SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
Nee hoor, jij hebt gewoon geen geduld.quote:
quote:
lapo-huntersquote:
Door het slotje heen posterquote:
Topic kaaperquote:
Tuinbroek me dunktquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk, een uitnodiging gekregen op initiatief van Kapitein M.J. Kroon voor het bijwonen van de Musical Soldaat van Oranje.
Tenue voor cilviele gasten is: Tenue de Ville.
Wat is dat dan weer? gewoon in pak?
Absoluut niet. Maar misschien had iemand echt een TOP TT dus wilde gewoon eventjes helpen.quote:
Jasje dasjequote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk, een uitnodiging gekregen op initiatief van Kapitein M.J. Kroon voor het bijwonen van de Musical Soldaat van Oranje.
Tenue voor civiele gasten is: Tenue de Ville.
Lastig hè googlen http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadskledijquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ken geen Frans, rot taalquote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lastig hè googlen http://nl.wikipedia.org/wiki/Stadskledij
Business attire, jasje en stropdasquote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon, netjes. Pff ik laat me echt niet in een mantelpakje hijzen..quote:
hehehehequote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Gewoon, netjes. Pff ik laat me echt niet in een mantelpakje hijzen..
Funfzehnquote:
Hij is 15quote:
Echt?quote:
Je mag ook een jurk dragen hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Gewoon, netjes. Pff ik laat me echt niet in een mantelpakje hijzen..
Nee, nep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |