quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:48 schreef Sisyphos het volgende:
Waarom überhaupt onder de trein springen? Ik begrijp die methode van zelfmoord niet helemaal.
Oh, een zelfmoord actie?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:49 schreef j0rdiiii het volgende:
'Frank, als het ff kan he, als het FF kan, graag die foto verwijderen:-@ wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN foto`s van mij online gooien, THANKS!. '
Braddie op hyves.
zoveel mogelijk mensen traumatiseren om jezelf nog eens extra belangrijk te makenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:48 schreef Sisyphos het volgende:
Waarom überhaupt onder de trein springen? Ik begrijp die methode van zelfmoord niet helemaal.
Naaistreek ook. Al die mensen komen te laat voor hun afspraken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:48 schreef Sisyphos het volgende:
Dat wellicht ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
zoveel mogelijk mensen traumatiseren om jezelf nog eens extra belangrijk te maken
NS die weer heel veel geld misloopt. Een mattie van mij zijn vader is afdelingsshit van ProRail. Kost per zelfmoord totaal ¤100.000 om het op te ruimen, de vertragingskosten etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Naaistreek ook. Al die mensen komen te laat voor hun afspraken.
Mensen denken daar niet aan man, die gaan gewoon voor 'zekerheid' op dat moment.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zoveel mogelijk mensen traumatiseren om jezelf nog eens extra belangrijk te maken
Station Rijswijk is pas ernstigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb het een keer op vrijdagmiddag gehad net voordat ik naar huis ging dat er iemand voor de trein sprong
Doe het dan maandagmorgen man
Thanksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon even teruglezen.
Dat zie je trouwens wel vaak. Mensen die zo overdreven vrolijk altijd zijn zijn meestal het meest fucked up van binnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel in elke video vrolijk zijn maar dan zelfmoord plegen. Ik zal dat soort mensen nooit snappen.
1:50 wat een gaylord
Station Best. In 3 weken tijd daar 4x meegemaakt dat iemand sprongquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Station Rijswijk is pas ernstigWat ben ik daardoor al vaak te laat op een stage gekomen bijv.
De mensheid is één grote faalproject.quote:
Dat is toch met papa de moedermoordenaar?quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch met papa de moedermoordenaar?
Daar hadden we het laatst over toch? Heb ik paar dagen geleden ook gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |