Nifiquote:
Ik denk dat het precies dezelfde was geweestquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer, had wel willen zien wat voor TT miauw in gedachten had
Ik zweer het je, we kunnen overal over discussiëren hier.quote:
Niet dat squatgezeik van Drommel in ieder gevalquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer, had wel willen zien wat voor TT miauw in gedachten had
Ja hèquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, we kunnen overal over discussiëren hier.
Ik kan niet zonder mn hondjequote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
Katten en honden hebben allebei hun charme. Ik ben alleen meer een hondenmens.
Het gaat werkelijk overal en nergens overquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Variatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goedquote:
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed.
Ik wil Sjaak ook niet meer missen, de brompot. Heb ik je de foto's van vanmiddag al laten zien?
Pussy's love you manquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Sinji het volgende:
Ik heb niets tegen katten nee, ze vinden mij vaak baas, geen idee waarom. Maar sorry pussies, ik ben voor de dogs
Sting is toch dood?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sting is niet zo'n goede zanger of wel
Ach, voor ieder wat wils. Ik heb het gewoon meer op katten. Honden hebben voor mij een wat te hoog ADHD gehalte en zoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Sinji het volgende:
Ik heb niets tegen katten nee, ze vinden mij vaak baas, geen idee waarom. Maar sorry pussies, ik ben voor de dogs
Ik kan ook heel goed met katten. Niet met de gemiddelde katteneigenaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Sinji het volgende:
Hmm, dacht ikquote:
Hangt van je smaak afquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sting is niet zo'n goede zanger of wel
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed met katten. Niet met de gemiddelde katteneigenaar.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed met katten. Niet met de gemiddelde katteneigenaar.
De kat van mijn buren is vaker bij ons dan bij hen. Logisch, want wij hebben eckt veel vlees thuisquote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, voor ieder wat wils. Ik heb het gewoon meer op katten. Honden hebben voor mij een wat te hoog ADHD gehalte en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerstequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
De kat van mijn buren is vaker bij ons dan bij hen. Logisch, want wij hebben eckt veel vlees thuis [ afbeelding ]
Hier de skooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oke, apartquote:
Niet alle katteneigenaren hoor! Ik ken er ook genoeg die gewoon hun verantwoordelijkheid nemenquote:
Dat is mijn Sjaakquote:
Met twee 'taps' op de rug?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef Sinji het volgende:
Geef Sjaak een knuffel van me.
Op een mannelijke manier he
Je hoest je longen uit je lijf?quote:
Omdat ik weer teveel rookquote:
Nee joh, maar ik ga nu van hooguit 8 sigaretten op een dag naar opeens weer bijna een pakkie, en dat is niet echt de bedoeling, gezondheid is nog niet helemaal op pijl en was zowat een maand gestopt erdoorquote:
Waarom stop je niet gewoon helemaal onder goede begeleiding of zo? Dat moet je wel echt willen dan, he.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik weer teveel rook
Gaat nergens over
Ja maar stress is er ook nog niet helemaal uit dus dat werkt ook niet echt meequote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom stop je niet gewoon helemaal onder goede begeleiding of zo? Dat moet je wel echt willen dan, he.
Trustenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed verder op zoek naar die clip van family guy. Grrrrrr ik moet en zal die vinden!!
Trusten alvast schatjes, gespuis en Steven![]()
Eerlijk, ik ben gewoon een mazzelaarquote:
Je zegt al weken dat het pril is. Dan is het niet meer pril.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk, ik ben gewoon een mazzelaar![]()
Het is ook nog wel vrij pril allemaal, niet te voorbarig
Maar het feit dat ze me in deze mate ziet zitten bewijst me wel dat ik een betere man ben dan ik dacht![]()
Hoe lang heb je nu al met haar?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk, ik ben gewoon een mazzelaar![]()
Het is ook nog wel vrij pril allemaal, niet te voorbarig
Maar het feit dat ze me in deze mate ziet zitten bewijst me wel dat ik een betere man ben dan ik dacht![]()
Succes. Stoppen met roken is heel lastig.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar stress is er ook nog niet helemaal uit dus dat werkt ook niet echt mee
Ga sowieso binnen nu en een paar maanden eens echt stoppen ermee
Daar ben ik het niet mee eens. Wat ik recent had heeft wat langer geduurd dan een paar weken, maar dat was nog steeds behoorlijk pril, eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zegt al weken dat het pril is. Dan is het niet meer pril.
Het komt ook wel goed uiteindelijk ermee hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes. Stoppen met roken is heel lastig.
trustequote:
Thnx babe, jij ook straks/laterquote:
Goed! Ik blijf nieuwe dingen lerenquote:
Het schiet niet op, volgens mij sta ik al 2 week droogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed! Ik blijf nieuwe dingen lerenMet jou?
daar gaan je hosselskillssssquote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het schiet niet op, volgens mij sta ik al 2 week droog
Mwaah, nog pril zat. Daarnaast heb ik haar eigenlijk pas een keer genoemd en dat was gisterenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zegt al weken dat het pril is. Dan is het niet meer pril.
Ohquote:
Je wordt oud mang, it's all downhill from here!!1quote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hebben jullie al geneukt?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, nog pril zat. Daarnaast heb ik haar eigenlijk pas een keer genoemd en dat was gisterenHoe kan jij nou weten dat het weken speelt?
Soms blijf je lang hangen op dezelfde plateau, en breek je er onverwachts doorheen na een lange periode. Maak je geen zorgen, je groeit alsnog bij elke ervaring.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms blijf je lang hangen op dezelfde plateau, en breek je er onverwachts doorheen na een lange periode. Maak je geen zorgen, je groeit alsnog bij elke ervaring.
Uit welk boekje komt dit?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms blijf je lang hangen op dezelfde plateau, en breek je er onverwachts doorheen na een lange periode. Maak je geen zorgen, je groeit alsnog bij elke ervaring.
Is hij wel dood ja?quote:
Liever hoor ik eens hoe het begon. Wat ofwel ik heb dat gemist, ofwel Benzin heeft het nog helemaal niet verteldquote:
Ik heb mijn "vrouwen die terug bellen/smsen" ratio richting 100% gebracht, en dat terwijl ik 1,5 jaar geleden maar ongeveer een 50% ratio had.quote:
Ervaring, lees post van me erbovenquote:
Oke man, jij bent echt heel bruutquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb mijn "vrouwen die terug bellen/smsen" ratio richting 100% gebracht, en dat terwijl ik 1,5 jaar geleden maar ongeveer een 50% ratio had.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke man, jij bent echt heel bruut
Voortaan noem ik jou Brutus
Zo zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat de skills ontbreken, het is meer dat ik wat betrouwbaarder word denk ik
Ohh hij neemt ze vast mee met zijn broer mee naar Diemen Zuid want ze zien er lekker uitquote:
Ga dan maar alvast sparen voor de Station wagon, golden retriever en koterquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat de skills ontbreken, het is meer dat ik wat betrouwbaarder word denk ik
Ik studeer nogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ga dan maar alvast sparen voor de Station wagon, golden retriever en koter
Hij spaart (het op) voor de koter. De rest komt wel.quote:
Dit!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, en erna hoogstwaarschijnlijk ook niet.
Weet waar je aan begintquote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef El_Matador het volgende:
Binnen een paar jaar loopt er een klein Matadortje rond.
Ik vind kleine kinderen vooral vervelend. Vind ze eigenlijk pas tof als ze gaan puberenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zijn wel vet schattig meestal
Soms vind ik het nog wel jammer dat ze er bij mij niet gaan komen.
Nou, bij mij valt lekker niets te halen!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik jat er gewoon een paar als ik kinderen wil...
Ik zoek toch wel mooie kindjes dus bij jou kom ik niet rovenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bij mij valt lekker niets te halen!
Ik weet het nog nietquote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef Samzz het volgende:
Ik wil geen koters. Maar dat is geen nieuws.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zoek toch wel mooie kindjes dus bij jou kom ik niet roven
De truc is de juiste moeder te vindenquote:
True, de juiste moeder is 70% geklaardquote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De truc is de juiste moeder te vinden
Leuke kinderen zijn gewoon erg leuk. Heb er een beetje van mogen proeven, en dat beviel goed.*
En ik kan niet eeuwig blijven feesten zeg maar...
*nee, geen rare associaties. Jeweetwel, knuffelmeisje.
De juiste moeder lijkt anno 2012 aan het uitsterven.quote:
De juiste papa, en die combineren tot de juiste opvoeding ookquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
De juiste moeder lijkt anno 2012 aan het uitsterven.
Daarom lijkt een kind voor me uitgeslotenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
*zucht* je kan het niet laten om erop in te blijven gaan hèquote:
Hallon Knoflooksteeltjequote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SILK
Nog alles goed tussen jou en Patjen?
Ook dat ja. Sterrenkinderen... Nu vraag ik jequote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De juiste papa, en die combineren tot de juiste opvoeding ook
Ik denk dat ik op zich wel een goede vader zal zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat ja. Sterrenkinderen... Nu vraag ik je.
Ik zou een slechte moeder zijn. Ik begin er niet aan.
*zucht* weer zo'n loze opmerkingquote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
*zucht* je kan het niet laten om erop in te blijven gaan hè
Hoe kom je daar bij??quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde koter een kutkind is.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Kutkinderen? Hoeveel ken je er daar van? En wat definieert een kutkind?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde koter een kutkind is.
Goedquote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*zucht* weer zo'n loze opmerking
Maar effe serieus, hoe ist Silk?
Ik wil alle sappige details horen. En pics natuurlijk.quote:
Ow, ik was altijd heel braaf als kindquote:Op maandag 9 juli 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde koter een kutkind is.
Mijn ervaring. En ik heb geen zin in een discussie met jou.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Kutkinderen? Hoeveel ken je er daar van? En wat definieert een kutkind?
Gemiddeld nog wel.
Ja, lekker! Binnenkort intakegesprek voor nieuwe behandeling. Hopelijk komt daar iets goeds uitquote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed
Kamer gevonden, dus moet nu eigenlijk dozen aan het inpakken zijn, maar het schiet nog niet erg op
Hoe gaat het met jou?
Jouw ervaring?! En dat is het "gemiddelde"?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ervaring. En ik heb geen zin in een discussie met jou.
Nee, ik heb gewoon geen zin in een discussie.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw ervaring?! En dat is het "gemiddelde"?![]()
Nee, begrijpelijk. Je verliest het toch, met je one-track mind.
Kinderen zijn niet kut. Je hebt altijd een bepaalde groep die niet meekomt, maar dat is ver van "het gemiddelde".
Durf je es goed te informeren ofzo.
Die gasten zie je ook veel bij Amsterdam cs zitten met hun tering muziekquote:
Latina's zijn mannelijk en kinderen zijn gemiddeld genomen "kut". Welkom in de bekrompen fantasiewereld van een Tukkers betwetertje.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen zin in een discussie.
Ik en mijn one-track mind hebben geen zin in jou.
Tering muziek!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die gasten zie je ook veel bij Amsterdam cs zitten met hun tering muziek
Ik mis de panfluit mensen uit Peru
Toffe muziek, pisco'tje erbij en lekker dansen.quote:
ah zondequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vanavond gewoon geen zin om mijn uitspraken tot in den treuren te nuanceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |