Kijk er altijd mee man. Maar die gasten zijn gek 800 mg in 2 uur tijdquote:Op maandag 9 juli 2012 22:03 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat moest je daar? Hard gaan op gele ferrari's?
Steven, ouwe mof, ik heb je niet meer gezien jongen. Waar was je nou?
Teveel keta gesnoven zeker, ouwe druggie?quote:
Daarom is het belangrijk dat figuren zoals ik de modfunctie op zich nemen en de newbies wat bijbrengen zo af en toe. Er komen soms mensen langs waarvan je denkt, dit gaat fout..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk er altijd mee man. Maar die gasten zijn gek 800 mg in 2 uur tijd
Viel mee ouwequote:Op maandag 9 juli 2012 22:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Teveel keta gesnoven zeker, ouwe druggie?
[..]
Daarom is het belangrijk dat figuren zoals ik de modfunctie op zich nemen en de newbies wat bijbrengen zo af en toe. Er komen soms mensen langs waarvan je denkt, dit gaat fout..
Redelijk laat begonnen dan hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Viel mee ouwe
Pas rond een uur 18 eerste snuifje en uur later pas eerste pilletje erin geknald
Later nog halfje genomen en dat was het
Blauwe rolls royce dingen, waren wel hard manquote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Redelijk laat begonnen dan hoor. Wat voor pillen had je?
Volgende week eindelijk laatste tentamens en dan vakantie, mocht wel eens tijd worden. Ben weer weg zo, groetjes en tot het nieuwe seizoen.
Hehe zeker, heb je dat after filmpje van hem gezien? Ik ben alleen het laatste half uur/uur geweest denk ik, met die regen bleef ik lekker in Y beuken. Zijn afsluitende nummer was echt fucking geniaal. En die lasers/vuurwerk in de schemeringquote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blauwe rolls royce dingen, waren wel hard man
Maar Carl Cox was een dikke baas
Ik was de hele dag in Z man, geen wonder dat je me niet gezien hebtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hehe zeker, heb je dat after filmpje van hem gezien? Ik ben alleen het laatste half uur/uur geweest denk ik, met die regen bleef ik lekker in Y beuken. Zijn afsluitende nummer was echt fucking geniaal. En die lasers/vuurwerk in de schemering.
Daar ben ik echt maximaal vijf minuten geweest, pleurisherrie man. Je hebt toch zeker wel buiten gestaan overdag mag ik hopen?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was de hele dag in Z man, geen wonder dat je me niet gezien hebt
Jo, school is uit? Wat gaat volgend jaar (en deze vakantie) brengen?! Lekker beuken op techno in LVC?quote:
Buiten de tent gestaan jaquote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar ben ik echt maximaal vijf minuten geweest, pleurisherrie man. Je hebt toch zeker wel buiten gestaan overdag mag ik hopen?
Je hebt een paar heerlijke setjes gemist in Y en V (Capriati![]()
![]()
)
Zonde man, heb je de regen getrotseerd, of alleen het laatste uur gecheckt?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Buiten de tent gestaan ja
Ben zowat niet weggeweest daar man, op Carl zijn set na dan
Alleen laatste uur manquote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zonde man, heb je de regen getrotseerd, of alleen het laatste uur gecheckt?
Deze man:
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar ben ik echt maximaal vijf minuten geweest, pleurisherrie man. Je hebt toch zeker wel buiten gestaan overdag mag ik hopen?
Je hebt een paar heerlijke setjes gemist in Y en V (Capriati![]()
![]()
)
[..]
Jo, school is uit? Wat gaat volgend jaar (en deze vakantie) brengen?! Lekker beuken op techno in LVC?
Dacht dat je op VWO zat?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. 3havo volgend jaar, een weekje naar belgie
Jij mag heul niet LVC in. België, godver man, wat is dat nou voor vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. 3havo volgend jaar, een weekje naar belgie
LVC?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij mag heul niet LVC in. België, godver man, wat is dat nou voor vakantie? Ga dan in ieder geval naar Frankrijk. Ik zal je ouders eens aanspreken als ik ze weer eens tegenkom in de LVC.
Underground club van Leiden, toch?quote:
HMf en Kapiteintje zijn op een love cruise dus je kan trollen wat je wilquote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Underground club van Leiden, toch?
ADO gaat prima eindigen in het linkerrijtje, ik heb er zin in!! We hebben in ieder geval een spits, in tegenstelling tot Feijenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |