Was sinds afgelopen nacht verdwenen. Toen al één en al chaos op Twitterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:44 schreef DeParo het volgende:
Wanneer zou die zelfmoord van Djurmaine gebeurd zijn?
Maanden? Je bedoel zijn hele leven, dankzij een pubertje die boos is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was sinds afgelopen nacht verdwenen. Toen al één en al chaos op Twitter. Zal volgens mij in de ochtend zelfmoord gepleegd hebben. Als je het doet hang jezelf op maar ga niet voor de trein springen. Die machinist kan de komende maanden niet slapen door een trauma.
je gaat niet het gevecht met je problemen aan, je ontloopt ze/gaat ze uit de weg.. dat is gewoon ronduit laf , geen discussie over mogelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:41 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Los gezien van de discussie omtrent het springen voor de trein is zelfmoord allesbehalve laf. Soms zelfs lovenswaardig.
Was ooit zo'n hyves voor, iets met kies het touw niet de treinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was sinds afgelopen nacht verdwenen. Toen al één en al chaos op Twitter. Zal volgens mij in de ochtend zelfmoord gepleegd hebben. Als je het doet hang jezelf op maar ga niet voor de trein springen. Die machinist kan de komende maanden niet slapen door een trauma.
Tis echtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:48 schreef DeParo het volgende:
Weten jullie zeker dat het echt gebeurd is en geen grap, ja ik weet het dat dat opmerkelijk is af en toe om te denken, maar gezien dat hij er kennelijk eerder naar refereerde wil ik het uitsluit.
Onzin. Over alles is overigens een discussie mogelijk. Als men overtuigd is van het feit dat het leven in essentie zinloos is, dan is zelfmoord natuurlijk niet pèr se moreel onjuist.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:47 schreef mschol het volgende:
je gaat niet het gevecht met je problemen aan, je ontloopt ze/gaat ze uit de weg.. dat is gewoon ronduit laf , geen discussie over mogelijk
tja..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:48 schreef DeParo het volgende:
Weten jullie zeker dat het echt gebeurd is en geen grap, ja ik weet het dat dat opmerkelijk is af en toe om te denken, maar gezien dat hij er kennelijk eerder naar refereerde wil ik het uitsluiten.
Machinist + gezin ook nog maar even verpesten dan hequote:Ik heb niks bereikt, behalve het verpesten van families en gezinnen
Heb jij nou hier speciaal een account voor aangemaakt eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:50 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Onzin. Over alles is overigens een discussie mogelijk. Als men overtuigd is van het feit dat het leven in essentie zinloos is, dan is zelfmoord natuurlijk niet pèr se moreel onjuist.
Klop dan verkanker je maar andere mensen zijn leven omdat je eigen leven doelloos is wil je zeggen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:50 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Onzin. Over alles is overigens een discussie mogelijk. Als men overtuigd is van het feit dat het leven in essentie zinloos is, dan is zelfmoord natuurlijk niet pèr se moreel onjuist.
Speciaal voor wat of wie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:50 schreef DeParo het volgende:
Heb jij nou hier speciaal een account voor aangemaakt eigenlijk?
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
Klop dan verkanker je maar andere mensen zijn leven omdat je eigen leven doelloos is wil je zeggen?
m.a.w. wegrennen van je problemen die ten grondslag daaraan liggen...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:50 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Wegrennen van welke problemen? Het probleem dat het 'het bestaan' an sich is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:53 schreef mschol het volgende:
m.a.w. wegrennen van je problemen die ten grondslag daaraan liggen...
Voor dit topic bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:52 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Speciaal voor wat of wie?
[..]
Waar heb je het over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |