Ervoor naar een oorlogsfilm gekeken?? Ik heb momenteel een appje op mijn telefoon waar ik dus mijn dromen in kan zetten en ik vind het eigenlijk heel leuk geeft wel inzicht in je dromen en het is ook leuk juist terug te lezen welke dromen je gehad heb.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Paar nachten geleden een leipe droom gehad. Het was tijdens de tweede wereldoorlog en een klein meisje moest een doos aardappelen naar haar ouders brengen. Ik ben maar met haar meegelopenrr om te voorkomen dat ze beroofd zou worden. Of anders zou de bezetter ze wel afpakken. Het was koud en iedereen was uitgehongerd.Nou ja, het was me gelukt om haar en de doos bij haar ouders af te leveren, uiteindelijk.
Nee, niet eens. Wel komt het scenario uit een schoolboekje over de oorlog, dat ik vroeger gelezen heb. Op de een of andere manier heb ik daar weer aan gedacht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ervoor naar een oorlogsfilm gekeken?? Ik heb momenteel een appje op mijn telefoon waar ik dus mijn dromen in kan zetten en ik vind het eigenlijk heel leuk geeft wel inzicht in je dromen en het is ook leuk juist terug te lezen welke dromen je gehad heb.
Een onrustig periode gehad waarin je veel hebt moeten verwerken??quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Gray het volgende:
Weet iemand een verklaring voor plots veel dromen?
Integendeel, heb juist een heerlijke vakantie gehad.quote:Op zondag 15 december 2013 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Een onrustig periode gehad waarin je veel hebt moeten verwerken??
Ik denk dat het helemaal niet zo vaag is als je denkt , ik denk dat oma via die droom die droom duidelijk probeert te maken dat ook al is ze er niet meer , ze nog steeds een oogje in het zeil houd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef Sheldon. het volgende:
2 nachten geleden een hele bizarre droom gehad.
Begin deze zomer is mijn oma overleden, waar ik een hele goede band mee had ( mij ook heel goed kende qua karakter etc). Ze heeft een ziekbed van 3 weken gehad, waarin ik zo'n beetje om de dag langskwam om even met haar te praten over mijn toekomst, het leven, haar gevoelens over de dood, over het leven dat ze heeft gehad. Heel bijzonder.
Toen we het over mijn toekomst hadden, zei ik dat ik over een aantal dingen niet wist wat voor keuzes ik moest maken, al heel lang niet. En dat als zij in het hiernamaals de mogelijkheid zou hebben, ze me op de een of andere manier de goede richting in zou sturen (beetje met een lach en knipoog maar toch)
Eerste weken regelmatig over haar overlijden gedroomd, maar niet heel bijzonder ofzo. Afgelopen 2 weken zat/zit ik in nogal een belangrijke periode, en opeens vanuit het niets een ziek realistische droom waarin mijn oma mij een aantal dingen die ik nu meemaak in een ander licht liet zien en min of meer aangaf waarom ik bepaalde keuzes moest maken... Terwijl haar overlijden voor mij al lang niet meer iets is waar ik de hele dag mee bezig ben.. Droom eindigde ook echt met een omhelzing en toen daarna werd ik ook wakker met mijn armen helemaal strak tegen me aan..
heel vaag, nog nooit meegemaakt zoiets...
mijn dromen zijn altijd kleurrijk en levendig. Ik onthoud ze maar zelden..quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef Gwywen het volgende:
Vanmorgen vroeg mijn dochter hoe ik droom. Of ik tekenfilms droom, of zwartwit, ofzo.
Toen ik erover nadacht kwam ik tot de conclusie dat mijn dromen levensecht en driedimensionaal zijn, maar altijd vrij donker. Het is bijna altijd schemerig, mistig of nacht in mijn dromen.
Hoe dromen jullie?
tja, soms heel levendig en anders heel erg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef Gwywen het volgende:
Vanmorgen vroeg mijn dochter hoe ik droom. Of ik tekenfilms droom, of zwartwit, ofzo.
Toen ik erover nadacht kwam ik tot de conclusie dat mijn dromen levensecht en driedimensionaal zijn, maar altijd vrij donker. Het is bijna altijd schemerig, mistig of nacht in mijn dromen.
Hoe dromen jullie?
Ik heb werkelijk nog nooit gedroomd dat ik iemand van het andere geslacht was. Mss een onbewuste wens?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nu al maanden dat ik een vrouw ben in mijn dromen. Inclusief lang haar, make up en vaak ga ik dan met vriendinnen kleding kopen.
Iemand een idee wat voor betekenis dit heeft? Google gaf geen bevredigend antwoord.
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gedroomd dat ik iemand van het andere geslacht was. Mss een onbewuste wens?
R&P / Genderdysforie #45 : Being ourselves! Lolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:43 schreef Gewas het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken.![]()
Vroeger had ik lang haar en werd ik vaak als meisje gezien. Misschien dat het daar op de een of andere manier mee te maken heeft.
Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt met mijn moeder, de droom was ook heel anders van structuur dan ik gewend was (normaal droom ik een beetje onduidelijk/donker/chaotisch), heel licht, mooi en tja, bijzonder.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef Sheldon. het volgende:
2 nachten geleden een hele bizarre droom gehad.
Begin deze zomer is mijn oma overleden, waar ik een hele goede band mee had ( mij ook heel goed kende qua karakter etc). Ze heeft een ziekbed van 3 weken gehad, waarin ik zo'n beetje om de dag langskwam om even met haar te praten over mijn toekomst, het leven, haar gevoelens over de dood, over het leven dat ze heeft gehad. Heel bijzonder.
Toen we het over mijn toekomst hadden, zei ik dat ik over een aantal dingen niet wist wat voor keuzes ik moest maken, al heel lang niet. En dat als zij in het hiernamaals de mogelijkheid zou hebben, ze me op de een of andere manier de goede richting in zou sturen (beetje met een lach en knipoog maar toch)
Eerste weken regelmatig over haar overlijden gedroomd, maar niet heel bijzonder ofzo. Afgelopen 2 weken zat/zit ik in nogal een belangrijke periode, en opeens vanuit het niets een ziek realistische droom waarin mijn oma mij een aantal dingen die ik nu meemaak in een ander licht liet zien en min of meer aangaf waarom ik bepaalde keuzes moest maken... Terwijl haar overlijden voor mij al lang niet meer iets is waar ik de hele dag mee bezig ben.. Droom eindigde ook echt met een omhelzing en toen daarna werd ik ook wakker met mijn armen helemaal strak tegen me aan..
heel vaag, nog nooit meegemaakt zoiets...
Ben je gestopt met blowen?quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Gray het volgende:
Weet iemand een verklaring voor plots veel dromen?
Vind je dat niet alarmerend dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik lag deze week in het ziekenhuis en rookte en blowde dus niet, dan gaat er een beerput open in mijn geest.
Afgelopen nacht droomde ik erg heftig, het leek wel een of andere hooliganfilm er gebeurde allerlei rare dingen en het was of ik steeds dezelfde droom droomde alsof het op auto replay stond.
er werden mensen die buiten westen waren met de kop tegen muren gebeukt,alles zag er heel echt uit maar alles was een pijnlijke aanblik , iemand viel op een puntig iets maar die iemand probeerde zich groot te houden, er werden zelfs tanks opgeblazen en me'ers in de fik gezet met zeer zwaar vuurwerk, gek genoeg was ik niet deel van het geheel maar meer aanschouwend aanwezig, was echt freaky.
Een goed idee om dan eens te stoppen en je geest te laten kalmeren zonder kalmerende middelen. Je geest is nu verslaafd, dus niet vrij; een slaaf van. Blijkbaar gaat het onder het juk van wat duistere kanten in je, wat mij geen fijne manieren van wezen lijkt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik lag deze week in het ziekenhuis en rookte en blowde dus niet, dan gaat er een beerput open in mijn geest.
Afgelopen nacht droomde ik erg heftig, het leek wel een of andere hooliganfilm er gebeurde allerlei rare dingen en het was of ik steeds dezelfde droom droomde alsof het op auto replay stond.
er werden mensen die buiten westen waren met de kop tegen muren gebeukt,alles zag er heel echt uit maar alles was een pijnlijke aanblik , iemand viel op een puntig iets maar die iemand probeerde zich groot te houden, er werden zelfs tanks opgeblazen en me'ers in de fik gezet met zeer zwaar vuurwerk, gek genoeg was ik niet deel van het geheel maar meer aanschouwend aanwezig, was echt freaky.
Ik denk dat stoppen met blowen altijd wel een goed idee is.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Een goed idee om dan eens te stoppen en je geest te laten kalmeren zonder kalmerende middelen. Je geest is nu verslaafd, dus niet vrij; een slaaf van. Blijkbaar gaat het onder het juk van wat duistere kanten in je, wat mij geen fijne manieren van wezen lijkt.
Stoppen was goed voor mij, misschien voor jou ook.
vroeger al last van bepaalde dromen , inderdaad blokt blowen het dromen bij mij en daar ben ik niet rouwig om, alhoewel ik ook zo weken kan stoppen als ik naar of in het buitenland op vakantie ben (dan drink ik wat meerquote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat stoppen met blowen altijd wel een goed idee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |