ik kan me er alleen niet veel van herinneren.. ik was toen 4 volgens mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Was al genoemd, maar die heb ik ook grijs gespeeld in 4 kleuren
Enige nadeel was dat je je game niet kon opslaan. Maar dat was dan ook de uitdaging, in een uur alles goed doen
Vanaf level 1 ging er een timer lopen van, ik meen, 60 minuten. En dan moest je 10 levels uitspelen om je prinses te reddenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
ik kan me er alleen niet veel van herinneren.. ik was toen 4 volgens mij
Best wel vet eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Vanaf level 1 ging er een timer lopen van, ik meen, 60 minuten. En dan moest je 10 levels uitspelen om je prinses te reddenAls je onderweg per ongeluk dood ging, omdat je ergens nog niet was geweest, dan mocht je mooi weer helemaal overnieuw beginnen
Typisch het soort hardcore moeilijke gameplay die je toen in wel meer games zag.quote:
Ik speel nu Motor City, wat hier veel op lijkt, maar dan in Europa en een stuk moeilijker. Echt een aanrader!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef STING het volgende:
Ik heb me destijds uren vermaakt met Detroit, een autobedrijf simulatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heb ik ook supervaak gespeeld.quote:
Jawel. Die moest je op de ingebouwde bekerhouder leggenquote:
Muziek stond op een elpee en data op een cassettebandje of een floppy.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:30 schreef boertie het volgende:
[..]
Jawel. Die moest je op de ingebouwde bekerhouder leggen
In het pentium tijdperk draaide ik nog steeds Dos.Want Dos ondersteunde harde schijven tot wel 2Gbquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Muziek stond op een elpee en data op een cassettebandje of een floppy.
Een harde schijf was luxe (10 mb ofzo)
Held! dat is die inderdaad, snel maar een sdownloaden en spelenquote:
Oja die heb ik ook gespeeld.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef Joooo-pi het volgende:
sopwith?
[ afbeelding ]
Ik ken nog een, maar ik kom (nog) niet op de naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |