2 minuut stilte *ik klik hem weg*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:37 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, wat bezielt je dan? Ik kan daar echt agressief van worden.![]()
Ouderwets KLB terreur. Ik mis die tijdenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Amsterdams meisje die vandaag bij me was.
Dat is deze nog
Ik zag gisteren iemand die tussen de waggons inviel, daar kan ik wel omlachenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij 4:20 springt iemand ook voor de trein. Vandaag geupload.
Dat zijn moeder haar hyves gevonden werdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ouderwets KLB terreur. Ik mis die tijden
Dus onder de grond is een betere plek?quote:Ik ben nu op een betere plek waar ik jullie niet tot last ben, zodat jullie kunnen leven zoals jullie willen, zonder mij en zonder zorgen.
quote:
Zo ziet Braddie er nog uitquote:
Deze gastquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:41 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Los gezien van de discussie omtrent het springen voor de trein is zelfmoord allesbehalve laf. Soms zelfs lovenswaardig.
Hij lijkt wel 12 maar hij rijdt in een auto dus dat zal wel nietquote:
Wel in elke video vrolijk zijn maar dan zelfmoord plegen. Ik zal dat soort mensen nooit snappen.quote:
twitter:Nickismijnnaam twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 01:15:54@theusje123 fok forum, mensen op 9gag over jermaine.. Slaat gewoon verdomme nergens op.. reageer retweet
Zijn er al 9gags van?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:47 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:Nickismijnnaam twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 01:15:54@theusje123 fok forum, mensen op 9gag over jermaine.. Slaat gewoon verdomme nergens op.. reageer retweet
![]()
![]()
Logisch toch. Als je eenmaal de knoop doorhakt eruit te stappen zal je je heus bevrijd voelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel in elke video vrolijk zijn maar dan zelfmoord plegen. Ik zal dat soort mensen nooit snappen.
1:50 wat een gaylord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |