Ik weet nog wel wat goede bestemmingen.quote:
Ik weet er ook een paarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat goede bestemmingen.
Een van die bestemmingen bevat vast niet het woordje Samzzquote:
Ik ietsjes minder maarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 5894 euro op mijn rekening staan en er komt nog 800euro bij, en jij?
Sorry, het had gekund als ik het een paar weken eerder had gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een van die bestemmingen bevat vast niet het woordje Samzz.
Uhm hoiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon geld uitgeven
Ja wat uhm hoiquote:
Can't blame a girl for tryingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat uhm hoi
Ik heb mij de tyfus gewerkt voor dat geld
Ik vind het schandalig!!quote:
quote:
Deze is weer geldigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sorry, het had gekund als ik het een paar weken eerder had gehad
Ging om die schoenenquote:
Even wat anders he. Jij bent man he.quote:
Ik heb maar 3 paar schoenen. Ik heb harder schoenen nodig dan Samzzquote:
Expoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders he. Jij bent man he.
Ik zoek een leuke poster voor mijn zoon. Moet een sexy/geil wijf op staan. Waar kan ik die vinden?
Ja maar ik had ze Samzz toen beloofd nadat ze mij zeker 2,5 uur voor niks liet lopen op zoek naar een straat en huisnummer die niet bestaatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 paar schoenen. Ik heb harder schoenen nodig dan Samzz
Oh! Trieste speling van het lotquote:
allposters.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even wat anders he. Jij bent man he.
Ik zoek een leuke poster voor mijn zoon. Moet een sexy/geil wijf op staan. Waar kan ik die vinden?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik had ze Samzz toen beloofd nadat ze mij zeker 2,5 uur voor niks liet lopen op zoek naar een straat en huisnummer die niet bestaat
Ik had ze wel beloofd en jij hebt wel veel betaald dus misschien doe ik het ook welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh! Trieste speling van het lot. Al mag je ze me nog steeds geven, hoor
.
Ik lag dubbel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik had ze Samzz toen beloofd nadat ze mij zeker 2,5 uur voor niks liet lopen op zoek naar een straat en huisnummer die niet bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |