abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113989278
sorry voor de lap tekst.
ik zit met een heel groot probleem. ik heb nu 9 maanden een relatie met mijn vriendin.
nu ben ik af en toe best jaloers. en of achterdochtig waar geen reden voor is het zit in mijn hoofd.
nu heb ik dus vorige week donderdag flinke ruzie gehad omdat ik dacht dat zij vreemd ging.
wat achteraf dus niet het geval was.
nu is ze dus heel erg boos op mij omdat ze denkt dat ik haar nooit vertrouwd heb.
ik wil haar niet kwijt wil!! alleen ben ik bang dat dit wel gaat gebeuren.
ik heb dus met haar gepraat via sms en twee dagen later zij ze dat ze mij nog 1 kans zal geven.
het weekend dat ze bij me was verliep niet zo lekker wat het speelt nog steeds bij haar.
Ik en als ik vroeg of ze nog van me houd zei ze dat kan ik nu niet zeggen.
van af gister avond dat ik haar sms’te reageerde ze niet en vandaag ook niet tot 2 u.
ik heb haar in de sms’jes verteld dat het me zo erg spijt en dat het nooit meer zal gebeuren en of ze nog verder met me wil.
om 2 uur kreeg ik een sms’je van haar met.
nee ik denk niet dat het nog kan ik ga hieraan kapot want dit gebeurd toch nog een keer. ik weet niet meer wat ik voel. voor mij is het beter alleen.
hoe vaak ik ook tegen haar zeg dat het me spijt en dat het niet meer zal gebeuren. en dat ik deze kans niet zal verpesten maar zal bewijzen dat ik er voor ga. gelooft ze niet dat het niet meer zal gebeuren.
ik denk dat het niet om deze keer gaat maar ze niet weet of ze het nog een keer wil proberen omdat ze bang is dat het weer fout gaat.
Want ik vertrouwde haar vaker niet maar dat zij ik toen en was het over er was nog nooit een erge ruzie van geweest. Het ligt ook niet aan haar ze gaat ook niet vreemd dat weet ik nu 100% zeker. maar ik heb heel veel moeite om mensen te vertrouwen.
Na dat sms’je van haar waarin ze eigenlijk zegt dat ze het niet meer ziet zitten.
Heb ik haar weer ge-sms’t dat ik haar niet kwijt wil omdat ik zo veel van haar hou en dat het echt nooit meer zal gebeuren en dat de twijfels die ik had weg zijn. etc.
En toen kreeg ik een laatste sms van haar waarin stond.
Je kan me niet tegenhouden. Je weet dat ik om je geef maar ik trek het zo niet. Laat me nu maar ff gaan en je hoort wel van mij.
Waar ik dus nu zo erg mee zit is. Ik zit nu dus te wachten tot ze wat laat horen.
Eerst zegt ze dat ze niet denkt dat het nog wat wordt ik sms haar een paar keer om te zeggen dat ze mij wel die kans moet laten benutten om me te bewijzen en zo. En dan zegt ze dat ik haar ff met rust moet laten en zij laat wel van haar horen. Ik zit nu de hele tijd te denken is dat positief?? Komt het nog goed?? Ik wordt echt gek hier.
Ik hoop dat dit serieus beantwoord wordt. Ik zit hier echt mee.
pi_113989382
- weg + note -

[ Bericht 89% gewijzigd door Crutch op 09-07-2012 22:16:33 ]
pi_113989420
Dat weet niemand, maar laat haar nu maar eens gewoon tot rust komen,en ik snap wel dat ze denkt dat je doorgaat met je ziekelige gedrag...
pi_113989462
Geef haar nu iig die ruimte en contact haar niet. Hoe meer je nu gaat sturen, hoe meer je haar weg duwt. Geef haar de kans om je te gaan missen en voor zichzelf uit te zoeken of ze nog verder met je wil. En probeer in de tussentijd iets aan je zelfvertrouwen en/of vertrouwen in andere mensen te doen, zodat je, als ze je nog een kans geeft, ook daadwerkelijk kan laten zien dat je het nu niet meer zal doen.
  maandag 9 juli 2012 @ 22:18:22 #5
376361 bojan
Het is friet
pi_113989500
Laat haar een tijdje met rust. Indien ze wil verder gaan met jou, laat ze je dat heus wel weten. Indien niet, zal je de pijn moeten verbijten en moeten leren uit uw fouten.

Het slechtste wat je nu kan doen is haar ieder moment storen door te bellen, mailen, facebooken, berichtjes sturen. Dan kan je het vast en zeker schudden. :N

Oja, en zoek eens een psycholoog ofzo.
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 22:25:08 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_113989834
Vooral stoppen met dat sms'en en gewoon opbellen de volgende keer en laat haar nu maar even.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 9 juli 2012 @ 22:27:54 #7
376361 bojan
Het is friet
pi_113989998
TS: mag ik even jullie leeftijd?
"BeNeLiga moet er komen, wie dat niet ziet is idioot"
pi_113995306
Precies hetzelfde gehad , maar bij mij ging het helaas mis

Maar nu;

Het ging uit> na 2 maanden weer contact , maar zij heeft helaas vriendje > ze komt er achter dat ze meer van jou houd }> goedmaak seks :) > weer samen
pi_113995455
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:58 schreef thavinca het volgende:
Precies hetzelfde gehad , maar bij mij ging het helaas mis

Maar nu;

Het ging uit> na 2 maanden weer contact , maar zij heeft helaas vriendje > ze komt er achter dat ze meer van jou houd }> goedmaak seks :) > weer samen
Droomscenario :@
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:23:22 #10
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_114009643
Er zijn twee situaties gaande:
1) Jij gedraagt je jaloers, waarmee je eigenlijk zegt tegen haar: "tenzij jij je op een bepaalde manier gedraagt, kan ik niet gelukkig zijn"
2) Ze is het zat en jij stuurt constant berichtjes, waarmee je eigenlijk zegt tegen haar: "ik kan er niet tegen dat je geen uitsluitsel geeft, en tot die tijd kan ik niet gelukkig zijn"

Zie je niet in dat je helemaal niet verbetert/verandert bent?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_114010062
Ik denk dat ze je claimerige, wantrouwende gedrag zat is.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114010198
Ongeacht of het nog wat gaat worden met deze meid denk ik dat je echt wat moet veranderen aan je gedrag. Word je niet knettergek van jezelf met al dat wantrouwende gedrag?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:34:50 #13
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_114010199
Ze wil je niet zien omdat ze zich laat bepotelen door die andere vent waar ze bij nader inzien trouwens stiekem tóch mee vreemdgaat.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:08:45 #14
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114011679
Je hebt een fout gemaakt door haar continue berichten te sturen. Dat wekt alleen irritatie op en dat zal vast niet in je voordeel uitpakken. Respecteer haar wens en gun haar die rust.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:41:15 #15
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_114013130
Ben ik nou gek of is het inderdaad vreemd dat je niet eerder met haar over je jaloezie hebt gesproken (dus niet geruziet) en jij jou kant en zij haar kant heeft uitgelegd?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_114013211
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef xellossollex het volgende:
sorry voor de lap tekst.
Een lange lap tekst is an sich geen probleem, mits deze wel een beetje duidelijk en leesbaar is ;)

Ik denk dat zonder vertrouwen een relatie niet echt kan werken. Denk dat je eerder iets aan je extreme achterdochtigheid en jaloezie moet doen... Ik snap het van haar kant wel dat ze nu even heel pissig is.
One day I am gonna grow wings, a chemical reaction, hysterical and useless
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:47:51 #17
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_114013455
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Scatterbrained het volgende:

[..]

Een lange lap tekst is an sich geen probleem, mits deze wel een beetje duidelijk en leesbaar is ;)

Ik denk dat zonder vertrouwen een relatie niet echt kan werken. Denk dat je eerder iets aan je extreme achterdochtigheid en jaloezie moet doen... Ik snap het van haar kant wel dat ze nu even heel pissig is.
Dit klopt ook. Maar waarom dacht jij (TS) dan dat ze vreemd was gegaan eigenlijk?
pi_114013619
Hoevaak is zoiets al voorgekomen in de afgelopen 9 maanden? Ik heb zon gevoel van de spreekwoordelijke druppel.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:52:23 #19
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_114013717
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 14:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hoevaak is zoiets al voorgekomen in de afgelopen 9 maanden? Ik heb zon gevoel van de spreekwoordelijke druppel.
Maar zelfs als het nog niet voor is gekomen en je vriendin/vriend begint ineens te zeuren dat je bent vreemd gegaan. Zou je dan niet ook heel erg boos worden (als je het niet gedaan hebt)
pi_114014952
Niks minder aantrekkelijk dan een zeurderige, wantrouwende, stalkende, bedelend, wanhopig figuur. Oftewel je werkt het zelf in de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')