Check op youtube even hoe je je PS3 moet resetten. Is met de aan/uit knop ingedrukt houden idd, maar 2x ofzo, en je moet op het aantal piepjes letten.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef janrad het volgende:
Toch niet de kabel, op een andere kabel doet ie het ook niet.
Ja! Zowel PS3 en Xbox360.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoort Mass Effect 3 ook bij de 3 voor 55 actie?
Ik zal voor Uncharted 3 gaanquote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef LDS het volgende:
Die 3 voor 55 actie is nice! Van de week maar eens SSX, en Ridge Racer halen, en dan twijfel ik nog tussen UC 3 en AC:R
Zat die er ook tussen!? Ik zie ze vrijwel nooit liggen in de winkel. Ik twijfel nog of ik die wil halen, mede ook omdat ze soms ook in de aanbieding zijn als download op PSN.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ja! Zowel PS3 en Xbox360.
Weinig aanbod voor mij. De meeste games had ik al dus ik heb 1 game gekocht en een vriend 2 andere games.
Heb zelf de HD remakes van Ico & Shadow Of The Colossus gekocht.
Die is al heel lang ontzettend goedkoopquote:Op maandag 9 juli 2012 22:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
GTA 4 voor ¤20 bij GameMania Z'meer gekocht, lachertje!!
Hij staat niet in de flyer inderdaad! Maar de Media-Markt in mijn woonplaats zal de actie wel gebruiken om wat oude voorraad te slijten. Ik wildecdexe game al een poosje hebben maar weiger principieel om ¤ 40,- uit te geven voor een remake uit 2002 & 2006. Complete games zal ik ook nooit in de PSN Store kopen, heb toch liever iets tastbaars in mijn handen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zat die er ook tussen!? Ik zie ze vrijwel nooit liggen in de winkel. Ik twijfel nog of ik die wil halen, mede ook omdat ze soms ook in de aanbieding zijn als download op PSN.
Ik kijk van de week trouwens ook even of ik NHL12 en NBA2k12 mee kan krijgen in deze actie. Lijken me ook wel leuke games om soms even te spelen, maar normaal gesproken te duur voor een sportsgame die ik dus toch niet vaak zal spelen.
Vanavond begonnen met Naruto Generations en dat is weer genieten. Heerlijke special attacks.
Welke games zoek je? (heb wel interesse in jak and daxter)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef janrad het volgende:
Net een nieuwe ps3 slim gekocht, de 320 GB versie. Er zitten twee games bij die ik denk ik niet ga spelen. The sly Trilogy en the jack and Daxter Trilogy. Iemand interesse in deze games ? ik wil ze wel ergens voor ruilen.
Een leuke shooter of misschien midnight club LA of zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Welke games zoek je? (heb wel interesse in jak and daxter)
Daar ben ik ook bang voor. Ik ga morgen en wil graag SSX, Ridge Racert: Unbounded en UC3. Hopen dat er nog wat isquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die Mediamarkt actie is echt een fail. Alle toffe games zijn nu al weg
Klinkt juist als een succes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die Mediamarkt actie is echt een fail. Alle toffe games zijn nu al weg
Sly lijkt me wel wat. Zie PM.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:34 schreef janrad het volgende:
Net een nieuwe ps3 slim gekocht, de 320 GB versie. Er zitten twee games bij die ik denk ik niet ga spelen. The sly Trilogy en the jack and Daxter Trilogy. Iemand interesse in deze games ? ik wil ze wel ergens voor ruilen.
Midnight club heb ik niet. Ik heb wel killzone, resistance en socom liggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:56 schreef janrad het volgende:
[..]
Een leuke shooter of misschien midnight club LA of zo.
Welke van résistance en killzone ? Als het allebei de delen 3 zijn ben ik geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Midnight club heb ik niet. Ik heb wel killzone, resistance en socom liggen.
Van Killzone heb ik deel 3 en van Resistance alleen deel 2quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:17 schreef janrad het volgende:
[..]
Welke van résistance en killzone ? Als het allebei de delen 3 zijn ben ik geïnteresseerd.
Ben schijnbaar al te laat want de link werkt niet meerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:26 schreef portie het volgende:
http://www.1dayfly.com/nx-nl/
vogels ps3 twistdock voor 10 euro + 6 verzendkosten
Killzone 3 wil ik wel ruilen tegen een van de 2, heb je nog meer shooters of race games ?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Van Killzone heb ik deel 3 en van Resistance alleen deel 2
De actie is net bezig en nu zijn bijna alle games al uitverkocht.. Ze zouden er veel meer aan kunnen verdienen als ze een fatsoenlijke voorraad hadden.quote:
Ik heb je een DM gestuurdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:39 schreef janrad het volgende:
[..]
Killzone 3 wil ik wel ruilen tegen een van de 2, heb je nog meer shooters of race games ?
Welke MM?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
De actie is net bezig en nu zijn bijna alle games al uitverkocht.. Ze zouden er veel meer aan kunnen verdienen als ze een fatsoenlijke voorraad hadden.
Hmm okee, hopen dat in Eindhoven het morgen wat beter is hahaquote:
Het lijkt me logischer dat ze van hun voorraad áf willenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
De actie is net bezig en nu zijn bijna alle games al uitverkocht.. Ze zouden er veel meer aan kunnen verdienen als ze een fatsoenlijke voorraad hadden.
Gewoon door blijven vechten en punten verzamelen!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef DJ_ het volgende:
blijft gierig dat je crystarium bij ff13 op gegeven moment maxed is voor dat punt in het spel.
ik wil gewoon oneiding door kunnen levelen
dat zeker, maar tis leuker als je dan gewoon sterker bent als dat je hoort te zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon door blijven vechten en punten verzamelen!!
Ja, ruilen voor NFS : Hot Pursuit, dat is de echte Burnout van deze gen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef _Flea_ het volgende:
Pfff, heb ik Burnout Paradijselijke gehaald, doet het geluid het niet. Heel vervelend. Iemand suggesties behalve hetgeen er op het net te vinden is?
Abilities zijn het belangrijkste!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat zeker, maar tis leuker als je dan gewoon sterker bent als dat je hoort te zijn![]()
in FF8 had je de limit break bug , door het verversen van het menu.
in FF9 kon je in disc 1 grand dragons killen en lvl 40 worden.
dat was allemaal lachen
tuurlijk verpest dat het spel, maarja als je hem toch al is gespeeld hebt
En nu ook in de actie van de Media Marktquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Duur!? Hij is al zo goedkoop als 15-16 euro ofzo geweest, als je een beetje had opgelet...
Hoeveel gaat het je kosten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog eens ~2 weken wachten,voordat lens van mijn PS3 Phat vervangen is.![]()
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:44 schreef HAL9000S het volgende:
Rainbow moon is een dikke aanrader voor eenieder die het turn based strategy/rpg genre kan waarderen. Toffe game, de hardcore mode is zeer geschikt als je een oldskool grindhoer bent
PSN, korting met PSN +quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
PSN ? Retail ?
Ik zag net wat voorbij komen ja, veel betaalde DLC zeg.quote:
Dat viel mij ook op..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zag net wat voorbij komen ja, veel betaalde DLC zeg.
En ik hou het nog wel even bij Disgaea 4, daar heb ik nog geen 5% van gespeeld geloof ik.
Ik hou er juist van, zie het als een soort schaken 2.0.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op..
Deze game is sowieso niets voor mij, ben zo fucking slecht in die strategische meuk.
Ik vind het ook heel erg leuk om te doen! Net als schaken. Geweldig spel. Het nadeel vind ik alleen dat ik dergelijke games alleen maar 'face to face' leuk vind. Potje schaken met een vriend onder het genot van een potje bier vind ik geweldig maar bij een potje schaken tegen de computer ben ik zo m'n concentratie kwijt en maak ik kneiterdomme fouten. Zelfde met dit soort games.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hou er juist van, zie het als een soort schaken 2.0.
Ik zit er stiekem aan te denken om eens te halen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel erg leuk om te doen! Net als schaken. Geweldig spel. Het nadeel vind ik alleen dat ik dergelijke games alleen maar 'face to face' leuk vind. Potje schaken met een vriend onder het genot van een potje bier vind ik geweldig maar bij een potje schaken tegen de computer ben ik zo m'n concentratie kwijt en maak ik kneiterdomme fouten. Zelfde met dit soort games.
Fucking hell, Battle Chessquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zit er stiekem aan te denken om eens te halen.
Turnbased-strategy games vind ik erg leuk, maar vooral ook erg veel tijd innemen, wat ik lang niet altijd meer heb.
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Fucking hell, Battle ChessDie had ik vroeger op een 5.25" floppy staan
![]()
Is dit een network game of retail?
Duidelijk, gaat er ook komenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik dus ook.
Retail, maar wel een budget titel.
Bij gamemania 30,- en bij buitenlandse sites vast nog goedkoper.
trouw aan het oude phat ontwerp maar dan kleinerquote:
Skyrim, Battlefield 3 zijn alles behalve net niet games.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
het zijn allemaal van die net niet games bij de Media Markt.
Skyrim heb ik alquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Skyrim, Battlefield 3 zijn alles behalve net niet games.
Door de bovenkant lijkt de nieuwe design meer op een grill-apparaat.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
trouw aan het oude phat ontwerp maar dan kleiner
zo zie ik het graag, de huidige slim is een gedrocht qua design.
ook de reden dat ik nog steeds met mijn 40gb ps3 speel.
Dark Souls al overwogen...!?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
het zijn allemaal van die net niet games bij de Media Markt.
Verschrikkelijk lelijk design, maar goed, even afwachten hoe die verder is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:59 schreef CaptainObvious39 het volgende:
En de nieuwe PS3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was al uitverkocht bij de Media Markt hier.quote:
16G? Ik maakte laatst een backupje, die was al 45G zonder installatiebestanden van de gamesquote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:59 schreef CaptainObvious39 het volgende:
En de nieuwe PS3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de 2 MM's in Amsterdam waren van de 5 games die ik wel wilde hebben (Uncharted, Rayman, AC: Revelations, Arkham City en Mass Effect 3) er 4 stijf uitverkocht.. Bleghquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was al uitverkocht bij de Media Markt hier.
allemaal dingen als Fifa Street, SSX, Sonic Generations, Prototype 2, Mass Effect 3, Battlefield 3 etc,
Natuurlijk ook wel Uncharted 3 maar die heb ik uiteraard ook al.
Op NeoGAF loopt al een tijd een topic over een nieuw ontwerp. Ook een model met kleinere HDD (SDD?) wordt hier besproken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
16G? Ik maakte laatst een backupje, die was al 45G zonder installatiebestanden van de games160G mag ik hopen, anders heb je geen entertainmentapparaat, maar een overpriced koekblik
Dan nog blijft het probleem: hoe wil je die meuk installeren? Ik was 45G kwijt aan mijn back-up, dat is zonder installatiebestanden. 45G op 16G laten passen gaat nietquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Op NeoGAF loopt al een tijd een topic over een nieuw ontwerp. Ook een model met kleinere HDD (SDD?) wordt hier besproken.
Áls zo'n model zou komen zal het waarschijnlijk met de ‘360 Arcade’ gaan concurreren.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan nog blijft het probleem: hoe wil je die meuk installeren? Ik was 45G kwijt aan mijn back-up, dat is zonder installatiebestanden. 45G op 16G laten passen gaat niet
Of een Wonderbook editie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Áls zo'n model zou komen zal het waarschijnlijk met de ‘360 Arcade’ gaan concurreren.
Balen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was al uitverkocht bij de Media Markt hier.
allemaal dingen als Fifa Street, SSX, Sonic Generations, Prototype 2, Mass Effect 3, Battlefield 3 etc,
Natuurlijk ook wel Uncharted 3 maar die heb ik uiteraard ook al.
Zowel Arkham city , Uncarted 3, Rayman , Skyrim , Assasins Creed en Naruto had ik al.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Balen.
Hier in Alkmaar heb ik de meeste games gewoon zien liggen, maar ik hoefde niet zoveel. Heb Dark Souls gescoord en Naruto Generations (2x) voor mij en een vriend.
Mass Effect 3 en Uncharted 3 heb ik overwogen, maar van ME heb ik deel 1 nog niet eens uitgespeeld. 2 heb ik helemaal niet, dus dan speel ik 3 voorlopig toch nog niet, en Uncharted 2 moet ik ook nog uitspelen want ben na 1/4de ofzo gekapt met die game, omdat het me niet echt kon boeien.
Hoe heb je in godsnaam Naruto meegekregen?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Balen.
Hier in Alkmaar heb ik de meeste games gewoon zien liggen, maar ik hoefde niet zoveel. Heb Dark Souls gescoord en Naruto Generations (2x) voor mij en een vriend.
Mass Effect 3 en Uncharted 3 heb ik overwogen, maar van ME heb ik deel 1 nog niet eens uitgespeeld. 2 heb ik helemaal niet, dus dan speel ik 3 voorlopig toch nog niet, en Uncharted 2 moet ik ook nog uitspelen want ben na 1/4de ofzo gekapt met die game, omdat het me niet echt kon boeien.
Phat rules!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:10 schreef Aether het volgende:
Slim vs. mogelijk nieuwe model:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat houdt die hele Mediamarkt aanbieding nou eigenlijk in dan?
edit: ik zie nu dus die entertainment aanbieding, 3 games voor 55 euro. Geldt dat voor elke game die de winkel heeft?
Ik vroeg om een lijst, omdat die er vorige keer ook was en daar stonden toen ook titels en S.E.'s op die niet in de folder stonden, maar de medewerker was een beetje aan het twijfelen of misschien wilde hij die lijst gewoon niet geven, maar toen vroeg ik dus gewoon of Naruro ook meedeed aan de actie, en toen zei hij dat ze niet zo moeilijk doen, dus wat hem betreft mocht ik hem meenemen met de actie.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe heb je in godsnaam Naruto meegekregen?
Ass Creed Brotherhood en Ass Creed Revo heb ik nog niet, wil ik nog wel, maar ik verwacht eerlijk gezegd nog wel een double-pack met die 2 titels en alle DLC. En anders kan ik ze los ook wel bestellen bij Zavvi ofzo voor 12-15 euro.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zowel Arkham city , Uncarted 3, Rayman , Skyrim , Assasins Creed en Naruto had ik al.
dan blijft er weinig tofs meer over... Die Naruto blijft niet lang leuk trouwens helaas.
Bij de MM??klote plekquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Aha, misschien eens aan een medewerker vragen of er niets te regelen valt
Valt wel mee hoor, er is vaak wat te regelen.quote:
Zoals??quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, er is vaak wat te regelen.
Je leest niet echt door het topic, of wel?quote:
Verschilt echt per vestiging.In Eindhoven merk ik vaak wel dat ik gewoon steelcases enzo mee kan krijgen die daar liggen, ook als ik de game daar niet gekocht heb, maar in Alkmaar ligt echt nooit iets, en qua prijzen is Alkmaar ook zeer matig. Ook vrij slechte DVD/BR afdeling. Ik begrijp niet waarom ze van zo'n winkel niet gewoon een echte regionale trekpleister maken, met veel aanbod van ook de wat zeldzamere titels, en goede prijzen.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Media Markt is klant vriendelijk hoor.. Toen Arkham City net uitkwam had ik die ergens anders gekocht maar kon daar wel gratis skins voor Batman meekrijgen. Als je daar vraagt krijg je bijna altijd positief antwoord.
Aha!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Verschilt echt per vestiging.In Eindhoven merk ik vaak wel dat ik gewoon steelcases enzo mee kan krijgen die daar liggen, ook als ik de game daar niet gekocht heb, maar in Alkmaar ligt echt nooit iets, en qua prijzen is Alkmaar ook zeer matig. Ook vrij slechte DVD/BR afdeling. Ik begrijp niet waarom ze van zo'n winkel niet gewoon een echte regionale trekpleister maken, met veel aanbod van ook de wat zeldzamere titels, en goede prijzen.
Op de 360 moet je volgens mij je Xbox settings en locale op Engels en UK hebben staan. Geen idee hoe het met de PS3 zit, maar daar heb ik ook zoveel mogelijk op Engels staan.quote:Op zondag 15 juli 2012 14:34 schreef Klonk het volgende:
Wie kan me ff helpen, net in de stad ff LEGO Batman 2 opgepikt (ben groot fan van LEGO games) en tot mijn schrik zie ik alles in het Nederlands staan en hoe tof ik LEGO games ook vind, ik haat het als een game in het Nederlands is
Wie kan me ff geruststellen voor ik het ding uit het plastic ruk dat de game in het engels is met de keuze voor NL of hoogstens NL ondertitels
Ook leuker dan deel 1?quote:Op zondag 15 juli 2012 20:39 schreef Klonk het volgende:
Pfoei, gelukkig gewoon in het engels, ik gok idd doordat ik m'n ps3 ook in het engels heb staan. Maar wat is lego Batman 2 een leuke game, naar mijn bescheiden mening de leukste lego game
ja, vele malen leuker, en ik was bang dat het toevoegen van stemmen niet zou werken maar het tegendeel is waar, weet nu bijvoorbeeld dat Robin helemaal idolaat is van Supermanquote:
quote:Op maandag 16 juli 2012 06:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, vele malen leuker, en ik was bang dat het toevoegen van stemmen niet zou werken maar het tegendeel is waar, weet nu bijvoorbeeld dat Robin helemaal idolaat is van Superman
Ik kan die Lego games ook wel waarderen ja.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef Klonk het volgende:
Vrije wereld met locaties voor missies, heb er erg veel lol in, alles kapot maken voor hidden items, leuke puzzels zonder debiel ingewikkeld te worden, een van de leukste games dit jaar tot nu toe
Ik moet zeggen dat Prototype 2 toch ook wel een gaaf spel is van dit jaar.quote:Op maandag 16 juli 2012 21:21 schreef Klonk het volgende:
Vrije wereld met locaties voor missies, heb er erg veel lol in, alles kapot maken voor hidden items, leuke puzzels zonder debiel ingewikkeld te worden, een van de leukste games dit jaar tot nu toe
Het lijkt mij gewoon meer van hetzelfde ten opzichte van deel 1. Zijn er echt dingen drastisch veranderd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:16 schreef JK het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Prototype 2 toch ook wel een gaaf spel is van dit jaar.![]()
Heb er nu al een aantal uurtjes ingestoken sinds ik 'm afgelopen vrijdag heb gekocht.
Heerlijk om van het ene gebouw naar het andere te springen en steeds sterker te worden.
Deel 2 dan, InFamous 1 is nogal saai.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prototype mag niet in de schaduw staan van inFamous.
Qua gameplay vond ik Prototype wel fijner spelen, het klimmen was mij te traag in Infamous. Ook had je met alle upgrades een groter gevoel van macht in Prototype.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah niet mee eens, ik heb inFamous 1 en 2, Prototype 2 vind ik ook wel een zeer vermakelijk spel en zoals Façade al zei is het gevoel van macht in Prototype 2 een stuk groter. In inFamous moet ik gewoon te vaak electriciteit aftappen om weer op krachten te komen, in Prototype knal je gewoon als een gek door en werkt tot nu toe de shield ook perfect. Doordat je wat minder snel kan sterven is het gevoel van macht een stuk groter. Daarnaast die belachelijk hoge sprongen (zeker als je de movement mutation volledig hebt unlocked) die gewoon lekker zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze lijst stond een paar topics terug in de OP.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:57 schreef janrad het volgende:
Is er nog ergens een lijst met psn nicks te vinden op fok ?
LOL, hoe kan je dan zeggen dat Prototype niet in de schaduw van inFamous kan staan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nope, ik vond het eerste deel niet leuk dus dan ga ik deel 2 niet spelen.
De eerste delen van beide franchises verschenen ongeveer tegelijkertijd. In beide zag ik een hoop potentie en dus ben ik beide gaan spelen. inFamous vond ik direct erg gaaf en bij Prototype is dat gevoel nooit gekomen. Ik vond de opbouw en het uiterlijk niet boeiend genoeg. Dan ga ik daarna deel 2 niet spelen, tenzij ze me kunnen overtuigen om het eerste deel alsnog een kans te geven. Tot nu toe is alleen Assassin's Creed dat gelukt (gelukkig) en binnenkort misschien Darksiders. Verder geldt voor mij de regel dat een franchise direct tof moet zijn, anders laat ik het wel gaan. Er zijn genoeg andere gamesquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef JK het volgende:
[..]
LOL, hoe kan je dan zeggen dat Prototype niet in de schaduw van inFamous kan staan?![]()
Deel 1 was niet zo leuk, je had wel superpowers, maar de stad leek wel op een saaie vrij lege zombiestad. Bij het maken van deel 2 hebben ze goed geluisterd naar de kritiek van de spelers. Nu heb ik het spel nog lang niet uitgespeeld, dus vraag me daarna nog maar eens om mijn mening, maar zoals ik al zei vind ik dat Prototype 2 en inFamous 2 prima naast elkaar kunnen staan. Daarbij zeggende dat ik met inFamous 2 ook nog niet al te ver ben... te veel spellen, te weinig vrije tijd.
Ik heb gewoon twee ps3's. Ik ben te lui om het steeds om te zettenquote:Op zondag 15 juli 2012 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op de 360 moet je volgens mij je Xbox settings en locale op Engels en UK hebben staan. Geen idee hoe het met de PS3 zit, maar daar heb ik ook zoveel mogelijk op Engels staan.
Anders gewoon openmaken, proberen, en maandag boos terugbrengen dat je dit soort opgedrongen gelokaliseerde rotzooi niet wenselijk vindt in je games. Als meer mensen dat nou eens zouden doen, dan zouden ze het hopelijk gewoon in-game in een menu een keuze maken, ipv opdringen n.a.v. je console-settings.
Soms is een 2e deel veel beter dan het eerste.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De eerste delen van beide franchises verschenen ongeveer tegelijkertijd. In beide zag ik een hoop potentie en dus ben ik beide gaan spelen. inFamous vond ik direct erg gaaf en bij Prototype is dat gevoel nooit gekomen. Ik vond de opbouw en het uiterlijk niet boeiend genoeg. Dan ga ik daarna deel 2 niet spelen, tenzij ze me kunnen overtuigen om het eerste deel alsnog een kans te geven. Tot nu toe is alleen Assassin's Creed dat gelukt (gelukkig) en binnenkort misschien Darksiders. Verder geldt voor mij de regel dat een franchise direct tof moet zijn, anders laat ik het wel gaan. Er zijn genoeg andere games
DAY ONE. Wat gespeeld enquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
21/24 Augustus 2012: Fall of Cybertron.![]()
Demo is uit??quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAY ONE. Wat gespeeld enGrimlock
is zo tof
nee, E3quote:
Fuck,jammer!quote:
Kloptquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:49 schreef Pheno het volgende:
Maar ik zie dat je de preview al gelezen hebt
Nooit last van gehad eigenlijk. Infamous heb ik vauit de sony-hack gekregen en is voor mij een beetje een opvul game geweest. Als ik niets singleplayer had te spelen, dan even infamous. Best een leuke game, alleen vond ik het tot halverwege een beetje eentonig. Vanaf de introductie van de "scrap-monsters" kwam de lol er weer een beetje in.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:43 schreef Façade het volgende:
Oh, ik las laatst ook een opmerking over Infamous, de stad is audio-technisch dood. Ga in het midden van de drukste weg staan en je hoort vrijwel niets. Was best een partypoepend iets om te realiseren.
Zo lang ik met beiden veel plezier heb, vind ik alles best. De upgrades zijn in Prototype 2 sneller te halen dan in InFamous. Volgens mij krijg je ze bij inFamous alleen via de storyline en niet via de sidequests, bij Prototype 2 heb je ook veel upgrades met sidequests... maar zo lang heb ik inFamous 2 niet gespeeld, zoals ik al eerder zei heb ik nog een flinke backlog die ik écht eens goed moet gaan spelen.. maarja, toen kwam Battlefield 3 uit en heeft de PS3 lange tijd alleen maar filmmateriaal afgespeeld, geen spellen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Infamous 2 en protoype zijn alleen gelijk in het feit dat je iemand met super krachten bent in een open wereld verder zijn het totaal verschillende games waarbij Infamous inderdaad de betere van de twee is.
3D levels zijn juist supertof, hele game is tof, beste Sonic sinds de Megadrive.quote:Op woensdag 18 juli 2012 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb van de week Sonic Generations van iemand gekregen.
Maar na 1 gamesessie totaal geen behoefte om verder te spelen.
die 2D levels vind ik nog wel leuk omdat het oldschool is maar die 3d gameplay bah wat een bagger.
Zeker!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3D levels zijn juist supertof, hele game is tof, beste Sonic sinds de Megadrive.
Ik ga de download vanavond wel even aanzetten ja.quote:Op donderdag 19 juli 2012 13:05 schreef Pierrre het volgende:
doen er meer mensen mee met de LBP karting Beta? Ik ben hem nu aan het downloaden
* Blue_Panther_Ninja moet nog wachten tot PS3 weer gefixt isquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:53 schreef Pheno het volgende:
Geen idee of er een demo komt, maar ik kan sowieso al zeggen dat deze tof is. War for Cybertron was dat ook
Ja dat heb je inderdaad maar verder istie erg goed hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:43 schreef Façade het volgende:
Oh, ik las laatst ook een opmerking over Infamous, de stad is audio-technisch dood. Ga in het midden van de drukste weg staan en je hoort vrijwel niets. Was best een partypoepend iets om te realiseren.
wat!? Neeeeequote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Fuck.. FF13 Versus waarschijnlijk geannuleerd.
Het is nog niet confirmed, maar omdat FF13 en FF13-2 niet zo goed werden ontvangen als gehoopt, is de kans heel groot. Bij Kotaku beweren ze dat gehoord te hebben van een inside bron.quote:
Final Fantasy [LXXI] Theatrhythmquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het is nog niet confirmed, maar omdat FF13 en FF13-2 niet zo goed werden ontvangen als gehoopt, is de kans heel groot. Bij Kotaku beweren ze dat gehoord te hebben van een inside bron.
Maar daar staat niks over FF13 Versus, toch? Ik lees alleen iets over de ''Lightning Saga''. FF13 en FF13-2 dus. Correct if I'm wrongquote:
Het ‘Final Fantasy XIII project’, dus Versus zal ook wel genoemd worden (indien nog in ontwikkeling).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar daar staat niks over FF13 Versus, toch? Ik lees alleen iets over de ''Lightning Saga''. FF13 en FF13-2 dus. Correct if I'm wrong
Hmm, ik koop echt dat Versus niet geannuleerd is, het leek mij een veelbelovende titel. Misschien wil je dit wel ff lezen;quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Het ‘Final Fantasy XIII project’, dus Versus zal ook wel genoemd worden (indien nog in ontwikkeling).
Foutje of echt?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:33 schreef hamburgerjongen het volgende:
Max Payne 3 Cemetary Edition is nu ¤5 bij bol.com
http://www.bol.com/nl/p/max-payne-3-cemetary-edition/1004004006590804/?Referrer=ADVNLPP7bfa430f4876012daa047336d2a60000411#product_judgement
heb hem gewoon besteld, zie wel of ik hem krijg of niet voor die prijs.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:33 schreef hamburgerjongen het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/max-payne-3-cemetary-edition/1004004006590804/?Referrer=ADVNLPP7bfa430f4876012daa047336d2a60000411#product_judgement
Ik ook maar dan de Xbox360 versie, Het is wel gewoon het volledige spel dus geen dlc.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb hem gewoon besteld, zie wel of ik hem krijg of niet voor die prijs.
besteld (ps3) ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:33 schreef hamburgerjongen het volgende:
Als het een DLC zou zijn kun je toch gewoon terug sturen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben bang dat het een DLC is en dat ik er niks mee kan
voor die 5euro,quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben bang dat het een DLC is en dat ik er niks mee kan
Status staat bij mij nog gewoon op wordt verwerkt, maar ik verwacht niet dat hij geleverd gaat worden, zou anders wel een hele mooie service zijn van Bol.comquote:Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Had 'm ook besteld voor voor 4,99. Zal me benieuwen of ie daar voor geleverd wordt.
En me geld terugquote:Op zondag 22 juli 2012 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gaat niet gebeuren hoor, maar ik verwacht een excuusmail en een kortingscode
quote:Op maandag 23 juli 2012 06:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik kan deze week mijn PS3 ophalen!!
De lens was 3,5 maanden geleden(donderdag/vrijdag vóór Pasen) stuk gegaan,dus ik heb het 5 weken geleden pas bij een vriend gezet(die deze week de oude Blu-Ray lens vervangt voor een nieuwe)!! klik voor PS3 lensquote:
Succes met tijd.quote:Op maandag 23 juli 2012 07:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
De lens was 3,5 maanden geleden(donderdag/vrijdag vóór Pasen) stuk gegaan,dus ik heb het 5 weken geleden pas bij een vriend gezet(die deze week de oude Blu-Ray lens vervangt voor een nieuwe)!! klik voor PS3 lens
Het is een PS3 PHAT(CECHH 40 gig,NTSC model) en ik heb ook nog eens nieuwe 320 GiB HDD(2,5") besteld!!![]()
Veel spellen om te installeren,maar ruimte tekort.
quote:Op maandag 23 juli 2012 08:11 schreef Façade het volgende:
[..]
Succes met tijd.Ik zit met het eeuwenoude probleem dat ik vroeger zeeën met tijd had, maar geen geld en nu precies andersom. Ben nog steeds maar op 1/6e van alle spellen die ik gratis met ps+ kreeg.
ik heb een mail gekregen dat het artikel niet leverbaar isquote:Op zondag 22 juli 2012 21:26 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Heb al wel twee mails gehad dat hij wordt verzonden en een bevestiging..
welke game?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb een mail gekregen dat het artikel niet leverbaar is
quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons onder bestelnummer 80781651 de game ‘Max Payne 3 – Cemetery Edition’ voor de Playstation 3 besteld. Tot onze spijt heeft de game ten onrechte en voor een verkeerde prijs op onze site gestaan. De Cemetery Edition is een gelimiteerde oplage die al uitverkocht is bij bol.com. Om deze reden hebben wij uw bestelling geannuleerd.
Indien u het artikel al betaald heeft via iDEAL, dan wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort. Als u heeft gekozen voor de betaalmethode creditcard, dan wordt de reservering van het factuurbedrag opgeheven. Er is geen bedrag van uw rekening afgeschreven. Heeft u het bedrag geheel of gedeeltelijk betaald met een cadeaubon, dan wordt de cadeaubon binnen 24 uur automatisch weer opgewaardeerd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Kut bol.comquote:
Hoe lang gespeeld??quote:Op maandag 23 juli 2012 19:56 schreef Klonk het volgende:
Lego Batman 2 uitgespeeld, want heb ik me vermaakt, echt ouderwets tof
verhaallijn heb ik een uurtje of 15/16 mee bezig geweest, dat vind ik tegenwoordig al heel wat, nu moet ik wel zeggen dat ik alles in een level vrij methodisch kort en klein heb geslagen, dus dat is een uurtje extraquote:
Veel games moet ik nog spelen!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
verhaallijn heb ik een uurtje of 15/16 mee bezig geweest, dat vind ik tegenwoordig al heel wat, nu moet ik wel zeggen dat ik alles in een level vrij methodisch kort en klein heb geslagen, dus dat is een uurtje extra
en nu lekker door de stad klooien, gouden legosteentjes verzamelen in de free-roam modus en misschien nog eens level opnieuw spelen en wat plekken bereiken die ik eerst niet bereiken. Ik heb er 36 euro voor betaald bij de saturn en dat is ie zeker waard, hell zelf full price is ie nog de moeite waard, vond het zelfs een leukere game dan Arkham City
had hem besteld met een creditcard dus is niks afgeschreven nog.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:04 schreef JK het volgende:
Haha dus naast het excuus geen kortingsbon ofzo. Maar goed dat ik 'm niet besteld had.
Ik ook!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:44 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een rare gamessmaak maar wat mij betreft is dit een aanrader, niet frusterend moeilijk maar gewoon een leuke game die doet wat een game moet doen, mij vermaken zonder te frustreren of uren te moeten backtracken om een bepaald item aan de andere kant van de wereld te halen.
Gewoon pret
Sony bellen!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:00 schreef Degodvader het volgende:
Heeft iemand misschien een oplossing voor een probleem waar m'n ps3 mee zit:
De ps3 draait alle games (behalve BF3) niet meer goed, bij het insteken van de disc en het selecteren van de game gaat het beeld op zwart, en komt het hier niet meer uit. Hij doet dit alleen bij mijn ps3, op andere playstations doen de games het wel gewoon. Hij geeft ook geen YLOD, maar hij houdt gewoon het zwarte beeld aan tot in de oneindigheid.
Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd, alles teruggezet naar fabrieksinstellingen en ook de complete ps3 geformatteerd. Ik heb het idee dat het een softwareprobleem is omdat hij BF3 gek genoeg wel gewoon vanaf de disk draait. Als iemand een oplossing zou kunnen aandragen zou dat echt awesome zijn.
Ach valt meequote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:07 schreef Klonk het volgende:
Ben net twee uur bezig geweest met gouden Lego steentjes te verzamelen
Ik heb er nu 2x iets besteld; 1 keer een game die niet op voorraad was, maar er toch 6 dagen na bestelling was, en 1 keer een game op maandag besteld die er woensdag was.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zavvi is altijd al traag geweest, maar hadden een periode waarin het ineens heel snel ging. Dat was de uitzondering
Daarom The Hutquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2x iets besteld; 1 keer een game die niet op voorraad was, maar er toch 6 dagen na bestelling was, en 1 keer een game op maandag besteld die er woensdag was.
Gisteren viel het me idd op dat hij iets meer geluid maakte dan normaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:46 schreef delano.888 het volgende:
Blaast jullie PS3 (fat) ook zo hard met dit weer?
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gisteren viel het me idd op dat hij iets meer geluid maakte dan normaal.
Anyway, ik heb even teruggeblazen, waarna hij 'sorry' zei, en verder hebben we het er niet meer over gehad.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Anyway, ik heb even teruggeblazen, waarna hij 'sorry' zei, en verder hebben we het er niet meer over gehad.
LOLquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij mij werken de video's wel, maar de livestream nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:52 schreef Funkel het volgende:
Die NOS olymische spelen stream doet t bij mij ook niet echt..
terecht, het is vetter dan vet. En die skinpack, my gawd, moet ik hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* Blue_Panther_Ninja wilt zo graag Fall of Cybertron demo spelen
Mijn PS3 is nog steeds ergens anders!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
terecht, het is vetter dan vet. En die skinpack, my gawd, moet ik hebben.
Ik heb de slim die doet dat ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:46 schreef delano.888 het volgende:
Blaast jullie PS3 (fat) ook zo hard met dit weer?
Echt???quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de slim die doet dat ook.
Je mag mijn retail versie wel kopen voor ¤20,- incl verzenden! Heb ICO 4x keer gespeeld maar ti's niet mijn soort game. Disc en case verkeren in nieuw staat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoeveel is ICO and Shadow of the Colossus classic HD op PSN??
een vriend van me werkt bij Schiphol,kan het voor mij regelen voor 15¤quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je mag mijn retail versie wel kopen voor ¤20,- incl verzenden! Heb ICO 4x keer gespeeld maar ti's niet mijn soort game. Disc en case verkeren in nieuw staat.
Leuk!!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
Yo mensen ik heb nog een stapel Ps3 games te koop voor redelijk voordelige prijzen
[TK] Xbox360/PS3/NGC-X360 Arcade console & Ps3/NGC games
Daar zitten toch wel een paar toppertjes tussen.
Tot de 20ste heb ik nog geen internet thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:51 schreef janrad het volgende:
Zo heb ik even gratis Deadspace 2 binnen gehengeld via de PS store. toch wel handig zo'n plus abonnement.
Hoeveel games speel je na een jaar nog? Er zullen er vast een paar zijn, maar het meeste zie ik toch als gratisquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
Gratis gratis.. tja als je plus afloopt kun je er niks meer mee :/. Het is meer huren.
De met korting gekocht spellen die blijven wel werken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:45 schreef MMaRsu het volgende:
Gratis gratis.. tja als je plus afloopt kun je er niks meer mee :/. Het is meer huren.
Volgens mij blijft ie er wel een tijdje in staan. Infamous2 heb ik ook gratis via PS+ en die staat er ook nog in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:18 schreef Façade het volgende:
[..]
Tot de 20ste heb ik nog geen internet thuis.Ik ga hopelijk niet teveel deals missen.
Het kan een maandelijkse freebie zijn, maar er waren ook nog dagelijkse 'summer sale' deals, geloof ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 10:22 schreef janrad het volgende:
[..]
Volgens mij blijft ie er wel een tijdje in staan. Infamous2 heb ik ook gratis via PS+ en die staat er ook nog in.
Er staat 'vanaf gratis'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staat trouwens op psn store bij de etalage dat de dlc voor streetfighter X Tekken gratis is maar als je er op klikt zie je vervolgens 19'50 staan.
Iedere cent dubbel en dwars waard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er staat trouwens op psn store bij de etalage dat de dlc voor streetfighter X Tekken gratis is maar als je er op klikt zie je vervolgens 19'50 staan.
Probleem is dat ik de boeiende games al heb gekocht en de rest me dus niet kan boeien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:51 schreef Façade het volgende:
Zie het als een leenservice. Je koopt een abonnement bij een bibliotheek, je mag alle boeken houden zolang je nog een geldig abonnement hebt. Loopt deze af, moet je de boeken teruggeven.
Prima service. [ afbeelding ]
Luxeprobleem.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Probleem is dat ik de boeiende games al heb gekocht en de rest me dus niet kan boeien.
Mwah 20 euro voor wat extra poppetjes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedere cent dubbel en dwars waard.
12 karakters, maakt de game nog veel leuker imo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah 20 euro voor wat extra poppetjes?
Nog steeds een gebrek aan service ten opzichte van de minder bedeelde.quote:
Daar gaan we na Gamescom nog leuke dingen mee doenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ze hadden al in de normale versie moeten zitten.
Anders had ik deze game zeker gehaalt nu wacht ik liever op Tekken tag 2.
Tsja, eigenlijk wel, maar je doet er toch niks aan en ik vind de nieuwe karakters zeker de moeite waard.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ze hadden al in de normale versie moeten zitten.
Anders had ik deze game zeker gehaalt nu wacht ik liever op Tekken tag 2.
Waar zit de redactie van jullie ik doe graag mee!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaan we na Gamescom nog leuke dingen mee doen
Dat is het punt, er mogen ook mensen meequote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar zit de redactie van jullie ik doe graag mee!
Op de gamescom zelf of daarna?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het punt, er mogen ook mensen mee
Daarna, ik heb nog geen precieze datum, anders was ie voor gamescom al geweest. maar dan is de previewversie speelbaar, dus een maandje voor release. Maar een datum is wel handig, zeg maar, anders moet ik een sitenieuwtje gaan maken met "geen idee wanneer, maar wie wil? Er is plek voor x man"quote:
Ik ben anders enorm blij met de auto update functionaliteit. Ghost saving is een leuke extra maar gebruik ik verder niet actief.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 12:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog steeds een gebrek aan service ten opzichte van de minder bedeelde.
Nu heeft plus nauwelijks waar voor zijn geld ten opzichte voor mij of mensen die minder breed gamen.
Dit. Auto update is heerlijk, ghost saving heb ik nog niet nodig gehad maar ben blij dat mijn saves veilig staan opgeslagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben anders enorm blij met de auto update functionaliteit. Ghost saving is een leuke extra maar gebruik ik verder niet actief.
Maar qua games moet ik zeggen dat ik al behoorlijk wat pareltjes heb gespeeld die ik normaal niet (snel) zou kopen. Meest recente voorbeeld: Dead Space 2. Heb deel 1 destijds gekocht en veel lol mee gehad maar deel 2 nooit gekocht. Nu heb ik hem wel op m'n ps3 staat en ga hem zeker spelen.
Ben nu sinds day 1 'lid' van PSN+ en heb er nog geen spijt van gehad. Ik merk alleen wel dat ik nu veel minder games koop.
Moet wel zeggen dat de content die je krijgt voor je geld een stuk beter is geworden sinds de E3. Veel meer games die de moeite waar zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dit. Auto update is heerlijk, ghost saving heb ik nog niet nodig gehad maar ben blij dat mijn saves veilig staan opgeslagen.
Veel ontzettend goeie gratis games; Deus Ex2, Dead Space2, Warhammer 40k, ga maar door. Daardoor koop ik ook veel minder games, goeie zaak dus. Heb 3 maanden geleden een jaarabo genomen, die 50 euro heb ik er allang weer uit.
Uitgespeeld en verder niks meer mee gedaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 10:55 schreef janrad het volgende:
Speelt er nog iemand Rage eigenlijk ? Is toch wel een lekker game hoor.
Tag Tournament 2quote:
Arcadestick for the win. En volgende week kunnen een paar mensen zelf ondervinden hoe het is om het te spelenquote:
Waar zouden die mensen heen moeten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arcadestick for the win. En volgende week kunnen een paar mensen zelf ondervinden hoe het is om het te spelen
Je hebt dus een arcade controller??quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Arcadestick for the win. En volgende week kunnen een paar mensen zelf ondervinden hoe het is om het te spelen
Tuurlijk. Zelfgemaakt ook. Goedkope stick gekocht en geheel aangepast met betere knoppen, stick etcquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je hebt dus een arcade controller??
Namco, gewoon in Eindhovenquote:Op maandag 13 augustus 2012 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar zouden die mensen heen moeten?
Nu jij de game hebt he ik bedacht me net dat ik Tekken 6 ingeruild heb vanwege die verschrikkelijke laad tijden. helemaal in team battle waar je na elk verslagen character weer een laadtijd van een minuut voor je neus kreeg hoe zit dat in deze?quote:Op maandag 13 augustus 2012 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Namco, gewoon in EindhovenMaar volgende week is de prijsvraag, ik heb nog geen datum, kan zo over twee weken pas plaatsvinden
Heeft heel dat Tekken een draak van een game gemaakt. Heb de game alleen maar in huis omdat ik voor 30 euro de game met arcade stick op de kop heb kunnen tikken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat maar horen voor mij een belangenrijk criterium niets zo vervelend als wanneer je stoned met een joint op de lippen om de 3sec naar een laadscherm zit te kijken. Bij team battle was dit extra erg omdat als je gelijk opgaat je zo een potje van een halfuur aan het spelen was.
Dacht het wel ja..quote:
Ik zit al vol spanning te wachtenquote:
Wat verwacht je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit al vol spanning te wachten
Dat zou heel spannend zijn inderdaad! Een heeeeeul personage!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
playstation all stars onthullingen van personages.
Hopelijk doen ze 1 die nog niet gelekt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |