Kijk, die makelaar heeft het begrepen. Nou de rest nog en we kunnen dit topic wel sluiten!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
De makelaar is leuk bezig geweest, zo is het nu:
[ afbeelding ]
zo kan het worden:
[ afbeelding ]
en de haard:
[ afbeelding ]
wordt zo:
[ afbeelding ]
slaapkamer ook nog even aanpakken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie hier de metamorfose: http://www.funda.nl/koop/(...)eerlooiersstraat-31/
Het is dat er geen ruime tuin en garage bij zit EN dat het zeker 4 ton boven mn budget is ; maar WOW WOW WOW!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef Prixie het volgende:
Misschien al eens geplaatst () ,maar vond het wel opmerkelijk : http://www.funda.nl/koop/(...)472051-zeedijk-30-b/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, dat ziet er idd een stuk beter uit jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het worden:
[ afbeelding ]
en de haard:
[ afbeelding ]
wordt zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een leuk huis. Jammer van die leidingen onder de gootsteen in de badkamer...werk die dan wel als je de hele badkamer vernieuwd. En het met de deur in huis vallen (voordeur direct in woonkamer) vind ik nooit zo tof. Maar voor de restquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef mignonne het volgende:
Ohja. Helemaal. Ik twijfelde nog over dit huis maar deze foto haalt me over...
[ afbeelding ]
verder overigens echt een heel tof huis!![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)ossensteeg-41/fotos/
Als dat 122 vierkante meter is vreet ik een bezemquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah drie woonlagen en het loopt best wel ver door volgens mij dus niet eens zo vreemd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als dat 122 vierkante meter is vreet ik een bezem
Die deur wordt niet meer gebruikt, zal eerst wel een winkel zijn geweest. Zit geen deurklink en de deur op de foto is de deur van het halletje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:54 schreef Jill-RMC het volgende:
En het met de deur in huis vallen (voordeur direct in woonkamer) vind ik nooit zo tof. Maar voor de rest
Word je hard van. En van de trap af vallen doe je niet dagelijks (ten minste, ik heb het niet dagelijks gedaan bij zo'n open trap)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
wat een kindonvriendelijk huis is dat met die open trappenlevensgevaarlijk!
Inderdaad je hebt gelijk....iets te vluchtig gekeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die deur wordt niet meer gebruikt, zal eerst wel een winkel zijn geweest. Zit geen deurklink en de deur op de foto is de deur van het halletje.
Leuk ook in de winter, als er iemand binnen komt, dan moet je wéér een half uur wachten totdat het warm isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:22 schreef Resistor het volgende:
[..]
Word je hard van. En van de trap af vallen doe je niet dagelijks (ten minste, ik heb het niet dagelijks gedaan bij zo'n open trap)
En dan nog bij de deur in de woonkamer,
[ afbeelding ]
Ik zou toch iets voor de ramen zetten, lijkt net of je in een etalage zit.
Fraai huis inderdaad. De algehele inrichting is me iets tč VT-Wonen achtig (lees: onpersoonlijk), maar DIT:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:35 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij houten hoeklijsten anders was het al lang open gescheurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:19 schreef Kwamo het volgende:
Witgeschilderd houtwerk met van die gipsen ronde shit er tegenaan gelijmd?
Tering..wat een grafkelder die badkamerquote:Op maandag 16 juli 2012 19:39 schreef Gwywen het volgende:
Kussentjes, schijnbaar lukraak op het bed geworpen
[ afbeelding ]
Had de kat net op het bed zitten pissen toen de fotograaf kwam?
Er staan nog meer bedden met zo'n soort sprei in dat huis, maar die hebben geen kussentjes.
Hier een van de lelijkste badkamers die ik in deze serie voorbij heb zien komen
[ afbeelding ]
Je zou bijna niet geloven dat dit in hetzelfde huis is, überhip met al die verschillende stroken behang.
[ afbeelding ]
(Voor wie het behang leuk vindt: Pip)
echt heel slim...je staat er versteld van hoeveel mensen er niet "doorheen" kunnen kijken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
zo kan het worden:
[ afbeelding ]
en de haard:
[ afbeelding ]
wordt zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het huis wat ik gekocht heb had ook zoiets, een geweldig huis maar de fotos waren vreselijk, je zag vooral de gruwelijke jaren 70 tegels en details. Ja, er moest eea aan gebeuren, maar op zich waren het huis en de locatie geweldig. Gelukkig voor mij, jammer voor de verkopers.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:51 schreef MrNiles het volgende:
[..]
echt heel slim...je staat er versteld van hoeveel mensen er niet "doorheen" kunnen kijken.
Zelf ooit een huis te koop gehad en van verschillende keren gehoord dat de mensen de gifgroene muur en trap echt niet mooi vonden...degene die het huis heeft gekocht heeft het dan ook meteen grijs geschilderd.
Heeft die makelaar een dwerg als fotograaf, of had ie een peniscam en zijn lul uit zijn broek? Damn, hoe link je die fotos, het is allemaal vanuit 80 cm hoogte gemaaktquote:Op woensdag 18 juli 2012 08:55 schreef MrNiles het volgende:
voor als je een balletstudio op zolder wilt beginnen, sodeju wat een balzaal
[ afbeelding ]
wel een vet huis op zich
http://www.funda.nl/koop/veldhoven/huis-4463669-dorpstraat-58/
Wij staan op het punt het huis in de verkoop te doen, maar we hebben een auberginekleurige muur in de woonkamer al ivoorkleurig laten schilderen en zelfs met een kast voor het grootste deel van de muur is het verschil verbluffend.quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:51 schreef MrNiles het volgende:
[..]
echt heel slim...je staat er versteld van hoeveel mensen er niet "doorheen" kunnen kijken.
Zelf ooit een huis te koop gehad en van verschillende keren gehoord dat de mensen de gifgroene muur en trap echt niet mooi vonden...degene die het huis heeft gekocht heeft het dan ook meteen grijs geschilderd.
Ja, maar over 20 jaar is een 2010 interieur hopeloos achterhaaldquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik denk dat ik nu maar fotos maak voor de verkoop in 20 jaar, nu is het nog vers en mooi en niet versleten en oud.
Wat een kitschquote:Op woensdag 18 juli 2012 01:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Fraai huis inderdaad. De algehele inrichting is me iets tč VT-Wonen achtig (lees: onpersoonlijk), maar DIT:
[ afbeelding ]
Plafonnetje.![]()
![]()
Ik heb een Full Frame camera, en mijn Meubels zijn tijdloos, Leolux, InterLuebke.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar over 20 jaar is een 2010 interieur hopeloos achterhaald
En je zou een full frame camera moeten gebruiken met de hoogst nu haalbare resolutie, want over 20 jaar is dat waarschijnlijk vergelijkbaar met de kwaliteit van een telefoonfoto.
Als ze over 20 jaar überhaupt nog foto's gebruiken, en je er niet virtueel in rond kunt wandelen.
Dan zou ik het doen, die virtuele rondleiding kunnen ze dan wel in nieuwstaat ingeshopt wordenquote:Op woensdag 18 juli 2012 09:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb een Full Frame camera, en mijn Meubels zijn tijdloos, Leolux, InterLuebke.
Kom op, zo'n trap hadden vroeger heel veel mensen, in clusief wij thuis. Zo ongevaarlijk zijn ze niet. Ben er niet 100.000 keer afgevallen (itt de 'gesloten' trap in het huis daarna, waar ik minimaal 4 keer per week vanaf pleurde). En ik leef nog steedsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
wat een kindonvriendelijk huis is dat met die open trappenlevensgevaarlijk!
Ligt dat dan aan de trap of degene die over de trap loopt???quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:45 schreef kvd het volgende:
[..]
Kom op, zo'n trap hadden vroeger heel veel mensen, in clusief wij thuis. Zo ongevaarlijk zijn ze niet. Ben er niet 100.000 keer afgevallen (itt de 'gesloten' trap in het huis daarna, waar ik minimaal 4 keer per week vanaf pleurde). En ik leef nog steeds
Mogelijk ligt hou vooral aan de loop van de trap, dat je sneller valt op een trap met ondiepe treden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:22 schreef Thirty5 het volgende:
[..]
Ligt dat dan aan de trap of degene die over de trap loopt???
Waarom die rare kronkel in die buizen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:55 schreef MrNiles het volgende:
[ afbeelding ]
wel een vet huis op zich
Oe daar kan je heerlijk skaten!quote:Op woensdag 18 juli 2012 08:55 schreef MrNiles het volgende:
[ afbeelding ]
wel een vet huis op zich
Linkje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:35 schreef yinu het volgende:
slim van die makelaar, nog een beetje extra reclame op Funda...
[ afbeelding ]
Is dat niet gewoon de achterkant van de garage?quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:57 schreef Thirty5 het volgende:
Handig zo'n garage. je hebt alleen wel een 4WD nodig om er te komen....
[ afbeelding ]
link
Volgens mij niet. Aan de andere kant zitten de buren. Net nog even op google maps gekeken, daar staat deze garage niet eens op. Dus blijkbaar hebben ze deze nieuw gebouwd. Budget voor de oprijlaan was er niet meer door de crisis denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de achterkant van de garage?
in dit geval beidequote:Op woensdag 18 juli 2012 10:22 schreef Thirty5 het volgende:
[..]
Ligt dat dan aan de trap of degene die over de trap loopt???
En wat nou zo mooi is, je wordt zo overdonderd door wat je ziet, dat het onafgewerkte gipsplafond amper opvalt:quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:14 schreef Prixie het volgende:
Misschien al eens geplaatst () ,maar vond het wel opmerkelijk : http://www.funda.nl/koop/(...)472051-zeedijk-30-b/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar had ik nog niet aan gedacht, misschien krijg je er wel deze grasmaaier bij:quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:06 schreef SummerBreeze het volgende:
bij mij in de straat hebben ze een roldeur/garagedeur in de berging gezet. Niet dat er ooit een auto in gezet kan worden: de tuin grenst aan een brandgang van iets meer dan een meter breed en de roldeur zit haaks op en direct tegen de toegangspoort van de tuin.
Deze roldeur is geplaatst om de motor eenvoudiger in en uit te kunnen rijden. Wellicht is daar in dit geval ook sprake van? Of groot/zwaar maar verrijdbaar tuinmeubilair?
Echt een schitterend appartement. En dat plafond? Het zou mij niet storen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:41 schreef R2R het volgende:
[..]
En wat nou zo mooi is, je wordt zo overdonderd door wat je ziet, dat het onafgewerkte gipsplafond amper opvalt:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-6
Met bazenkat die 'm voor je bediend !!quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:44 schreef Thirty5 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht, misschien krijg je er wel deze grasmaaier bij:
[ afbeelding ]
nee want als je de prijs wist zou je hem gaan kopenquote:Op woensdag 18 juli 2012 23:55 schreef fh101 het volgende:
Zoiets zie je ook niet vaak langskomen, zeker niet in Zeeland, jammer dat de prijs er niet bij staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ekseweg-17-21/fotos/
Nog een leuk detail over de verkoop/oplevering: "Oplevering in overleg en onder voorbehoud gunning eigenaar." Met het beste beentje voor er naar toe dus
Nou, ik denk toch zomaar dat het iets boven budget ligtquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:00 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
nee want als je de prijs wist zou je hem gaan kopen
Thnxquote:
If you have to ask, you can't afford it.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maakt het ook niet uit of het 5 miljoen of 12 miljoen moet kosten
Gewoon met FOK! "Opmerkelijke foto's op funda" fans een gezamenlijk bod uitbrengen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 15:54 schreef klusfoobje het volgende:
Das ene mooi huis idd in Zeeland... alleen... je woont op een behoorlijke lap grond en die is niet je eigendom.. 2030 is niet zo heel ver meer en best kans dat die som van 2000 stevig omhoog gaat. Ik zou wel een swillen weten van wanneer die 2k al bestaat.
Overigens, met het tuinmans huisje zouden er veel al gelukkig zijn hoor :-)
Wat een mooi huisquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:47 schreef k_man het volgende:
Schildpaddouche.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In hetzelfde huis een foto van ... The Godfatherquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef k_man het volgende:
Deze intrigeert me:
[ afbeelding ]
Die TV die veel te hoog hangt, die eenzame stoel. Wat is het idee hierachter?
Verder is alle inrichting (nee écht: álles) in dit huis zwart, behalve de kunst en het dekbedovertrek.
[ afbeelding ]
Die eenzame stoel is óf de bureaustoel die op een andere foto ook al te zien is, of een extra bureaustoel die ze daar even neergezet hebben omdat anders die hoek zo leeg toont. De hoge tv is vermoedelijk een scherm tbv de camerabewaking die het huis heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef k_man het volgende:
Deze intrigeert me:
[ afbeelding ]
The Godfather is de favoriete film van veel profvoetballers. In de fitnessruimte zijn een aantal ingelijste ajax-shirts te zien. Aangezien het huis verkocht wordt inclusief stoffering en meubilering vermoed ik dat we te maken hebben met het huis van degene die vorig jaar rugnummer 9 bij Ajax had.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
In hetzelfde huis een foto van ... The Godfather![]()
Maffia ?
[ afbeelding ]
Of quantumkorting.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:10 schreef roulottes het volgende:
Grote hoeveelheid jachttrofeeën, ze schieten nog wel eens een reetje blijkbaar: http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
[ afbeelding ]
Een profvoetballer zou goed kunnen die ontvangen voldoende salaris om een dergelijke woning te kunnen betalen.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
The Godfather is de favoriete film van veel profvoetballers. In de fitnessruimte zijn een aantal ingelijste ajax-shirts te zien. Aangezien het huis verkocht wordt inclusief stoffering en meubilering vermoed ik dat we te maken hebben met het huis van degene die vorig jaar rugnummer 9 bij Ajax had.
Geen idee. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een profvoetballer zou goed kunnen die ontvangen voldoende salaris om een dergelijke woning te kunnen betalen.
Wie was nr 9 bij ajax vorig jaar ?
Waarom zouden er boeken staan in het huis van een voetballer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die eenzame stoel is óf de bureaustoel die op een andere foto ook al te zien is, of een extra bureaustoel die ze daar even neergezet hebben omdat anders die hoek zo leeg toont. De hoge tv is vermoedelijk een scherm tbv de camerabewaking die het huis heeft.
[..]
The Godfather is de favoriete film van veel profvoetballers. In de fitnessruimte zijn een aantal ingelijste ajax-shirts te zien. Aangezien het huis verkocht wordt inclusief stoffering en meubilering vermoed ik dat we te maken hebben met het huis van degene die vorig jaar rugnummer 9 bij Ajax had.
Ik heb even gezocht, de nummer 9 van vorig jaar speelt ook dit seizoen nog bij Ajax maar degene die voor hem nummer 9 was heeft onlangs bij een Italiaanse club getekend. El Hamdaoui, was dat.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een profvoetballer zou goed kunnen die ontvangen voldoende salaris om een dergelijke woning te kunnen betalen.
Wie was nr 9 bij ajax vorig jaar ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarom zouden er boeken staan in het huis van een voetballer?
Misschien kan zijn vrouw wel lezenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarom zouden er boeken staan in het huis van een voetballer?
Emigratie is wel een goede reden om je huis te verkopen plausibelquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, de nummer 9 van vorig jaar speelt ook dit seizoen nog bij Ajax maar degene die voor hem nummer 9 was heeft onlangs bij een Italiaanse club getekend. El Hamdaoui, was dat.
En het geld opshoppen? Wanneer moet ze dat doen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Misschien kan zijn vrouw wel lezen
Jaja, en die heeft Ajax shirtjes aan de muur hangenquote:Op donderdag 19 juli 2012 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, de nummer 9 van vorig jaar speelt ook dit seizoen nog bij Ajax maar degene die voor hem nummer 9 was heeft onlangs bij een Italiaanse club getekend. El Hamdaoui, was dat.
Zou kunnen. Het lijkt me in de werkkamer te zijn, dus het kan ook zijn voor het bijhouden van het nieuws, de beurskoersen o.i.d. Dat verklaart echter nog niet waarom je 'm nagenoeg tegen het plafond zou willen hangen. Waarom moet je van camerabeelden pijn in je nek krijgen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Die eenzame stoel is óf de bureaustoel die op een andere foto ook al te zien is, of een extra bureaustoel die ze daar even neergezet hebben omdat anders die hoek zo leeg toont. De hoge tv is vermoedelijk een scherm tbv de camerabewaking die het huis heeft.
Lekker wakker worden met een warme poepgeur van je vriendin.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:42 schreef -0- het volgende:
Debiele hype is dat, badkamer en slaapkamper in 1.
Je ziet het op tv ook vaak tegenwoordig als architecten een verdieping/slaapkamer opnieuw in gaan richten.
En de geluiden erbij....quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:07 schreef lipper het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met een warme poepgeur van je vriendin.
Dat is echt de hel!
jezus mina, hoeveel gruwelijkheid kan je kwijt in een huisquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Engeltjes.. En hoe ongunstig kan je je woonkamer indelen..
[ afbeelding ]
Gordijnen tegen een blinde muur?![]()
http://www.funda.nl/koop/tiel/huis-48412374-hogestraat-4/fotos/
Mijn eerste gedachte ook: woonwagenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef lady-wrb het volgende:
jezus mina, hoeveel gruwelijkheid kan je kwijt in een huis
en dr zitten geeneens wielen onder, dat verbaast me nog het meest
Volgens mij hebben ze behalve een gebrek aan goede smaak ook een compleet gebrek aan ruimtelijk inzicht, wat ze aan meubels hebben is gewoon veel te groot voor het huis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jezus mina, hoeveel gruwelijkheid kan je kwijt in een huis
en dr zitten geeneens wielen onder, dat verbaast me nog het meest
Want dat hoor je buiten? Het is een vrijstaand huis hč.... dat scheelt een hoopquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:51 schreef Thirty5 het volgende:
Ik denk dat de buren hier wel blij zijn als het huis snel verkocht wordt.
[ afbeelding ]
Je buren zouden maar zo'n orgel in huis hebben....
Heb je toch best wat geld te besteden, staan de wasmachine en droger in je keukenquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:00 schreef k_man het volgende:
Deze intrigeert me:
[ afbeelding ]
Verder is alle inrichting (nee écht: álles) in dit huis zwart, behalve de kunst en het dekbedovertrek.
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niet de keuken maar de bijkeuken. De keuken heeft ander model kastjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je toch best wat geld te besteden, staan de wasmachine en droger in je keuken
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee? Vind het juist prachtigquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:24 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |