Jij bent niet snel tevreden he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Arme paarden. Behoorlijk onrustig door al die drukte rondom een TV programma. Ik vind het niet zo gek dat die beesten het op hun heupen krijgen. Was overigens wel storend in de achtergrond al die bewegende paarden. Beter een andere lokatie dan deze.
Oh ik schrok al, ik was in de war met Genee, maar idd als DeMart echt met pensioen gaat zal W. de Jong een waardige opvolger kunnen worden. Sympathieke man.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op Wilfried de Jong als vervanger van DeMart
Denk het niet. Eerder als bijzin net als op de Belg.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal wel veel gepraat worden over Zaak-DiGregorio
Nogal logisch. Er komt een hele studio je huis binnenvallen, gaat daar oude vent een uur zitten lullen, dan maak je hem duidelijk dat het de hoogste tijd is dat hij je huis moet verlaten en dan krijg je als commentaar ook nog eens dat je je mond moet houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Arme paarden. Behoorlijk onrustig door al die drukte rondom een TV programma. Ik vind het niet zo gek dat die beesten het op hun heupen krijgen. Was overigens wel storend in de achtergrond al die bewegende paarden. Beter een andere lokatie dan deze.
En een Hagenees.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:06 schreef JC14 het volgende:
Een Amsterdammer, altijd speciaal.
Gewéldige meneer is dat.
Sommige renners zouden uit frustratie hun fiets weggooien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |