Eensquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef Ireyon het volgende:
http://fwd.channel5.com/g(...)k-with-the-galaxy-s3
KutHTC moet eens opschieten met die update i.p.v. achterlijke One X+ bezigheden. Dit jaar zogenaamd minder toestellen uitbrengen.. not. En maar weer verbaasd toekijken hoe de winst kwartiel na kwartiel blijft dalen.
Is er ook iets gedaan aan eventueel de warmte van het toestel? Misschien een underclock ofzo zodat de telefoon minder warm wordt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:34 schreef MacorgaZ het volgende:
Ah, nieuwe HTC-base? Als ik zin heb maar eens flashen, maar wacht wel gewoon op ViperX 1.0.2, gewoon via Over-The-Air update over een tijdje.
Ben echt blij dat ik hem heb geroot een tijdje geleden, voor rootgebruikers is er gewoon al tijden de HTC-update met die menu-knop, en nu dus nóg een nieuwere voordat de normale gebruikers uberhaupt de eerste update krijgen![]()
Lees trouwens ook nog "Better Battery life- 5 Hour+ Screen-on time as compared to a measly 3 Hour+ on Sense 4." in de XDA-thread zelf.
Zoiets heb ik ook, alleen gebeurt het bij mij soms heel eventjes als ik via de lockscreen een app open. Stoort me iig niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:53 schreef Ireyon het volgende:
Had 'm hier nog niet gepost, mijnes ben ik weer een week of 2 kwijt nadat-ie dit begon te doen:
[ afbeelding ]
![]()
Zo begon het bij mij inderdaad ook. Dat veranderde in een weekje geleidelijk naar een volledig onbruikbaar scherm vol ruis.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:46 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook, alleen gebeurt het bij mij soms heel eventjes als ik via de lockscreen een app open. Stoort me iig niet.
Voor die paar keer dat het per maand gebeurt, en binnen een seconde weg is vind ik het niet waard om mijn telefoon 2 weken kwijt te raken. Ik heb er nog 2 jaar garantie op. Stuur hem wel op als het erger wordt of iets anders gebeurt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Stoort je niet? Wtf, zo'n zieke graphics glitch bij een telefoon van 500+ euro zou ik dat wel storend vinden
Helemaal mee eens. Mensen moeten stoppen met werkende apparaten willen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Mensen verwachten te veel van apparaten.
Idd, lees het net op Tweakers. Paar minuten geleden werd 4.0.4 met sense 4.1 uitgerold. 'ns kijken of ik ook kan updaten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 11:54 schreef Fiorano het volgende:
Update net geinstalleerd, eens even kijken wat de verbeteringen zijn
Dat had ik gedaan en telefoon gaf aan dat er geen nieuwe update was. Nu nog een keer en ik kan updaten! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:04 schreef Fiorano het volgende:
Gewoon even Handmatig doen.
Wifi is niet verbeterd, het scrollen door je Home Screens is wel veel smoother
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |