Toornstra, Meijers & Holla die een middenveld gaan vormen?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef De_kromme het volgende:
ADO gaat prima eindigen in het linkerrijtje, ik heb er zin in!!
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Havo stijntje? Ik dacht vwo met je arrogantie
De arrogantsten komen altijd vanuit VMBO-T tegenwoordig?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef Smoofie het volgende:
Havo stijntje? Ik dacht vwo met je arrogantie
Wattan? Happel hapt ook wel aardig de laatste tijd, moet ik zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HMf en Kapiteintje zijn op een love cruise dus je kan trollen wat je wil
HMF is donderdag weer unbanned. Kapi wil niet meer komen hier, vindt Davy een stoorzender in de SC.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wattan? Happel hapt ook wel aardig de laatste tijd, moet ik zeggen.
Maar ik ben na vanavond weer pleite joh, kom volgend seizoen wel weer mee posten en zo af en toe een postje tussendoor.
Morgen Geoquote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF is donderdag weer unbanned. Kapi wil niet meer komen hier, vindt Davy een stoorzender in de SC.
Vrijdag pasquote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF is donderdag weer unbanned. Kapi wil niet meer komen hier, vindt Davy een stoorzender in de SC.
Eindelijk van die twee mongooltjes afquote:Op maandag 9 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Eindelijk van die twee mongooltjes af, doet de sfeer in de SC goed moet ik zeggen.
Eensquote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Kapi moet gewoon terugkomen, maar snap niet dat hij zich zo kan storen aan davy.
Ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Kapi moet gewoon terugkomen, maar snap niet dat hij zich zo kan storen aan davy.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
quote:
quote:
Feijenoord heeft nog bijna anderhalve maand om er eentje te zoeken/hurenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Underground club van Leiden, toch?
ADO gaat prima eindigen in het linkerrijtje, ik heb er zin in!! We hebben in ieder geval een spits, in tegenstelling tot Feijenoord.
Ik wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
ik wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Ik hink op 2 gedachte. Hij is wel irritant, maar ik kan me er niet druk om maken. Gewoon praten tegen mensen die je niet irritant vindt, opgelost. Snap niet dat mensen posts van users die ze irritant vinden niet gewoon kunnen negeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kut troll dat je er bent, en dat voor een mod.
Liever eerder, zodat hij alvast kan meetrainen met de selectie. Al kandidaten op het oog, behalve Junker?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feijenoord heeft nog bijna anderhalve maand om er eentje te zoeken/huren
Mwah. Als Davy, Doublepain, Stylo Rens en 422 tegelijk posten krijg je wel een beetje het kleuterschool-effect.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ergens ook wel, maar ik stoor mij er verder niet aan
Redelijk mee eens jaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Als Davy, Doublepain, Stylo Rens en 422 tegelijk posten krijg je wel een beetje het kleuterschool-effect.
Ach ik zie liever hun posts dan alleen maar gezeik van de Feyenoordersquote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Als Davy, Doublepain, Stylo Rens en 422 tegelijk posten krijg je wel een beetje het kleuterschool-effect.
Ik ook niet al ben ik dan zelf ook wel irritant.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hink op 2 gedachte. Hij is wel irritant, maar ik kan me er niet druk om maken. Gewoon praten tegen mensen die je niet irritant vindt, opgelost. Snap niet dat mensen posts van users die ze irritant vinden niet gewoon kunnen negeren.
Kromme heb jij de weggewaaide daken van het Zuiderpark nog verzameld? Als je die op het Kyocera stadion bevestigd begint de ring al ergens op te lijkenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Liever eerder, zodat hij alvast kan meetrainen met de selectie. Al kandidaten op het oog, behalve Junker?
Eens met dit dusquote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hink op 2 gedachte. Hij is wel irritant, maar ik kan me er niet druk om maken. Gewoon praten tegen mensen die je niet irritant vindt, opgelost. Snap niet dat mensen posts van users die ze irritant vinden niet gewoon kunnen negeren.
Die ring komt pas na dit seizoen, als het steevast uitverkocht is en we eindigen in het linkerrijtjequote:Op maandag 9 juli 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet al ben ik dan zelf ook wel irritant.
[..]
Kromme heb jij de weggewaaide daken van het Zuiderpark nog verzameld? Als je die op het Kyocera stadion bevestigd begint de ring al ergens op te lijken
Zijn er wel al nieuwe golfplaten aangebracht? Beetje wind en die blokkendoos staat in Delft. Zal ons konijn blij mee zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die ring komt pas na dit seizoen, als het steevast uitverkocht is en we eindigen in het linkerrijtje. Het geld is er.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[VBL Slowchat] #444: Met de 3 doldwaze dagen in zicht
Hoog niveau als ik weg benNu snap ik de kritiek.
Komt helemaal goed jongen, bedankt voor de goede zorgen though.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er wel al nieuwe golfplaten aangebracht? Beetje wind en die blokkendoos staat in Delft. Zal ons konijn blij mee zijn.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Naar andere wijzen ipv zelfreflectiequote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet weten dat ik een speciale behandeling krijg door mijn geestelijke statusquote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je nou al een nieuwe opleiding gevonden? Gaat niet helemaal goed met jou ofwel?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een speciale behandeling krijg door mijn geestelijke status
GGMM mag wel een boekje open gaan doen over wie 1e staat in de peilingen voor het modschap.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Maarja zeiken heeft geen zin, waar zullen we het eens over hebben
Als steven zich heeft gemeld wordt hij het prob.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM mag wel een boekje open gaan doen over wie 1e staat in de peilingen voor het modschap.
Thanks voor de reminder, ik moest nog even solliciteren. Voor wanneer moet dat?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GGMM mag wel een boekje open gaan doen over wie 1e staat in de peilingen voor het modschap.
Valt mee ik zie mijn droom om Moderator te worden op Fok! dichterbij komenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je nou al een nieuwe opleiding gevonden? Gaat niet helemaal goed met jou ofwel?
25 juli maar ik geef je weinig kans.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder, ik moest nog even solliciteren. Voor wanneer moet dat?
31 december 2012. Dus neem gerust de tijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Fuck.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
School is niet allesquote:Op maandag 9 juli 2012 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee ik zie mijn droom om Moderator te worden op Fok! dichterbij komen
[..]
25 juli maar ik geef je weinig kans.
Ik hoop het.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als steven zich heeft gemeld wordt hij het prob.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |