 juli 2012 11:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nouja hij raakt ook al aardig uit de 80
Maat 19, ga je die verkopen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Fannetje het volgende:
Gezocht:
Teva's maat 20.5, type 'psyclone'.
Dit model dus:
[ afbeelding ]
Ik heb het andere model in de kast staan, maar daar kan Anne niet goed op lopen. En de psyclones in maat 19 zijn nu toch wel echt te klein.
Scherp Fannetje!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 11:41 schreef Fannetje het volgende:
Hé, die apenslofjes ken ik! Heb je die via TM?
Jammerquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:44 schreef Fannetje het volgende:
Die wil je niet meer hebben hoor, ze zien er niet echt meer mooi uit
En zolang ik er geen in maat 20.5 heb, zal ze er toch nog even op blijven lopen
Wat ben jij voor onmodieuze moeder dat je dat niet direct zietquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:24 schreef Nirak het volgende:
Welk merk is dat jumpsuit met die rode kniepads KD? T is al weg weet ik, maar is geinig ding, wil dat merk eens verder bekijken
Tja..... [schaammodus]quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ben jij voor onmodieuze moeder dat je dat niet direct ziet
Schande!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |