Ziet er gezond uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wiggins die heeft pas dunne benen
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook 3x niks, waarom weet ik nietquote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Wiggins echt totaal niet sympathiek eigenlijk
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je gaat me nu woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb, daar ben ik niet van gediend.
Same difference.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Slobeend het volgende:
Jullie moeten echt de herhaling van De Mart show kijken, paard slaat op hol aan het eind. Hilarisch.
Is gelukkig niet fake neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wiggins die heeft pas dunne benen
[ afbeelding ]
Op hol slaan is ook wat anders dan briesen en tegen een hekje oplopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op hol slaan is wat anders dan losbreken.
Yupquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik ben even niet aan het kijken maar ik begrijp dat het paard Maarten heet?
Touché. Meneer weet het weer beter.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op hol slaan is ook wat anders dan briesen en tegen een hekje oplopen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat dit het? Waar had die meneer het nou net over dan?![]()
Hilarisch.
De woorden die je zoekt zijn: op hol geslagen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Paard loopt wel lekker te rellen daarachter
vast een VI-hooliganquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Paard loopt wel lekker te rellen daarachter
Jij bent niet snel tevreden he.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:26 schreef freaky40 het volgende:
Arme paarden. Behoorlijk onrustig door al die drukte rondom een TV programma. Ik vind het niet zo gek dat die beesten het op hun heupen krijgen. Was overigens wel storend in de achtergrond al die bewegende paarden. Beter een andere lokatie dan deze.
Oh ik schrok al, ik was in de war met Genee, maar idd als DeMart echt met pensioen gaat zal W. de Jong een waardige opvolger kunnen worden. Sympathieke man.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op Wilfried de Jong als vervanger van DeMart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |