Ik ookquote:
Ja , maar bij de chinees hier hebben ze da dus niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor: alles waar goreng of rames achter staat is sowieso indo.
Zal best mijn moeder maakt de brocolli ook anders klaar dan mijn oma maar dan vind ik het nog steeds wel lekker (Naja Chinees lekkerder dan Brocolli)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Chinees is toch ook een restaurant![]()
Gewoon de Chinezen in Nederland maken het minder lekker als in China zelf.
Ik vind juist de smaak en geur van Madam Jeanette lekker, Ajuma bijvoorbeeld is alleen maar heet en heeft geen lekkere smaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Madame Jeanette is qua pittigheid wel heel lekker, maar qua smaak vind ik Rabits lekkerder. Die doe ik ook overal op. Zelfs op een gebakken ei
Zelf eet je geen kleine rawits?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind juist de smaak en geur van Madam Jeanette lekker, Ajuma bijvoorbeeld is alleen maar heet en heeft geen lekkere smaak.
Heb je het nou over in China zelf of watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een pauper chinees
Ik heb ook een pot in de koelkast... Dat is toch wel iets teveel van het goede voor mij. Op zich kan ik de pittigheid nog wel aan het overheerst alleen alles in de maaltijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind juist de smaak en geur van Madam Jeanette lekker, Ajuma bijvoorbeeld is alleen maar heet en heeft geen lekkere smaak.
De chinees waar jij haalt is dan pauper, ik heb chinees in Hong Kong gegeten (en Indonesie) en t scheelt niet veel met de chinees van oostzaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je het nou over in China zelf of wat
Ik heb Chinees gewoon in China gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De chinees waar jij haalt is dan pauper, ik heb chinees in Hong Kong gegeten (en Indonesie) en t scheelt niet veel met de chinees van oostzaan.
Steven haalt het ook bij de Griek die de gyros resten verwerkt tot Chinees eten (Of het was iig iets in deze context)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De chinees waar jij haalt is dan pauper, ik heb chinees in Hong Kong gegeten (en Indonesie) en t scheelt niet veel met de chinees van oostzaan.
Geo, Stylo en HMF nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef GGMM het volgende:
kapiteintje terug, de sc is weer bijna compleet.
Een pot? Kant en klaar uit de winkel?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een pot in de koelkast... Dat is toch wel iets teveel van het goede voor mij. Op zich kan ik de pittigheid nog wel aan het overheerst alleen alles in de maaltijd.
Hong Kong is niet veel anders dan China denk ik? Qua eten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb Chinees gewoon in China gehad
Nooit in Hong Kong geweest man, alleen Chinaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hong Kong is niet veel anders dan China denk ik? Qua eten.
hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom bijna.
Ik kreeg een ware quote-alert, toe maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |