Nifiquote:
Ik denk dat het precies dezelfde was geweestquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer, had wel willen zien wat voor TT miauw in gedachten had
Ik zweer het je, we kunnen overal over discussiëren hier.quote:
Niet dat squatgezeik van Drommel in ieder gevalquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer, had wel willen zien wat voor TT miauw in gedachten had
Ja hèquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zweer het je, we kunnen overal over discussiëren hier.
Ik kan niet zonder mn hondjequote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
Katten en honden hebben allebei hun charme. Ik ben alleen meer een hondenmens.
Het gaat werkelijk overal en nergens overquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Variatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goedquote:
Neequote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed.
Ik wil Sjaak ook niet meer missen, de brompot. Heb ik je de foto's van vanmiddag al laten zien?
Pussy's love you manquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Sinji het volgende:
Ik heb niets tegen katten nee, ze vinden mij vaak baas, geen idee waarom. Maar sorry pussies, ik ben voor de dogs
Sting is toch dood?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sting is niet zo'n goede zanger of wel
Ach, voor ieder wat wils. Ik heb het gewoon meer op katten. Honden hebben voor mij een wat te hoog ADHD gehalte en zoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Sinji het volgende:
Ik heb niets tegen katten nee, ze vinden mij vaak baas, geen idee waarom. Maar sorry pussies, ik ben voor de dogs
Ik kan ook heel goed met katten. Niet met de gemiddelde katteneigenaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Sinji het volgende:
Hmm, dacht ikquote:
Hangt van je smaak afquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sting is niet zo'n goede zanger of wel
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed met katten. Niet met de gemiddelde katteneigenaar.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed met katten. Niet met de gemiddelde katteneigenaar.
De kat van mijn buren is vaker bij ons dan bij hen. Logisch, want wij hebben eckt veel vlees thuisquote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, voor ieder wat wils. Ik heb het gewoon meer op katten. Honden hebben voor mij een wat te hoog ADHD gehalte en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerstequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
De kat van mijn buren is vaker bij ons dan bij hen. Logisch, want wij hebben eckt veel vlees thuis [ afbeelding ]
Hier de skooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oke, apartquote:
Niet alle katteneigenaren hoor! Ik ken er ook genoeg die gewoon hun verantwoordelijkheid nemenquote:
Dat is mijn Sjaakquote:
Met twee 'taps' op de rug?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:00 schreef Sinji het volgende:
Geef Sjaak een knuffel van me.
Op een mannelijke manier he
Je hoest je longen uit je lijf?quote:
Omdat ik weer teveel rookquote:
Nee joh, maar ik ga nu van hooguit 8 sigaretten op een dag naar opeens weer bijna een pakkie, en dat is niet echt de bedoeling, gezondheid is nog niet helemaal op pijl en was zowat een maand gestopt erdoorquote:
Waarom stop je niet gewoon helemaal onder goede begeleiding of zo? Dat moet je wel echt willen dan, he.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik weer teveel rook
Gaat nergens over
Ja maar stress is er ook nog niet helemaal uit dus dat werkt ook niet echt meequote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom stop je niet gewoon helemaal onder goede begeleiding of zo? Dat moet je wel echt willen dan, he.
Trustenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op bed verder op zoek naar die clip van family guy. Grrrrrr ik moet en zal die vinden!!
Trusten alvast schatjes, gespuis en Steven![]()
Eerlijk, ik ben gewoon een mazzelaarquote:
Je zegt al weken dat het pril is. Dan is het niet meer pril.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk, ik ben gewoon een mazzelaar![]()
Het is ook nog wel vrij pril allemaal, niet te voorbarig
Maar het feit dat ze me in deze mate ziet zitten bewijst me wel dat ik een betere man ben dan ik dacht![]()
Hoe lang heb je nu al met haar?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk, ik ben gewoon een mazzelaar![]()
Het is ook nog wel vrij pril allemaal, niet te voorbarig
Maar het feit dat ze me in deze mate ziet zitten bewijst me wel dat ik een betere man ben dan ik dacht![]()
Succes. Stoppen met roken is heel lastig.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar stress is er ook nog niet helemaal uit dus dat werkt ook niet echt mee
Ga sowieso binnen nu en een paar maanden eens echt stoppen ermee
Daar ben ik het niet mee eens. Wat ik recent had heeft wat langer geduurd dan een paar weken, maar dat was nog steeds behoorlijk pril, eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zegt al weken dat het pril is. Dan is het niet meer pril.
Het komt ook wel goed uiteindelijk ermee hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes. Stoppen met roken is heel lastig.
trustequote:
Thnx babe, jij ook straks/laterquote:
Goed! Ik blijf nieuwe dingen lerenquote:
Het schiet niet op, volgens mij sta ik al 2 week droogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed! Ik blijf nieuwe dingen lerenMet jou?
daar gaan je hosselskillssssquote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het schiet niet op, volgens mij sta ik al 2 week droog
Mwaah, nog pril zat. Daarnaast heb ik haar eigenlijk pas een keer genoemd en dat was gisterenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zegt al weken dat het pril is. Dan is het niet meer pril.
Ohquote:
Je wordt oud mang, it's all downhill from here!!1quote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hebben jullie al geneukt?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, nog pril zat. Daarnaast heb ik haar eigenlijk pas een keer genoemd en dat was gisterenHoe kan jij nou weten dat het weken speelt?
Soms blijf je lang hangen op dezelfde plateau, en breek je er onverwachts doorheen na een lange periode. Maak je geen zorgen, je groeit alsnog bij elke ervaring.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms blijf je lang hangen op dezelfde plateau, en breek je er onverwachts doorheen na een lange periode. Maak je geen zorgen, je groeit alsnog bij elke ervaring.
Uit welk boekje komt dit?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Soms blijf je lang hangen op dezelfde plateau, en breek je er onverwachts doorheen na een lange periode. Maak je geen zorgen, je groeit alsnog bij elke ervaring.
Is hij wel dood ja?quote:
Liever hoor ik eens hoe het begon. Wat ofwel ik heb dat gemist, ofwel Benzin heeft het nog helemaal niet verteldquote:
Ik heb mijn "vrouwen die terug bellen/smsen" ratio richting 100% gebracht, en dat terwijl ik 1,5 jaar geleden maar ongeveer een 50% ratio had.quote:
Ervaring, lees post van me erbovenquote:
Oke man, jij bent echt heel bruutquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb mijn "vrouwen die terug bellen/smsen" ratio richting 100% gebracht, en dat terwijl ik 1,5 jaar geleden maar ongeveer een 50% ratio had.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke man, jij bent echt heel bruut
Voortaan noem ik jou Brutus
Zo zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat de skills ontbreken, het is meer dat ik wat betrouwbaarder word denk ik
Ohh hij neemt ze vast mee met zijn broer mee naar Diemen Zuid want ze zien er lekker uitquote:
Ga dan maar alvast sparen voor de Station wagon, golden retriever en koterquote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is niet dat de skills ontbreken, het is meer dat ik wat betrouwbaarder word denk ik
Ik studeer nogquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ga dan maar alvast sparen voor de Station wagon, golden retriever en koter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |