ik brand ook altijd het bos af om een mug te dodenquote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef Gesloten het volgende:
Heb mijn wifi-probleem opgelost door m'n telefoon te rooten en cyanogenmod te installeren.
Wat is de laatste versie er van?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, ViperX 2.0 met de nieuwe HTC-update als basis voelt echt zó snel aan, de homescreens zijn nu ook supervloeiend
2.0quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat is de laatste versie er van?
wat voor probleem met WiFi had je?quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:42 schreef Gesloten het volgende:
Heb mijn wifi-probleem opgelost door m'n telefoon te rooten en cyanogenmod te installeren.
Nou, als je er knettergek van wordt zal je dat echt doen ja. Ik wil mijn HOX zo en nu dan uit het raam gooien als er weer eens geen verbinding is met internet en je niet relaxt kan rondsurfen terwijl je vriendin gniffelend met haar S2 probleemloos rondsurft via hetzelfde WiFi netwerk.quote:Op maandag 13 augustus 2012 19:18 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik brand ook altijd het bos af om een mug te doden
Ik kon na de update geen verbinding meer maken met de router. Op mijn Desire HD had ik ook Cyanogenmod draaien dus ik ben erg blij dat ik hem ook weer op de One X kan hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
wat voor probleem met WiFi had je?
Hell yeah! Als je batterij maar niet bijna leeg is, en hij niet aan de lader zit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb eindelijk mijn HOX ontvangen![]()
Hij zegt gelijk dat ik een update kan installeren, doen of niet?
Dan blijft hij tijdens de update op een gegeven moment hangen totdat je de lader eruit haalt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef dolf1010 het volgende:
Oke dan!
Hij zit wel aan de oplader, maakt dat veel uit dan?
Toppertje!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:10 schreef dolf1010 het volgende:
Gevonden, thanks. Ik post dit vanaf Mijn HOX hehe
Hopen dat HTC er ook mee opschiet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toppertje!
Galaxy S3 Jelly Bean update komt eind DEZE maand...
Dat zeggen zoveel mensen, ik heb dat totaal niet. Hoe kan je dat zo stellig zeggen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vrees er voor, maar hoop met je mij.
Wel het moment of truth voor HTC wat mijn voorkeur qua merk betreft nu...
Het eerste of het tweede?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeggen zoveel mensen, ik heb dat totaal niet. Hoe kan je dat zo stellig zeggen?
Het enige wat HTC boven Samsung heeft te bieden, is de snelheid van de updates. Verder is er geen enkele reden om HTC nog boven Samsung te verkiezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeggen zoveel mensen, ik heb dat totaal niet. Hoe kan je dat zo stellig zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |