van welk jaar was die?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik zoek eigenlijk al een tijdje het fiorentina thuisshirt toen ze nintendo als sponsor hadden. Iemand een idee of een Italiaanse (retro)shirtsite ze verkoopt? Degene die ik tegen ben gekomen op ebay etc. waren vrij prijzig allemaal.
Welke verzending heb je gedaan? En hoelang duurt het ongeveer voordat die aankomt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 04:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
Nice! 2 shirts besteld bij Shirley (hulde voor haar Engels btw).
Liverpool thuis(geweldig me dat oude logo) met bedrukking Gerrard
Manchester City thuis (prachtig shirt) met bedrukking Silva.
Hoop dat het niet onderschept word bij de douane.
Verzending duurt ongeveer 2,5 week bij de goedkoopste variant.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Welke verzending heb je gedaan? En hoelang duurt het ongeveer voordat die aankomt?
1998? Liefst in L of XL ook nog eens. Kan hem wel in M kopen voor 90 pond.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Welke verzending heb je gedaan? En hoelang duurt het ongeveer voordat die aankomt?
hij is ook best mooi, maar op al die foto's die eerst lekten waren de zwarte lijnen te duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:02 schreef Mogart1234 het volgende:
Heb zelf het shirt van Manchester United gekocht. Vind het een erg mooi shirt, maar meningen verschillen uiteraard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk hier anders even:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1998? Liefst in L of XL ook nog eens. Kan hem wel in M kopen voor 90 pond.
[ afbeelding ]
weer eens een shirtje met vodafone eropquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef Gibelini het volgende:
Nieuwe shirt van Kaizer Chiefs![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat het logo lelijk afsteekt bij het verder erg mooie shirt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:18 schreef Gibelini het volgende:
Nieuwe shirt van Kaizer Chiefs![]()
[ afbeelding ]
wat een bazenshirtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
Ik weet niet of deze al gepost was, maar hierbij het Swansea City thuisshirt voor het komende seizoen, goudkleurig vanwege het 100-jarig bestaan van de club. (Lijkt idd op het Real Madrid shirt)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Dit dus. Heb de goedkoopste verzending gekozen,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:00 schreef Mogart1234 het volgende:
[..]
Verzending duurt ongeveer 2,5 week bij de goedkoopste variant.
Kroatië, Japan,Spanjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb even een vraag: Als je een shirt uit/thuis (maakt niet uit welk jaar) van een landenelftal moest kiezen, welke koos je?
Ik heb een zwak voor Zweden thuis, Zweden uit 2009 (Zwart) en Argentinie thuis..
Ik weet niet waarom.. ook vind ik het Kroatische logo mooi..
Die van Duitsland zijn de laatste jaren mooi! maarja, Duitsland... Dat zal ik niet zo snel dragenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik heb even een vraag: Als je een shirt uit/thuis (maakt niet uit welk jaar) van een landenelftal moest kiezen, welke koos je?
Ik heb een zwak voor Zweden thuis, Zweden uit 2009 (Zwart) en Argentinie thuis..
Waarom quote je mijn post erbijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
1998? Liefst in L of XL ook nog eens. Kan hem wel in M kopen voor 90 pond.
[ afbeelding ]
mwa trainingsshirt vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
Wat een onvoorstelbaar goedkope en lelijke shirts zeg.
Een oud Argentinie shirt ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:53 schreef 3M1N3M het volgende:
inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef RdeRuijter het volgende:
Jeep had heel mooi op het shirt kunnen staan als de sponsor gewoon was verwerkt in de stof, ipv een plakplaatje en binnen de twee zwarte banen was gebleven.
vind ik ook!quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:33 schreef RdeRuijter het volgende:
Jeep had heel mooi op het shirt kunnen staan als de sponsor gewoon was verwerkt in de stof, ipv een plakplaatje en binnen de twee zwarte banen was gebleven.
UI jatterquote:
fixedquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:38 schreef Dylan98 het volgende:
Het schijnt dat je met de broekjes van Leeds United 32 % sneller kan rennen , ps : dat waren die lelijke broekjes
Topics schijnen wel veel sneller te gaan als die broek gepost is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:59 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet , maar ze zeggen het
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik hedden vraagje, te weten: is het mogelijk om originele Augsburg thuis-shirtjes van seizoen 2011/2012 met naam en nummer van inmiddels vertrokken spelers te kopen?
Op hun eigen site kun je alleen het huidige kader bestellen, maar Bellinghausen valt daar helaas pindakaas niet meer onder.
Op internet kan ik ze niet vinden (al kan ik ook gewoon op de verkeerde manier zoeken, ik ben een beetje een sukkeltje).
Hulp en help, iemand?
het ziet er op zich betrouwbaar uit, maar ik heb er te weinig over gehoord om daar iets over te zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef danko-lazovic het volgende:
Iemand hier ervaring met ebaysoccer.com?
1 of 2 jaar geleden goede reacties op gehad, laatste tijd minder over gehoord.
Modjes willen geen nepartikelen meer hebben.quote:
dat mag dus niet, want eigenlijk zijn die shirts die jij bedoelt illegaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:57 schreef danko-lazovic het volgende:
Het gaat al zo veel delen erover, maar dan mag het niet meer. Waar slaat dat op bijna enige waar het over gaat. Anders openen we daar toch gewoon een nieuw topic over?
http://www.ebay.com/itm/A(...)tem1c27cbabdc&_uhb=1quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:06 schreef Hamsik het volgende:
Ik wil het originele Real Madrid longsleeve thuisshirt bestellen, maar ik kan deze nergens via de officiele kanalen bestellen, iemand tips? Ik zag soccerfanshop.nl maar ik lees dar een aantal slechte revieuws over..
Thanks, neem ik even mee!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/A(...)tem1c27cbabdc&_uhb=1
ebay, dè uitweg voor mensen zoals jij
ik zou op ebay gewoon ff zoeken voor 'Real Madrid longsleeve' en dan naar de user ratings kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Thanks, neem ik even mee!
Ik zag dit shirt ook op voetbalshirtje.nl en seriesastore.nl heeft iemand ervaringen met deze sites? Ik vind 80,- net iets teveel om voor opgelicht te worden.
SerieAstore is een betrouwbare site, meerdere malen daar besteld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Ik zag dit shirt ook op voetbalshirtje.nl en seriesastore.nl heeft iemand ervaringen met deze sites? Ik vind 80,- net iets teveel om voor opgelicht te worden.
Gewoon bij Real Madrid zelf bestellenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef Hamsik het volgende:
[..]
heeft hij al gezegd, daar verkopen ze geen longsleevequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:18 schreef Quantic het volgende:
[..]
Gewoon bij Real Madrid zelf bestellen
Ohja, overheen gelezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heeft hij al gezegd, daar verkopen ze geen longsleeve
LOL! hij vond 80 te veel, hier kost hij 104quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Quantic het volgende:
Maar dan heeft hij niet goed gekeken want ik zie hem gewoon staan!
http://www.realmadridshop(...)selectorid=469&lid=1
80 is teveel om opgelicht te worden ja, bij de Real Madrid shop weet je 100% zeker dat het echt isquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LOL! hij vond 80 te veel, hier kost hij 104
op ebay kan je het ook zeker wetenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef Quantic het volgende:
[..]
80 is teveel om opgelicht te worden ja, bij de Real Madrid shop weet je 100% zeker dat het real is
Dat weet ik niet.. ik heb zelf nog nooit iets gekocht via ebay, veel te bang om niet te krijgen wat ik wil..quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
op ebay kan je het ook zeker weten
hangt van de seller ratings af
ik heb er een shirt van ¤180 gekocht...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:29 schreef Quantic het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. ik heb zelf nog nooit iets gekocht via ebay, veel te bang om niet te krijgen wat ik wil..Ik koop al mijn shirts altijd direct bij de club!
Haha, dat moet een bijzonder shirt zijn geweest. Welke club en waarom?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb er een shirt van ¤180 gekocht...
ik heb hem volgens mij een keer hier gepost...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:32 schreef Quantic het volgende:
[..]
Haha, dat moet een bijzonder shirt zijn geweest. Welke club en waarom?
Dat keepershirt dan :Squote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef MeesterBier het volgende:
[ afbeelding ]
Arsenal uit. Dan had ik m'n contract ook niet verlengt.
Ebay/Marktplaats ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:54 schreef DeMessias het volgende:
Waar zou ik dit shirt kunnen kopen? Oude Barça home shirt
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een Man Utd keepershirt laten bedrukken bij voetbalshirtje.nlquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:46 schreef Hamsik het volgende:
[..]
szc gaat naar de gay parade dit jaar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef MeesterBier het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel dit is echt heel triest.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:17 schreef joosie889 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Man Utd keepershirt laten bedrukken bij voetbalshirtje.nl
Goede kwaliteit van de bedrukking ik denk ook de originele premier League bedrukking.
Maar of de shirts echt of nep zijn weet ik niet ik had het shirt al en alleen daar laten bedrukken.
Die gasten kijken ook echt van "Oh nee tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef MeesterBier het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Die gasten kijken ook echt van "Oh nee tochIk wil dit niet! PSG, City, Chelsea, Anzhi, koop me uit medelijden!
"
Kerel,quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef koeken het volgende:
[..]
Kerel dit is echt heel triest.
Nieuwe accounts aanmaken om sluikreclame te posten...
Heb je ook pics van dat keepershirt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:06 schreef joosie889 het volgende:
[..]
Kerel,
Dit is geen sluikreclame.
Ik heb niks met dit bedrijf te maken ben er alleen een keer klant geweest.
En dat ik een nieuwe account heb aangemaakt is gewoon toevallig .....
Mijn excuses als het sluikreclame lijkt.
Ja ik zal ze z.s.m. posten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Heb je ook pics van dat keepershirt?Ben wel beniewd hoe die eruit ziet
Goed excuusquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:28 schreef joosie889 het volgende:
[..]
Ja ik zal ze z.s.m. posten.
Maar hoe de naam bedrukt is kan ik helaas niet laten zien ivm achternaam die erop staat, mijn excuses hiervoor.
Nou niet alles afkraken wat hij zegt hequote:
Even wegeditten gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:28 schreef joosie889 het volgende:
[..]
Ja ik zal ze z.s.m. posten.
Maar hoe de naam bedrukt is kan ik helaas niet laten zien ivm achternaam die erop staat, mijn excuses hiervoor.
Het is het uitkeepershirt van Man Utd van afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Heb je ook pics van dat keepershirt?Ben wel beniewd hoe die eruit ziet
ik hoop het niet, want man wat is dat een lelijk ding.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:40 schreef MJFM het volgende:
Iemand al het nieuwe Barcelona thuisshirt weten te bemachtigen?
klinkt verstandig, je weet nooit hoe het met de bedrukking gaatquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:13 schreef Hamsik het volgende:
Ik heb het RM longsleeve shirt net bij Serieastore.nl besteld. Ik hou jullie op de hoogte en zal foto's posten.
P.s. Ik heb het shirt onbedrukt besteld
Je weet nu dus gelijk al dat die shirts 1000% fake zijn. Of het dan betrouwbaar is weet ik niet, maar ik zou gewoon voor de real deal gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:03 schreef robbertkillz het volgende:
Heeft iemand ervaring met voetbalschoenen-outlet.com?
Ze bieden daar authentic shirts, in ieder geval met alle logo's en badges aan voor 28 euro
Maarja, is deze site betrouwbaar?
Op al die site's zijn de shirts namaakquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:17 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Je weet nu dus gelijk al dat die shirts 1000% fake zijn. Of het dan betrouwbaar is weet ik niet, maar ik zou gewoon voor de real deal gaan
Ha ha, tsja, ik moet zeggen dat dat ook mijn eerste reactie was toen ik 'm zag, maar ik begin eraan te wennen en ben wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik hoop het niet, want man wat is dat een lelijk ding.
net iets minder erg dan het uitshirt![]()
Ja, want daar krijg je wel een orgineel shirt..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:19 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Op al die site's zijn de shirts namaak.
Naja, ik koop em wel bij shirley dan
Ze zijn nergens origineel. Behalve als je 80 euro betaalt...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja, want daar krijg je wel een orgineel shirt..![]()
![]()
Dat zijn ook replica's, de originelen zijn weer een slagje duurder!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:31 schreef robbertkillz het volgende:
[..]
Ze zijn nergens origineel. Behalve als je 80 euro betaalt...
Dat zijn "echte" replicas, die thaise rotzooi is allemaal nep.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:50 schreef Mogart1234 het volgende:
[..]
Dat zijn ook replica's, de originelen zijn weer een slagje duurder!
Die "thaise rotzooi" is geen rotzooi, echt niet! Heb er een shirt vandaan dat al maanden goed is en niet van echt te onderscheiden!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:40 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dat zijn "echte" replicas, die thaise rotzooi is allemaal nep.
Heb mijn shirtje langs de winkelversie gelegd. Verschil is niet te ontdekken. Moet je echt heel goed kijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef Mogart1234 het volgende:
[..]
Die "thaise rotzooi" is geen rotzooi, echt niet! Heb er een shirt vandaan dat al maanden goed is en niet van echt te onderscheiden!
Ik heb zelf ook een shirt van shirley, ik verwees meer naar de topicpointerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:36 schreef Mogart1234 het volgende:
[..]
Die "thaise rotzooi" is geen rotzooi, echt niet! Heb er een shirt vandaan dat al maanden goed is en niet van echt te onderscheiden!
Het verschil zit in de bedrukking, bij Thai shirts voel je de bedrukking door het shirt heen plakken als je sport en bij originele replicas nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:10 schreef koeken het volgende:
[..]
Heb mijn shirtje langs de winkelversie gelegd. Verschil is niet te ontdekken. Moet je echt heel goed kijken.
Qua duurzaamheid is er volgensmij ook geen verschil.
Onder de ¤20,- ga je meestal niet zitten incl. verzendkosten, Shirley levert goede kwaliteit voor een goede prijs.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik koop zelf ook liever een fanshirt, dan een echte, die zo duur is.. alleen weet iemand waar ik een fanshirt (dunne dus) kan kopen van kroatië, t is een cadeautje voor een maat van mij.
Onder de 20 euro?
Wat is de preciese site?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Onder de ¤20,- ga je meestal niet zitten incl. verzendkosten, Shirley levert goede kwaliteit voor een goede prijs.
zie topicpointer, vraag het maar via DM aan iemand hierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Wat is de preciese site?
En ik bedoel natuurlijk excl. verzendkosten.
Hebben ze ook Kroatië?
quote:Op zondag 15 juli 2012 18:23 schreef Sanderrkdvc het volgende:
Bij onze shirley, als je daar het shirt en broekje koopt (dat pakket van 22$) zijn de shirts dan van dezelfde kwaliteit? en is dat broekje ook goed van kwaliteit?
Thanks
quote:Op zondag 15 juli 2012 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zie topicpointer, vraag het maar via DM aan iemand hier
Hmm, niet echt speciaal maar ook niet lelijk. Uitshirt vind ik wel het mooist. Napoli blijft een van m'n favoriete buitenlandse clubsquote:Op maandag 16 juli 2012 12:07 schreef Stampie22 het volgende:
Dit lijken ze dan echt te zijn, de nieuwe Napoli-shirtjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad.quote:
Dit is wel een teken van oplichterij inderdaad. Ik zou daar ook niet meer bestellenquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:55 schreef Hamsik het volgende:
Mijn order van het Real Madrid shirt bij serieastore.nl is geannuleerd. De reden? Ik had als betaal optie onder rembours gekozen, omdat ik zeker wilde weten of dit shirt wel echt was en of ik uberhaupt een shirt zou ontvangen (oplichting e.d.) Maar nu krijg ik, een week later, een e-mail dat de order geannuleerd is omdat ze orders onder de 100,- niet onder rembours versturen.
Handig, zet dat dan op je website. Kortom, hier bestel ik dus nooit meer
Hoe zie jij dit als teken van oplichterij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:15 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dit is wel een teken van oplichterij inderdaad. Ik zou daar ook niet meer bestellen
Dan moet je die optie niet als betaalmiddel aanbieden. Dit was voor mij ideaal, omdat andere websites dit shirt niet als longsleeve aanbieden en ik deze website niet goed ken en zo kan kijken of dit shirt echt geleverd wordt en of het om een originele versie gaat, als dit niet het geval is kan ik de zending weigeren en het geld besparen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:09 schreef Sloomstroom het volgende:
[..]
Hoe zie jij dit als teken van oplichterij?
Ik denk dat hun het liefst orders via de bekendere betaal wegen, betaald krijgen. Rembours wordt niet veel meer gebruikt.
Kan je een Real shirt trouwens niet bij een grote sport shop halen in Nederland? Of bij de lokale sport shop bestellen? Dan pas je ehm en betaal je pas als je tevreden bent. Hier in verleden weleens gedaan rond sinterklaas, jaren geleden.
Pakket mag je toch niet openen voordat je betaald hebt aan de postbode?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:23 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Dan moet je die optie niet als betaalmiddel aanbieden. Dit was voor mij ideaal, omdat andere websites dit shirt niet als longsleeve aanbieden en ik deze website niet goed ken en zo kan kijken of dit shirt echt geleverd wordt en of het om een originele versie gaat, als dit niet het geval is kan ik de zending weigeren en het geld besparen.
Zeker wel, om te voorkomen dat je bv. bakstenen krijgt ipv een laptop ;-)quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Pakket mag je toch niet openen voordat je betaald hebt aan de postbode?
Ik kan me nog oude afleveringen van "Kassa" herinneren waarbij mensen een videocamera kochten op marktplaats via rembours, vervolgens netjes betaalde aan de postbode om er vervolgens achter te komen dat er dus inderdaad een baksteen in zatquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:32 schreef Hamsik het volgende:
[..]
Zeker wel, om te voorkomen dat je bv. bakstenen krijgt ipv een laptop ;-)
Hou alsjeblieft op met die overdreven manier van schrijven.quote:Dit topic is daar niet voor bedoeld.klaar
Struisvogelquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:30 schreef Sloomstroom het volgende:
Vindt hem niet mooi maar het logo is wel cool, Struisvogel en Kangoeroe.
Excuus je hebt gelijk! Dat had ik wel moeten zien.quote:
Geldt ook voor mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iedereen die linkjes wilt weten moet mij maar DM'en.
Zo is dat ook weer done. Verder met de shirts
quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:18 schreef Sloomstroom het volgende:
[..]
Excuus je hebt gelijk! Dat had ik wel moeten zien.
[..]
Geldt ook voor mij. Dm'en kan
.
kanker nou eens een end op.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:06 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iedereen die linkjes wilt weten moet mij maar DM'en.
Zo is dat ook weer done. Verder met de shirts
Dit jaquote:
Vertonghen staat al op die pic van Tottenham.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef andre347 het volgende:
Alle Premier League-kits op een rijtje
Oranje is het nieuwe zwart staat er ook gewoon op het plaatje bij Fullhamquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef andre347 het volgende:
Alle Premier League-kits op een rijtje
Ik ben een nagelbijterquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Blijven pulleken, ik had het ook een keer. Moet je wel nagels hebben ervoor.
Als je geen ban wil is mijn wijze tip het niet erover te hebbenquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:04 schreef Longcat. het volgende:
Een wijze tip. Nooit meer van soccertriads bestellen heb een brief van de douane gekregen ik heb me lesje geleerd. Ik krijg op een hoge kans een boete
Ik probeer mensen te waarschuwen mijn zoonquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:08 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Als je geen ban wil is mijn wijze tip het niet erover te hebben
Dankuwel vaderquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:09 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik probeer mensen te waarschuwen mijn zoon
Tja toen was het nog voordat het EK begonquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:11 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Dankuwel vaderMaarja dat weet je van tevoren natuurlijk
Ben toevallig vorige week in Camp-Nou geweest. In het echt valt het 100% mee, ik vind thuis zelfs mooi. Uit valt ook nog wel mee, maar het is zo fel geel dat 't eigenlijk een afknapper is...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef MJFM het volgende:
[..]
Ha ha, tsja, ik moet zeggen dat dat ook mijn eerste reactie was toen ik 'm zag, maar ik begin eraan te wennen en ben wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
Barca, de hoer van Nike.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:20 schreef MJFM het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de longsleeve toch ook wel geil vind!
[ afbeelding ]
Heb je subsidesports al geprobeerd?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:42 schreef Thas het volgende:
Jammere is dat sommige (vele) shirts hier dus gewoon praktisch niet legaal te krijgen zijn.. Ik wil graag een uit-shirt van het Koreaanse nationale elftal (deze), maar dat is dus echt nergens te krijgen, Nike stores verkopen ze niet, ook online niet, nergens niet.
wat een grap, hierin kun je toch niet naar de olympische spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
Spanje's Olympisch shirt.
[ afbeelding ]
Een of ander Chinees staatscircusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat toch heel groot TOYOTA op het shirt?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:32 schreef Hamsik het volgende:
Wie zocht er ook alweer het Fiorentina nintendo shirt van Batistuta? Hier is er eentje!
http://verzamelen.marktpl(...)1oM&fta_ind=107&fs=1
Brilletje?quote:
Het is crisis in Spanje, dus de outfits van de jaren 80 maar weer uit de kast gehaald!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Is er nog niet, van Siena iig niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 23:04 schreef iRemco het volgende:
Ben op zoek naar een 2011/2012 thuisshirt van Anzhi Makhachkala en eentje van AC Siena, iemand nog tips/ideeën waar ik deze (online) kan kopen? Heb geen zin om er helemaal heen te gaan
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding ]
Heb gevraagd, ze versturen niet buiten Rusland. Ze werken er wel aanquote:Op zondag 22 juli 2012 21:58 schreef Gibelini het volgende:
http://shop.fc-anji.ru/product/kit/
Maar lijkt me niet dat je van hier gaat kopen
doet dat er toe?quote:
Haal die nieuwe van Swansea danquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Quantic het volgende:
Mwa, ik was eerst ook vrij skeptisch maar als ik dat shirt zo aan zie vind ik hem eigenlijk niet heel verkeerd.![]()
Ondanks dat blijft het shirt van de koninklijke natuurlijk legendarisch mooi
Eens. Ik vind hem ook helemaal niet verkeerd. Maar Real is inderdaad vele malen mooier. Alleen jammer dat het die club is he..quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:02 schreef Quantic het volgende:
Mwa, ik was eerst ook vrij skeptisch maar als ik dat shirt zo aan zie vind ik hem eigenlijk niet heel verkeerd.![]()
Ondanks dat blijft het shirt van de koninklijke natuurlijk legendarisch mooi
niet hier, graagquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:17 schreef franckribery22 het volgende:
iemand enig idee of ik veel kans heb om een shirt te ontvangen ipv dat het onderschept wordt? Wil namelijk het ac milan shirt van 2012 kopen, ik vind dat toch een prachtig shirt.
(ik zta nog te twijfelen tussen het nieuwe realshirt of deze, maar uiteindelijk toch maar voor deze gegaan...)
nergens op FOK!quote:
Ik kijk die opening van de spelen nu. Ik maakte me klaar voor een lachsalvo bij Spanje, maar ze hadden totaal andere pakjes...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
[ afbeelding
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nergens op FOK!
misschien via DM aan een kenner vragen, maar dit kan je een ban opleveren, heb ik van GGMM gehoord
Schitterend!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:27 schreef Rickazio het volgende:
Lazio Roma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nope daar mag je het niet meer over hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:29 schreef Ooku het volgende:
Ps die Thaise rotzooi, heeft die een apart topic hier?
Jammer joh!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:52 schreef Mandéra het volgende:
Mijn shirts zijn nog steeds niet binnen, maand geleden verzonden...
Jezus man hoe moeilijk is het! NIET OVER PRATEN!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Alovenac het volgende:
Shirley weer offline, iemand de zoveelste nieuwe site?
Edit: Kwam deze net ook tegen: http://www.jerseyi.com/
Fok is nogal selectief/arbitrair qua over welke minder legale dingen mogen worden gepraat en dit is er bijvoorbeeld een waarvan ze het niet willen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:53 schreef joppie_saus het volgende:
wtf is dat voor gejank dat dat niet meer mag
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:29 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Jezus man hoe moeilijk is het! NIET OVER PRATEN!
Deze link heeft ander email adres... Kan dus fake/oplichting zijn...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 22:52 schreef Alovenac het volgende:
Shirley weer offline, iemand de zoveelste nieuwe site?
Edit: Kwam deze net ook tegen: http://www.jerseyi.com/
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:06 schreef Ooku het volgende:
Ik dacht dat er een apart topic was, maar is die ook al gesloten??
Hij moet ook ff in http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/60 worden geopend, daar mogen dat soort topics al jaren.quote:
Als je eentje in een nederlandse shop gaat halen. Dan kan je gewoon naar je lokale sportboer gaan, en hem daar passen als ze hem hebben. Misschien voor dezelfde prijs ook. Dan zit je altijd goed en voor +/-60 euro zou ik wel zeker willen zijn of het goed is.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:32 schreef Harry15 het volgende:
Hoe weet ik of ik een replica of een echt wedstrijdshirt koop? Ik was van plan hem bij de Aktiesport te bestellen, die is even duur en naar mijn weten hetzelfde als die bij de Feyenoord Fanshop. Dat is toch het officiële wedstrijdshirt?
Als je hier al langer meeleest weet je dat we hier niet over mogen pratenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Spuit-11 het volgende:
Hallo,
Lees al een tijdje mee. Top.
30 juli een kindershirt en broekje (NL elftal thuis) voor mijn zoontje besteld bij Shirley.
Ik heb nu een China post airmail tracking NO gekregen. Lees weinig over China post, iemand ervaring mee.
De tracking geeft aan 6-8-2012 Posting The Netherlands
Zal hij dan onderweg zijn, of hebben ze de barcode gescand?
Hoe volgen jullie de zending verder met PostNL?
Tnx voor jullie reactie
Mag daar ook niet over nep-producten praten helaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Spuit-11 het volgende:
Sorry, die heb ik dan gemist, ben ingestapt tijdens EK rond topic #53.
Had hem nog kunnen editen, werkt dat nu nog?
[Chinese Webshops] Topic #210 Waar XL soms S blijkt te zijn
Hier moet ik zijn zie ik.
haha nee, de ekte ekte klanten hebben een persoonlijke mail gehad van onze Shirl!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:54 schreef HalvinCarris het volgende:
http://www.jersey777.com opgedoekt?
Shirley in de problemen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:20 schreef Brandblussert het volgende:
[..]
haha nee, de ekte ekte klanten hebben een persoonlijke mail gehad van onze Shirl!
zal wel betrouwbaar zijn, maar zijn die shirts niet nep?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:49 schreef EdwinNL het volgende:
Even een vraagje, wil graag het shirt van LA Galaxy kopen, en heb op internet gezocht voor Nederlandse webshops, en toen kwam ik op dit. http://www.winkelvoetbaln(...)20122013-p-2496.html
Heeft iemand een idee of dit een betrouwbare website is? En ik vond de prijs eigenlijk iets te laag voor een replica. Heb het idee dat het rommel is, maar hoor graag anders.
Ik twijfel zeer erg of het echt of nep is. 29eu voor elk shirtje..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal wel betrouwbaar zijn, maar zijn die shirts niet nep?
Zit bij de spanje shirts te kijken, maar volgens mij een andere nummering dan mijn originele Spanje Shirt? Zo even voor de zekerheid kijken, voor ik rare dingen zeg
edit: hmmm toch wel dezelfde stijl nummering...
Ik wil ook wel weten of die site betrouwbaar is, wil nog een paar shirts kopen voor de trainingen en 29 euro is geen geld voor een shirt
Shirts zijn 100 procent NEP!! And by the way Chinese kwaliteit.. Heb de site waar deze gast de foto's vandaan haalt en ook van adverteerders van marktplaats. Btw je kunt bij deze persoon alleen via western union betalen: yingsoccer is de hint en vul de rest maar zelf aanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal wel betrouwbaar zijn, maar zijn die shirts niet nep?
Zit bij de spanje shirts te kijken, maar volgens mij een andere nummering dan mijn originele Spanje Shirt? Zo even voor de zekerheid kijken, voor ik rare dingen zeg
edit: hmmm toch wel dezelfde stijl nummering...
Ik wil ook wel weten of die site betrouwbaar is, wil nog een paar shirts kopen voor de trainingen en 29 euro is geen geld voor een shirt
Lijkt me vrij duidelijk toch?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:03 schreef robbertkillz het volgende:
Wat is er met de site van shirley gebeurd? Ik krijg opeens iets heel anders..?
Jammerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:43 schreef Dennis258 het volgende:
[..]
Shirts zijn 100 procent NEP!! And by the way Chinese kwaliteit.. Heb de site waar deze gast de foto's vandaan haalt en ook van adverteerders van marktplaats. Btw je kunt bij deze persoon alleen via western union betalen: yingsoccer is de hint en vul de rest maar zelf aan
Nee heb brief gekregen van SNB-React .. juristen van henquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:12 schreef Fiorano het volgende:
van Adidas ?
Heb je wel gecheckt of die niet nep is? Zou wel slim zijn van Shirley, ook nog eens brieven vervalsen
Ik heb mijn spul wat ik eind juni heb besteld nooit ontvangen, er is wel een refund onderweg gelukkig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef Dennis258 het volgende:
Bijdeze het advies.. NIET MEER bestellen bij shirley!!
Heb een brief ontvangen van adidas waar ik akkoord ga met een boete van ¤30 euro en het vernietiging!!
Als ik jou was zou ik maar flink doorzetten.. 1 pakket van juni is ook nooit bezorgd, maar volgens haar wel! Zelf contact gelegd met HK post en volgens hen idd nooit aangekomen in NL! Shirley is naar mijn mening een mooie oplichter/ster! Ik waarschuw jullie dus bij deze goed!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:23 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik heb mijn spul wat ik eind juni heb besteld nooit ontvangen, er is wel een refund onderweg gelukkig.
Ongeveer de helft, op HK Post staat wel dat het op 3 juli HK heeft verlaten. Denk dat de douane hem te pakken heet, en dat ik eendaags wel een brief krijg dat het spul vernietigd is.quote:
Niet hier over praten svp.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
Iemand ervaring met de site soccertriads?
Helaas gaan ze vanaf volgend seizoen naar Nike.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
Manchester City's shirts zijn zo ontzettend goed. Zou zo graag willen dat wij Umbro gebruikten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je een City shirt wil, koop het nu want ze gaan volgend seizoen weg van Umbro.
quote:Op maandag 3 september 2012 11:30 schreef sylvietjoo het volgende:
Robin van Persie oranjeshirt is nu £25.00 ipv £75.00 in de Arsenal-store...
http://arsenaldirect.arse(...)-shirt/invt/447289o/
1. de Authentic shirts zijn vaak 120 euro.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook niet-replica shirts te koop? Als ik bvb gewoon op store.nike.com kijk staat bij alle voetbalshirts "replica".
Oh, en hoe zit het met de betrouwbaarheid van Ebay; als je daar de volle prijs betaalt, is het dan 99% zeker dat hij ook echt van Nike/Adidas/whatever komt?
Ja maar het shirt wat ik wil is juist alleen te krijgen in Aziëquote:Op zondag 9 september 2012 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1. de Authentic shirts zijn vaak 120 euro.
2. Ik heb 2 shirts van eBay en zijn allebei perfect. je moet alleen goed kijken naar de seller-rating en naar waar het vandaan komt. Azië = niet bestellen
is het een shirt van een Aziatische club?quote:Op zondag 9 september 2012 23:41 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja maar het shirt wat ik wil is juist alleen te krijgen in Azië
Nopequote:Op zondag 9 september 2012 23:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is het een shirt van een Aziatische club?
maar is van Korea, dus kan je sowieso wel bestellen daarquote:Op zondag 9 september 2012 23:45 schreef Thas het volgende:
[..]
Nope
Nu vind ik deze te duur (100 eu inc shipping..) maar laatst stond er een voor 80 eu ofzo inc shipping, dat zou ik nog overwegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb ik nog een shirt van Manchester United.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
quote:Op zondag 16 september 2012 15:08 schreef Euroteller het volgende:
Hallo ik ga binnenkort een Manchester United shirt bestellen. Ik wil er geen naam op maar iets zoals dit:
Mancunian
4
Life
Maar jammer genoeg willen ze niet "Life" erbij drukken. Dus ik weet niet of iemand ideeën heeft om iets op mijn shirt te zetten. Wel iets wat goed bij Manchester past!
O.A. heb ik het uit shirt van Aston Villa met Agbonlahor erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast heb ik nog een shirt van Manchester United.GGMU en dan een belangrijk jaartal, zoals 67, 99 of 08SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.•
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
was oder wo ist patrick?quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wie vind er de NAC shirts nog meer lelijk?
De shirts zien er imho enorm goedkoop uit.
Daarnaast; Patrick![]()
[ afbeelding ]
http://www.voetbalshop.nl/shirt-palermo-thuis-12-13.htmlquote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze hebben, omdat ik hem gewoon mooi vind, tja ik blijf een vrouw he
Maar iemand enig idee waar ik hem kan kopen in maand M?
http://www.subsidesports.nl/nl/palermo-thuisshirt-2012-2013.html
Hier hebben ze hem alleen nog maat in S en XL
Betrouwbare site ook?quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.voetbalshop.nl/shirt-palermo-thuis-12-13.html
Ik heb er ooit een shirt besteld en gewoon netjes ontvangen. En nee, ik vind het niet echt een mooi shirt eerlijk gezegd.... Lijkt meer een tennispolo.quote:Op maandag 24 september 2012 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Betrouwbare site ook?
Hij is leuk he
Ok dank je, ik vond hem wel netjes qua shirt. Vind het ook wel echt een vrouwenshirtquote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een shirt besteld en gewoon netjes ontvangen. En nee, ik vind het niet echt een mooi shirt eerlijk gezegd.... Lijkt meer een tennispolo.
Die vind ik ook tofquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Stampie22 het volgende:
Dat thuisshirt vind ik een soort 'cult' (misschien wel de enige club met een roze thuisshirt of zijn er meer?) maar echt mooi.. nee. Het uitshirt van Palermo vind ik daarentegen wél erg mooi![]()
[ afbeelding ]
Koop je dan ook de girlyvariant of gewoon de herenversie?quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vind ik ook tof
Ik ben ook nog heel trots op mijn Paarse Real Madrid shirtAlleen die is een beetje TE groot geworden
Van de zomer ook het groene Tenerife shirt gekocht. Vond ik ook wel apart
Zal hem even opzoeken.
Normaal koop ik de Girlyvariantquote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koop je dan ook de girlyvariant of gewoon de herenversie?
Ik vind de shirts van Team USA dames altijd erg stylish.quote:Op maandag 24 september 2012 18:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal koop ik de GirlyvariantAls ze die hebben, maar zo te zien niet
Maar van Tenerife heb ik de gewone variant
Daar betaal je toch niet meer dan een tientje voor? Godsgruwelijk lelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 15:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wie vind er de NAC shirts nog meer lelijk?
De shirts zien er imho enorm goedkoop uit.
Daarnaast; Patrick![]()
[ afbeelding ]
Is vanwege het 100-jarig bestaan geloof ik.quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Daar betaal je toch niet meer dan een tientje voor? Godsgruwelijk lelijk.
Sinds wanneer hebben ze het logo dan verandert?
Dat derde shirt uit 10/11? die wil ik echt graag.quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die vind ik ook tof
Ik ben ook nog heel trots op mijn Paarse Real Madrid shirtAlleen die is een beetje TE groot geworden
http://www.classicfootballshirts.co.uk/quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:30 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier misschien waar ik het Manchester United 2007/08 of 2008/09 shirt zou kunnen kopen?
Het liefst een versie met lange mouwen, met eventueel Ronaldo #7
alvast bedankt,
TBakkert
GGMU
Voetbalshop.nl heeft deze op voorraad!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:58 schreef Rickazio het volgende:
moet deze hebben
[ afbeelding ]
mooiste shirt ooit
125 jaar![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:58 schreef Rickazio het volgende:
moet deze hebben
[ afbeelding ]
mooiste shirt ooit
125 jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |