SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
stuur jij mij er dan ook eenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo? hier op de hoek verkopen ze ook ansichtkaarten hoor
Zonder Turkse poststempel.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezo? hier op de hoek verkopen ze ook ansichtkaarten hoor
Too badquote:
he..kan mijn zelfgemaakte ansichtkaart niet meer vindenquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
he..kan mijn zelfgemaakte ansichtkaart niet meer vinden
Trustenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
het is tijd om te gaan slapen
slaap lekker
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
slaap lekker
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
slaap lekker
Welterustenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef mutsieflutsie het volgende:
slaap lekker
Doe een gok.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is dan zeker het ''gok het aantal zwaaismileys die tegen het einde van dit topic opgetekend zullen zijn'' spelletje?
Eh. Nog best lastig.
3,14quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dit is dan zeker het ''gok het aantal zwaaismileys die tegen het einde van dit topic opgetekend zullen zijn'' spelletje?
Eh. Nog best lastig.
Pi zeg, dat is een goede.quote:
En dan moet ik zelf de stand bijhouden zeker? No thanks.quote:
Ik snap er geen reet vanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit is een mooi getal
[ afbeelding ]
Jammer dat je er geen trophies mee kan winnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dan moet ik zelf de stand bijhouden zeker? No thanks.
Even terzijde; ik heb wel 28.867 punten in songpop, dat spreekt.
WOWquote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terzijde; ik heb wel 28.867 punten in songpop, dat spreekt.
Ik moét - dankzij jou - nu minstens één keer platina halen heb ik besloten, dus denk eerdaags Fallout 3 maar weer eens uit de kast te halen. Daar had ik sowieso al de meeste trophys, dan alles maar vol maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van
[..]
Jammer dat je er geen trophies mee kan winnen.
SongPopLord.quote:
In twee rondes hoor.quote:
Gewoon ffquote:
Je kunt bij Profile een nick invullen en dan kunnen mensen je toevoegen op basis van je nicknamequote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar hoezo een nick? Dat gaat toch alleen via fb?
Nee, kan ook op mobiel, maar geen idee of je daar wel nick nodig hebt ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar hoezo een nick? Dat gaat toch alleen via fb?
Dank, zal eens lezenquote:
O ja, jou weer even inmaken. Moment.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, kan ook op mobiel, maar geen idee of je daar wel nick nodig hebt ofzo?
quote:
quote:Graham's number is unimaginably larger than other well-known large numbers such as a googol, googolplex, and even larger than Skewes' number and Moser's number. Indeed, the observable universe is far too small to contain an ordinary digital representation of Graham's number, assuming that each digit occupies at least one Planck volume.
Dit is weer zoiets van: je snapt er geen hol van, maar het is interessantquote:
godverdomme...18000 punten bij classic rock en mevrouw wint nog...ze raad zelfs Pink Floyd eerderquote:
Ik ben gewoon de SongPop Queenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
godverdomme...18000 punten bij classic rock en mevrouw wint nog...ze raad zelfs Pink Floyd eerder
En Kirby ook alquote:
deze ronde heb ik verneuktquote:
Classic rock, eighties, en 90's alternative moet ik het dan weer van hebben, maar dat zal geen verrassing zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
godverdomme...18000 punten bij classic rock en mevrouw wint nog...ze raad zelfs Pink Floyd eerder
Misschien moeten we qua games toch een grotere uitdaging voor je zoekenquote:
90's alternative won ze ook al een keer van me...ze wist niet eens wie Eddie Vedder isquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Classic rock, eighties, en 90's alternative moet ik het dan weer van hebben, maar dat zal geen verrassing zijn.
WoW ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moeten we qua games toch een grotere uitdaging voor je zoeken
Hm, volgens mij loopt ze je flink te trollen ArTiC.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
90's alternative won ze ook al een keer van me...ze wist niet eens wie Eddie Vedder is
uhuh...geile wijven waren datquote:
En dan ben je zo aardig voor zequote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, volgens mij loopt ze je flink te trollen ArTiC.
Nee, dit is goed genoeg hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien moeten we qua games toch een grotere uitdaging voor je zoeken
Ik zat te denken aan Ninja Gaiden op Master Ninjaquote:
Ja jaquote:
Zeg...ik krijg al een melding van songpop zelf, je hoeft echt niet zo'n irritant facbook verzoek te sturenquote:
Is ook goedquote:
Zolang je ze maar niet in je reet duwt vind ik het best.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook goed
Ben ik trouwens erg als ik Rode Ridders spaar
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet in je reet duwt vind ik het best.
Jij verwacht dat iemand hier weet wat rode ridders zijn?quote:
Stripreeks van Willy Vandersteen. Altijd leuker gevonden dan Suske en Wiskequote:
Het is al laatquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef ArTiC het volgende:
Wat een faal...the offspring horen en toch op nirvana drukken...jezus imbeciel dat ik ben
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:22 schreef ArTiC het volgende:
Wat een faal...the offspring horen en toch op nirvana drukken...jezus imbeciel dat ik ben
Je had een nummer in 0,3 sec....moest je niezen en duwde je per ongeluk op de goeie ofzo?quote:
Ik stond er ook van te kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je had een nummer in 0,3 sec....moest je niezen en duwde je per ongeluk op de goeie ofzo?
Hoe laat vertrek je?quote:
Strik eromquote:
Thanks! Trusten!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
STING, ik wens je een fijne vakantie toe!
Welterusten allen!
Zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef ArTiC het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar plek bij de koffieautomaat weer ingenomen?
Het eerste bakje giet ik nu naar binnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef ArTiC het volgende:
Opstellen in rijen van 3 aub..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef ArTiC het volgende:
Nee, ben iedere dinsdag vrijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef ArTiC het volgende:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:45 schreef ArTiC het volgende:
het was gelukkig maar iets tijdelijksquote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, dus als ik je nu continu ga quoten de komende 2 weken... kom jij terug met tig dm's
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, dus als ik je nu continu ga quoten de komende 2 weken... kom jij terug met tig dm's
Hoe kom je daar nou opeens op?quote:
Daar kom ik niet ineens op, dat is al langer zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou opeens op?
-edit-
Ah, ik zie het
Dan is het denk ik effectiever om mij gewoon DM's te sturen, zelfde effect en kost je minder tijd
Wil je er ook een?quote:
Nee, anders blijf je spammenquote:
Daar bedoelde ik mee hoe je er opeens op kwam om dat te zeggenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Daar kom ik niet ineens op, dat is al langer zo.
Het staat weer uit volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg ze niet en ben net ergens gequote. Maar ben mobiel online. Misschien scheelt dat?
Beterquote:
fijne vakansie Stingelingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:16 schreef STING het volgende:
Goed, ik ben richting Schiphol.
Tot over een paar weken
Fijne vakantie auto_!
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:16 schreef STING het volgende:
Tot over een paar weken
Fijne vakantie auto_!
oeh geniet er van!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:16 schreef STING het volgende:
Tot over een paar weken
Fijne vakantie auto_!
Bij de slijterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
Mij ook nietik heb hoofdpijn
en ik snap nu hoe alcoholisme begint
zonde van de auto dusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
Zonde zeg..
http://www.anwbmotor.nl/n(...)B%2BMotornieuwsbrief
Nu vind ik de motoren van BMW nooit zo mooi, maar het is eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
Zonde zeg..
Ach, een S1000RR of een GS mogen ze zo bij mij voor het huis zetten hoor, daar heb ik echt totaal geen problemen meequote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu vind ik de motoren van BMW nooit zo mooi, maar het is eeuwig zonde.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, een S1000RR of een GS mogen ze zo bij mij voor het huis zetten hoor, daar heb ik echt totaal geen problemen mee
Jezusquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
Zonde zeg..
Wat ga je lunchen?quote:
beschuit en bouillon...jeejquote:
Zou zo'n gevalletje nou ook onder de no-claimbeschermer vallen die je soms wel eens ziet bij verzekeringen?quote:
De Italiaanse variant dan welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zou zo'n gevalletje nou ook onder de no-claimbeschermer vallen die je soms wel eens ziet bij verzekeringen?
Even Apeldoorn bellen..
il telefono Ancona?quote:
NIET! MWOEHAHAHAHAquote:
Thnx! Ik word iets te vaak gequote voor dat soort geintjesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
NIET! MWOEHAHAHAHA
bij je instellingen, overig
groter scherm kopenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Thnx! Ik word iets te vaak gequote voor dat soort geintjesHeule scherm vol DM's
Extern schermquote:
Laptop op de bank, en ik zie mezelf niet met een extern scherm op mn schoot zittenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Laptop op de bank, en ik zie mezelf niet met een extern scherm op mn schoot zitten
[slechte oplossing]
En waar moet ik die beugel dan aan vast maken?quote:
Mijn salontafel dient maar 1 doel... Voetenbankjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:33 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt ze ook met klemmen, die kunnen aan de tafel oid.
tafel, muur, plafond, HJquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En waar moet ik die beugel dan aan vast maken?
Onterechte klachtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haat vakantie! Nu moet ik allerlei klusjes doen die ik normaal een jaar uit kan stellen
kom jij dan mijn kasten uit mesten?quote:
Waarom, jij bent degene met vakantie?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom jij dan mijn kasten uit mesten?
geweldig juistquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haat vakantie! Nu moet ik allerlei klusjes doen die ik normaal een jaar uit kan stellen
Thanks. Ik zag de bui al hangen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
NIET! MWOEHAHAHAHA
bij je instellingen, overig
Ik zie vooral een heleboel gedrochten die niet meer op de weg komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:12 schreef JK1982 het volgende:
Zonde zeg..
omdat ik het ook niet wil doen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom, jij bent degene met vakantie?.
nou ik vind het maar irritantquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geweldig juist![]()
ja okay..kasten opruimen is ook niet mijn ding
Dan doe je het niet, pakt een fles wijn en gaat lekker op de bank zitten, doe je het morgenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doe je het niet, pakt een fles wijn en gaat lekker op de bank zitten, doe je het morgen de rest van je vakantie.
het moet van mijn vriendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doe je het niet, pakt een fles wijn en gaat lekker op de bank zitten, doe je het morgen.
Ik heb een kasten kamerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kasten uitmesten? Hoeveel kasten heb je dan?![]()
En tevens hoi!
we zijn 4 weken op vakantiequote:
4 weken op de bank zitten met een wijntjequote:
hup hup, opschietenquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
4 weken op de bank zittenaan het zwembad liggen met een wijntje cocktail
Wat zeur je dan over kasten opruimen?quote:
dat ik het niet wil doen?quote:
nou...voor 4 weken aan een zwembad met cocktails kom ik je kast wel opruimen hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ik het niet wil doen?
dat ik straks aan het zwembad lig maakt nu opruimen niet aangenamer natuurlijk
Ja, gewoon met een paar vuilniszakken er doorheenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...voor 4 weken aan een zwembad met cocktails kom ik je kast wel opruimen hoor
denk je dat ik daar nog geld voor heb?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou...voor 4 weken aan een zwembad met cocktails kom ik je kast wel opruimen hoor
Dan doe je het niet. Opgelost.quote:
laten we je vriend thuisquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
denk je dat ik daar nog geld voor heb?een ander ook nog op vakantie sturen
quote:
quote:
Maar dan kan DIE die kast toch leegpleuren?quote:
oh...dumpen!quote:
'Mijn hubbie'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso de ergste 2 woorden uit de Nederlandse taal "mijn vriendje".
Wat heb je liever dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef HeatWave het volgende:
"ik ben single" natuurlijkquote:
Hmpf. Ik vind single zijn niet meer zo leukquote:
Dat was je toch ook niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Ik vind single zijn niet meer zo leuk.
ik zei geen -jequote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:26 schreef HeatWave het volgende:
Join the clubquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmpf. Ik vind single zijn niet meer zo leuk.
vanwege je "functie" bij FOK! krijg je automatisch een note dat je in een groep bent gezetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Dafuq... Hoe kom ik opeens aan 2 notes?![]()
Vorige keer dat ik keek had ik 0 notes![]()
MPG?
Oh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanwege je "functie" bij FOK! krijg je automatisch een note dat je in een groep bent gezet.
Die notes van hem stellen niks voor...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed.
MPG had laatst gedreigd mij te gaan noten
Ik maar 361quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb maar 2 notes, ik ben gewoon braaf!
Maar... is dat niet dan maar 1 note? Maw: waarom heb ik er dan nu 2?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vanwege je "functie" bij FOK! krijg je automatisch een note dat je in een groep bent gezet.
geen idee, zal wel een bug zijn, ze zijn alle 2 van precies dezelfde tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... is dat niet dan maar 1 note? Maw: waarom heb ik er dan nu 2?
Neuh, vind het wel genoeg zoquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was je toch ook niet?
* HeatWave volgt het allemaal niet meer.
Ah, thnxquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee, zal wel een bug zijn, ze zijn alle 2 van precies dezelfde tijd.
ow, my badquote:
It wasn't me.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:30 schreef Pien85 het volgende:
Dafuq... Hoe kom ik opeens aan 2 notes?![]()
Vorige keer dat ik keek had ik 0 notes![]()
MPG?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die notes van hem stellen niks voor...
Ow wacht. Nu krijg ik er zeker weer een van hem met "de draak steken met mijn noot-gewoonten".
npquote:
Hmpfquote:
tuurlijk, 1 positievequote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
Dat is iets dat de modjes aan je kunnen geven. Notes kunnen positief alsook negatief zijn. Verder zijn notes vooral een mysteriequote:
Oh, ja, das waar ook. Dat vergeet ik altijdquote:
Ik snap, thanksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is iets dat de modjes aan je kunnen geven. Notes kunnen positief alsook negatief zijn. Verder zijn notes vooral een mysterie
Jullie krijgen jojoortje erbijquote:
Wie?quote:
jojoortjequote:
Goed nieuws zo te horen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef LaPeach het volgende:
Hoiii![]()
Ik ben happy!!![]()
Na jaren van wachten toch eindelijk een andere woning!
Dat dacht ik wel jaquote:
Ik neem aan dat je op een wachtlijst stond? Dan kan je lang wachten ja. Lekker dat het wachten voor jou voorbij is!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel ja
Na jaren van wachten en frustraties is dit een hele opluchting
Wachtlijstenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op een wachtlijst stond? Dan kan je lang wachten ja. Lekker dat het wachten voor jou voorbij is!
Ik heb zelf ruim 10 jaar moeten wachten dus ik weet wel hoe dat voelt. Je voelt je dan genaaidquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wachtlijsten![]()
Voorrangsregelsvoor mensen buiten de woonplaats enz enz
Maar gelukkig ben ik daar wel vanaf ja![]()
Op naar een nieuwe opbouw van jaren
Ik wacht nu ruim 5 a 6 jaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zelf ruim 10 jaar moeten wachten dus ik weet wel hoe dat voelt. Je voelt je dan genaaid
Ach, 't belangrijkste is dat ik nu in een leuke woning zit met prima buren en zonder hangjongeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:41 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik wacht nu ruim 5 a 6 jaar![]()
Nu schaam ik me haast als ik dat van jou zo leest![]()
quote:
Hier ook..quote:
Z'n gangetje. Heel mijn kamer uitgemest en 6 zakken vol zooi die morgen naar de stort moeten.quote:
Oooo leuk!! Zwaai je?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier ook..
Het eten wordt zo bezorgd, ik ga even thuis wat rommelen en dan morgen laatste werkdagje en lekker weer een lang weekend naar Zeeland
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:21 schreef LaPeach het volgende:
Hoiii![]()
Ik ben happy!!![]()
Na jaren van wachten toch eindelijk een andere woning!
Zit je toevallig in Vrouwenpolder?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier ook..
Het eten wordt zo bezorgd, ik ga even thuis wat rommelen en dan morgen laatste werkdagje en lekker weer een lang weekend naar Zeeland
Ik zwaai altijd!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo leuk!! Zwaai je?![]()
Wat heb je qua eten gekocht?
Klinkt goed, maar nee..quote:
Bij de benzinepomp bij mijn dorp hebben ze lekkere kapsalonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd!
Nouja, eten.. junkfood
Heb even een kapsalon besteld bij een tent hiero die ik nog niet kende.
bij de benzine pomp? Vreemde combiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij de benzinepomp bij mijn dorp hebben ze lekkere kapsalon
Hoe laat rij je deze kant op? En zondag terug?
Kleine camping, staan mijn oudersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar nee..
Is daar wat leuks te doen?
zo'n zwijnestalquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Z'n gangetje. Heel mijn kamer uitgemest en 6 zakken vol zooi die morgen naar de stort moeten.
Hoezo, 800 liter diesel, een bakkie troost en een broodje bal met mayo gaan prima samen hoorquote:
Jaquote:
Het was inderdaad hoog nodig, maar nu heb ik weer een zee van ruimtequote:
ontvangen tussen haakjes he........wrom komt het woord escort nu in me opquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het was inderdaad hoog nodig, maar nu heb ik weer een zee van ruimte
Blij dat ik er aan begonnen was, kan nu mensen wat beter 'ontvangen'
Ik ga woensdag na mijn werk die kant op en waarschijnlijk zondagavond laat weer terug. Althans, laat.. zo rond/net na koffietijd vertrekken denk ik..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij de benzinepomp bij mijn dorp hebben ze lekkere kapsalon
Hoe laat rij je deze kant op? En zondag terug?
Ah, ok.. Heb er wel es van gehoord, maar weet niet precies waar het ligt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kleine camping, staan mijn ouders
Niet veel te doen, tenzij je van de zee en Stormvloedkering houd
Vieze dame!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ontvangen tussen haakjes he........wrom komt het woord escort nu in me op
Hmm... Ik ga het onthoudenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef JK1982 het volgende:
Ik ga woensdag na mijn werk die kant op en waarschijnlijk zondagavond laat weer terug. Althans, laat.. zo rond/net na koffietijd vertrekken denk ik..
Mijn gasten hoeven nu hun nek niet meer te brekenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Het is er wel verdomd rustig. En je kan er heerlijk motorrijden van wat ik er gezien heb.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, ok.. Heb er wel es van gehoord, maar weet niet precies waar het ligt.
Zal es kijken zo, ik ga toch ook ff op Funda koekeloeren..
Dat wilde ik nu nog net niet zeggenquote:
Elzenoord toevallig?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben wel een keer naar de Camping in Vrouwenpolder geweest
Ja, en iets met hommo's..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk even een kapsalonnetje halen bij de benzinepomp zondagavond?quote:
Dirty mind misschienquote:
Pas op, of ik stuur iemand op je af!quote:
Oei... Goede vraag...quote:
Uhuh! Als ik in het dorp ben welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:34 schreef JK1982 het volgende:
We kunnen natuurlijk even een kapsalonnetje halen bij de benzinepomp zondagavond?
Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur iemand op je af!
Tijn.quote:
Precies, en dan zijn mannen viesquote:
Kon je er enkel met een caravan staan, en was je vlakbij de Oosterschelde?quote:
Nee, wij huurden een stacaravanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kon je er enkel met een caravan staan, en was je vlakbij de Oosterschelde?
Dan zal ik het niet zijnquote:
Dan is het Elzenoord niet geweest denk ik. Wel lekker rustig daar.quote:
Je bent van mij niet over je nek gegaan tochquote:
Ja, dat vroeg ik me dus ook al af..quote:
Wie, mij, nadat ik zondagavond bij jou geweest ben?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pas op, of ik stuur iemand op je af!
Nee hequote:
Nee, iemand andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef JK1982 het volgende:
Wie, mij, nadat ik zondagavond bij jou geweest ben?
Hè, jammer..quote:
Jij zegt het, de rest denkt het..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
gelukkig voel ik me niet zo alleen
Oeh!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij gaat JK bij mutsieflutsie op visite
Hoe kom je daar nou bij? Dacht dat ik bij jou op visite zou gaan..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef automatic_ het volgende:
Wie date jij dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef ArTiC het volgende:
Dit wordt echt zo'n stelletjes reeks en de leukste kerel blijft alleen over.
Mezelfquote:
dat kan niet want er mag hier niet gedate worden!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef ArTiC het volgende:
Dit wordt echt zo'n stelletjes reeks en de leukste kerel blijft alleen over.
zit jij hier de boel nu een beetje op te stokenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef automatic_ het volgende:
Een gefrustreerd iemand gok ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan niet want er mag hier niet gedate worden!!!
wie had dat eigenlijk verzonnen?
quote:Ik niet, zij ook niet dan!.
ja daarom wil ik weten wie het wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een gefrustreerd iemand gok ik.
[..]
Ik weet het niet, ik kom hier niet zo vaakquote:
Volgens mij was het Auto of Pienquote:
nastyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het Auto of Pien. Maar dat weet ik niet zeker.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Dacht dat ik bij jou op visite zou gaan..
Ik dacht; Ik gooi even een bommetjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:14 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
zit jij hier de boel nu een beetje op te stoken
Heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
niet?
en jij zei pas nog nee sorry muts ik kan niet met je daten want vind dat dat niet mag
Huh? Ik mis weer even iets denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het Auto of Pien. Maar dat weet ik niet zeker.
Sorry knul, maar dan alleen naar Zeelandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Néééé.. daar gaan m'n kansen![]()
Ik had m'n tandenborsteltje al ingepakt..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Néééé.. daar gaan m'n kansen![]()
Ik had m'n tandenborsteltje al ingepakt..
Zei jij niet ooit dat hier niet gedate mag worden? Of was dat iemand andersquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Huh? Ik mis weer even iets denk ik.
Op naar..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry knul, maar dan alleen naar Zeeland
Je mag best daten, enkel via PM/DMquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zei jij niet ooit dat hier niet gedate mag worden? Of was dat iemand anders.
ik? Ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
er is maar een persoon die er steeds op terug komt
Een ongeschreven regel denk ik, heb het in topics wel voorbij zien komen. Wie het zei, geen idee.quote:
3?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik? Ja!
Want jijziet de grap zelf niet? Post hier nog geen maand en heb al drie stelletjes zien ontstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |