Ik vroeg het meerdere keren aan jequote:
Jij bent ook man?quote:
He, ik had per ongeluk straat ingevoerd in plaats van grachtquote:
Kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, ik had per ongeluk straat ingevoerd in plaats van gracht.
Niet als ik het een stuk of 20 keer vraag of het niet toevallig gracht moet zijnquote:
Ik moest echt lachen. En daarna huilenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vroeg het meerdere keren aan je
Moet ik hem de volgende keer bij je in de nek slingeren?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook man?![]()
Ik kan ook gewoon die laatste foto van Samzz op posterformaat laten uitprinten
jahaaaaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen. En daarna huilen.
Misschien maakt dit het goed danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had ze wel beloofd en jij hebt wel veel betaald dus misschien doe ik het ook wel
Whut welke?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook man?![]()
Ik kan ook gewoon die laatste foto van Samzz op posterformaat laten uitprinten
Dealquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik hem de volgende keer bij je in de nek slingeren?
Sexy chicks valt onder "Motiverend"?quote:Onderwerpen
Dieren
Architectuur
Onderwijs
Planten & bloemen
Eten & drinken
Humor
Landschappen
Motiverend
Podiumkunsten
Religie & spiritualiteit
Transport
Reizen
Wereldculturen
Typography & Symbols
Doe normaal johquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jahaaaa
[..]
Misschien maakt dit het goed dan
Ik doe normaal, ben gewoon een man van mijn woord en kom beloftes na die ik maakquote:
Die laatste, die je over DM stuurde. Die was mooi, stylish en sexyquote:
ga ik happen.. ga ik niet happen..... ff denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die laatste, die je over DM stuurde. Die was mooi, stylish en sexy
Doe maar nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
ga ik happen.. ga ik niet happen..... ff denken
Ik kan geen sexy chicks vinden op die site hoor!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal
[..]
Sexy chicks valt onder "Motiverend"?
Als je nu de deur uitgaat dan komen zequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom ben ik trouwens al vanaf 8uur wakker omdat er een belangrijke pakketje voor mijn vader zou komen tussen 8 en 13 en is er nog niks geweest
Ja en ik moet dus echt even naar Zaandam naar die kut ingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je nu de deur uitgaat dan komen ze
op dat na is het een goede site, echt veel posters!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan geen sexy chicks vinden op die site hoor!!
Ja dat dan weer welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
op dat na is het een goede site, echt veel posters!
Oh sorry, heb niet gekeken of er mooie vrouwen op stonden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan geen sexy chicks vinden op die site hoor!!
Ga naar de wallenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel![]()
Expo heb ik online ook niks aan zo te zien![]()
Ik zoek gewoon een sexy poster voor mn puberende zoon
Geef hem een abbo op de playboyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel![]()
Expo heb ik online ook niks aan zo te zien![]()
in het midden van de playboy he!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn grenzen!quote:
Die ga je toch niet ophangenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die laatste, die je over DM stuurde. Die was mooi, stylish en sexy
Ga jij de playboy kopen voor mijn zoon?quote:
Doe het voor de interviewsquote:
Kiddo had de Britt foto's gezien. Toen wilde hij geen playboy meer zei hij. Hij vond de foto's niet zo mooiquote:
Arme Flipselsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kiddo had de Britt foto's gezien. Toen wilde hij geen playboy meer zei hij. Hij vond de foto's niet zo mooi
Daar heb ik nog wel een paar van liggen.... zijn wel oudjes dus met haar hequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga jij de playboy kopen voor mijn zoon?
quote:
quote:
Kiddo vond jou best tof geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kiddo vond jou best tof geloof ik![]()
Vooral omdat je verliest van hem
Hij wilde gewoon aan je zitten hoor! En dat lukte goedquote:
gewoon tubegalore doenquote:
Hahaha jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon aan je zitten hoor! En dat lukte goed
In nuchtere toestand jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha jahij heeft meer aan mij gezeten dan de gemiddelde man in mijn omgeving.
Dat idee opperde ik al. Jij twijfelde nog of je zou happen of nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef rival het volgende:
anders zoek je zelf een foto en laat je die afdrukken hups....
Mijn zoon is opgegroeid met grote tetten om zich heen. Ik kan hem toch geen poster van een tietloze dame geven danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:03 schreef Samzz het volgende:
http://www.allposters.be/-sp/Liggend-naakt-Posters_i836028_.htm
Alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |