Wel jammer dat Blester een kutuser isquote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik stuur voortaan Blester op iedereen af. Scheelt getyp.
Gewoon herinneren waar je een waarschuwing voor hebt gekregen en waar je voor gebanned bent.
Jij ook. Ik ook, dat scheelt.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat Blester een kutuser is
Oh ja, want je bent alquote:Op maandag 9 juli 2012 18:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook! Maar ik heb er pas 19. Werk aan de winkel dus.
Dan zitten we allebei vlak in de buurt van de target idd.quote:
Het is dat je het nu zelf zegt, scheelt mij weer een notequote:
Oh, die GIF moet ik ook hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, want je bent al [ afbeelding ] 40 [ afbeelding ], he?
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
Blester laat eens een foto van jezelf zien, volgens mij ben je de lelijkste hier.
Neuh, ik ben juist mild als mensen tegen mij schelden als het alleen een mening is.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is dat je het nu zelf zegt, scheelt mij weer een note
Nee dan heb ik hem al gehaald en moet ik heel braaf zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zitten we allebei vlak in de buurt van de target idd.
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
Blester laat eens een foto van jezelf zien, volgens mij ben je de lelijkste hier.
kutuser is dan ook niet echt schelden hequote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik ben juist mild als mensen tegen mij schelden als het alleen een mening is.
Tenzij het bedreigingen zijn of iets dergelijks.
Het is dat pretkroketje weer weg isquote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
Lief van je.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:42 schreef Chai het volgende:
Nee dan heb ik hem al gehaald en moet ik heel braaf zijn.Maar anders moet jij nog zooveel doen, dat is ook sneu.
Ja waar is die? Ban?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is dat pretkroketje weer weg is
Waarom je druk maken om een note dan.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
kutuser is dan ook niet echt schelden he
Ik ben vaak zat gezellig hoor, misschien mis je die posts juistquote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon, hoe je post. Altijd betweterig en nooit eens gezellig. Soort compensatiegedrag.
Mwoa.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik ben vaak zat gezellig hoor, misschien mis je die posts juistIk ben nu toch ook gezellig
Niet zo snel conclusies trekken mevrouwquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet zo snel conclusies trekken mevrouw
oh, sorry, ik verzon het ter plekkequote:Op maandag 9 juli 2012 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is dat je het nu zelf zegt, scheelt mij weer een note
ik stel voor vanaf 8+quote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
Iedereen met 10+ notes gewoon een permban geven. Stelletje barbaren.
Leuke toevoeging, dat laatstequote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
Komt deze weer de brave Diederik uithangen.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef Juminelle het volgende:
8quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt deze weer de brave Diederik uithangen.. Hoeveel heb je er zelf dan?
Dat je een kutuser bent verzin je toch niet ter plekke?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
oh, sorry, ik verzon het ter plekke
Ruggengraatloos.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Komt deze weer de brave Diederik uithangen.. Hoeveel heb je er zelf dan?
Het ging over notes.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je een kutuser bent verzin je toch niet ter plekke?
Valt me tegen van je. Gotta say.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
8
Immer weer het schatje van deze reeks.
Mis je hem al dan? Blester is er voor in de plaats gekomenquote:
Voor wie ben ik in de plaats gekomen?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mis je hem al dan? Blester is er voor in de plaats gekomen
Ben ik hoor...quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Chai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
Ik vraag me ook af hoe het kan ja.quote:
Nee, pas toen de naam viel bedacht ik dat die niet meer post. Dat is geen missen. En we zijn er vet op vooruitgegaan ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mis je hem al dan? Blester is er voor in de plaats gekomen
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:48 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ben ik hoor...Dat trappetje, zal ook wel ergens touw hebben liggen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
Die met de bruine trui.quote:
Klopt iddquote:
Die rechter sowieso wel.quote:
Ik heb het altijd al gezegd: sommige Fok!kers worden bevoordeeld. Vooral vrouwelijke.quote:
Nee, wel snoer.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat trappetje, zal ook wel ergens touw hebben liggen zeker
doodverwensing?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Blester het volgende:
[..]
Dat trappetje, zal ook wel ergens touw hebben liggen zeker
Hihi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |