Hokje "kan niet kiezen"quote:Op maandag 9 juli 2012 15:08 schreef Dirk het volgende:
[..]
In welk hokje moet jij? Ik snap het namelijk niet en ik hou van hokjes!
Welquote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef Dirk het volgende:
[..]
Is dat 'hokje bi'?
Kiezen is niet verplicht he?.
De wens is de vader van de gedachtequote:
Ik denk een heel klein hokje met tralies zodat hij braaf blijft gehoorzamen aan ons SC volk in z'n subforum....af, of we gaan mergen hehehequote:
Geloof me, daar kan ik mee levenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte![]()
Believe me, met een beetje cammen haal je me nooit meer in
En gaat er weer uit, want Moofasah gaat sporten. Ik ben immers zooo belangrijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En gaat er weer uit, want Moofasah gaat sporten. Ik ben immers zooo belangrijk
Fijn dat je ego nog een beetje op peil isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik heb t al vaak genoeg tegen je gezegd, op t moment dat je onder de beer van je leven ligt en denkt äuw" denk je aan me en word je slapquote:
Kom op zeg...t is echt [HOMO]sc 2 hier aan t worden, t is al een reeks en als we nou nog liev gaan doen ook is natuurlijk de ware spirit van t topic weg, bitchen op mietjes&macho's en wat ertussen hangt...dan kan ik net zo goed weer onderduiken in [BNW]quote:Op maandag 9 juli 2012 15:33 schreef Dirk het volgende:
Zo, gezellig viesbahieuwneedankjebleh:
[ afbeelding ].
Dat mensen het zo ver laten komen...quote:
Jaaaaa daaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaag!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef YuckFou het volgende:
BTW nu we toch aan t reeksen zijn, moeten dr geen links in de OP van de vorige delen? en zo'n schuifpuzzeltje van posters
dan is t net echt
Dit is niet jouw topic dus daar heb jij niks over te zeggen, bitchquote:Op maandag 9 juli 2012 15:42 schreef Dirk het volgende:
[..]
Jaaaaa daaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaag!
Het is me ooit gelukt om ze daar mee te laten stoppen in het [HOMO] topic, maar het zit er nu alweer in zag ik.
Het is een fucking slowchat vol onzin sex en daar hoeft echt geen standaardpost aan vooraf te gaan. Niet poetsen, maar lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |