quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Prachtige serie is dat. Zulke kwaliteit kom je op tv tegenwoordig zelden meer tegen.
Klacht is onterecht, TS is hommo.
doei
Dat hakt er in.quote:
GoTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:34 schreef .Masturbatron. het volgende:
godver wat een grafserie is dat zeg
bijna AL mijn makkers kijken het, zelfs de chicks
het begint nu echt een fucking hype te worden ook
ik hoop niet dat het naar allemaal NL komt overwaaien, al praat iedereen er nu wel over op het werk en in de kroeg
wat een stelletje nerds =( straks gaat iedereen zeker larpen lol
sowieso fantasy series/games/films/muziek![]()
ok bedankt mzzl
quote:
Yea... aan je handen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat blonde Lannisterwijf is trouwens vervelend om te zien. Ze doet heel arrogant net alsof ze alles doorheeft en megabelangrijk is, maar ze is maar een pionnetje in het spel der tronen.
Goeie actrice, ik krijg echt jeuk in mijn handen als ik haar zie.
En draagt telkens dikke jurken omdat ze tats heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat blonde Lannisterwijf is trouwens vervelend om te zien. Ze doet heel arrogant net alsof ze alles doorheeft en megabelangrijk is, maar ze is maar een pionnetje in het spel der tronen.
Goeie actrice, ik krijg echt jeuk in mijn handen als ik haar zie.
"een beetje"? het is waanzinnigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb het gedownload, maar nog niet gekekenIs het een beetje goed?
Oh dan past het bij mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
"een beetje"? het is waanzinnig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |