quote:
Heb je een branded telefoon? Dan is er waarschijnlijk nog geen updatequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Rezania het volgende:
Als ik naar "Instellingen" -> "Info" -> "Software updates" ga en dan op op "Nu controleren" druk zegt hij dat er geen updates beschikbaar zijn, doe ik wat fout?Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart, dat hielp niet. Hij is ook niet geroot.
Een wat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je een branded telefoon? Dan is er waarschijnlijk nog geen update
Oh, dan heb ik die van Vodafone.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Een telefoon die een aangepaste versie van het besturingssysteem draait, namelijk een bewerkte versie van je provider (Vodafone, T-Mobile, etc). Ze zetten bijvoorbeeld het Vodafone-logo erop als opstart-logo, Vodafone-apps op je telefoon die je niet kan verwijderen, etc.
Als je dan zoekt naar updates wordt er alleen gezocht naar updates van die provider branded-versie, en die providers zijn er altijd heel laat mee.
ja dat kan dan soms wel nog even duren dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik die van Vodafone.Ik wacht wel even.
ja heel irritantquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:10 schreef lkb9000 het volgende:
Als je met de nieuwe update een screenshot maakt dan maakt ie een foto geluidje.
Zonder ViperX2.0 ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, ViperX 2.0 met de nieuwe HTC-update als basis voelt echt zó snel aan, de homescreens zijn nu ook supervloeiend
ik brand ook altijd het bos af om een mug te dodenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef Gesloten het volgende:
Heb mijn wifi-probleem opgelost door m'n telefoon te rooten en cyanogenmod te installeren.
Wat is de laatste versie er van?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, ViperX 2.0 met de nieuwe HTC-update als basis voelt echt zó snel aan, de homescreens zijn nu ook supervloeiend
2.0quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is de laatste versie er van?
wat voor probleem met WiFi had je?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef Gesloten het volgende:
Heb mijn wifi-probleem opgelost door m'n telefoon te rooten en cyanogenmod te installeren.
Nou, als je er knettergek van wordt zal je dat echt doen ja. Ik wil mijn HOX zo en nu dan uit het raam gooien als er weer eens geen verbinding is met internet en je niet relaxt kan rondsurfen terwijl je vriendin gniffelend met haar S2 probleemloos rondsurft via hetzelfde WiFi netwerk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:18 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik brand ook altijd het bos af om een mug te doden
Ik kon na de update geen verbinding meer maken met de router. Op mijn Desire HD had ik ook Cyanogenmod draaien dus ik ben erg blij dat ik hem ook weer op de One X kan hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
wat voor probleem met WiFi had je?
Hell yeah! Als je batterij maar niet bijna leeg is, en hij niet aan de lader zit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb eindelijk mijn HOX ontvangen![]()
Hij zegt gelijk dat ik een update kan installeren, doen of niet?
Dan blijft hij tijdens de update op een gegeven moment hangen totdat je de lader eruit haalt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef dolf1010 het volgende:
Oke dan!
Hij zit wel aan de oplader, maakt dat veel uit dan?
Toppertje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:10 schreef dolf1010 het volgende:
Gevonden, thanks. Ik post dit vanaf Mijn HOX hehe
Hopen dat HTC er ook mee opschiet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toppertje!
Galaxy S3 Jelly Bean update komt eind DEZE maand...
Dat zeggen zoveel mensen, ik heb dat totaal niet. Hoe kan je dat zo stellig zeggen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vrees er voor, maar hoop met je mij.
Wel het moment of truth voor HTC wat mijn voorkeur qua merk betreft nu...
Het eerste of het tweede?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeggen zoveel mensen, ik heb dat totaal niet. Hoe kan je dat zo stellig zeggen?
Het enige wat HTC boven Samsung heeft te bieden, is de snelheid van de updates. Verder is er geen enkele reden om HTC nog boven Samsung te verkiezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeggen zoveel mensen, ik heb dat totaal niet. Hoe kan je dat zo stellig zeggen?
Nee, maar de verwisselbare accu van de S3 kan voor mij net de doorslag betekenen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die nét iets betere eigenschappen merk je toch helemaal niet als je het praktisch bekijkt?
Dat vind ik niet zozeer een argument, technologie maakt altijd sprongen vooruit. Je kan HTC moeilijk kwalijk nemen dat ze een snellere variant op een later tijdstip uitbrengen. Een HTC Desire HD zou op dat moment vele male duurder zijn dan een normale Desire.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het enige wat HTC boven Samsung heeft te bieden, is de snelheid van de updates. Verder is er geen enkele reden om HTC nog boven Samsung te verkiezen.
HTC heeft de laatste jaren telkens weer een dikke "Fuck you" gegeven aan mensen die het vlaggenschip kochten. HTC Desire in April 2010? In Oktober alweer tweederangs dankzij de Desire HD. Vorig jaar april een Sensation gehaald? Pfoe, stelt niks meer voor vergeleken met de Sensation XE. In het bezit van een One X? Had nou even tot oktober gewacht op de One X+. Om nog maar te zwijgen over het gebrek aan updates voor de Desire (HD).
Samsung: Je koopt de nieuwste Galaxy S en dat is een jaar lang het beste toestel op de markt. Geen gekut met wifi problemen, vlekken en flikkeringen op het scherm, een GPS die de weg kwijt is en weet-ik-veel wat voor ziektes er nog meer in de One X terecht zijn gekomen.
Als Samsung eerder komt met JB voor de S3, dan is het hier ook definitief gedaan met HTC.
Mwah, ze lijken de focus de laatste 2 jaar wel altijd heel snel te verleggen, er is niet echt een duidelijk vlaggenschip geweest ná de eerste Desire, want altijd kwam er binnen een paar maandjes weer een vernieuwde variant, of een andere variant met vergelijkbare of net iets betere specs. Samsung brengt ook onwijs veel (Galaxy) varianten uit, maar je weet wel dat als je de Galaxy S koopt je het vlaggenschip hebt en ze deze als dusdanig zullen behandelen voor minstens 1 á 1,5 jaar. HTC gaat nu een half jaar na de release van de One X wellicht weer een One X+ releasen oidquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Devion het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zozeer een argument, technologie maakt altijd sprongen vooruit. Je kan HTC moeilijk kwalijk nemen dat ze een snellere variant op een later tijdstip uitbrengen. Een HTC Desire HD zou op dat moment vele male duurder zijn dan een normale Desire.
Ben ik wel mee eens, ¤450,- neergelegd voor een telefoon die na een paar maanden alweer oud is. 1x per jaar oké maar na 6 maanden heb je een verouderd toestel en na een jaar kan je hem weer weggooien omdat het toestel geen updates meer krijgt omdat hij het niet meer aan zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ze lijken de focus de laatste 2 jaar wel altijd heel snel te verleggen, er is niet echt een duidelijk vlaggenschip geweest ná de eerste Desire, want altijd kwam er binnen een paar maandjes weer een vernieuwde variant, of een andere variant met vergelijkbare of net iets betere specs. Samsung brengt ook onwijs veel (Galaxy) varianten uit, maar je weet wel dat als je de Galaxy S koopt je het vlaggenschip hebt en ze deze als dusdanig zullen behandelen voor minstens 1 á 1,5 jaar. HTC gaat nu een half jaar na de release van de One X wellicht weer een One X+ releasen oidJe bindt zo weinig klanten imho, mensen hebben altijd het idee dat ze 'achterlopen', of dat ze in het ooitje zijn genomen doordat zo snel op de release van 'hun' toestel er alweer een nieuw vlaggenschip is
Als tech freak vind ik juist een goede ontwikkeling. Status van "ik heb de snelste van HTC/Samsung" boeit me niet zoveel. En een HTC X one blijft een concurrent van de Samsung Galaxy S3, terwijl de One X+ nog sneller is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ze lijken de focus de laatste 2 jaar wel altijd heel snel te verleggen, er is niet echt een duidelijk vlaggenschip geweest ná de eerste Desire, want altijd kwam er binnen een paar maandjes weer een vernieuwde variant, of een andere variant met vergelijkbare of net iets betere specs. Samsung brengt ook onwijs veel (Galaxy) varianten uit, maar je weet wel dat als je de Galaxy S koopt je het vlaggenschip hebt en ze deze als dusdanig zullen behandelen voor minstens 1 á 1,5 jaar. HTC gaat nu een half jaar na de release van de One X wellicht weer een One X+ releasen oidJe bindt zo weinig klanten imho, mensen hebben altijd het idee dat ze 'achterlopen', of dat ze in het ooitje zijn genomen doordat zo snel op de release van 'hun' toestel er alweer een nieuw vlaggenschip is
Updates blijven voor HTC gewoon komen tenzij het toestel niet meer goed genoeg is, zoals de Desire.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:43 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ben ik wel mee eens, ¤450,- neergelegd voor een telefoon die na een paar maanden alweer oud is. 1x per jaar oké maar na 6 maanden heb je een verouderd toestel en na een jaar kan je hem weer weggooien omdat het toestel geen updates meer krijgt omdat hij het niet meer aan zou kunnen.
Je spreekt jezelf dan beetje tegen, want het gaat niet om 'ik heb de snelste', maar het is wél goed als ze een telefoon uitbrengen die amper sneller is (0,2ghz volgens mij, en iets meer accu). Dat lijkt me juist prooi voor de specs-neukers onder ons.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Als tech freak vind ik juist een goede ontwikkeling. Status van "ik heb de snelste van HTC/Samsung" boeit me niet zoveel. En een HTC X one blijft een concurrent van de Samsung Galaxy S3, terwijl de One X+ nog sneller is.
Daarnaast gaat het bij een telefoon om status of gebruiksvriendelijkheid/budget?
Nee waarschijnlijk niet met de One X+. Maar ik krijg het idee dat ze te snel een nieuw toestel uitbrengen waarbij ik dan weer denk dat mijn telefoon oud is. Natuurlijk is het geen liefdadigheids-instantie en willen ze geld verdienen maar als je naar Samsung of Apple kijkt heb je wel het idee dat je 1 jaar het nieuwste hebt wat wel zo fijn is imo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:44 schreef Devion het volgende:
[..]
Als tech freak vind ik juist een goede ontwikkeling. Status van "ik heb de snelste van HTC/Samsung" boeit me niet zoveel. En een HTC X one blijft een concurrent van de Samsung Galaxy S3, terwijl de One X+ nog sneller is.
Daarnaast gaat het bij een telefoon om status of gebruiksvriendelijkheid/budget?
[..]
Updates blijven voor HTC gewoon komen tenzij het toestel niet meer goed genoeg is, zoals de Desire.
Je HTC One is niet outdated als de One X+ uitkomt, want dan zou ook de Galaxy S3 outdated zijn.
Tja, maar zoals ik al zei heb je bij Samsung wel gewoon een vol jaar het beste toestel in handen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:29 schreef Devion het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zozeer een argument, technologie maakt altijd sprongen vooruit. Je kan HTC moeilijk kwalijk nemen dat ze een snellere variant op een later tijdstip uitbrengen. Een HTC Desire HD zou op dat moment vele male duurder zijn dan een normale Desire.
Precies, dat steekt nog het meeste. HTC komt met een 'belofte' dat de One-serie dé range voor dit jaar wordt, en ze niet weer een breed spectrum aan allerlei amper verschillende toestellen gaan uitbrengen. Dus je rekent op goede support en updates, je gaat weer voor HTC, en binnen het half jaar duren de simpele updates en fixes (4.0.4. en wifi/accu fix) alweer maanden en komen ze alweer met 'nieuwe' toestellen wat een complete kopie is van het het bestaande toestel, maar dan met een overklok, of 200mah meer accu ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja, maar zoals ik al zei heb je bij Samsung wel gewoon een vol jaar het beste toestel in handen.
En qua techniek zit er niet eens zoveel verschil in hoor, bij de toestellen van HTC. Het zijn vooral simpele hardware problemen die verholpen worden. Gebrek aan intern geheugen (Desire), problemen met het touchscreen (Sensation), wifi ontvangst, GPS sensor (One X), etc, heeft niet zozeer met de technische vooruitgang in dat half jaartje te maken..
Daarnaast is ondersteuning een heel belangrijk punt. De S3 van Samsung is een volledig jaar het toestel met hoogste prioriteit aan updates. Bij HTC staat de One X al na 6 maanden een plaatsje lager. Of trouwens, na 6 maanden.. men heeft nu al ruim 4 maanden moeten wachten op een simpele update naar 4.0.4.
Maar boven alles is het gewoon frustrerend dat HTC hun belofte van begin dit jaar niet nakomt, ook al daalt de winst elk kwartaal weer opnieuw. En dan net doen alsof ze niet weten waar het aan ligt..
enquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het enige wat HTC boven Samsung heeft te bieden, is de snelheid van de updates. Verder is er geen enkele reden om HTC nog boven Samsung te verkiezen.
HTC heeft de laatste jaren telkens weer een dikke "Fuck you" gegeven aan mensen die het vlaggenschip kochten. HTC Desire in April 2010? In Oktober alweer tweederangs dankzij de Desire HD. Vorig jaar april een Sensation gehaald? Pfoe, stelt niks meer voor vergeleken met de Sensation XE. In het bezit van een One X? Had nou even tot oktober gewacht op de One X+. Om nog maar te zwijgen over het gebrek aan updates voor de Desire (HD).
Samsung: Je koopt de nieuwste Galaxy S en dat is een jaar lang het beste toestel op de markt. Geen gekut met wifi problemen, vlekken en flikkeringen op het scherm, een GPS die de weg kwijt is en weet-ik-veel wat voor ziektes er nog meer in de One X terecht zijn gekomen.
Als Samsung eerder komt met JB voor de S3, dan is het hier ook definitief gedaan met HTC.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat steekt nog het meeste. HTC komt met een 'belofte' dat de One-serie dé range voor dit jaar wordt, en ze niet weer een breed spectrum aan allerlei amper verschillende toestellen gaan uitbrengen. Dus je rekent op goede support en updates, je gaat weer voor HTC, en binnen het half jaar duren de simpele updates en fixes (4.0.4. en wifi/accu fix) alweer maanden en komen ze alweer met 'nieuwe' toestellen wat een complete kopie is van het het bestaande toestel, maar dan met een overklok, of 200mah meer accu ofzo
Ja ik vind hun service top. En dan heb ik het niet alleen over updates. Samsung heeft ook een half jaar gedaan voor hun 2.3.6 update voor de Galaxy S2. Android 4.0 duurde ook een eeuwigheid voor de S2. Sensation was daar eerder mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Topservice? Die posts die ik quote geven juist aan dat het belabberd gesteld is met HTC's service, voor nieuwe telefoons duurt het erg lang om een simpele fix als update te krijgen, dat hoort gewoon niet. En 4.0.4 is er ook al een paar maanden, werd écht wel eens tijd dat HTC die voor hun toptoestel ging uitbrengen.
Uhhm, laten we ook niet vergeten dat bij Samsung hetzelfde aan de hand is. Je hebt de Galaxy S, toen kwam de overgeklokte Galaxy S Plus en dan had je ook nog de Galaxy S Advance...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja, maar zoals ik al zei heb je bij Samsung wel gewoon een vol jaar het beste toestel in handen.
En qua techniek zit er niet eens zoveel verschil in hoor, bij de toestellen van HTC. Het zijn vooral simpele hardware problemen die verholpen worden. Gebrek aan intern geheugen (Desire), problemen met het touchscreen (Sensation), wifi ontvangst, GPS sensor (One X), etc, heeft niet zozeer met de technische vooruitgang in dat half jaartje te maken..
Daarnaast is ondersteuning een heel belangrijk punt. De S3 van Samsung is een volledig jaar het toestel met hoogste prioriteit aan updates. Bij HTC staat de One X al na 6 maanden een plaatsje lager. Of trouwens, na 6 maanden.. men heeft nu al ruim 4 maanden moeten wachten op een simpele update naar 4.0.4.
Maar boven alles is het gewoon frustrerend dat HTC hun belofte van begin dit jaar niet nakomt, ook al daalt de winst elk kwartaal weer opnieuw. En dan net doen alsof ze niet weten waar het aan ligt..
De Galaxy S Plus kwam tegelijk met de Galaxy S2, een volledig jaar later. De Galaxy S Advance is tegelijk met de Galaxy S3 uitgekomen, wederom een volledig jaar later. Die vergelijking gaat hier niet op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uhhm, laten we ook niet vergeten dat bij Samsung hetzelfde aan de hand is. Je hebt de Galaxy S, toen kwam de overgeklokte Galaxy S Plus en dan had je ook nog de Galaxy S Advance...
En dat Samsung met de S2 nog erger was met updates dan HTC maakt niet uit?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:27 schreef Ireyon het volgende:
Het doet er niet toe wat de omvang van de 4.0.4 update is; hij heeft 4 maanden op zich laten wachten en dat is te lang voor hoognodige fixes van hét vlaggenschip toestel. Als zo'n simpele 4.0.3 -> 4.0.4 update ze al 4 maanden kost, hoe kun je dan nog vertrouwen hebben in een snelle update naar Jelly Bean.
Een telefoon met een groter geheugen is iets heel anders dan een telefoon met een net wat snellere processor, grotere accu en opgeloste wifi, scherm en GPS problemen. Dat eerste is hetzelfde toestel met een groter geheugen, dat laatste is een nieuw toestel. En dat maakt een hoop uit omdat het altijd het nieuwste toestel is waar de meeste prioriteit bij ligt. Als straks de volgende versie van Android uitkomt, is het niet de One X die die als eerste zal krijgen. Bij Samsung is dat wel nog steeds de Galaxy S3.
Dat Samsung meerdere Galaxy's uitbrengt is irrelevant, het toptoestel blijft een jaar lang het toptoestel. Natuurlijk heeft de S3 een hogere prioriteit wat updates betreft, men legt er aanzienlijk meer geld voor neer.
[..]
Het speelt wel een kleine rol in mijn keuze voor de One X inderdaad. Vandaar ook mijn uitspraak "ALS Samsung sneller met JB komt .. ", dán is de enige reden om voor HTC te kiezen voor mij teniet gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:43 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
En dat Samsung met de S2 nog erger was met updates dan HTC maakt niet uit?
Ik verwacht van HTC dat ze die problemen überhaupt niet in een toestel van 500 euro stoppen en dat mensen die zulke problemen ervaren, zonder gezeik een nieuw toestel krijgen. In plaats daarvan mag je je toestel herhaaldelijk opsturen voor 2 weken reparatie terwijl je in de tussentijd geen vervangend toestel kunt krijgen. Het is gewoon fucking schandalig hoe HTC de slachtoffers van hun brakke toestellen behandelt.quote:Daarnaast blijft het voor mij weldegelijk min of meer hetzelfde toestel, want hij blijft er kwa uiterlijk precies hetzelfde uitzien met alleen een paar verbeterpunten. Net zoals dat de S3 meer geheugen krijgt. En je kan moeilijk verwachten dat HTC die wifi, scherm en GPS problemen laat zitten lijkt mij om de consument te laten denken dat hetdezelfde toestel is.
Het is trouwens niet goed om tijdens het opladen zo'n zwaar spel te spelen hé, heeft iets met batterij-eigenschappen te maken, dat zo de batterij te snel verslechtert.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Stink-ui het volgende:
GTA, opladen en hoogste helderheid in de zon
nu een half uur onderweg en hij is lekker warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |