Daarom wacht/zoek ik ook op een actie. De huidige abonnementen zijn allemaal veel te duur!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:19 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik werd gebeld om m'n abo te verlengen. Nou daar zaten geen interessante deals bij. M'n huidige abo is nog steeds het best. Bel+sms+web 400 voor 26,50 per maand, onbeperkt Internet
Ze boden me de OneX, 2jr voor 55,- pm. Eerste jaar 27,50pm 300 belmin en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten, max 1gb internet
Ik las iets over NFC stickers die je via internet kan bestellen. Je kan de telefoon zo programmeren dat als hij langs een bepaalde NFC sticker gehaald wordt, de scherm wordt unlocked, de navigatie wordt gestart en de wifi uitgezet wordt (in de auto dus) en thuis in de lader gaat wifi weer aan de navigatie uit, langs weer een andere NFC sticker gebeurd er weer wat anders, enz enz.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:41 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Zijn er trouwens nog leuke dingen die je met NFC kan doen hier in nederland
Sticker op je carkit/phonehouder/laadstation in de auto plaatsen en je mobiel steeds erin doen als je in je auto stapt, zo ben je mobiel bereikbaar tijdens het rijden/wordt ie opgeladen/kan je eventueel navigeren. Easy toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:08 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb ze, maar vind het niet zo'n succes. Ik moet als ik bijvoorbeeld als ik in de auto stap mijn mobiel uit m'n zak halen en dat is net weer een handeling te veel, vind ik dan.
Op die fiets, oké dan. Heb dank.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
Zo leuk dat mensen nog steeds 'het RAM zit steeds heel vol' als negatief punt zien en daarom taskkillers gebruiken
Even voor de handigheid: doe maar niet. Die apps gebruiken als ze niet gebruikt worden toch niks behalve RAM, en dat is juist goed. Juist als je ze steeds gaat afsluiten en dan later opstarten kost het extra batterijduur en tijd.
Ik snap heel goed wat hij bedoelt - de helft van de programma's die ik er maar niet uit krijg gebruik ik niet eens. Het zou dan ook niet in me op komen om die dan toch maar weer te starten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:26 schreef MacorgaZ het volgende:
![]()
Zo leuk dat mensen nog steeds 'het RAM zit steeds heel vol' als negatief punt zien en daarom taskkillers gebruiken
Even voor de handigheid: doe maar niet. Die apps gebruiken als ze niet gebruikt worden toch niks behalve RAM, en dat is juist goed. Juist als je ze steeds gaat afsluiten en dan later opstarten kost het extra batterijduur en tijd.
Anders doe je zelf even normaalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godverdomme, met die techniek kunnen we gewoon die olie-onzin afschaffen maar HTC gebruikt het liever voor de telefoons.
Wat een gierig kutbedrijf is het ook. [ afbeelding ]
Oftewel: leg je standpunt even uit of ga heen, bijdehantje.
Die reactie was voor zijn edit, bijdehantje.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Anders doe je zelf even normaal![]()
Apps op de achtergrond, slurpen geen energie en mochten ze teveel geheugen gebruiken, worden ze vanzelf gekilld. Dat is heel de essentie van het Android systeem; waarom afsluiten als het geen last.
"Waarom heb ik geen Close knop?"
Taskkillers zijn kut
Schijt aan RAM
Het is bijdehandje (is dit verbeteren ironisch of meta?).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die reactie was voor zijn edit, bijdehantje.
Same old story, het komt...maar wanneer?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:11 schreef Kloonhommel het volgende:
http://www.androidplanet.(...)voor-one-x-en-one-s/
Check ff of je geen malware op je HTC One X hebt staan; ik had dat ook terwijl ik er heel erg op let. (Dat ik geen rare shiz installeer) Je telefoon inactief is vrij hoog / evenals mobiel standby; voor hetzelfde geld drainen ze je internet oid.quote:
ik neem aan dat je de enter van toetsenbord bedoelt? Andere theme van tobo nemen / andere tobo nemen met ruime keuze aan themes.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:41 schreef badtripbob het volgende:
Enter blijft groen bij tekstvelden hoe zet ik dit uit?
Als ik 2 dagen kan uitzingen met een batterij vind ik dat niet zo heel raarquote:Op maandag 30 juli 2012 10:13 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Check ff of je geen malware op je HTC One X hebt staan; ik had dat ook terwijl ik er heel erg op let. (Dat ik geen rare shiz installeer) Je telefoon inactief is vrij hoog / evenals mobiel standby; voor hetzelfde geld drainen ze je internet oid.
Per app disable doen in het app beheer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Onder "alle applicaties" draaien nu momenteel onder andere "Mail", "Contacten", "Berichten", "Flickr", "Locations", "Aanpassen", "Aandelen" en zo nog wel tien andere.
Dat hoeft w.m.b. geen extra batterij en geheugen te slurpen, dus dat mag wel standaard wegblijven allemaal. Als ik iets nodig heb, klik ik het wel aan.
Op mijn Galaxy S (1e) stond mijn taakbeheer uiteindelijk gewoon standaard leeg te zijn, in plaats van de twintig programma's die daar ook vanuit stock meedraaiden bij opstarten.
Ik heb er soms ook last van, meestal doet hij het alleen als de batterij onder de 30% procent komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef lvw88 het volgende:
Hmm het duurt wel even voor mijn homescreen laadt nadat ik bepaalde apps heb gebruikt (games meestal).. anderen hetzelfde? Heb hem te kort lijkt mij om alweer trager te worden..![]()
Dit ligt aan de verouderde versie van Android die erop staat, nl. 4.0.3.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:33 schreef lvw88 het volgende:
Hmm het duurt wel even voor mijn homescreen laadt nadat ik bepaalde apps heb gebruikt (games meestal).. anderen hetzelfde? Heb hem te kort lijkt mij om alweer trager te worden..![]()
Laad ongeveer 70% bij en je moet hem extern opladen, er is een compleet topic van op XDA lees maar even door voor extra infoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef jappy-b het volgende:
ik ben van plan om zo'n "batterij hoesje" van ebay te kopen, maar maakt die batterij veel verschil, en kan je die gewoon laden via je htc of moet je die apart opladen?
Dan snap ik niet hoe jij Google't want er is nooit gezegd dat je 50 gig zou krijgen. 23 gig is wat iedereen gekregen heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Iemand van jullie die dropbox icm htc one x gebruikt? Als ik erop googel staat er overal 50GB. Maar bij registratie van mijn dropboxaccount (mja 4 maanden na aanschaf geen zin of interesse in gehad) heb ik 23 GB gekregen ipv 50.
Ik wil geen gemiep lezen dat 50GB overkill is enz enz, gewoon wie heeft die 50 wel gekregen en wanneer kreeg je die? Ik heb het idee dat ik gewoon te laat ben. Dropbox heb ik al gecontacteerd, zij zeggen dat die info die overal op het internet staat niet klopt...
Ik had het gelezen in een topic op tweakers.net en ook hier in dit nieuwsbericht staat het: http://tweakers.net/nieuw(...)-dropbox-opslag.htmlquote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dan snap ik niet hoe jij Google't want er is nooit gezegd dat je 50 gig zou krijgen. 23 gig is wat iedereen gekregen heeft.
Zo voorspelbaar dit, ik vroeg om er niet over te miepen en dan toch nog doen. Bedankt voor de rest van je post maar bespaar me voortaan gewoon dit soort gemiep, zeker als ik expliciet vraag het niet te doen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Daarnaast, dit gedoe om 25GB of 50GB gratis nadat je net een telefoon á 500 euro hebt gekocht....
Ja, dat is een gerucht uit januari, misschien wat beter lezen de volgende keer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik had het gelezen in een topic op tweakers.net en ook hier in dit nieuwsbericht staat het: http://tweakers.net/nieuw(...)-dropbox-opslag.html
Ghehehe...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 01:45 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, dat is een gerucht uit januari, misschien wat beter lezen de volgende keer.
En miepen, tjah, doe je dat zelf ook niet na elke Feyenoord-wedstrijd?
duurt lang!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:02 schreef Ireyon het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)tc-one-x-menu-button
Nou, bij AT&T hebben ze 'm al. Ben benieuwd wanneer-tie hier eens eindelijk komt.
Het gaat ook niet om het netwerk, de AT&T One X is gewoon een andere telefoon.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 07:35 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ben nu in VS en heb een AT&T sim in m'n HOX, maar helaas geen update
Dat is waar ja, dualcore CPU geloof ik he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het netwerk, de AT&T One X is gewoon een andere telefoon.
Ik ook, Vodafone-actie ftwquote:
Ik heb geen directe linkje voor je maar google toont wel veel hits, kijk zelf ff:quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Waar kan ik ergens een goed artikel vinden waar ze de beste nieuwe smartphones vergelijken?
HTC One X
Samsun Galaxy S3
IPhone 4S
Die vond ik ook thanks, maar zijn al die sites dan betrouwbaar/objectief.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb geen directe linkje voor je maar google toont wel veel hits, kijk zelf ff:
https://www.google.nl/sea(...)laxy+S3+vs+iPhone+4S
De S3 heeft 4.0.4 en de One X 4.0.3quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Kloonhommel het volgende:
Volgens mij heb je het fout: S3 heeft 4.1 en de HOX 4.0.3.
Toch?
Aha, ik heb altijd gedacht dat S3 al op 4.1 zat. Excuses...quote:
Eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef Ireyon het volgende:
http://fwd.channel5.com/g(...)k-with-the-galaxy-s3
KutHTC moet eens opschieten met die update i.p.v. achterlijke One X+ bezigheden. Dit jaar zogenaamd minder toestellen uitbrengen.. not. En maar weer verbaasd toekijken hoe de winst kwartiel na kwartiel blijft dalen.
Is er ook iets gedaan aan eventueel de warmte van het toestel? Misschien een underclock ofzo zodat de telefoon minder warm wordt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ah, nieuwe HTC-base? Als ik zin heb maar eens flashen, maar wacht wel gewoon op ViperX 1.0.2, gewoon via Over-The-Air update over een tijdje.
Ben echt blij dat ik hem heb geroot een tijdje geleden, voor rootgebruikers is er gewoon al tijden de HTC-update met die menu-knop, en nu dus nóg een nieuwere voordat de normale gebruikers uberhaupt de eerste update krijgen![]()
Lees trouwens ook nog "Better Battery life- 5 Hour+ Screen-on time as compared to a measly 3 Hour+ on Sense 4." in de XDA-thread zelf.
Zoiets heb ik ook, alleen gebeurt het bij mij soms heel eventjes als ik via de lockscreen een app open. Stoort me iig niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef Ireyon het volgende:
Had 'm hier nog niet gepost, mijnes ben ik weer een week of 2 kwijt nadat-ie dit begon te doen:
[ afbeelding ]
![]()
Zo begon het bij mij inderdaad ook. Dat veranderde in een weekje geleidelijk naar een volledig onbruikbaar scherm vol ruis.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen gebeurt het bij mij soms heel eventjes als ik via de lockscreen een app open. Stoort me iig niet.
Voor die paar keer dat het per maand gebeurt, en binnen een seconde weg is vind ik het niet waard om mijn telefoon 2 weken kwijt te raken. Ik heb er nog 2 jaar garantie op. Stuur hem wel op als het erger wordt of iets anders gebeurt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Stoort je niet? Wtf, zo'n zieke graphics glitch bij een telefoon van 500+ euro zou ik dat wel storend vinden
Helemaal mee eens. Mensen moeten stoppen met werkende apparaten willen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Mensen verwachten te veel van apparaten.
Idd, lees het net op Tweakers. Paar minuten geleden werd 4.0.4 met sense 4.1 uitgerold. 'ns kijken of ik ook kan updaten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:54 schreef Fiorano het volgende:
Update net geinstalleerd, eens even kijken wat de verbeteringen zijn
Dat had ik gedaan en telefoon gaf aan dat er geen nieuwe update was. Nu nog een keer en ik kan updaten! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:04 schreef Fiorano het volgende:
Gewoon even Handmatig doen.
Wifi is niet verbeterd, het scrollen door je Home Screens is wel veel smoother
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |