Heb je die ooit wel eens op de piste zien rijden? Dat was echt ongelooflijk hoor, heeft gewoon een enorme motor, zeker als je dan hoort hoe ie het nog deed ondanks z'n niet zo supergezonde levenstijl dan verbaast dit me niet neenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef JC14 het volgende:
Anders trainen maakt zo'n spectaculair verschil bij Wiggins...
Ben ik de énige die twijfels daarover heeft?
Heb ik wel eens gezien. Toch blijf ik twijfels houden. Maar goed, het ziet er idd ijzersterk uit en wellicht zijn mijn twijfels wel onzin.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je die ooit wel eens op de piste zien rijden? Dat was echt ongelooflijk hoor, heeft gewoon een enorme motor, zeker als je dan hoort hoe ie het nog deed ondanks z'n niet zo supergezonde levenstijl dan verbaast dit me niet neen
Dat weet je toch bij Mart?quote:
Tsja, iig heeft hij een leuke vrouw.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Rickazio het volgende:
Evans is gay? Alle gays hebben een negertje, moet je maar is op letten
Liever liedje van Johnny Cash onder dit itemquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef JC14 het volgende:
Weer waar is Johnny. Karikatuur van zichzelf geworden.
Het is goed dat hij geen geruchten in de wereld brengt, maar dan moet hij überhaupt niet speculeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:41 schreef OProg het volgende:
Ik weet wat maar ik zeg het lekker toch niet.![]()
Tot zondag ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Paxcon het volgende:
Hoe lang blijft deze side-kick nog? Beetje irritant ventje
Frapperquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef Rickazio het volgende:
Wat zei die in het Frans? Iets met Flappie
Klopt. Gewoon niks zeggen dan. Zo gaan mensen juist weer speculeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is goed dat hij geen geruchten in de wereld brengt, maar dan moet hij überhaupt niet speculeren.
Wat ik opvallend vind is dat Sky de mond vol heeft over marginal gains en wetenschappelijk wielrennen, maar dat alleen de Tenerife gasten daar voordeel bij hebben. Je moet die ploeg eens zien, bijna iedere renner presteert daar minder dan bij hun vorige team. Alleen Wiggins, Froome en deze Tour Rogers en Porte rijden opeens ontzettend goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heb je die ooit wel eens op de piste zien rijden? Dat was echt ongelooflijk hoor, heeft gewoon een enorme motor, zeker als je dan hoort hoe ie het nog deed ondanks z'n niet zo supergezonde levenstijl dan verbaast dit me niet neen
ehm da's dan toch logischquote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar Cavendish: gewicht verloren en zijn sprint is minder. Wiggins verloor gewicht en ging er veel beter van tijdrijden en klimmen. Tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |