iddquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Gebruikers zoals:
- gogosweden
- haan33
- sjipsjap
-
-
-
Die elke dag een kuttopic openen.. Loop tegen een muur.
Na 4 november 2015 mogen ze dat doenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mensen die topics
verder wel terechte klacht
breng al het alcohol gewoon naar 21+
Wat?quote:
Tong 80, Paul en nog een paar figuren die voornamelijk in onz posten.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik hoor graag als het lijstje aangevuld moet worden.
Nee, hier is TS het met de leeftijdsverhoging eens. Alleen een mod heeft de TT een beetje verkracht.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef OnweersComplex het volgende:
Leeftijd alcohol naar 18 jaar
Dubbel?
Dan mag jij niets meer halenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef haan33 het volgende:
Mensen die zitten te zeiken als alcohol 18+ word. Stelletje tuig. Alcohol is slecht voor je, want stel je voor dat je geen alcohol kan halen
! Klacht: tuig dat per se voor hun 18e alcohol wil
Nee, net wat andersquote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef OnweersComplex het volgende:
Leeftijd alcohol naar 18 jaar
Dubbel?
Hypocrietquote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef haan33 het volgende:
De reden is dat ik bijna 18 ben, anders had ik heel den haag afgebroken
TS is zo hypocriet als de pest en hij weet dit zelf ook. Hij opent dit topic dan ook niet met serieuze bedoelingen, maar eerder omdat hij zin heeft om een kuttopic te maken. En dat de mods ook nog zo doen verbaast mij enorm.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Lithia het volgende:
Jij bent degene die regelmatig klaagt dat je geen energiedrank mag drinken op school, waarom klaag je als mensen klagen over alcohol?
Wat een kutargument. Had beter van je verwacht manquote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hypocriet
Maar ik vind dat jongeren moeten leren drinken voor ze hun rijbewijs mogen halen
je kan beter van je fiets afflikkeren
Het is mijn mening, in amerika zie je juist dat ze zich doodrijden als ze eindelijk 21 zijn en 5 jaar rijervaring hebben voor ze mogen drinkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wat een kutargument. Had beter van je verwacht man
Het zou jou, (bijna) 18 of niet, überhaupt niet moeten zijn toegestaan te drinken.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef haan33 het volgende:
De reden is dat ik bijna 18 ben, anders had ik heel den haag afgebroken
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het zou jou, (bijna) 18 of niet, überhaupt niet moeten zijn toegestaan te drinken.
Eerder voor geld, als ik wil neuken ga ik wel naar de hoeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Pharkus het volgende:
TS wil gewoon binnenkort de man zijn die minderjarige illegaal van drank te voorzien ten faveure sexuele handelingen.
Drinken minderjarige homo's zo veel dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:08 schreef Pharkus het volgende:
TS wil gewoon binnenkort de man zijn die minderjarige illegaal van drank te voorzien ten faveure sexuele handelingen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Drinken minderjarige homo's zo veel dan?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Drinken minderjarige homo's zo veel dan?
Hij gaat constant offtopic, zelfs na het verwijderen. Dat is zijn eigen schuld.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
Lithia, vind het toch wel zwak om zo'n reactie van KritischeMassa te verwijderen. Zeker in dit topic.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Lithia het volgende:
Jij bent degene die regelmatig klaagt dat je geen energiedrank mag drinken op school, waarom klaag je als mensen klagen over alcohol?
Ja dat mag als je 18 bentquote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Eerder voor geld, als ik wil neuken ga ik wel naar de hoeren.
Baas, gewoon zak legen en klaar. Floes zatquote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef haan33 het volgende:
[..]
Eerder voor geld, als ik wil neuken ga ik wel naar de hoeren.
Energy is onschuldig, alcohol veroorzaakt verschillende schade aan het menselijk lichaam, vooral aan minderjarigenquote:
Wat is dit voor de grootste bullshit? Teveel energy is minstens zo slecht als teveel alcohol...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Energy is onschuldig, alcohol veroorzaakt verschillende schade aan het menselijk lichaam, vooral aan minderjarigen
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Wat is dit voor de grootste bullshit? Teveel energy is minstens zo slecht als teveel alcohol...
Maar je drinkt zelf alcohol toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Energy is onschuldig, alcohol veroorzaakt verschillende schade aan het menselijk lichaam, vooral aan minderjarigen
Ja, want teveel suiker en taurine is goed voor jequote:
teveel vitamine a is net zo schadelijk als teveel fenolquote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Wat is dit voor de grootste bullshit? Teveel energy is minstens zo slecht als teveel alcohol...
Ja want er zit niks tussen schadelijk en goed voor jequote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ja, want teveel suiker en taurine is goed voor je
ditquote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Hypocriet
Maar ik vind dat jongeren moeten leren drinken voor ze hun rijbewijs mogen halen
je kan beter van je fiets afflikkeren
Haan33 is een legale troll hierquote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Fopje het volgende:
Godverdomme man, waarom gaat iedereen zo serieus in op haan33. Jullie zien zijn UI toch ook wel. Denk je nu echt dat hij tegen alcohol is? Laat je niet zo in de zeik nemen man.
Blijf jij maar vooral die energykankerzooi van je zuipenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja want er zit niks tussen schadelijk en goed voor je
ik ben lichamelijk al over de 20quote:
grootste... bullshit... ter... wereld...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat is met alcohol ook zo toch? Als je het af en toe drinkt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja want er zit niks tussen schadelijk en goed voor je
quote:
Ach iedereen trollt wel eens, haan weet nu ook wel dat hij 3 serieuze topics moet maken om het goed te makenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Haan33 is een legale troll hier
Elke zaterdag 20 enery blikjes drinken is minder slecht dan 20 breezers hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is met alcohol ook zo toch? Als je het af en toe drinkt.
Denk dat pubers niet met energy konden omgaan, waardoor er nu regels zijn, net als met alcohol.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Elke zaterdag 20 enery blikjes drinken is minder slecht dan 20 breezers hoor
haan baas, mensen gingen teveel met teveel vergelijken maar dat is categorisch. Gelijke numerieke shit.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
ja, en 20 glazen water drinken is minder slecht dan 20 energy blikjes drinken. Blijft slecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
vandaar dat er mensen zijn die met 20 breezers alleen lamlichen terweil je 20 redbulls drinkt je een hartaanval krijgtquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor infantiele zak strontquote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef cool15 het volgende:
[..]
vandaar dat er mensen zijn die met 20 breezers alleen lamlichen terweil je 20 redbulls drinkt je een hartaanval krijgt
caffeine is net zo gevaarlijk als alcohol en is een drug
Jij hebt geen recht van spreken, want je weet niet waar je over praat. Maar dat zijn we wel gewend van je.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef haan33 het volgende:
Sowieso niet je eigen bier brouwen en jenever stoken
laten we het beleeft houdenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor infantiele zak stront
Haten op baas haanquote:
Ja, ga vooral zo reageren op een doodnormale post. Ben hier wel klaar mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
wat ben jij nou weer voor infantiele zak stront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |