SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
Je hebt een gave.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En dat omdat ik alleen maar op die post van MR reageerde
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:
Must... resist... urge... to... grow... afro.
Moeilijk hèquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:
Must... resist... urge... to... grow... afro.
Ja, zo hip.quote:
Ik was heul niet aan het pesten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef bijdehand het volgende:
Must... resist... urge... to... kiss... mohmi.
Als we shifto dan toch gaan pesten..
Zeg ik ook altijd.quote:
Hoe is dit mij pesten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef bijdehand het volgende:
Must... resist... urge... to... kiss... mohmi.
Als we shifto dan toch gaan pesten..
Het was de bedoeling dat jij het zou zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoe is dit mij pesten?Je mag het van mij proberen hoor, gegarandeerd blauw oog dus sensatie
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jij het zou zeggenIk heb geen urges om mensen te kussen
Godver nu moet ik me inhouden om niet over troosten te beginnen.quote:
Ik wil nog wel seks met je hoor. Maar als we dan zoenen vind ik het te intiemquote:
Noem je me dik?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Godver nu moet ik me inhouden om niet over troosten te beginnen.Damn you bdh, maak de mensen in dit topic eens niet aan het huilen!
Ja. Hup naar de sportschool jij!quote:
Daar kom ik godverdomme net vandaan, kutquote:
Nou vooruit, daar kan ik ook mee levenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil nog wel seks met je hoor. Maar als we dan zoenen vind ik het te intiem
Tevens moet ik ook zeggen dat ik het niet zo lekker vind om te zoenen met jou terwijl we net ATM hebben gedaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou vooruit, daar kan ik ook mee leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tevens moet ik ook zeggen dat ik het niet zo lekker vind om te zoenen met jou terwijl we net ATM hebben gedaan
IEUW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Noem je mij kut?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar kom ik godverdomme net vandaan, kut
ANDER ONDERWERPquote:
Nee, ik praatte gewoon tegen jouw kut.quote:
What the...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik praatte gewoon tegen jouw kut.
Ging per ongeluk. Dacht al: wat stinkt mr toch uit haar mond...quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ging per ongeluk. Dacht al: wat stinkt mr toch uit haar mond...
Grapje hoor. Jouw vagina ruikt gewoon heel fris, naar mint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grapje hoor. Jouw vagina ruikt gewoon heel fris, naar mint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._! Ik denk dat ik maar wat nuttigs ga doen...
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! Ik denk dat ik maar wat nuttigs ga doen...
Zeg doe eens neit zo onaardig tegen MRquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ging per ongeluk. Dacht al: wat stinkt mr toch uit haar mond...
Kijk, zo hoort het. Goed zo, Thijs!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeg doe eens neit zo onaardig tegen MR![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grapje hoor. Jouw vagina ruikt gewoon heel fris, naar mint.Naar mint, dat zou wel apart zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Yeahquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het. Goed zo, Thijs!
Als je wil vechten hoor ik het welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zeg doe eens neit zo onaardig tegen MR![]()
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Naar mint, dat zou wel apart zijn
Uhu, mint bewaar ik wel voor kauwgom en tandenpoetsen... Vind het ook geen fijne smaak om lang te proeven, dus het is maar goed dat vrouwen geen mintsnoepjes zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Naar mint, dat zou wel apart zijn
Bijzonder.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Uhu, mint bewaar ik wel voor kauwgom en tandenpoetsen... Vind het ook geen fijne smaak om lang te proeven, dus het is maar goed dat vrouwen geen mintsnoepjes zijn.
quote:
Moet je er wel uitdaging in stoppen hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef DeJori het volgende:
BDH, ik ben P2 nu opnieuw aan het downloaden. Kijk maar vast uit naar de eerste Portal DJ maps
Natuurlijk. Zodat hij mooi frustrerend wordtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je er wel uitdaging in stoppen he
Ik acht jou daartoe niet in staatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zodat hij mooi frustrerend wordt
Nou, dank je. Dan probeer jij het ook maar, en dan zien we wel wie de beste maps maaktquote:
Ik maak een grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nou, dank je. Dan probeer jij het ook maar, en dan zien we wel wie de beste maps maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |