Daar zat ik idd op te wachten. jammer had beter van je verwachtquote:
Gekkie.quote:
Ik zag het pas toen Lithia een quote van je gebruiktequote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar zat ik idd op te wachten. jammer had beter van je verwacht
Vind het niet per definitie een kluizenaarsuiterlijk. In Amsterdam zie je best veel mensen met zo'n baard rondlopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe reageren mensen meestal op je kluizenaarsuiterlijk dan?
Doe ik toch niet? Ik vind het wel een leuke broek.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog, niet hate op groene broeks.
O nee, gelukkig, dan is het goedquote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Doe ik toch niet? Ik vind het wel een leuke broek.
Ja in Antwerpen ook, dat zijn gewoon joden, maar die dragen dragen daar vaak ook van die typische kleding bij.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vind het niet per definitie een kluizenaarsuiterlijk. In Amsterdam zie je best veel mensen met zo'n baard rondlopen.
Best leuk. Laatst twee tienerkutjes die giechelden dat ik een vampier was, een groepje marokkanen die 'jezus' spotte, medewerker van de plus die supergeinteresseerd was omdat hij zelf graag zo'n baard wilde maar niet mocht van z'n werkgever.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hoe reageren mensen meestal op je kluizenaarsuiterlijk dan?
Die lopen hier niet rond andersquote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja in Antwerpen ook, dat zijn gewoon joden, maar die dragen dragen daar vaak ook van die typische kleding bij.
De laatste tijd zit ik ook te twijfelen of ik met hardlopen wil beginnen. Doe jij het elke dag? Of een bepaald schema?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Salatrel het volgende:
van die goede voornemens hardlopers die gelijk een complete outfit van zalando scoren incl. fluoriserend vest terwijl het nog gewoon licht is buiten die denken dat recreatiegebieden van hun zijn
Nederlands, zonder geloofquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben jij een Belg dan?
Niet? Van die orthodoxe.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ben ik hoor...Leuke trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |