Nee, net wat andersquote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef OnweersComplex het volgende:
Leeftijd alcohol naar 18 jaar
Dubbel?
Hypocrietquote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef haan33 het volgende:
De reden is dat ik bijna 18 ben, anders had ik heel den haag afgebroken
TS is zo hypocriet als de pest en hij weet dit zelf ook. Hij opent dit topic dan ook niet met serieuze bedoelingen, maar eerder omdat hij zin heeft om een kuttopic te maken. En dat de mods ook nog zo doen verbaast mij enorm.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Lithia het volgende:
Jij bent degene die regelmatig klaagt dat je geen energiedrank mag drinken op school, waarom klaag je als mensen klagen over alcohol?
Wat een kutargument. Had beter van je verwacht manquote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hypocriet
Maar ik vind dat jongeren moeten leren drinken voor ze hun rijbewijs mogen halen
je kan beter van je fiets afflikkeren
Het is mijn mening, in amerika zie je juist dat ze zich doodrijden als ze eindelijk 21 zijn en 5 jaar rijervaring hebben voor ze mogen drinkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wat een kutargument. Had beter van je verwacht man
Het zou jou, (bijna) 18 of niet, überhaupt niet moeten zijn toegestaan te drinken.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef haan33 het volgende:
De reden is dat ik bijna 18 ben, anders had ik heel den haag afgebroken
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het zou jou, (bijna) 18 of niet, überhaupt niet moeten zijn toegestaan te drinken.
Eerder voor geld, als ik wil neuken ga ik wel naar de hoeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Pharkus het volgende:
TS wil gewoon binnenkort de man zijn die minderjarige illegaal van drank te voorzien ten faveure sexuele handelingen.
Drinken minderjarige homo's zo veel dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Pharkus het volgende:
TS wil gewoon binnenkort de man zijn die minderjarige illegaal van drank te voorzien ten faveure sexuele handelingen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Drinken minderjarige homo's zo veel dan?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Drinken minderjarige homo's zo veel dan?
Hij gaat constant offtopic, zelfs na het verwijderen. Dat is zijn eigen schuld.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
Lithia, vind het toch wel zwak om zo'n reactie van KritischeMassa te verwijderen. Zeker in dit topic.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Lithia het volgende:
Jij bent degene die regelmatig klaagt dat je geen energiedrank mag drinken op school, waarom klaag je als mensen klagen over alcohol?
Ja dat mag als je 18 bentquote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Eerder voor geld, als ik wil neuken ga ik wel naar de hoeren.
Baas, gewoon zak legen en klaar. Floes zatquote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Eerder voor geld, als ik wil neuken ga ik wel naar de hoeren.
Energy is onschuldig, alcohol veroorzaakt verschillende schade aan het menselijk lichaam, vooral aan minderjarigenquote:
Wat is dit voor de grootste bullshit? Teveel energy is minstens zo slecht als teveel alcohol...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Energy is onschuldig, alcohol veroorzaakt verschillende schade aan het menselijk lichaam, vooral aan minderjarigen
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Wat is dit voor de grootste bullshit? Teveel energy is minstens zo slecht als teveel alcohol...
Maar je drinkt zelf alcohol toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Energy is onschuldig, alcohol veroorzaakt verschillende schade aan het menselijk lichaam, vooral aan minderjarigen
Ja, want teveel suiker en taurine is goed voor jequote:
teveel vitamine a is net zo schadelijk als teveel fenolquote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Wat is dit voor de grootste bullshit? Teveel energy is minstens zo slecht als teveel alcohol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |