quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 23:37 schreef Columbiafan het volgende:[..]
Heb je die ooit wel eens op de piste zien rijden? Dat was echt ongelooflijk hoor, heeft gewoon een enorme motor, zeker als je dan hoort hoe ie het nog deed ondanks z'n niet zo supergezonde levenstijl dan verbaast dit me niet neen
Wat ik opvallend vind is dat Sky de mond vol heeft over marginal gains en wetenschappelijk wielrennen, maar dat alleen de Tenerife gasten daar voordeel bij hebben. Je moet die ploeg eens zien, bijna iedere renner presteert daar minder dan bij hun vorige team. Alleen Wiggins, Froome en deze Tour Rogers en Porte rijden opeens ontzettend goed.
Kijk bijvoorbeeld naar Cavendish: gewicht verloren en zijn sprint is minder. Wiggins verloor gewicht en ging er veel beter van tijdrijden en klimmen. Tsja.
Combineer dat met wat indirecte dingen zoals een dopingdokter, bloedwaarden van Wiggins die door een dopingexpert als onnatuurlijk worden aangeduid en de naam van Wiggins in de top-10 van verdachten van het bloedpaspoort, en dan ga ik twijfelen ja.
Ik zie dat Zonneveld weer de aloude truck hanteert door Di Gregorio een domme eenling te noemen. Dat hebben we nog nooit gehoord...