Goed, fijn & soepel! Ze zijn Cas net te klein. Hij heeft nu 2 paar slofjes van Boumy in maat S, die zijn op de groeiquote:
62/68 is voorlopig wel goed denk ik. Hij's nu 60 cm, dus dan kan het nog even.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik maak vanavond even foto's! 62/68? Of ook al wat kleine 74? (Cas gaat nu naar maat 80)
Ik neem vanavond even wat foto's!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
62/68 is voorlopig wel goed denk ik. Hij's nu 60 cm, dus dan kan het nog even.
en pm terugquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Morretje, je hebt een pm voor dat pakket 86
naast elkaar of achter elkaar?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:57 schreef mikoxx het volgende:
En een koelstra duobuggy, donkergrijs. Ook in prima staat! Iemand???
Bij de H&M voor een paar euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef meissie1595 het volgende:
Heeft er iemand een zonnehoedje maat 86 of groter voor een jongen.
We gaan op vakantie in september.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Draakjuh het volgende:
Morretje pakketje is goed aangekomen,
dank je wel
Naast elkaar. Zal ff foto maken vnvnd. Campingbedjes staan nu bij mijn ouders, maar 1 is oranje/zwart, de andere is geel/zwart. zwartquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
naast elkaar of achter elkaar?
En wat wil je voor de campingbedjes hebben? (fjoootoooo)
8,95 bij de prenatal op t moment. (als backup-plan dus)quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft er iemand een shirtje in de aanbieding met de tekst "ik wordt grote zus" maatje 92 ongeveer
sorry, verweekte hersenenquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee ook bij prenatal gaan ze deze specifieke tekst niet hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft er iemand een shirtje in de aanbieding met de tekst "ik word grote zus" maatje 92 ongeveer.
Wil je m ook verkopenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:29 schreef kaatjejannie het volgende:
ik heb 'm in het paars. Maat 80 volgens mij
misschien kunnen we ruilen, ik heb ook nog een paar allstars mt 26 en maat 23 liggenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb die all stars liggen. Kunnen door de brievenbus maar wel mega harde zool natuurlijk.
En een paar flexibele eerste schoentjes van jochie maat 21
Korte of lange mouwen? Ik heb wel wat, kan ik later op de foto zetten, dan kun je zelf kijken wat weertechnisch geschikt is voor je meisje en wat je leuk vind. En vanaf maat 62 heb ik grotendeels zelf nog nodig helaasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:56 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben op zoek naar jumpsuits in maat 56 / 62 / 68 voor ons meisje. Die dingen zijn fijn!
Mogen ook best stoer zijn
Ik zie ze nu toevalligquote:Op zondag 15 juli 2012 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Er zijn er hier nog meer die de auto shirts hebben als het goed is meidenHet is Lindex namelijk.
ik heb wel interesse!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb dat,brandweershirt ook nog, die gaat ie niet meer passen![]()
Heb ook nog een ander brandweershirt trouwensbij interesse wil ik er wel een foto van maken
![]()
(Allebei 86)
Merciquote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga morgen even een foto maken van de shirts.
Popples heeft dan eerste keus en daarna jij hilliebillie!
doe maar rustig aan hoor!quote:Op zondag 15 juli 2012 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga morgen even een foto maken van de shirts.
Popples heeft dan eerste keus en daarna jij hilliebillie!
grote voetenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:02 schreef Frups het volgende:
Iemand toevallig meisjes regenlaarsjes in maat 27/28 in de aanbieding?
Het heeft geen haast!quote:Op zondag 15 juli 2012 23:24 schreef Tinuviel het volgende:
Marjolijntje, sorry dat ik vandaag niet meer heb gepost. Ik zal morgen de foto's erop zetten.
Ik heb nog een pakketje met hema shirts, h&m vestjes en joggingbroekjes van H&M.quote:Op maandag 16 juli 2012 09:59 schreef moi80 het volgende:
Wat een leuke shirts, helaas te laat. Als er nog iemand leuk jongensspul heeft in maat 74 ( in deze maat alleen nog op zoek naar wat shirts/truien/polo's/longsleeves), 80 of 86 heb ik zeker interesse.
Heb je een foto'tje?quote:Op maandag 16 juli 2012 10:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb nog een pakketje met hema shirts, h&m vestjes en joggingbroekjes van H&M.Maat 74
die wil ik wel!quote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef sproet-je het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de kast aan het opruimen![]()
Snoozebaby verschoningsmatje voor in je luiertas. Hij kan helemaal klein worden opgevouwen. Ik heb hem amper gebruikt. Was duur dus 5 euro.
Had je die er net niet gelijk erbij kunnen zettenquote:Op maandag 16 juli 2012 12:14 schreef sproet-je het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de kast aan het opruimen![]()
Snoozebaby verschoningsmatje voor in je luiertas. Hij kan helemaal klein worden opgevouwen. Ik heb hem amper gebruikt. Was duur dus 5 euro.
kijk er mee uit he. zelfs in een ringsling wordt inmiddels afgeraden je baby liggend te dragenquote:Op maandag 16 juli 2012 13:37 schreef KatyM het volgende:
Heeft er iemand nog een bijv. lodger draagzak liggen? Een makkelijk kliksysteem waar ook pasgeborenen horizontaal in kunnen? Ik ben niet zo van t knopen en wikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |