De laatste tijd zit ik ook te twijfelen of ik met hardlopen wil beginnen. Doe jij het elke dag? Of een bepaald schema?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Salatrel het volgende:
van die goede voornemens hardlopers die gelijk een complete outfit van zalando scoren incl. fluoriserend vest terwijl het nog gewoon licht is buiten die denken dat recreatiegebieden van hun zijn
Nederlands, zonder geloofquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij een Belg dan?
Niet? Van die orthodoxe.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ben ik hoor...Leuke trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar misschien ben je wel ontzettend lekker onder al dat haarquote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Best leuk. Laatst twee tienerkutjes die giechelden dat ik een vampier was, een groepje marokkanen die 'jezus' spotte, medewerker van de plus die supergeinteresseerd was omdat hij zelf graag zo'n baard wilde maar niet mocht van z'n werkgever.
ik pak sobelso 2 dagen rustquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Blester het volgende:
[..]
De laatste tijd zit ik ook te twijfelen of ik met hardlopen wil beginnen. Doe jij het elke dag? Of een bepaald schema?
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 19:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar misschien ben je wel ontzettend lekker onder al dat haar [ afbeelding ]
Check hoe hoog m'n plafond is danquote:
2/3 keer per week dus? Ook in de winter? Zie er best wel tegen op om dan ook met sneeuw e.d. te moeten lopen.quote:
Als je je haar nou laat vervilten, kun je die op de grond leggen, zodat je ook niet te har valt als het lampkjes vervangen niet zo goed gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Check hoe hoog m'n plafond is dan
Ik heb 'm moeten kopen om stukke lampjes te verwisselen
niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hedendaagse vrouwen zijn niet van die volgzame huishoudsloofjes zonder eigen mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje sneeuw gaat nog wel maar als het helemaal platgetrapt en opgevroren is niet meerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:08 schreef Blester het volgende:
[..]
2/3 keer per week dus? Ook in de winter? Zie er best wel tegen op om dan ook met sneeuw e.d. te moeten lopen.
Voor mij is alles hoog, dus kom niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:07 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Check hoe hoog m'n plafond is dan
Ik heb 'm moeten kopen om stukke lampjes te verwisselen
O.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hedendaagse vrouwen zijn niet van die volgzame huishoudsloofjes zonder eigen mening.
vroeger was alles beterquote:Op maandag 9 juli 2012 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Want jij bent 1.40m?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mij is alles hoog, dus kom niet.
quote:
Dus dan ren jij ook niet meer? Best wel een kans dat je dan de goede conditie verliest, of train je dan binnen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
beetje sneeuw gaat nog wel maar als het helemaal platgetrapt en opgevroren is niet meer
Hedendaags. Niet jij Janies. Jij bent alweer twee generaties ouder.quote:
Mensen die dit altijd zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |