Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al die mannelijke manier van worstelen irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als nicht gedraagd, of houden jullie juist van de meer macho types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven (belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Dat maakt nog geen reeks...quote:
Je hebt niet gezien dat ik die OP had aangepast voor Macho Homo's he?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef YuckFou het volgende:
Weet je wat ik eng vind? van die Macho mietjes...breedgespierd, gewaxt, perfect getrimd haast getekend baardje en dan druk met een nat lapje in de weer voordat je de stad in gaat want "die blikjes geven kringen" dan ben ik dus klaar he, en weg, ten eerste zat ik me tijdens t biertje al af te vragen hoe ik daar kwam, maar bij t aflappen wist ik t zeker, wegwezen
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef YuckFou het volgende:
Macho mietjes...breedgespierd, gewaxt, perfect getrimd haast getekend baardje en dan druk met een nat lapje in de weer
quote:
Goedemorgen...ik kon gewoon niet slapen vannacht he...zware kost laat je hersens malen....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Cavalinho het volgende:
Macho mietje... weer wat geleerd.
*GAAAAP* goedemorgen.
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Dirk het volgende:
Wil d'r niemand neuken? Daar zijn we tenslotte homo's voor.
O met jou!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar gaat een beetje lastig als je aan de andere kant van de wereld zit he?
mooi!quote:
Ben je zooo makkelijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Cavalinho het volgende:
Wat jij wilt, we kunnen hier alle kanten op.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Dirk het volgende:
Wil d'r niemand neuken? Daar zijn we tenslotte homo's voor.
quote:
Dat doe ik dus weer niet.quote:
en wel niet wel niet wel van zichzelfquote:
Louter caffeïne en nicotinequote:
Ok. Neuken?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik pas in het hokje 'als er maar een gat in zit'...
Ik ben getrouwd en best wel braafquote:
K zal jou opknopenquote:
Daar heb ik redenen voor. Ik ben juist op Fok actief omdat ik hier anoniem kan zijn. Dan ga ik dat niet opgeven met foto's he.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel een model? Waarom post je eigenlijk nooit foto's van jezelf?
...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zul je wel je klep moeten houden, dat West-Fries walg ik van.
Een expat die bang is herkend te worden in Nederland. Nee, prima. I don't buy it, sorry.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:43 schreef Cavalinho het volgende:
Daar heb ik redenen voor. Ik ben juist op Fok actief omdat ik hier anoniem kan zijn. Dan ga ik dat niet opgeven met foto's he.
Nee, je bent model geworden omdat je jezelf zo lelijk vond dat je liever met een vork strepen over je gezicht trok zodat je innerlijke pijn zich nu ook uiterlijk kon manifesteren, maar dat deed je niet dus toen besloot je je maar te laten fotograferen. Top!quote:Daarbij, het is niet dat ik model ben geworden omdat ik mezelf nou zo graag terug zie of mezelf nou zo mooi vind.
West-Fries?!?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef stbabylon het volgende:
Dan zul je wel je klep moeten houden, dat West-Fries walg ik van.
Niet dik genoeg? Zoeken op dik touw of ankerketting gaf ook niet echt goeie plaatjesquote:
Jij bent echt een inspiratie voor de modellen die je voor je lens krijgt he?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef Dirk het volgende:
Nee, je bent model geworden omdat je jezelf zo lelijk vond dat je liever met een vork strepen over je gezicht trok zodat je innerlijke pijn zich nu ook uiterlijk kon manifesteren, maar dat deed je niet dus toen besloot je je maar te laten fotograferen. Top!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Niet dik genoeg? Zoeken op dik touw of ankerketting gaf ook niet echt goeie plaatjes
Kamagra d'r in en verder niet zeiken.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:50 schreef YuckFou het volgende:
Jij bent echt een inspiratie voor de modellen die je voor je lens krijgt he?
Da's wel de doodsteek voor de fluffer he, die pillen..quote:
Ik weiger per direct opgeknoopt te wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Niet dik genoeg? Zoeken op dik touw of ankerketting gaf ook niet echt goeie plaatjes
Wel, ja, en Amsterdams, maar dat is net zo erg. Noord-Holland is West-Friesland + Amsterdam + Texel zo'n beetje.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Niet heel Noord-Holland spreekt West-Fries.
Ik spreek prima ABN.
bedoel je Peter of pietverdriet?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef wonderer het volgende:
Komt Pieter straks ook nog langs of is die uitgefokt?
Amsterdams??? Ik zeg toch dat ik ABN spreek. Is moeilijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:56 schreef stbabylon het volgende:
Wel, ja, en Amsterdams, maar dat is net zo erg. Noord-Holland is West-Friesland + Amsterdam + Texel zo'n beetje.
Als ik Peter of pietverdriet bedoel, schrijf ik Peter of pietverdrietquote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bedoel je Peter of pietverdriet?
Neuh, want ze werken alleen bij sexuele stimulans.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef wonderer het volgende:
Da's wel de doodsteek voor de fluffer he, die pillen..
Geen idee, we komen allebei als we zin hebben. Blijkbaar heeft hij geen zin nu.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef wonderer het volgende:
Komt Pieter straks ook nog langs of is die uitgefokt?
Ja, maar als ie eenmaal hard is, blijft ie hard, dus hoef je er tussendoor niet meer aan te lurken.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
Neuh, want ze werken alleen bij sexuele stimulans.
Wie is die pieter dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik Peter of pietverdriet bedoel, schrijf ik Peter of pietverdrietIk bedoel dus Pieter.
Doe hem dan maar mijn groetenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Geen idee, we komen allebei als we zin hebben. Blijkbaar heeft hij geen zin nu..
Fotoboek van Pjederdyquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Wie is die pieter dan?
zit die ook in dit topic?
wist niet eens dat jij getrouwd wasquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Fotoboek van Pjederdy
Mijn waarde echtgenoot..
Heeft ook een voornaam account.
die matrozenpakjesquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Fotoboek van Pjederdy
Mijn waarde echtgenoot..
Heeft ook een voornaam account.
Wow, I'm impressed.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef wonderer het volgende:
Trouwdag was toch recent? Of komt die nog? was ergens rond deze tijd, dacht ik. 6 juli?
je had dit jaar zo bij de toppers het podium op gekundquote:
Voor de zoveelste keer, ik zoek helemaal geen beerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb t al vaak genoeg tegen je gezegd, op t moment dat je onder de beer van je leven ligt en denkt äuw" denk je aan me en word je slap
Houden van zou ik het niet willen noemen. Hoewel ik dus weer niet kan ontkennen dat die eerste cambuddy wel een opwindend lijf hadquote:
Jezus wat gayquote:
Ik maak me niet druk om stigma. Ik doe wat ik leuk vind, en dat maakt me heel gelukkig. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef Moofasah het volgende:
Ik ook, maar toch zie je me niet in een matrozenpakje rondhuppelen. Slap excuus dus
Ik heb helemaal niet de behoefte om een matrozenpakje aan te trekken.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om stigma. Ik doe wat ik leuk vind, en dat maakt me heel gelukkig. Zou je ook eens moeten proberen..
What is up met die heterohaat van jou?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Dirk het volgende:
Gay zijn is voor mij iets heel positiefs. Dus draag ik het graag uit.
Echt jongen,hetero's
!!!!
een keertje gek en flikkerig doen is wel leuk ja, maar ik ga dus niet verwijfd over straat.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Dirk het volgende:
Gay zijn is voor mij iets heel positiefs. Dus draag ik het graag uit.
Echt jongen,hetero's
!!!!
Om eerlijk te zijn geloof ik daar dus echt niks vanquote:Op maandag 9 juli 2012 17:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
een keertje gek en flikkerig doen is wel leuk ja, maar ik ga dus niet verwijfd over straat.
Dat suggereerde ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb helemaal niet de behoefte om een matrozenpakje aan te trekken.
What is up met die homohaat van jou?quote:What is up met die heterohaat van jou?
Ik haat geen homo's. Maar ik heb gewoon niets met die hele lifestyle. En het gedrag van veel homo's is inderdaad ergerlijk ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:44 schreef Dirk het volgende:
What is up met die homohaat van jou?
Ik haat hetero's overigens niet (ik haat niets), maar ik hou meer van homo's. Zwaar superieur.
Gay zijn en flikkerig doen zijn twee compleet verschillende zaken.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
een keertje gek en flikkerig doen is wel leuk ja, maar ik ga dus niet verwijfd over straat.
Wat heb je daar al van ervaren dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef Moofasah het volgende:
Maar ik heb gewoon niets met die hele lifestyle.
Hate to brake it to you, maar dat filmpje van je is best wel flikkerig.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Gay zijn en flikkerig doen zijn twee compleet verschillende zaken.
Dit vind je al flikkerig?!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:47 schreef Moofasah het volgende:
Hate to brake it to you, maar dat filmpje van je is best wel flikkerig.
Al die profiel- en chatsites zeggen al genoeg.quote:
Say whut?quote:En begin eens met post icons te gebruiken, dit kan zo echt niet langer..
dat wel ja, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om het uit te stralen ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Gay zijn en flikkerig doen zijn twee compleet verschillende zaken.
Onzin.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:48 schreef Moofasah het volgende:
Al die profiel- en chatsites zeggen al genoeg.
Post icons!!quote:Say whut?
Je wil liever dat hun eerste indruk is "volgens mij is hij hetero"?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus wil niet dat mensen als eerste indruk van mij hebben"volgens mij is hij homo".
Chris en ik twitteren wel eens. Hij wil een fotoshoot.quote:
liever "wat een charmante jongen"quote:Op maandag 9 juli 2012 17:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je wil liever dat hun eerste indruk is "volgens mij is hij hetero"?
Snap ik, maar waarom? Gebruik ze eerder teveel dan te weinig over het algemeen. Vind ik dan...quote:
Ik heb het niet over smilies he? Ik heb het over die plaatjes tussen je user icon en je post in.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:51 schreef Moofasah het volgende:
Snap ik, maar waarom? Gebruik ze eerder teveel dan te weinig over het algemeen. Vind ik dan...
Neeeeeh! Het zou wel heel erg zijn als iemand je daarvan zou verdenkenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the harder you try, the less they will buyquote:Op maandag 9 juli 2012 17:50 schreef Dirk het volgende:
Ow. Die gebruik ik inderdaad bijna nooit. Maar wat is nu echt het doel daarvan. Zoveel voegen die niet toe. Sterker nog, ze vallen me van andere users ook nooit opquote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb het niet over smilies he? Ik heb het over die plaatjes tussen je user icon en je post in.
Then you must be trying real hardquote:Op maandag 9 juli 2012 17:53 schreef YuckFou het volgende:
[..]
the harder you try, the less they will buy
Ze geven het algemene gevoel van je post weer. Geweldig om bijvoorbeeld sarcasme mee aan te geven. Echt heel gaaf. Probeer het een paar keer en je wil nooit meer anders.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:54 schreef Moofasah het volgende:
Ow. Die gebruik ik inderdaad bijna nooit. Maar wat is nu echt het doel daarvan. Zoveel voegen die niet toe. Sterker nog, ze vallen me van andere users ook nooit op
I'm a natural...quote:
Daar heb ik de meest gebruikte FOK! emoticon al voor:quote:Op maandag 9 juli 2012 17:55 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ze geven het algemene gevoel van je post weer. Geweldig om bijvoorbeeld sarcasme mee aan te geven. Echt heel gaaf. Probeer het een paar keer en je wil nooit meer anders..
Die wordt ZO vaak overal achter geplakt dat hij een beetje gebakken lucht geworden is.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:56 schreef Moofasah het volgende:
Daar heb ik de meest gebruikte FOK! emoticon al voor:''Tadaaa!''
jij bent gebakken luchtquote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die wordt ZO vaak overal achter geplakt dat hij een beetje gebakken lucht geworden is.
jij jat dus gewoon mijn standaard PIquote:
dat hoef ik niet te pikken van een vieze nichtquote:
Vind de PI van jouw post ook altijd zo vaag. In het begin zag ik het altijd aan voor een poppetje met een slotje op de bek, maar later kwam ik erachter dat het gewoon een glimlach is.quote:
Ik douche elke dag hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat hoef ik niet te pikken van een vieze nicht
wiens balllen?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:02 schreef Moofasah het volgende:
Nou mannen, halve mannen, whatever, ik ga even eten.
De ballen.
Je kon er gewoon op wachtenquote:
alsof jij niet een groot deel van de dag aan ballen en billen denktquote:
Het zou je verbazen als je wist waar ik de hele dag aan dachtquote:Op maandag 9 juli 2012 18:07 schreef GrunnigsTrots het volgende:
alsof jij niet een groot deel van de dag aan ballen en billen denkt
Vertel eens...quote:Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef YuckFou het volgende:
Het zou je verbazen als je wist waar ik de hele dag aan dacht
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Het zou je verbazen als je wist waar ik de hele dag aan dacht
quote:
en wat voor een vormquote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef Dirk het volgende:
w00p w00p! Mijn nieuwe expositie begint vorm te krijgen..
[ afbeelding ]
een beetje homo denkt toch alleen maar aan het bespringen van elke loslopende manquote:Op maandag 9 juli 2012 18:11 schreef YuckFou het volgende:
persberichten, clips renderen after effects, 3 d modellen, facebook, mn vriendje en t avondetenzoiets
Sorry!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
een beetje homo denkt toch alleen maar aan het bespringen van elke loslopende man
Kut, maand ernaastquote:
Ik had toch al eerder laten vallen dat ik meer in de buitencategoerie val, ja homo, nee niet zoals de restquote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
een beetje homo denkt toch alleen maar aan het bespringen van elke loslopende man
Zitten, euh staan ook altijd hele groepen huilende mannen met pijnlijke poeperds bij slachtofferhulp.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
Ik ook ... Nog even sparenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Chris en ik twitteren wel eens. Hij wil een fotoshoot.
als je de macho hetero's moet geloven denken we toch echt allemaal zoquote:Op maandag 9 juli 2012 18:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik had toch al eerder laten vallen dat ik meer in de buitencategoerie val, ja homo, nee niet zoals de rest
Ze praten onzin. Iets met beperkte herseninhoud of zoiets..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als je de macho hetero's moet geloven denken we toch echt allemaal zo
Als ik jullie hier 7 topics lang bezig zie zitten ze er niet heel ver naastquote:Op maandag 9 juli 2012 18:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
als je de macho hetero's moet geloven denken we toch echt allemaal zo
daar zeg je watquote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als ik jullie hier 7 topics lang bezig zie zitten ze er niet heel ver naast
Maar even serieus, houden jullie ook nog daadwerkelijk van ballen dan? Want dat stelt toch echt niets voor, die dingenquote:
Jullie?! Op zich draag je er een aardig steentje aan bij he?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef YuckFou het volgende:
Als ik jullie hier 7 topics lang bezig zie zitten ze er niet heel ver naast
Ballen zijn leuk om (bijvoorbeeld) aan te zuigen, omdat je bedpartner dat lekker vind (en jij daar genoegen uit zou moeten halen).quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Moofasah het volgende:
Maar even serieus, houden jullie ook nog daadwerkelijk van ballen dan? Want dat stelt toch echt niets voor, die dingen
Kan me niet voorstellen dat het lekker is als iemand aan je ballen zuigt. Eerder pijnlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ballen zijn leuk om (bijvoorbeeld) aan te zuigen, omdat je bedpartner dat lekker vind (en jij daar genoegen uit zou moeten halen).
Aktie->reaktiequote:Op maandag 9 juli 2012 18:50 schreef Dirk het volgende:
Jullie?! Op zich draag je er een aardig steentje aan bij he?
Dat ligt aan de afspraak die we maken. Mijn standaard dagtarief voor foto's met een commercieel doel is 1100,-quote:
Dat verschilt per persoon. Bij mij doet het ook snel zeer, anderen geilen daar juist op.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:51 schreef Moofasah het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het lekker is als iemand aan je ballen zuigt. Eerder pijnlijk.
Natuurlijk! Steek ik nog mannelijker bij afquote:
nee, ik vind ze niks aanquote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar even serieus, houden jullie ook nog daadwerkelijk van ballen dan? Want dat stelt toch echt niets voor, die dingen
Ah bah, jij bulkt dus van het geld. Jealousy is a bitchquote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat ligt aan de afspraak die we maken. Mijn standaard dagtarief voor foto's met een commercieel doel is 1100,-
mietje, je leek me nog wel zo'n bad boy in bedquote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Bij mij doet het ook snel zeer, anderen geilen daar juist op.
Bij mij moet je bijvoorbeeld ECHT niet aan mijn tepels zitten, die zijn zo gevoelig en doen zo snel zeer dat ik acuut mijn erectie verlies..
Och god, er word onderling gegeild op elkaarquote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mietje, je leek me nog wel zo'n bad boy in bed
* YuckFou wijst naar Dirks tepel en wacht rustig af....quote:Op maandag 9 juli 2012 18:53 schreef Dirk het volgende:
Bij mij moet je bijvoorbeeld ECHT niet aan mijn tepels zitten, die zijn zo gevoelig en doen zo snel zeer dat ik acuut mijn erectie verlies..
dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Och god, er word onderling gegeild op elkaar
Wat is jouw definitie van bad boy in bed?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mietje, je leek me nog wel zo'n bad boy in bed
niet echt mijn ding neequote:
Samuel Coltquote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van bad boy in bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee hoor. Dat is m'n dagprijs voor een shoot. Ik heb niet 5 hele dagen per week, week in week uit shoots.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:54 schreef Moofasah het volgende:
Ah bah, jij bulkt dus van het geld. Jealousy is a bitch
startkabels,kaarsvet,fakkels allesquote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van bad boy in bed?
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:56 schreef Moofasah het volgende:
Och god, er word onderling gegeild op elkaar
IEK!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef YuckFou het volgende:
* YuckFou wijst naar Dirks tepel en wacht rustig af....
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef Moofasah het volgende:
Samuel ColtOh ja, lekker slaan en schoppen tijdens de rampetamp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef Renesite het volgende:
Die Dirk lijkt me een leuke jongen!!
Beter dan die Gellarboy
Aight aight. En ik dacht al m'n Sugar Daddy gevonden te hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Dat is m'n dagprijs voor een shoot. Ik heb niet 5 hele dagen per week, week in week uit shoots.
Beetje arrogante kop heeft ie wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh ja, lekker slaan en schoppen tijdens de rampetamp.
Lovely wat doe jij hier danquote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef Triggershot het volgende:
De vooroordelen dat homo's het zomaar willekeurig met iedereen doen, weer eens bewezen.
Pray the gay away door mezelf contant te herinneren waarom heteroseksualiteit the way to go is.quote:
No problem, maar ik ben er zo een die er wel wat voor terug wil.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Moofasah het volgende:
Aight aight. En ik dacht al m'n Sugar Daddy gevonden te hebben
Ik geloof je niet. Je moet gewoon toegeven aan jezelf en open staan. Beentjes wijd. Dat soort dingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pray the gay away door mezelf contant te herinneren waarom heteroseksualiteit the way to go is.
Nah, tot aan vrijdag lig ik alleen in mijn bed van 3,6m2... Maar ik ben monoquote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wie zei er iets over breed? Het gaat over neuken toch, niet fotograferen?
Ik ben homo's.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef Triggershot het volgende:
De vooroordelen dat homo's het zomaar willekeurig met iedereen doen, weer eens bewezen.
Momenteel zijn mijn benen al wijdquote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik geloof je niet. Je moet gewoon toegeven aan jezelf en open staan. Beentjes wijd. Dat soort dingen.
Nu begint het pas echt op het andere homo-topic te lijken.quote:
Haha, daar stoor ik me totaal niet aanquote:Op maandag 9 juli 2012 19:13 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nu begint het pas echt op het andere homo-topic te lijken.
Daar gingen users weg omdat ik teveel over sex en porno postte.
JE BENT FUCKING HOMO, GAST!
GA! NEUKEN!
Kansloos.
Hmm. Zou inderdaad wel ''kunnen'' dat ik jouw type ben, maar eh nee, ben geen hoerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Dirk het volgende:
[..]
No problem, maar ik ben er zo een die er wel wat voor terug wil..
Heb ruim een jaar nu met m'n vriend. Dat is het enige dat duidelijk is.quote:
Dat heet onkieskeurig a.k.a. slutquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik heb een brede smaak. En da's geen grap..
Uhuhquote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ruim een jaar nu met m'n vriend. Dat is het enige dat duidelijk is.
Maar wanneer ik het ben geworden zijn de meningen over verdeeld!
Het kan zijn dat ik het niet was, maar me zo heb gedragen dat mijn omgeving dat lange tijd heeft toegestaan en heeft aangemoedigd waardoor ik in mijn hoofd ben gaan bedenken dat het oké is om zo te zijn.
Anderen zeggen dat ik een hersenafwijking heb. Ik geloof dat die door de jaren heen niet groter is geworden maar het wellicht een plekje heeft gekregen. Indirect ben ik het dan al vanaf het moment dat ik ter aarde ben gekomen.
Maar ook vinden mensen dat het een ziekte is. Ook daar is de oorsprong tot op heden nog niet onderzocht. Het kan zijn dat het en virusje is die hardnekkig met medicatie kan worden onderdrukt. Ik gok een soortement van antidepressiva.
Hoeft niet ''te''. Maar zoals op de foto die ik net heb gepost vind ik primaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Dirk het volgende:
Beharing is mannelijk.
Veel beharing is heel mannelijk.
Wie noem jij lelijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef YuckFou het volgende:
Echt die zoetsappige SC...kan dat in [HOMO] please...hier bitchen we, posten lelijke brede kerels en dat blijven we doen okee? ik ben overigens nu off, afwassen met mn roze handschoenen aan en koken voor mn lieve vriendje![]()
Brede kerelsquote:
Meh.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Dirk het volgende:
Beharing is mannelijk.
Als je me gaat vertellen dat jij ook weer zo'n twink lover bent dan (...)!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Brede kerels
[..]
Meh.
Alleen rughaar vind ik dan weer jammer![]()
Zaterdag.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duudeluk?
Wanneer ben jij uit de kast gekomen?
Nee. Er mag wel wat meer aanzitten dan een schriel breekbaar kereltje. Iets meer volume gaarne.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als je me gaat vertellen dat jij ook weer zo'n twink lover bent dan (...)!
Vul maar in.
Tis niequote:
Des te meer, des te beter voor mij. Bring on de compleet overbehaarde bavianen met rughaar enzo. WOOOOOOF! Testosteron.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Moofasah het volgende:
Hoeft niet ''te''. Maar zoals op de foto die ik net heb gepost vind ik prima
Maar ff serieus? Ben jij van de verkeerde kantquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Maar ff serieus? Ben jij van de verkeerde kant
De username komt me bekend voor, maar kan niet echt plaatsen waarvan
Oh gelukkig, ik hoef je niet te slaanquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Er mag wel wat meer aanzitten dan een schriel breekbaar kereltje. Iets meer volume gaarne.
Dan ben ik toch niet je type. Ik ben echt niet behaard, maar dat zijn negers (of halve negers in mijn geval) sowieso nooit.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:32 schreef Dirk het volgende:
[..]
Des te meer, des te beter voor mij. Bring on de compleet overbehaarde bavianen met rughaar enzo. WOOOOOOF! Testosteron..
Ik zie hier echter alleen maar mensen die een beetje grappen, niet daadwerkelijk geneuk... Jij moet toch weten dat alles wat er op Fok GEZEGD wordt niet bepaald in het echt gebeurt?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef Triggershot het volgende:
De man waarmee ik getrouwd ben is ook niet zo meeega behaard, dus dat zegt niet zoveel. Maar als je getint bent dan ben je inderdaad niet mijn type. Wel dat van mijn man. Ondanks dat ik dus ook weer niet getint ben.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef Moofasah het volgende:
Dan ben ik toch niet je type. Ik ben echt niet behaard, maar dat zijn negers (of halve negers in mijn geval) sowieso nooit.
Cool!quote:
Gelijk heb je. Ik heb ook niets met getint.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
De man waarmee ik getrouwd ben is ook niet zo meeega behaard, dus dat zegt niet zoveel. Maar als je getint bent dan ben je inderdaad niet mijn type. Wel dat van mijn man. Ondanks dat ik dus ook weer niet getint ben..
Was een grapje hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zie hier echter alleen maar mensen die een beetje grappen, niet daadwerkelijk geneuk... Jij moet toch weten dat alles wat er op Fok GEZEGD wordt niet bepaald in het echt gebeurt?
Met jou weet je het nooitquote:
Da's apart, veel homo's vallen wel op 'hun eigen type'. Dus bears op bears, etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef Moofasah het volgende:
Gelijk heb je. Ik heb ook niets met getint.
Ja, op een dag dacht ik: "Ik ben nu wel klaar met Inge volbrullen met zaad, ik ga Mark eens aanstampen."quote:
jij bent er enthousiast overquote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Cool!
Mijn overburen ook. En gereformeerd. Hij koopt ene huis, zij gaat elke avond naar haar eigen bed (ik gok met roze behang) en gaan binnenkort trouwenZij is 18 en hij 25. Vet
!
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Da's apart, veel homo's vallen wel op 'hun eigen type'. Dus bears op bears, etc.
mag ik inge dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, op een dag dacht ik: "Ik ben nu wel klaar met Inge volbrullen met zaad, ik ga Mark eens aanstampen."
Ik val ook niet op mezelf. Niet dat ik echt een type heb, maar donker en stevig gebouw staat wel bovenaan het lijstje.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef Dirk het volgende:
[..]
Da's apart, veel homo's vallen wel op 'hun eigen type'. Dus bears op bears, etc.
Gawd no.... Ubertriest. Het geloof en het bekrompen denken is met de paplepel ingegoten. I swear.quote:
Bij jou vind ik 't ook weer een ander verhaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef wonderer het volgende:
Ik val ook niet op mezelf. Niet dat ik echt een type heb, maar donker en stevig gebouw staat wel bovenaan het lijstje.
Ieder z'n ding hè.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik val ook niet op mezelf. Niet dat ik echt een type heb, maar donker en stevig gebouw staat wel bovenaan het lijstje.
Altijd de uitzonderingquote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Dirk het volgende:
[..]
Bij jou vind ik 't ook weer een ander verhaal.
It's mine!quote:
More for mequote:
Nu ik erover nadenk, dat is natuurlijk wat me boeit aan die dwerg. Brede italiaan met blauwe ogen die Italiaans spreektquote:
quote:
Dit is een still uit The Neverending Story. Dacht dat het dezelfde gast was.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef wonderer het volgende:
Beetje ouder. En ongeveer twee keer zo lang.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Dirk het volgende:
Beharing is mannelijk.
I know. Atruyo of zo toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:56 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dit is een still uit The Neverending Story. Dacht dat het dezelfde gast was..
Kirill Gordeev. Russisch musicalartiest. Die foto is van vorige maand in St Petersburg.quote:
Klopt. Maar ik vind plaatjes alleen leuk als ik ze post. Aangezien ik de enige ben met smaak enzoquote:
Ik geloof dat ik hetzelfde probleem hebquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind plaatjes alleen leuk als ik ze post. Aangezien ik de enige ben met smaak enzo
Bitchhhhhquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind plaatjes alleen leuk als ik ze post. Aangezien ik de enige ben met smaak enzo
Tumblrquote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef Dirk het volgende:
Wonderer, hoe ken je in hemelsnaam Russische musical artiesten?
JA!quote:
Artiestenuitgangquote:
Smakeloze homo's?quote:
Gaaf!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:14 schreef wonderer het volgende:
Artiestenuitgang![]()
Met z'n collega ben ik met een paar man een biertje gaan drinken:
[ afbeelding ]
En de dag erna een boottocht om half twee 's nachts. Was keivetEcht een geweldig weekend gehad
Die knakker is ZO geweldig... zowel als persoon als als artiest. Zoveel talent... En het mooiste haar dat ik ooit heb gezien
Fuck yeahquote:
Nee, nee, we moeten een trend hebben in TTquote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja, da's een goed idee. ''De enige homo met smaak''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |