SPOILER: Jungle!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.
Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.
De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.
De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (25-06-2012) 99 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
uitleg over turrets
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kers
FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo
FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless
FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0
FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba
FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan
FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino
FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ()
FOK!ker: Silv
Naam ingame EU: SlLV (kleine L gevolgd door hoofdletter L)
FOK!ker: Adames
Naam ingame US: Klara de Koe
FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh
FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)
FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US: Lujan
FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq
FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt
FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz
FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl
Naam Ingame US: Solyl
FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado
FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan
FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines
FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz
FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall
FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea
FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1
FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor
FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone
FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
FOK!ker: Toverbami
Naam ingame EU: Snauser
FOK!ker: Xanarot
Naam ingame EU: Xanarot
FOK!ker: DjNivek
Naam ingame EUNE: Grumpmeister
FOK!ker: tomy800
Naam ingame EU: TomNeD
Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;
FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Het is juist net andersom. Grappig hoe jij je eigen gevoelens aan de 'trolls' toeschrijft.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het is laf en toont dat je geen ruggengraat hebt.
Ik neem ook aan dat iedereen die easy zegt (en het meent) gewoon sociaal beperkt is tot Xbox Live kid- niveau.
Het laat ook zien dat je zelfvertrouwen door de grond heen is.
Ik snapte die reactie ook niet helemaal. Over misplaatste aannames gesproken..quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is juist net andersom. Grappig hoe jij je eigen gevoelens aan de 'trolls' toe schrijft.
Je projecteert ze wel degelijk. Je denkt het motief te weten achter een troll die 'gg easy' schrijft. Je neemt aan dat hij er zelfvertrouwen en een kick van krijgt en er behoefte aan heeft. Je verdere beschrijvingen zijn je eigen mening die je als feit probeert te brengen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Skillstorm het volgende:
Waarom zou het andersom zijn?
Het is ten eerste gewoon onwijs laf, er zijn geen gevolgen. (behalve een miezerige report)
Ten tweede ben je dan ook echt sociaal beperkt, als jij je kick moet krijgen van mensen die daar over ragen, dan is er iets goed mis.
En ten derde is er ook iets mis met je zelf vertrouwen als je de behoefte hebt om telkens easy te zeggen, een zelfvertrouwen boost is het voor die mensen.
Dat jij nou denkt dat ik mijn gevoelens projecteer is mij een raadsel.
Ik maak aannames ja, ik zie daar geen problemen in. Dit betekent niet dat het linea recta te linken is aan mijn eigen gevoelens. Ik weet werkelijk niet waar je jij over praat. Die link heb je niet duidelijk uitgelegd. Natuurlijk probeer ik mijn mening als feit over te brengen, dit doen vele mensen, het is natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:40 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je projecteert ze wel degelijk. Je denkt het motief te weten achter een troll die 'gg easy' schrijft. Je neemt aan dat hij er zelfvertrouwen en een kick van krijgt en er behoefte aan heeft. Je verdere beschrijvingen zijn je eigen mening die je als feit probeert te brengen.
Mijn motief om heel soms 'gg easy' te zeggen is omdat ik dat potje flink was ingemaakt. Soms heb ik een triljoen deaths met maar een paar kills en win dan alsnog dankzij het team. Dan vind ik een 'gg easy' wel een sarcastische samenvatting van hoe ik de game ervaren heb.
Mensen die hierom gaan janken en met domme ongefundeerde aannames komen zijn pas zielig, onzeker en sociaal beperkt. Ze hechten namelijk erg veel waarden aan hoe de tegenstander het spel beschrijft. Lachwekkend maar ook wel een beetje zielig.
Gewoon kopen met riot points jonge, aftikken dat geld.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef DjNivek het volgende:
Maokai, wat een toffe champion is het toch eigenlijk. Heerlijk tanky, de enemy team net kon geen deukje in me krijgen, en toch mij focussen terwijl mijn team hun vrij kon dpsen. Zit nu erg te twijfelen om hem normaal te halen, ipv wachten op een sale
haha zat ik ook al te spelen maar dan AP, echt lachen maar als full ap ging ik echt te snel doodquote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef DjNivek het volgende:
Maokai, wat een toffe champion is het toch eigenlijk. Heerlijk tanky, de enemy team net kon geen deukje in me krijgen, en toch mij focussen terwijl mijn team hun vrij kon dpsen. Zit nu erg te twijfelen om hem normaal te halen, ipv wachten op een sale
als 3de item (na dorans + ie) ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Jajong het volgende:
TL/DR als ze meer dan 30 armor kopen is een Last Whisper beter (volgens hem)
Het gaat om het feit dat ze ongefundeerd zijn. Als je een hele reeks van motieven uit je aars trekt lijkt het alsof je jezelf projecteert.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik maak aannames ja, ik zie daar geen problemen in. Dit betekent niet dat het linea recta te linken is aan mijn eigen gevoelens. Ik weet werkelijk niet waar je jij over praat. Die link heb je niet duidelijk uitgelegd. Natuurlijk probeer ik mijn mening als feit over te brengen, dit doen vele mensen, het is natuurlijk.
Als er 2 teams hard aan elkaar gewaagd zijn en het is een 50 min potje oid, dan vind ik het niet gepast om easy te zeggen. Als het als grapje bedoeld is laat het dan weten, met eensmiley of wat dan ook.
En ja, ik vind het niet gepast, ik uit dat, dat betekent dat ik voor mijzelf op kom, niet dat ik onzeker of zielig ben. Jouw logica is ver te zoeken imo.
Oh nee, ik trek ze echt niet uit de lucht, heb het vaak genoeg gezien. Kan wel begrijpen nu dat je dat kan denken, ik rage ook niet over easy, ik zeg juist tegen die personen dat ze dat niet moeten doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat ze ongefundeerd zijn. Als je een hele reeks van motieven uit je aars trekt lijkt het alsof je jezelf projecteert.
Ik speel hem als Jungler, super om mee te ganken met z'n root en knockbackquote:Op maandag 9 juli 2012 22:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
haha zat ik ook al te spelen maar dan AP, echt lachen maar als full ap ging ik echt te snel doodvolgend potje doe ik hem eens tanky.
Hij is er sowieso op z'n sterkst jaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef nyny83 het volgende:
Daar is ie ook voor bedoeld... maokai IS the jungle...
Nautilus is imo gewoon OP. Hij heeft nog meer CC als Alistar, is tankier (als je de ult niet meerekent van Ali) en ook nog veel meer damage. Ik kan er alleen niet goed mee omgaanquote:Op maandag 9 juli 2012 23:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hij is er sowieso op z'n sterkst ja. Aankomende week ga ik denk ik wat Nautilus proberen te junglen. Ik heb em al sinds level..2-3, maar door gebrek aan masteries was de jungle lastig te doen. Gisteren/eergisteren een paar potjes als hem gedaan, en toen verliep het redelijk vlekkeloos, had niet al mijn pots nodig om de jungle te 'clearen'.
Naut is net de tering in generfed.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nautilus is imo gewoon OP. Hij heeft nog meer CC als Alistar, is tankier (als je de ult niet meerekent van Ali) en ook nog veel meer damage. Ik kan er alleen niet goed mee omgaan
valt wel mee toch? klein beetje cooldowns erbij?quote:
Nice, thx.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef ems. het volgende:
SK vs M5 best of 5 finals begint net :
http://solomid.net/livestream.php?s=3169
Ik vond de nerf wel meevallen, maar het is te voelen dat de dredge line een langere CD heeftquote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef nyny83 het volgende:
[..]
valt wel mee toch? klein beetje cooldowns erbij?
haha laatste keer dat ik dat deed facecheckte hij die bush in het midden in zn eentje en gaf hij na 20 seconden al firstblood wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:57 schreef Keselo het volgende:
Gewoon arammetjes doen met Xa1pt je weet zelf hoe deze gaat.
AD Blitzquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:17 schreef Jajong het volgende:
Mijn God... 19 assists met Ashe.. de nummer 2 in mn team had er 10 ofzo.. Fijn als je constant geKSd wordt door een Manamune Blitzcrank
Ik ging er gewoon overheen. Een echte winnaar maakt ook gelijk gebruik van de toestand waarin de dame in kwestie zich verkeerd na verlies.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef BaajGuardian het volgende:
toen ik vroeger op judo zat als kind en een klein meisje tegen de grond gooide riep ik ook niet 'VET MAKKELIJK STOMME HOER'
(:
nee ik ben maagd omdat ik geen imbeciele aap ben die alleen maar aan pompen denkt.quote:
Toen ik vroeger op school zat ging ik ook niet om het minst of geringste klagen/huilen bij de leraar, dat soort schijnheilige types had iedereen altijd een hekel aanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef BaajGuardian het volgende:
toen ik vroeger op judo zat als kind en een klein meisje tegen de grond gooide riep ik ook niet 'VET MAKKELIJK STOMME HOER'
(:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef I.C.O.N. het volgende:
Tvp.. Net voor het eerst gedaan, wel leuk maar moet eens goed de turorial door gaan lopen.
Hiervoor is het ook handig om soms een stream te bekijken, daar kan je vaak veel van lerenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Probeer anders iemand te vinden die je met skype of iets dergelijks wil helpen.
Het is sneller te leren met live commentaar en/of aanwijzingen van iemand met wat meer ervaring.
En ditquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hiervoor is het ook handig om soms een stream te bekijken, daar kan je vaak veel van leren
Sure! Maar ik ben zelf ook net 17quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Wilt iemand een potje LoL doen met een level 16? (Speel pas sinds een maandje ofsow) Ik verveel me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WingsofDeathX, net zoals TOO een heerlijke entertainende speler die veel uitlegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef DjNivek het volgende:
Ik kijk meestal TheOddOne, al is het om wat beter te leren junglen. Geen idee wie ik zou moeten kijken voor top bruiser, had eerder er wel een gevonden.
Mwah, afgelopen weekend heb ik Ocelot nou niet echt grandioos zien spelen. Verliest die een potje en gaat die er een smoesje van maken dat hij er niet helemaal bij was omdat het maar een "practice potje" was. Yeah surequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef ems. het volgende:
Guardsman vind ik zo'n verschrikkelijk saaie streamer. Beetje soloqueuen tegen allemaal middelmatige gasten en zelf ook lekker middelmatig zijn terwijl hij dezelfde middelmatige hitjesmuziek blijft draaien.
Ik ben ook geen fan van ocelot, maar ik prefereer hem altijd boven Bob. Hij kan tenminste spelen.
Ik zal het onthoudenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:43 schreef Zith het volgende:
[..]
WingsofDeathX, net zoals TOO een heerlijke entertainende speler die veel uitlegt.
Ik ben nog best wel een faal met last hits, wanneer druk te zetten, etc, dus uitleg is altijd mooi meegenomen. Ik kan in ieder geval bots aan met een redelijke cs nu als Riven, maar ik durf het nog niet in een public als het niet nodig isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef nyny83 het volgende:
Wingsofdeath is een goede ja. Als de uitleg je niet zo boeit maar gewoon goede spelers wilt zien kun je ook kijken naar:
- Voyboy
- Dyrus
- Wickd
Juist wel doen, je komt tegen spelers van hetzelfde niveau en je leert er meer van dan van AI games.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:54 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ben nog best wel een faal met last hits, wanneer druk te zetten, etc, dus uitleg is altijd mooi meegenomen. Ik kan in ieder geval bots aan met een redelijke cs nu als Riven, maar ik durf het nog niet in een public als het niet nodig is
Het probleem is daar wel dat er vaak al een top laner is (die mogelijk insta-locked), en zo niet, je er niet solo komt staan, dus echt oefenen gaat ook weer niet. Terwijl de jungle-positie vrijwel nooit genomen wordt (op lvl 16), en ik er (al zeg ik het zelf) best redelijk in ben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Juist wel doen, je komt tegen spelers van hetzelfde niveau en je leert er meer van dan van AI games.
Je moet gewoon durven, uiteindelijk leer je het wel. Boeiend als het niet goed gaat en je verliest, gewoon weer naar het volgende potjequote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:54 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik ben nog best wel een faal met last hits, wanneer druk te zetten, etc, dus uitleg is altijd mooi meegenomen. Ik kan in ieder geval bots aan met een redelijke cs nu als Riven, maar ik durf het nog niet in een public als het niet nodig is
Trouwens, ik neem aan dat je geen runes koopt tot lvl 20?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het probleem is daar wel dat er vaak al een top laner is (die mogelijk insta-locked), en zo niet, je er niet solo komt staan, dus echt oefenen gaat ook weer niet. Terwijl de jungle-positie vrijwel nooit genomen wordt (op lvl 16), en ik er (al zeg ik het zelf) best redelijk in ben.
Maar ja, aan de andere kant wil je ook niet restricted zijn tot 1 rol op lvl 30...
Dat is zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je moet gewoon durven, uiteindelijk leer je het wel. Boeiend als het niet goed gaat en je verliest, gewoon weer naar het volgende potje.
Nee, ik heb ong. 12k IP klaar liggen voor level 20 nuquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:12 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Trouwens, ik neem aan dat je geen runes koopt tot lvl 20?
En waar ga je als eerste in investeren? AD, AP?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nee, ik heb ong. 12k IP klaar liggen voor level 20 nu
over lasthits valt niet veel uit te leggen ,dat is vooral gewoon oefenen oefenen oefenen. Desnoods in lege games puur voor de CS, later in normals voor een realistische situatie (met harass van tegenstander)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:54 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan generieke jungling runes zoals armor/mr/attack speed. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Jungling is gewoon wat ik verreweg de meeste games doe, dus daar ga ik het meeste aan hebben.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
En waar ga je als eerste in investeren? AD, AP?
Ja, ik heb gisteren eerst een paar lege games geprobeerd, en later een paar met bots voor wat onrealistische harrass (serieus, die bots zijn veel aggressiever (en dommer daardoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef nyny83 het volgende:
[..]
over lasthits valt niet veel uit te leggen ,dat is vooral gewoon oefenen oefenen oefenen. Desnoods in lege games puur voor de CS, later in normals voor een realistische situatie (met harass van tegenstander)
Je leert echt meer van tegen spelers te spelen ipv bots.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ja, ik heb gisteren eerst een paar lege games geprobeerd, en later een paar met bots voor wat onrealistische harrass (serieus, die bots zijn veel aggressiever (en dommer daardoor))
Ja, dat ga ik vanaf nu dan ook doen. Jungling deed ik sowieso al in normal games. Ik doe op z'n meest een leeg potje of een vlugge botgame om te kijken als ik een nieuwe champion heb, of ik de jungle-route zonder leash en problemen aan kan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:22 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je leert echt meer van tegen spelers te spelen ipv bots.
Als ik jou was zou ik dit schema volgen:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan generieke jungling runes zoals armor/mr/attack speed. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Jungling is gewoon wat ik verreweg de meeste games doe, dus daar ga ik het meeste aan hebben.
Yep, als ik de route volg, was mijn gedachtegang goed. Magic resist, armor, attack speed, en meer armor of gold/sec. De IP heb ik iig welquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit schema volgen:
http://imgur.com/YT7vq
Die 2 pages lijken me idd nogal lacklusterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef Jajong het volgende:
Maar goed, die chart is wel heel algemeen hoor. Uiteindelijk zul je toch in meerdere pages moeten investeren. Als je naar een TheOddOne kijkt, die alleen maar jungled, die heeft iets van 10+ runepages.. Dus tja. Gaat iig veel IP kosten.
Is nog best wel een handig schemaatje voor beginners.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dit schema volgen:
http://imgur.com/YT7vq
Die gast legt imo iets teveel de nadruk op 't feit dat hij zwart is. Alsof dat zo'n prestatie is.quote:
Uiteindelijk heeft elke streamer wel iets om op aan te merken, ik heb gewoon het meest een hekel aan streamers die zichzelf zo groot vinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die gast legt imo iets teveel de nadruk op 't feit dat hij zwart is. Alsof dat zo'n prestatie is.
Neequote:
Ja, daarom leek het mij ook best viable.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:08 schreef Jajong het volgende:
Als je die als tank bouwt is 't wel onmogelijk om 'm dood te krijgen zonder stunlock.
Nou, niet bepaald de klassieke vorm van tanken. Ik speel vaak met Master Yi en met een AP build kan ik met mijn W skill mijzelf totaal healen op level 18, zelfs als de vijand op mij blijft inhakken. Geeft geniale teamfights waarin de vijand op mij focust en als ik low health ben gebruik mijn heal om vervolgens met Alpha Strike de omgeving te clearenquote:
Het is echt niet viable gewoonquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja, daarom leek het mij ook best viable.
Yi moet gewoon uit onverwachte hoek komen, hij moet niet in een startende teamfight zich bevinden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:25 schreef Umbra69 het volgende:
Ik merk dat de Master Yi AD build beter is voor farmen en 1 op 1 gevechten. De AP bouw is echter sterker voor team fights en harassen. Wat denken jullie?
Dat je ze allebei als even onacceptabel acht is wel een beetje een teken van sociaal gebrekkigheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef BaajGuardian het volgende:
(:
OPquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ahri is wel leuk, had haar zomaar gekocht en ze is wel sterk en een hele leuke champ.
Die gast, wat een bazenkopquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:49 schreef knight18 het volgende:
http://www.solomid.net/livestream.php?s=809
Yi jungler atm ^^
hij is overigens ook al een keer of 8 geband en moet dus steeds opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:06 schreef knight18 het volgende:
[..]
Tis jezus. Soms streamt ie ook zonder shirt
Ow. Hij was laatst een half jaartje geband op zijn main omdat die teveel uitscholdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:19 schreef nyny83 het volgende:
[..]
hij is overigens ook al een keer of 8 geband en moet dus steeds opnieuw beginnenHij trollt zeer regelmatig zullen we maar zeggen.
Streams kijken heb je niet veel aan wanneer je pas een paar games hebt gespeeld. Dan leer je 100 maal zo veel van het spel daadwerkelijk spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hiervoor is het ook handig om soms een stream te bekijken, daar kan je vaak veel van leren
Deze heb ik ook gekocht, gewoon puur omdat ik vond dat het eens tijd werd dat ik Riot wat support zou geven door middel van wat aankopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef Skillstorm het volgende:
Ahri is wel leuk, had haar zomaar gekocht en ze is wel sterk en een hele leuke champ.
One does not gain skill from a guide, young padawan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef Xetran het volgende:
ik ga eens taric mid spelen, volgens zo'n guide zou dat heel sterk moeten zijn
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef Xetran het volgende:
you don't say, maar dat neemt niet weg dat ik wil kijken of dat wat is.
Het zit hem echt in de naam bij jou, is het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:20 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, speel Ahri, gelijk goede score en een win.
Was zelfs een instantie dat ons team niet goed wist wat ze moesten doen in een teamfight. Ik ulti dus naar achter, haal MF neer, haal morgana neer, en haal kennen neer. Die teamfight hard gewonnen.
Ik ben vooral heel skilled met die charm spell.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het zit hem echt in de naam bij jou, is het niet.
Dit ja, de belangrijkste hit is als de bal terugkomt, want dan is het true damage.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef dustbrain het volgende:
Ik speel ook ahri's en veel ahri's zijn behoorlijk ruk. Maar veel mensen weten ook niet wat ze tegen ahri moeten op lane. Ze blijven stilstaan of lopen in rechte lijnen waardoor ball of deception zo 25% health wegschrapt. Een beetje schijnbewegen maakt het erg moeilijk voor een ahri om goed te skillshotten.
Of als je ervoor zorgt dat de bal stopt waar een champion staat, dat is in 1x magic + true dammage.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dit ja, de belangrijkste hit is als de bal terugkomt, want dan is het true damage.
Ja, dat gebeurt ook vaak, als het gebeurt is het zo relaxed, gelijk alle damage in 1 keer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:44 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Of als je ervoor zorgt dat de bal stopt waar een champion staat, dat is in 1x magic + true dammage.
Ahri is niet op, mensen weten niet wat ze tegen dat beest moeten.
Nee dat vind ik ook niet zo gekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Net in een potje waar enemy twitch 32-5 stond. ;c
0.8 seconde was ik dood.
Wel gewonnen aan het eind omdat de rest van zijn team geen kills had.
Bestond zijn team wel uit slechte farmers.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet zo gekDie had het enemy team zo'n beetje 6 keer uitgeroeid in z'n eentje.
Dus in feite doe je dan gold denial voor je team toch?
Als je met z´n 3en een team niet kunt carryen fail je zelf.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wat erger ik me kapot aan me teams zeg. Speel vaak premade met 2-3 en telkens verneuken randoms het weer. Net ook weer een mid die in 10mins 0-7 stond. Dit keer op keer.
Denk maar is draft beginnen te spelen, aangezien ik al tijdje lvl 30 ben.
enige probleem met nunu is dat hij geen sterke dps is vergeleken sommige jungles, tenzij je hem als support speelt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:20 schreef Jajong het volgende:
Nieuwe Nunu is kapot sterk trouwens. Gewoon GP10 items and GP10 runes masteries en gaat met die banaan. Net 15/3/14 potje. Had 5k meer dan nummer 2 ±p
Ik speel ´m ook als tank. Had voor de lulz als 6 item een Deathcap gekocht thoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
enige probleem met nunu is dat hij geen sterke dps is vergeleken sommige jungles, tenzij je hem als support speelt.
Je moet ook eigenlijk een team hebben met een hoop slows/stuns.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik speel ´m ook als tank. Had voor de lulz als 6 item een Deathcap gekocht tho
Goede tip. Gisteren zat ik in een game en iemand gaf aan me ook te willen helpenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Probeer anders iemand te vinden die je met skype of iets dergelijks wil helpen.
Het is sneller te leren met live commentaar en/of aanwijzingen van iemand met wat meer ervaring.
Don't, draft is nog 10x erger.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:42 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wat erger ik me kapot aan me teams zeg. Speel vaak premade met 2-3 en telkens verneuken randoms het weer. Net ook weer een mid die in 10mins 0-7 stond. Dit keer op keer.
Denk maar is draft beginnen te spelen, aangezien ik al tijdje lvl 30 ben.
The Oddone zei zondagnacht nog op Solomid NA Tournamentstream dat nieuwe Nunu niet viable zou zijn.. Vanwege z'n q spel [lategame useless..] -> lack of dps. Nu echter op z'n twitter issie van gedachten veranderd. :dquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
enige probleem met nunu is dat hij geen sterke dps is vergeleken sommige jungles, tenzij je hem als support speelt.
Een Antarctica-in-de-winter-koude kermis welteverstaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef znarch het volgende:
[..]
Ga jij ff van een koude kermis thuiskomen.
Dat zegt niks. We gebruiken geen skype ofso, maar worden wel altijd gematched met mensen die rond de 500-600 wins zitten terwijl wij op 200 zitten. Op de een of andere manier verkloten altijd die 2-3 randoms het terwijl het bij ons vaak goed gaat of in ieder geval gelijk op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je met z´n 3en een team niet kunt carryen fail je zelf.
Complottheorie.... Watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef Thanatos45 het volgende:
*zucht* ik moet zeggen dat ik begin te twijfelen of die complottheorie die op de LoL forums de ronde over het matchmaking systeem dat spelers winning en losing streaks geeft wel 100% onzin is... net 5e loss op rij, waarvan er 3 omdat het 4v5 werd. Ik voel me een beetje een speelbal van het lot, ben namelijk bij lange na niet goed genoeg om mezelf te carryen in geval van een team vol mafkezen. Daar staat dan weer tegenover dat ik ook regelmatig 5 keer achter elkaar win zonder dat ik het gevoel heb dat ik dan uberbriljant ben ofzo.
[..]
Don't, draft is nog 10x erger.
Fijne communi--quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Goede tip. Gisteren zat ik in een game en iemand gaf aan me ook te willen helpen. Fijne community op het eerste oog! Ga dadelijk nog eens een game doen
Of games waar 30+ bij staat en nog steeds joinen allemaal <lvl 10 lui realquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:02 schreef Keselo het volgende:
Wat is het probleem van sommige mensen.Ik maak custom games aan voor Aram met in de titel het verzoek om, als je joined, niet te dodgen.
5 dodges op rij
30+ slaat nergens op je kan maar tot 30quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Of games waar 30+ bij staat en nog steeds joinen allemaal <lvl 10 lui real
1.6k elo is niks. Weinig verschil met 1.3k elo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
30+ slaat nergens op je kan maar tot 30heb nooit begrepen waarom ze dat erin zetten.
Ik ben regelmatig in aram games en meestal speel ik wel een belangrijke rol. Kan goed pullen met Blitz bijv dat kan een game winnen
Ik heb nu iets van 160wins, maar win gerust van 1.6k elo gasten die ertussen zitten. Dat kan dus ook wel op lager level, misschien niet 10, 20 wel.
nog altijd meer als 160 winsquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Nystiq het volgende:
[..]
1.6k elo is niks. Weinig verschil met 1.3k elo.
Niet per se, wel meer Runes, meer Masteries en meer champions.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nog altijd meer als 160 winsdat is het punt. Mensen denken gelijk dat een level 30 meer skill heeft dan een level 20.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fijne communi--____!
Alsjeblieft, hou dat vast
Is het wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef Xetran het volgende:
you don't say, maar dat neemt niet weg dat ik wil kijken of dat wat is.
Jungle Taric is leukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef Xetran het volgende:
ik ga eens taric mid spelen, volgens zo'n guide zou dat heel sterk moeten zijn
dat misplaced arrogance (:quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben als lvl 24 ongeveer zo goed als 50% van de level dertigers. Level 20 tot de andere 50% van de level dertigers zuigen meestal erg hard.
Misschien komt dat omdat zij experimenteren en ik altijd diehard dezelfde 3 champs speel.
Hé wat? "voordat de match nog niet is gestart"?quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:59 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
Jungle Taric is leukVerwacht wel veel haat alleen voordat de match nog niet is gestart.
nee niet iets met pot en ketel, ik ben zelf bedreven in dit spel, iemand die lvl 24 is heeft nog veel te weinig spelervaring om 'zo goed als 50% van de 30s' te zijn, daarvoor moet je elke champ kennen door en door, zodat je ze kunt juken, en op hun zwaktes kunt inspelen.quote:
Haha je bent lvl 24 en je hebt een ontzettende dikke bek in dit topic. Real.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben als lvl 24 ongeveer zo goed als 50% van de level dertigers. Level 20 tot de andere 50% van de level dertigers zuigen meestal erg hard.
Misschien komt dat omdat zij experimenteren en ik altijd diehard dezelfde 3 champs speel.
In een game lane ik 5% van de keren tegen een dikke pro die mij op alle fronten uitspeelt. Vind ik altijd wel mooi, lekker trukjes jatten en al gillend van geluk een kill op hem maken.
Nee want jij was bescheiden en ingetogen tot je level dertig was wil je zeggen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha je bent lvl 24 en je hebt een ontzettende dikke bek in dit topic. Real.
Gaat heen, mag je van mij alle topics doorspitten en een vergelijkbare quote tevoorschijn toveren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee want jij was bescheiden en ingetogen tot je level dertig was wil je zeggen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:01 schreef Keselo het volgende:
http://na.leagueoflegends(...)6754549#post26754549
Eindelijk nieuws over de Stealth rework
Elke champ? Ben je wel wijs? Dan ben je minstens 4 jaar aan het spelen voordat je in jouw ogen goed bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:09 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Ik vind dat je jezelf pas goed mag noemen als je elke champ weet te spelen. Van de 66 champs die ik heb, zijn er maar 5 of 6 die ik redelijk goed kan spelen.
Ja ik bedoel met goed eigenlijk gewoon proquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Elke champ? Ben je wel wijs? Dan ben je minstens 4 jaar aan het spelen voordat je in jouw ogen goed bent.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee niet iets met pot en ketel, ik ben zelf bedreven in dit spel, iemand die lvl 24 is heeft nog veel te weinig spelervaring om 'zo goed als 50% van de 30s' te zijn, daarvoor moet je elke champ kennen door en door, zodat je ze kunt juken, en op hun zwaktes kunt inspelen.
Nog ingaan op Jajong... verspilde moeite man, grootste hypocriet die hier post:quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee want jij was bescheiden en ingetogen tot je level dertig was wil je zeggen?
Het is wel vermakelijker geworden sinds BG en JJ er zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze reeks is wel een beetje het speciale kindje onder de GAM-topics geworden, is het niet?
Hate to burst your bubble maareh. Pro's spelen ook niet alle champs. FYIquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:17 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
Ja ik bedoel met goed eigenlijk gewoon pro. Zeg maar toernooiwaardig. Nu is het wel zo dat de beheersing van een champ goed moet zijn, maar wat belangrijker is is gewoon dat je je positionering/LH/warding goed moet beheersen. Dat is toch altijd wel meer een sleutel tot succes.
Nee ok, maar het is wel belangrijk om ze een beetje te kennen in een all random.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Hate to burst your bubble maareh. Pro's spelen ook niet alle champs. FYI
Je moet nidaleequote:Op woensdag 11 juli 2012 13:00 schreef ems. het volgende:
Dat aram is best grappig. Zeker als je champs zoals Pantheon en Twisted Fate randomed
Ik kreeg een paar keer Karthus, toen had ik een gigantische hoop lolquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:00 schreef ems. het volgende:
Dat aram is best grappig. Zeker als je champs zoals Pantheon en Twisted Fate randomed
Tuurlijk voeg me maar toequote:Op woensdag 11 juli 2012 12:28 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er meer mensen hier van om en de nabij level 10? die misschien af en toe keer samen willen spelen om zo random mongols te mijden?
Ik weet dat ze eng is, jammergenoeg heb je daar met all random niet veel aanquote:
werkt best goed in veel gevallenquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet dat ze eng is, jammergenoeg heb je daar met all random niet veel aan
Ik ben ook één van de mensen van het oude geloof die stiekem af en toe AP nidalee top gaat. AD is overrated.
AP nidalee was altijd al een prima pick. Maar opeens werd AD erg populair en nu wordt je vreemd aangekeken als je toch AP gaat. Ik weet eigenlijk geeneens of de AP ratios oid van Nid generfed waren oidquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
werkt best goed in veel gevallenvoelt ook gewoon goed als je die ene speer raakt op hun ad carry en hem gelijk naar 20% hp brengt
Een eerlijke game van 50 minuten is erg leuk zelfs.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hm?
Ik speel graag en win mijn potjes liever wel dan niet, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik verlies liever een game van vijftig minuten dan dat ik een game van twintig minuten win om eerlijk te zijn.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:05 schreef dustbrain het volgende:
We hebben dan ook allemaal de autistische drang om enorm goed te willen zijn in dat wat we leuk vinden. Daar komen de FOK'ers acht niet onderuit. Dit gezegd hebbende is het ineens niet zo lastig om beter te zijn dan 50%; of wel soms?
Mag de waarheid niet opengegooid worden, Summoner?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:15 schreef Jajong het volgende:
[..]. Ik heb 't eerder gezegd maar jij hebt echt de meest toepasselijk nickname ooit.
Ik ben er vrij zeker van dat jij niet beter bent dan 50% van alle spelers op lvl30.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Mag de waarheid niet opengegooid worden, Summoner?
Wat een relevant antwoord op deze reeks van quotes, maar zoals ik net al gelezen heb kan ik beter niet op jou ingaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat jij niet beter bent dan 50% van alle spelers op lvl30.
Dit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:45 schreef Keselo het volgende:
De teloorgang die dit topic de afgelopen weken heeft moeten doorstaan begint een beetje triest te worden..
Waarom kan het nou niet gewoon eens over het spel gaan zonder dat iedereen gelijk zijn of haar superioriteit t.o.v. anderen moet bewijzen door elkaar uit te maken voor autist?
Net of jij nooit doet of je beter dan de rest bent.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef BaajGuardian het volgende:
er is niks door wat dan ook veroorzaakt, sommige mensen in dit topic zijn gewoon nog newbies en denken dat ze alles al van het spel weten, en jajong heeft peper op zn lul.
verschil is dat ik dat ook in bepaalde gevallen ben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Net of jij nooit doet of je beter dan de rest bent.
Nee, dit is weer een compleet nieuwe discussie zoals er de afgelopen maanden alweer verschillende waren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:48 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Dit.
Is dit nu door de 'Easy' discussie veroorzaakt?
Dat ziet hij ook zo. Heerlijk, die impasse'squote:Op woensdag 11 juli 2012 15:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
verschil is dat ik dat ook in bepaalde gevallen ben.
het verschil is dat ik ervaring heb met zowat alle champs en een lvl 23 oid niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat ziet hij ook zo. Heerlijk, die impasse's
WATquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
Achja, de ene heeft skills in LOL de ander heeft een sociaal leven.
Snap best dat mensen er trots op zijn dat ze goed zijn, maar denk dat per persoon de prioriteiten anders liggen.
had het niet over jajong, iemand anders zei dat hij beter was dan 50% van alle lvl 30s terwijl hij zelf ergens in de 20 zat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jajong is ook alweer level dertig hoor.
Ja zo werkt het.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
WAT
Goede spelers kunnen ineens geen sociaal leven meer hebben?
We gaan weer lekker hard met aannames en beschuldigingen vandaag
Dat is makkelijk hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
had het niet over jajong, iemand anders zei dat hij beter was dan 50% van alle lvl 30s terwijl hij zelf ergens in de 20 zat.
Dat is omdat je summoner level niets met je matchmaking en dus tegen- en medestanders te maken heeft. Je Elo is hier verantwoordelijk voor. Hoe beter jij wordt, hoe meer je wint, hoe beter je tegenstanders worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:10 schreef dustbrain het volgende:
Ik wel. Toen ik level 20 werd dacht ik: Nu gaat het moeilijk worden. Viel dat nog eens tegen zeg.
Dan kan ik zeggen dat ik dat ook wel ben eerlijk gezegd. Ik maak ook fouten, maar niet dingen die de game verpesten op zo'n moment. Ik heb dan maar weinig games, maar ik speel meeste mensen die ik tegenkom (wel in normals) er uit, ligt natuurlijk ook aan je rol.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat is omdat je summoner level niets met je matchmaking en dus tegen- en medestanders te maken heeft. Je Elo is hier verantwoordelijk voor. Hoe beter jij wordt, hoe meer je wint, hoe beter je tegenstanders worden.
De reden waarom iedereen denkt dat ze op een hogere Elo thuis horen dan de andere 9 spelers in de game, is omdat ze de andere spelers fouten zien maken die zij al niet meer maken. Dit geeft ze het idee dat de speler die zo'n fout maakt slechter is dan hem, terwijl ze zelf weer andere fouten maken waar ze zich niet van bewust zijn.
Maar goed, als jij gewoon blijft winnen zullen je tegenstanders vanzelf beter worden, maak je maar geen zorgen.
Beter zijn dan 50% van de level 30ers zet je op ongeveer 1000-1100 Elo. Kan best maar lijkt me sterk na pas 200 games.
Ik heb nog niet genoeg games voor zoveel elo. Vandaar dat ik beter ben dan 50%. Hè, daar kon die jajongragenerd toch ook wel even aan denken. Al dat gezeik en vaginale zand voor niets.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat is omdat je summoner level niets met je matchmaking en dus tegen- en medestanders te maken heeft. Je Elo is hier verantwoordelijk voor. Hoe beter jij wordt, hoe meer je wint, hoe beter je tegenstanders worden.
De reden waarom iedereen denkt dat ze op een hogere Elo thuis horen dan de andere 9 spelers in de game, is omdat ze de andere spelers fouten zien maken die zij al niet meer maken. Dit geeft ze het idee dat de speler die zo'n fout maakt slechter is dan hem, terwijl ze zelf weer andere fouten maken waar ze zich niet van bewust zijn.
Maar goed, als jij gewoon blijft winnen zullen je tegenstanders vanzelf beter worden, maak je maar geen zorgen.
Beter zijn dan 50% van de level 30ers zet je op ongeveer 1000-1100 Elo. Kan best maar lijkt me sterk na pas 200 games.
Toe even zeg, moet iedereen elkaar nou in elke post uitschelden?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik heb nog niet genoeg games voor zoveel elo. Vandaar dat ik beter ben dan 50%. Hè, daar kon die jajongragenerd toch ook wel even aan denken. Al dat gezeik en vaginale zand voor niets.
Summonerlevel heeft wel wat invloed op je queue, daar ben ik haast zeker van. Laatst keek ik eens naar de levels in een game, en alles zat rond mijn level (16) 1-2 verschil max, maar het gemiddelde was mijn level. Er zat wel 1 lvl 27 in die duoqueuede met een level 5, dus ook daar gemiddeld lvl 16. Elo is ofc het belangrijkste, maar bij normals volgens mij dus ook je level.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Jungle + ganken?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef dustbrain het volgende:
Dit is waarschijnlijk één van de beste pvp games ooit maar ik vind het wel jammer dat je niet lekker solidair alles kan neerhakken.
Zoals in cod en world of warcraft.
Dat is wel het leukste van junglen ja. Maar toch ben je altijd bezig in een team. Wat ook wel weer leuk is als er skype bij is.quote:
Ik wacht dan ook altijd tot ik snel kills heb, dan pas op lvl7 ofzo beginnen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Probleem met jungelen vind ik (hoewel mijn n00b mening hier natuurlijk niet telt) dat je zo moet haasten om mee te komen kwa geld en exp.
Meeste junglers kopen minstens 1 tot 2 GP10 items. Achter loop je sowieso, dat hoort erbijquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef Dr.Sexy het volgende:
Probleem met jungelen vind ik (hoewel mijn n00b mening hier natuurlijk niet telt) dat je zo moet haasten om mee te komen kwa geld en exp.
Wat is een BF?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:13 schreef dejenero het volgende:
Net een game waarbij ik soraka was met corki als mijn lane partner.
tegenover ons staat taric + vayne, best een harde combo.
Door falen en een jungle gank komen ze bijna direct op 0-2.
Weigert hij ook maar iets van sustain te kopen waardoor hij alsnog instant dood kan gaan.
wat gebeurt er. boots->bf->zeal. Bedankt vent je kost me de game.
Verder zijn ad carry's die Bf > zeal gaan immer kut.
Oh, ik dacht dat je juist voorliep als junglerquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meeste junglers kopen minstens 1 tot 2 GP10 items. Achter loop je sowieso, dat hoort erbij.
dude serieus? en dat speelt LoLquote:
Oh een BF sword. Zeg dat danquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dude serieus? en dat speelt LoL
Op corki ga ik eerst boots + 3pots
daarna phage als het een meer nukende combo is en anders BF(tenzij ik eerder terug moest dan gewoon dorans)
Ahri is niet eens zo heel manahonger. Ik zou sowieso niet je ball of deception spammen voor hij minstens op rank 3 is, de dammage is te laag bij een lagere rank. Ook moet je pas charmen als je zeker weet dat je zult raken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je juist voorliep als jungler![]()
Verder nog tips voor Ahri? Ik raak de hele tijd OOM, terwijl ik niet eens zo heel aggresief speel.
Verstandiger om te beginnen met een DR, of kan ik beter eerst Athenes gaan bouwen?
Hier kan ik wat meequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ahri is niet eens zo heel manahonger. Ik zou sowieso niet je ball of deception spammen voor hij minstens op rank 3 is, de dammage is te laag bij een lagere rank. Ook moet je pas charmen als je zeker weet dat je zult raken.
Gebruik ook alleen je charm > ball of deception > foxfire combo wanneer charm raakt.
Verder moet je natuurlijk afhankelijk van je hoeveelheid gold 2x dorians ring en de evil tome hebben.
Athene's gebruik ik nooit, dat is meer iets voor echt manahongerige characters als lux en veigar.
Als je echt moeite hebt met mana conserveren kun je ook nog om de blue buff vragen door je map te clicken met in de chat "blue buff"
Gebruik je smartcast voor alles? Zo ja, je kan altijd nog je range indicator aanzetten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hier kan ik wat meeIk denk dat ik te Orb graag ben. Probeer te veel te harrassen en vooral te gooien naar towerhuggers. Vind het nog moeilijk om die range goed in te schatten zeg maar.
Nee dat niet. Heb wel een handig tooltje waarmee je je recommended items kan aanpassen per heroquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:11 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Gebruik je smartcast voor alles? Zo ja, je kan altijd nog je range indicator aanzetten.
Persoonlijk vind ik smartcast wel een vereiste voor een mid. Je reactievermogen is veel sneller omdat je die ene klik met je muis niet hoeft te doen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dat niet. Heb wel een handig tooltje waarmee je je recommended items kan aanpassen per hero![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:15 schreef Jajong het volgende:
Ahri zonder smart-cast spelen is lastig mayne. Je Q and E moet je eigenlijk simultaan eruit gooien
Dan zet ik smartcast eens aan, even een poosje mee kloten dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik smartcast wel een vereiste voor een mid. Je reactievermogen is veel sneller omdat je die ene klik met je muis niet hoeft te doen.
Kan je met dat tooltje voor elke hero de recommend items aanpassen naar de build die jij wil en dat deze elke game onthouden wordt?
Heel handig inderdaad, zou je me de link voor de eventuele download kunnen pm'en?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Dan zet ik smartcast eens aan, even een poosje mee kloten dan.
En yup. Uberchill. Er is zelfs een creep counter voor junglers.
Sure.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Kriebelhoest het volgende:
[..]
Heel handig inderdaad, zou je me de link voor de eventuele download kunnen pm'en?
Support is best leuk om te doen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:55 schreef Keselo het volgende:
Och och och wat een heerlijke spelers heb je toch ook in dit spel.
Last pick maakt op het laatste moment even duidelijk dat hij toch vooral niet gaat supporten. Nu moet ik een half uur wachten omdat zo'n kutmongooltje perse zijn zin wilt krijgen als hij een computerspelletje speelt.
Ik vind het ook leuk om te doen en vind het ook niet erg om te supporten. Maar dan moet je verdomme wel gelijk even melden dat je een andere rol wilt spelen, in plaats van wachten totdat 4 van je teammaten al een rol hebben gekozen en hun champions gelocked hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:58 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Support is best leuk om te doen hoorBeetje healen, assists krijgen, onverwachts hard terugslaan als je wordt aangevallen, onverwachts kills krijgen
Je zou denken dat als je als laatste binnenkomt gewoon je bek houdt en pakt wat het team nodig isquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:00 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om te doen en vind het ook niet erg om te supporten. Maar dan moet je verdomme wel gelijk even melden dat je een andere rol wilt spelen, in plaats van wachten totdat 4 van je teammaten al een rol hebben gekozen en hun champions gelocked hebben.
Ik bood nog aan mijn champion te ruilen met welke support dan ook, maar hij gaf aan dat Amumu een kutchampion was en dat hij ons gewoon ging trollen.
Haaaaaaaahahahhaha was dat maar zo'n feest LoLquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je zou denken dat als je als laatste binnenkomt gewoon je bek houdt en pakt wat het team nodig is
Daar zouden ze nou eens iets op moeten verzinnen dan. Een echt harde regel kwa LoL etiquette. Als je niks nuttigs te melden hebt -----> gat van de deur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haaaaaaaahahahhaha was dat maar zo'n feest LoL
Vaak gebeurt dit, helaas niet vaak genoegquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Je zou denken dat als je als laatste binnenkomt gewoon je bek houdt en pakt wat het team nodig is
Of je kunt een potje een andere rol spelen dan je wou , even de kiezen op elkaar en dan heb je ook een half uur vol.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef Keselo het volgende:
[..]
Vaak gebeurt dit, helaas niet vaak genoeg. Gelukkig kun je nu ranked queuedodgen zonder Elo te verliezen, je moet alleen een half uur wachten.
Ahri is onspeelbaar zonder smartcast.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Dan zet ik smartcast eens aan, even een poosje mee kloten dan.
En yup. Uberchill. Er is zelfs een creep counter voor junglers.
Dat is nu wel duidelijk jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ahri is onspeelbaar zonder smartcast.
Het probleem was dus dat onze last pick niets van traden wilde weten. Zoals ik al zei had ik best willen supporten, maar de last pick wilde hier niet aan meewerken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Of je kunt een potje een andere rol spelen dan je wou , even de kiezen op elkaar en dan heb je ook een half uur vol.
Zo een zou je toch in een donker hok slepen en dan een pot klappen verkopen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het probleem was dus dat onze last pick niets van traden wilde weten. Zoals ik al zei had ik best willen supporten, maar de last pick wilde hier niet aan meewerken.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Keselo het volgende:
De Anivia uit mijn team wordt even totaal verkracht door AP YiDie kerel had dus gewoon 13 kills binnen 22 minuten. Wat is deze.
ap yi is echt zo'n pubstomper champ. Hoeveel ap yi's je niet ziet om vervolgens over een heel team te fietsen alsof het niets is.... en maar janken dat volkquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Keselo het volgende:
De Anivia uit mijn team wordt even totaal verkracht door AP YiDie kerel had dus gewoon 13 kills binnen 22 minuten. Wat is deze.
Als je in game zit naar je Keybinds gaan en een beetje naar beneden, dan zie je Smart Cast ability 1 t/m 4 staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef jagga het volgende:
[..]
ap yi is echt zo'n pubstomper champ. Hoeveel ap yi's je niet ziet om vervolgens over een heel team te fietsen alsof het niets is.... en maar janken dat volk
Smartcasten doe ik niet aan en toch als ik mid sta verlies ik zelden mijn lane.
Waarom ik het zou moeten gebruiken snap ik, maar hoe gebruik ik dat ?
Bij de meeste skillspammers is het ook echt onontbeerlijk, anders zijn ze gewoon onspeelbaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:34 schreef Zeroku het volgende:
Ik gebruik alleen maar smartcast, scheelt iedere keer een klik dus tijd.
Handig, zou je de link ook even naar mij kunnen pmen? Mits het in het spel toegestaan is te gebruiken ofc.quote:
Shaco de bosjeclown.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:50 schreef Keselo het volgende:
Wat is Shaco eigenlijk ook een heerlijke champion
Heerlijke praktijken!quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:28 schreef dustbrain het volgende:
Net een game van een uur. Het ging nek aan nek!Nog net gewonnen omdat onze malphite de baron buff stal.
Ik las Diknekquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Handig, zou je de link ook even naar mij kunnen pmen? Mits het in het spel toegestaan is te gebruiken ofc.
En dat kon niet met macro's?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef jagga het volgende:
Had ik in wow ook. macro's deed ik niet aan, ik wil de volledige controle hebben over welke skill ik op welk moment gebruik.
smartcast met Karthus nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:15 schreef ems. het volgende:
[..]
En dat kon niet met macro's?De macro's die je in WoW kon gebruiken waren juist verschrikkelijk dynamisch. Die dingen scheelde alleen maar een heleboel zonder controle te verliezen.
En smartcasten is een must.
Karthus heeft ingebouwde smartcastquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
smartcast met Karthus nieten udyr niet en nog een paar
maar bij de meeste is het inderdaad wel een vereiste.
Wat lul je, hij gebruikt het wel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Zith het volgende:
Diamondprox gebruikt geen smartcasting op Lee sin!dat Q
Daar gebruikt hij juist smartcasting, wtf?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Zith het volgende:
Dat is wel smartcastquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Zith het volgende:
En niet alleen skillshots. Met bijvoorbeeld GP's parrrrrrrrrley is het ook erg aangenaam om dat schot meteen te schieten in plaats van te moeten klikken en alles. Dat merk je helemaal als je er ook mee wilt last hitten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Karthus heeft ingebouwde smartcast
En natuurlijk, niet elke champ hoeft er gebruik van te maken. Maar op elke champ met één of meer skillshots doe ik niet anders meer.
Ja, ik formuleerde het fout. Alles wat je enigszins moet mikken gebruik ik eigenlijk de shift voor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En niet alleen skillshots. Met bijvoorbeeld GP's parrrrrrrrrley is het ook erg aangenaam om dat schot meteen te schieten in plaats van te moeten klikken en alles. Dat merk je helemaal als je er ook mee wilt last hitten.
Annie, Ashequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:13 schreef I.C.O.N. het volgende:
Begin te begrijpen wat jullie bedoelen met die community.. Speel ik expres 5vs5 tegen AI in de beginners-zone, word ik van alle kanten uitgescholden dat ik ergens anders heen moet
. En dan niet één keer, maar praktisch het hele potje lang. Ben nu al gaan houden van die mute-knop
![]()
Enfin, gaat nu al vrij aardig. zit nu tegen de 3000 punten aan dus kan bijna een nieuwe champion kopen. Iemand aanraders? Goede voor een beginner dus..
Lies.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:
Blijf AUB heel ver weg van Garen. Dat is de slechtste toplaner in game zo'n beetje.
ga weg man, malphite was nog sterker dan hij nu is hij is namelijk gigantisch generfed een tijd geleden, en toen hij nog sterker was verloren mensen ook potjes met malp in hun team.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:39 schreef Jajong het volgende:
Blijf AUB heel ver weg van Garen. Dat is de slechtste toplaner in game zo'n beetje. Koop dan Malphite, die is maar 1350 en extreem OP en helemaal niet moeilijk ofzo.
Als je Malphite met een Frozen Heart en Abyssal bouwt instagib je de AD carry in elke teamfight. Sowieso de beste initiator in LoL. Extreem hoge range op zn ult. Extreme lage cooldown, helemaal met een FH.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ga weg man, malphite was nog sterker dan hij nu is hij is namelijk gigantisch generfed een tijd geleden, en toen hij nog sterker was verloren mensen ook potjes met malp in hun team.
verschil is dat tegenwoordig heel veel mensen zwaar gepampered zijn door de wat dof geworden champion roles waar een echte tank bijna geen plaats meer in heeft, nou think again malphite was gewoon vergeten.
Het mooie van malphite is iig dat als je top tegen em gaat met ap je hp op hem bouwt en een beter schild krijgt, als je top tegen em gaat met ad bouwt hij armor en krijgt hij sterkere E.
Hij is dus vrij versatiel en een goeie truetank, in pg kun je hem beter tanky ap bouwen tho, wat zijn tankyness niet ten goede komt maar zijn dmg wel.
Garen is wel echt een laag-level champ pur sang en past prima in het rijtje Ashe en Annie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:58 schreef ems. het volgende:
Garen mag dan best makkelijk zijn qua skills, ik zie maar weinig mensen die makkelijke skills die hij heeft optimaal benutten.
Daarom kan je als een beetje degelijke Garen gevaarlijk genoeg zijn. Wel is het jammer dat hij een beetje in de vergetelheid is geraakt met nieuwe champs als Darius, die eigenlijk alles wat garen doet net iets beter kan.
Mja ach. Aan de andere kant is lasthitten met annie misleidend makkelijk. Je zou kunnen betwisten dat met Soraka/Anivia lasthitten een beter startpunt isquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:40 schreef Keselo het volgende:
Annie is een goede champion om het last hitten mee onder de knie te krijgen. Haar Q beloont spelers die er een last hit mee maken en op die manier kom je erachter hoe belangrijk goed farmen is.
Glass cannon melee champion is meestal niet handig in dit spelquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:50 schreef jagga het volgende:
niets mis met garen, je moet hem alleen niet tanky bouwen
CDR boots (of BoS) IE, youmuu's, LW, 2x BT indien tijd/geld het toelaat.
En ziedaar enemy team jankt alles bij elkaar.. En niet er als eerste ingaan, maar na de initiate van je tank/whatever, Q erin sprinten, AP silenced en spinnen maar.
Menig jankend ventje naderhand meegemaakt. Wat zijn randoms soms toch leuk
Vooral als ze nerveus gaan worden zodra je in hun zichtveld stealth aanzetquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:17 schreef totalvamp het volgende:
Nidalee is perfect voor dat soort dingenvooral leuk als ze niet weten wat de range erop is en wat de aanval doet xD menig laag level ge1shot ermee
Ik ging ook altijd Eve is echt perfect als de tegenstander AD als trist,ashe,cait heeft aangezien die in 2 klappen dood zijn ^^. Vooral het huilen is dan leuk "OMG YOU NOOB USE NOOB CHAMP ONLY KILL BECAUSE STEALTH!!1"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |