SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Fratz; ik wilde je een PM sturen, maar Fok doet stom
Dan maar eventjes hier!Je hebt een bericht terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
Wil je die blog, eventueel via pm met ons delen.quote:Op maandag 16 juli 2012 22:03 schreef computergirl het volgende:
Ja ben echt zwaar onder de indruk van dit nieuws.
Ze is zelf redelijk nuchter en heeft een blog opgezet om iedereen op de hoogte re houden.
Fratz, hoe bedoel je dit? Want zoals ik het lees is het afwachten of je chemo niet uitverkocht is ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:42 schreef Fratz het volgende:
Ah nee toch Computergirl.. Dat meen je niet. GVD! Sterkte meis. Wat is het toch k*t. Dikke knuffel voor jou!
. Ik hoordeze week of mijn chemo er nog is voor volgende week en anders gaan we een andere chemo proberen.
Haha ja zo klinkt het wel hè? Ik krijg het laatste restje caelyx. Dat spul heeft al sinds 2010 leveringsproblemen. Misschien is er nog iets voor volgende week en anders moet ik een andere chemo. Heel jammer omdat ik hier heel goed op reageerde maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:42 schreef Mula het volgende:
[..]
Fratz, hoe bedoel je dit? Want zoals ik het lees is het afwachten of je chemo niet uitverkocht is ofzo.
Wel balen van je haar. Maar aan de andere kant; het is 'maar' haar... Des te meer zichtbare huid om vanuit te "shinen" zullen we maar denken he Fratzje.
Ik ben aan de FEC, Docetacel, Capecetabine geweest en heb nu Caelyx.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef computergirl het volgende:
Rottdog heeft hele slechte ervaring met chemo, maar hoe zit het met anderen eigenlijk? Kan je er ook doorheen huppelen of komt de ellende pas later?
Haha zo ga ik het voortaan noemen!quote:
Eierstokken verwijderen is toch niet in plaats van een hormoonkuur, lijkt me. Anders hadden ze dat bij mij ook wel mogen doen. Wordt 49! Ik hoef geen kindjes meer. Denk ook niet dat dat nog zal lukken ook, op mijn leeftijd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:26 schreef Rottdog het volgende:
Nu ben ik erg aan het dubben over de hormoon therapie ongeacht het genetische onderzoek van mij mogen ze mijn eierstokken wel verwijderen. Eerste komende jaren in een chemische overgang en daarna zeker nog mijn eigen overgang geloof niet dat ik daar op zit te wachten.
Da's ook wel heftig. Niet liever een verkleining en reconstructie aan de andere kant?quote:En wil zelfs wel graag mijn andere borst laten amputeren
Sluit me hierbij aan, had ik ook. En die botpijn ook, door de neulasta.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:16 schreef Mula het volgende:
Oh en dat hypergedoe van de dexa had ik ook. Elke nacht om de drie uur wakker.![]()
En de plofkop klinkt ook bekend. Trekt ook niet weg.
Toen ik steeds tussentijdse bloedingen kreeg (zoladex nog niet goed ingewerkt destijds) wilden ze mijn eierstokken ook verwijderen omdat dat "minstens net zo goed zou werken en ik had mijn eierstokken toch niet meer nodig" (letterlijk gezegd door de gyn, mijn broek zakte er van af).quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Eierstokken verwijderen is toch niet in plaats van een hormoonkuur, lijkt me. Anders hadden ze dat bij mij ook wel mogen doen. Wordt 49! Ik hoef geen kindjes meer. Denk ook niet dat dat nog zal lukken ook, op mijn leeftijd.
Ik had iets gelezen over eierstokken stilleggen, tijdelijk, bij jonge mensen.
Overigens kom je ook in de overgang als je de eierstokken laat verwijderen.
Da's ook wel heftig. Niet liever een verkleining en reconstructie aan de andere kant?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:58 schreef Fratz het volgende:
Vandaag is er weer een vampiermeisje langs geweest om bloed te prikken.
Ze was helemaal niet aardig, zelfs een beetje onbeschoft! Nou ja zeg.
Morgen weer chemo. Hoop dat het allemaal een beetje vlotjes gaat, met dit weer in het ziekenhuis moeten zijn sucks.
Hoe doen ze dat Mula, het wondvocht er uit halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |