quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Prachtige serie is dat. Zulke kwaliteit kom je op tv tegenwoordig zelden meer tegen.
Klacht is onterecht, TS is hommo.
doei
Dat hakt er in.quote:
GoTquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:34 schreef .Masturbatron. het volgende:
godver wat een grafserie is dat zeg
bijna AL mijn makkers kijken het, zelfs de chicks
het begint nu echt een fucking hype te worden ook
ik hoop niet dat het naar allemaal NL komt overwaaien, al praat iedereen er nu wel over op het werk en in de kroeg
wat een stelletje nerds =( straks gaat iedereen zeker larpen lol
sowieso fantasy series/games/films/muziek![]()
ok bedankt mzzl
quote:
Yea... aan je handen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat blonde Lannisterwijf is trouwens vervelend om te zien. Ze doet heel arrogant net alsof ze alles doorheeft en megabelangrijk is, maar ze is maar een pionnetje in het spel der tronen.
Goeie actrice, ik krijg echt jeuk in mijn handen als ik haar zie.
En draagt telkens dikke jurken omdat ze tats heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat blonde Lannisterwijf is trouwens vervelend om te zien. Ze doet heel arrogant net alsof ze alles doorheeft en megabelangrijk is, maar ze is maar een pionnetje in het spel der tronen.
Goeie actrice, ik krijg echt jeuk in mijn handen als ik haar zie.
"een beetje"? het is waanzinnigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb het gedownload, maar nog niet gekekenIs het een beetje goed?
Oh dan past het bij mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
"een beetje"? het is waanzinnig
Inderdaad; beter wacht je nog even. Anders zit je straks met een addiction die je niet kunt voeden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
maar doe maar rustig aan hoor, S3 komt pas volgend jaar
Mwah, Star Trek kijk ik ook telkens opnieuw, hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad; beter wacht je nog even. Anders zit je straks met een addiction die je niet kunt voeden.
Je kan altijd de boeken lezen als je er echt niet meer tegen kanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Inderdaad; beter wacht je nog even. Anders zit je straks met een addiction die je niet kunt voeden.
Daar zijn dan ook 20 seasons van.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mwah, Star Trek kijk ik ook telkens opnieuw, hoor
Al gedaan. Kan niemand mij meer spoileren tenminste.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Je kan altijd de boeken lezen als je er echt niet meer tegen kan
Hejje ook de appendices gelezen dan? Sukkel ik ga je spoilerenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Al gedaan. Kan niemand mij meer spoileren tenminste.
BRING ITquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hejje ook de appendices gelezen dan? Sukkel ik ga je spoileren
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef feeling_sinister het volgende:
Aardige serie. Niet zo goed als:
• Mad Men
• Breaking Bad
• Boardwalk Empire
een zaadserie als game of thrones vergelijken met die seriesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:17 schreef feeling_sinister het volgende:
Aardige serie. Niet zo goed als:
• Mad Men
• Breaking Bad
• Boardwalk Empire
I enjoed the dinnerquote:
Die seksscenes zitten er vooral in omdat ze op de Amerikaanse TV op de zenders die iedereen kan kijken weinig tot geen seks mogen laten zien.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:34 schreef Lithia het volgende:
Lijkt op een gemiddelde Nederlandse film als ik al die seksscenes zie.
Heb nog niet veel afleveringen gezien, maar het is....interessant. Ik snap nog steeds niet waarom het oh zo geweldig is though.
Kankergoed a mattiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb het gedownload, maar nog niet gekekenIs het een beetje goed?
als ik het niet goed vind. is het inderdaad niet goed =( dat is mijn oordeel, vanaf nu verbied jullie allemaal game of thrones te kijken. aub dankuwelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:24 schreef Khaleesi het volgende:
Iedereen behalve TS vind het goed, dus zal wel niet niks wezen...
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Prachtige serie is dat. Zulke kwaliteit kom je op tv tegenwoordig zelden meer tegen.
Klacht is onterecht, TS is hommo.
doei
Met of zonder haar?quote:
Niet schrappen, gewoon beter schrijven...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat drakenwijf is wel zo gruwelijk irritant, die verhaallijn mogen ze w.m.b. wel schrappen.
Goede username.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet schrappen, gewoon beter schrijven...
Ik heb de boeken gelezen en die zijn behoorlijk goed te doen, de serie ziet er best high-budget uit dus ik denk dat het best goed isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ken het alleen van FOK! maar als ik zo die gifjes bekijk is het best wel vermakelijk volgens mij.
Nee man, Daenerys is juist niceeeequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat drakenwijf is wel zo gruwelijk irritant, die verhaallijn mogen ze w.m.b. wel schrappen.
Alleen maar dragonlady dit, voorbestemd om te heersen dat, bescherm mijn draken zus, iedereen moet mij helpen zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee man, Daenerys is juist niceeee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |