Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.quote:Het zijn allemaal van dat soort types, waar ik absoluut niet op val, die denken dat ze een kans bij me maken. Alleen al die mannelijke manier van worstelen irriteert me al.
Hoe staan jullie hier tegenover? Liever een homo die zich als nicht gedraagd, of houden jullie juist van de meer macho types?
Let op! Probeer een beetje ontopic te blijven (belangrijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Dat maakt nog geen reeks...quote:
Je hebt niet gezien dat ik die OP had aangepast voor Macho Homo's he?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Vrij naar onze voorvader Computerfluisteraar.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef YuckFou het volgende:
Weet je wat ik eng vind? van die Macho mietjes...breedgespierd, gewaxt, perfect getrimd haast getekend baardje en dan druk met een nat lapje in de weer voordat je de stad in gaat want "die blikjes geven kringen" dan ben ik dus klaar he, en weg, ten eerste zat ik me tijdens t biertje al af te vragen hoe ik daar kwam, maar bij t aflappen wist ik t zeker, wegwezen
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:53 schreef YuckFou het volgende:
Macho mietjes...breedgespierd, gewaxt, perfect getrimd haast getekend baardje en dan druk met een nat lapje in de weer
quote:
Goedemorgen...ik kon gewoon niet slapen vannacht he...zware kost laat je hersens malen....quote:Op maandag 9 juli 2012 16:11 schreef Cavalinho het volgende:
Macho mietje... weer wat geleerd.
*GAAAAP* goedemorgen.
Nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Dirk het volgende:
Wil d'r niemand neuken? Daar zijn we tenslotte homo's voor.
O met jou!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:35 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar gaat een beetje lastig als je aan de andere kant van de wereld zit he?
mooi!quote:
Ben je zooo makkelijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Cavalinho het volgende:
Wat jij wilt, we kunnen hier alle kanten op.
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Dirk het volgende:
Wil d'r niemand neuken? Daar zijn we tenslotte homo's voor.
quote:
Dat doe ik dus weer niet.quote:
en wel niet wel niet wel van zichzelfquote:
Louter caffeïne en nicotinequote:
Ok. Neuken?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik pas in het hokje 'als er maar een gat in zit'...
Ik ben getrouwd en best wel braafquote:
K zal jou opknopenquote:
Daar heb ik redenen voor. Ik ben juist op Fok actief omdat ik hier anoniem kan zijn. Dan ga ik dat niet opgeven met foto's he.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:38 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk wel een model? Waarom post je eigenlijk nooit foto's van jezelf?
...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zul je wel je klep moeten houden, dat West-Fries walg ik van.
Een expat die bang is herkend te worden in Nederland. Nee, prima. I don't buy it, sorry.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:43 schreef Cavalinho het volgende:
Daar heb ik redenen voor. Ik ben juist op Fok actief omdat ik hier anoniem kan zijn. Dan ga ik dat niet opgeven met foto's he.
Nee, je bent model geworden omdat je jezelf zo lelijk vond dat je liever met een vork strepen over je gezicht trok zodat je innerlijke pijn zich nu ook uiterlijk kon manifesteren, maar dat deed je niet dus toen besloot je je maar te laten fotograferen. Top!quote:Daarbij, het is niet dat ik model ben geworden omdat ik mezelf nou zo graag terug zie of mezelf nou zo mooi vind.
West-Fries?!?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef stbabylon het volgende:
Dan zul je wel je klep moeten houden, dat West-Fries walg ik van.
Niet dik genoeg? Zoeken op dik touw of ankerketting gaf ook niet echt goeie plaatjesquote:
Jij bent echt een inspiratie voor de modellen die je voor je lens krijgt he?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:48 schreef Dirk het volgende:
Nee, je bent model geworden omdat je jezelf zo lelijk vond dat je liever met een vork strepen over je gezicht trok zodat je innerlijke pijn zich nu ook uiterlijk kon manifesteren, maar dat deed je niet dus toen besloot je je maar te laten fotograferen. Top!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Niet dik genoeg? Zoeken op dik touw of ankerketting gaf ook niet echt goeie plaatjes
Kamagra d'r in en verder niet zeiken.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:50 schreef YuckFou het volgende:
Jij bent echt een inspiratie voor de modellen die je voor je lens krijgt he?
Da's wel de doodsteek voor de fluffer he, die pillen..quote:
Ik weiger per direct opgeknoopt te wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Niet dik genoeg? Zoeken op dik touw of ankerketting gaf ook niet echt goeie plaatjes
Wel, ja, en Amsterdams, maar dat is net zo erg. Noord-Holland is West-Friesland + Amsterdam + Texel zo'n beetje.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:53 schreef Dirk het volgende:
[..]
Niet heel Noord-Holland spreekt West-Fries.
Ik spreek prima ABN.
bedoel je Peter of pietverdriet?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef wonderer het volgende:
Komt Pieter straks ook nog langs of is die uitgefokt?
Amsterdams??? Ik zeg toch dat ik ABN spreek. Is moeilijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:56 schreef stbabylon het volgende:
Wel, ja, en Amsterdams, maar dat is net zo erg. Noord-Holland is West-Friesland + Amsterdam + Texel zo'n beetje.
Als ik Peter of pietverdriet bedoel, schrijf ik Peter of pietverdrietquote:Op maandag 9 juli 2012 17:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bedoel je Peter of pietverdriet?
Neuh, want ze werken alleen bij sexuele stimulans.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:54 schreef wonderer het volgende:
Da's wel de doodsteek voor de fluffer he, die pillen..
Geen idee, we komen allebei als we zin hebben. Blijkbaar heeft hij geen zin nu.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef wonderer het volgende:
Komt Pieter straks ook nog langs of is die uitgefokt?
Ja, maar als ie eenmaal hard is, blijft ie hard, dus hoef je er tussendoor niet meer aan te lurken.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
Neuh, want ze werken alleen bij sexuele stimulans.
Wie is die pieter dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik Peter of pietverdriet bedoel, schrijf ik Peter of pietverdrietIk bedoel dus Pieter.
Doe hem dan maar mijn groetenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef Dirk het volgende:
[..]
Geen idee, we komen allebei als we zin hebben. Blijkbaar heeft hij geen zin nu..
Fotoboek van Pjederdyquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Wie is die pieter dan?
zit die ook in dit topic?
wist niet eens dat jij getrouwd wasquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Fotoboek van Pjederdy
Mijn waarde echtgenoot..
Heeft ook een voornaam account.
die matrozenpakjesquote:Op maandag 9 juli 2012 17:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Fotoboek van Pjederdy
Mijn waarde echtgenoot..
Heeft ook een voornaam account.
Wow, I'm impressed.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:08 schreef wonderer het volgende:
Trouwdag was toch recent? Of komt die nog? was ergens rond deze tijd, dacht ik. 6 juli?
je had dit jaar zo bij de toppers het podium op gekundquote:
Voor de zoveelste keer, ik zoek helemaal geen beerquote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik heb t al vaak genoeg tegen je gezegd, op t moment dat je onder de beer van je leven ligt en denkt äuw" denk je aan me en word je slap
Houden van zou ik het niet willen noemen. Hoewel ik dus weer niet kan ontkennen dat die eerste cambuddy wel een opwindend lijf hadquote:
Jezus wat gayquote:
Ik maak me niet druk om stigma. Ik doe wat ik leuk vind, en dat maakt me heel gelukkig. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:36 schreef Moofasah het volgende:
Ik ook, maar toch zie je me niet in een matrozenpakje rondhuppelen. Slap excuus dus
Ik heb helemaal niet de behoefte om een matrozenpakje aan te trekken.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om stigma. Ik doe wat ik leuk vind, en dat maakt me heel gelukkig. Zou je ook eens moeten proberen..
What is up met die heterohaat van jou?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Dirk het volgende:
Gay zijn is voor mij iets heel positiefs. Dus draag ik het graag uit.
Echt jongen,hetero's
!!!!
een keertje gek en flikkerig doen is wel leuk ja, maar ik ga dus niet verwijfd over straat.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:37 schreef Dirk het volgende:
Gay zijn is voor mij iets heel positiefs. Dus draag ik het graag uit.
Echt jongen,hetero's
!!!!
Om eerlijk te zijn geloof ik daar dus echt niks vanquote:Op maandag 9 juli 2012 17:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
een keertje gek en flikkerig doen is wel leuk ja, maar ik ga dus niet verwijfd over straat.
Dat suggereerde ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef Moofasah het volgende:
Ik heb helemaal niet de behoefte om een matrozenpakje aan te trekken.
What is up met die homohaat van jou?quote:What is up met die heterohaat van jou?
Ik haat geen homo's. Maar ik heb gewoon niets met die hele lifestyle. En het gedrag van veel homo's is inderdaad ergerlijk ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:44 schreef Dirk het volgende:
What is up met die homohaat van jou?
Ik haat hetero's overigens niet (ik haat niets), maar ik hou meer van homo's. Zwaar superieur.
Gay zijn en flikkerig doen zijn twee compleet verschillende zaken.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
een keertje gek en flikkerig doen is wel leuk ja, maar ik ga dus niet verwijfd over straat.
Wat heb je daar al van ervaren dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef Moofasah het volgende:
Maar ik heb gewoon niets met die hele lifestyle.
Hate to brake it to you, maar dat filmpje van je is best wel flikkerig.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Gay zijn en flikkerig doen zijn twee compleet verschillende zaken.
Dit vind je al flikkerig?!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:47 schreef Moofasah het volgende:
Hate to brake it to you, maar dat filmpje van je is best wel flikkerig.
Al die profiel- en chatsites zeggen al genoeg.quote:
Say whut?quote:En begin eens met post icons te gebruiken, dit kan zo echt niet langer..
dat wel ja, maar ik vind het eigenlijk niet nodig om het uit te stralen ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:46 schreef Dirk het volgende:
[..]
Gay zijn en flikkerig doen zijn twee compleet verschillende zaken.
Onzin.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:48 schreef Moofasah het volgende:
Al die profiel- en chatsites zeggen al genoeg.
Post icons!!quote:Say whut?
Je wil liever dat hun eerste indruk is "volgens mij is hij hetero"?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus wil niet dat mensen als eerste indruk van mij hebben"volgens mij is hij homo".
Chris en ik twitteren wel eens. Hij wil een fotoshoot.quote:
liever "wat een charmante jongen"quote:Op maandag 9 juli 2012 17:50 schreef Dirk het volgende:
[..]
Je wil liever dat hun eerste indruk is "volgens mij is hij hetero"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |