quote:
Heb je een branded telefoon? Dan is er waarschijnlijk nog geen updatequote:Op zondag 12 augustus 2012 19:26 schreef Rezania het volgende:
Als ik naar "Instellingen" -> "Info" -> "Software updates" ga en dan op op "Nu controleren" druk zegt hij dat er geen updates beschikbaar zijn, doe ik wat fout?Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart, dat hielp niet. Hij is ook niet geroot.
Een wat?quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:31 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Heb je een branded telefoon? Dan is er waarschijnlijk nog geen update
Oh, dan heb ik die van Vodafone.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Een telefoon die een aangepaste versie van het besturingssysteem draait, namelijk een bewerkte versie van je provider (Vodafone, T-Mobile, etc). Ze zetten bijvoorbeeld het Vodafone-logo erop als opstart-logo, Vodafone-apps op je telefoon die je niet kan verwijderen, etc.
Als je dan zoekt naar updates wordt er alleen gezocht naar updates van die provider branded-versie, en die providers zijn er altijd heel laat mee.
ja dat kan dan soms wel nog even duren dan.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik die van Vodafone.Ik wacht wel even.
ja heel irritantquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:10 schreef lkb9000 het volgende:
Als je met de nieuwe update een screenshot maakt dan maakt ie een foto geluidje.
Zonder ViperX2.0 ookquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering, ViperX 2.0 met de nieuwe HTC-update als basis voelt echt zó snel aan, de homescreens zijn nu ook supervloeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |