SPOILER: Let op, lange lijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heeft Westra echt een ijzersterk tweede deel geredenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef Maringo het volgende:
Roy derde eindtijd met +0.36 op T. Martin en +0.07 op Westra
En dat na die inspanning van gisterenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
hopelijk kan Voight nog een tandje bijschakelen... zou leuk zijn als hij sneller is dan Martin
Gok dat dit niet gaat gebeurenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
hopelijk kan Voight nog een tandje bijschakelen... zou leuk zijn als hij sneller is dan Martin
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:20 schreef zolderraam het volgende:
15 tours en nog steeds schrijft men z'n naam fout.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef Devpartner het volgende:
voight toch maar de strafste renner van de eerste week noemen als je dit ziet...
Ze zijn in de war met de acteur denk ik...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
15 tours en nog steeds schrijft men z'n naam fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Doet me aan Seinfeld denken.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:27 schreef Altron het volgende:
[..]
Ze zijn in de war met de acteur denk ik...
tja. Je weet toch over wie er gesproken wordt?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
[..]
15 tours en nog steeds schrijft men z'n naam fout.
Maar het is geen Oostbloknaam van 20 letters waarvan 17 medeklinkers...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef Devpartner het volgende:
[..]
tja. Je weet toch over wie er gesproken wordt?
Ook volgens verwachting voorlopig. Was 3e in de proloog van de Dauphine, 12e in de lange tijdrit, 1e op het Oekraïens kampioenschap en 10e in de proloog van de Tour. Hij zal aan de finish die positie ook wel gaan halen voorlopig.quote:
Ach, zo schrijft men ook nog steeds Geesink..quote:Op maandag 9 juli 2012 13:28 schreef Devpartner het volgende:
[..]
tja. Je weet toch over wie er gesproken wordt?
Gilbertquote:Op maandag 9 juli 2012 13:32 schreef Devpartner het volgende:
Het spijt mij zeer dat ik een naam verkeerd geschreven heb die niet voorkomt in mijn taal.
en laten we dan nu terug gaan naar het topic ipv adem te verspillen aan zaken op te blazen...
gilbert trouwens op 48s op t1
Wie is de concurrentie in de oekraine? Popo van RNT?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ook volgens verwachting voorlopig. Was 3e in de proloog van de Dauphine, 12e in de lange tijdrit, 1e op het Oekraïens kampioenschap en 10e in de proloog van de Tour. Hij zal aan de finish die positie ook wel gaan halen voorlopig.
Neuh, die deed niet mee en eigenlijk deed Grivko het op het OK gezien de verschillen nog heel rustig aan ook, maar ik nam het resultaat gewoon mee in het rijtje leuke tijdritresultaten van hem de afgelopen tijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wie is de concurrentie in de oekraine? Popo van RNT?
http://www.dewielersite.n(...)p?ritid=192749#firstquote:Op maandag 9 juli 2012 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wie is de concurrentie in de oekraine? Popo van RNT?
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:
Voigt 1 sec. sneller dan Lieuwe aan de streep
Goed van Voigt, zeker na gisteren.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:50 schreef TheArt het volgende:
Voigt 1 sec. sneller dan Lieuwe aan de streep
Och tuurlijk, maar een top-10 voor hem zou wel leuk zijn. En wie weet zit dat er nog in, zeker als er nog regen komt.quote:
Zekers, verbaasde toch ook al vriend en vijand in California, maar blijft knapquote:Op maandag 9 juli 2012 13:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Och tuurlijk, maar een top-10 voor hem zou wel leuk zijn. En wie weet zit dat er nog in, zeker als er nog regen komt.
Over Jensie: deze tijdrit is niet eens zo opvallend. Het hele jaar rijdt hij al goede tijdritten.
twitter:millarmind twitterde op maandag 09-07-2012 om 13:41:00Today I sucked really bad, but when I told @dzabriskie this he said, 'Dude, you don't know what sucking is.' That basically sums up our day. reageer retweet
Ondanks alle ellende bij die ploeg hebben ze het wel goed altijd naar hun zin geloof ikquote:Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef marcodej het volgende:
twitter:millarmind twitterde op maandag 09-07-2012 om 13:41:00Today I sucked really bad, but when I told @dzabriskie this he said, 'Dude, you don't know what sucking is.' That basically sums up our day. reageer retweet
lolquote:Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat iemand het noemt. Ik had gehoopt dat het gewoon stil daarover was. Er zijn toch alleen maar mensen die hem belachelijk willen maken, hem willen kleineren, uitschelden en andere kansloze zaken.quote:
Lieuwe was ging bij de voet van de klim schijnbaar zo hard dat ie de bocht niet kon houden. Vandaar zijn mindere 2e tussentijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:59 schreef Robar het volgende:
Wel opvallend hoe goed Westra dat laatste gedeelte gereden moet hebben. Hij wint daar tijd op iedereen die tot nu toe geweest is.
alle helpers van sky mochten niet vol doorgaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:58 schreef TheArt het volgende:
Porte komt zo door. Ben benieuwd of ie echt vol gaat. En zo ja, waar ie dan uitkomt. Tijdrit in de Dauphine was niet best.
EDIT: En nu dus ook niet.
Ja , beetje vreemd idd.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:59 schreef Columbiafan het volgende:
Ik begrijp wel niet zo goed hoe het kan dat Martin zoveel pech heeft?!? En hoezo krijgt ie weer een lekke band, is toch iets mis met die banden dan?
Toch nog bizar dat ie ondanks z'n lekke band nog zo'n tijd neerzet imo.quote:13.05: Tony Martin, die vandaag zonder polsbescherming fietste, had al na 5 kilometer in de tijdrit te maken met pech. Net als in de proloog reed de Duitser lek. Ondanks de tegenslag fietste Martin naar de voorlopig snelste tijd in de tijdrit. 'Ik vraag me af waarom ik zoveel pech heb. Deze tijd zal niet volstaan voor de overwinning. Ik ben superontgoocheld.'
Ik ben wel benieuwd wat hij kan, in Zwitserland reed hij helemaal niet zo'n slechte tijdrit volgens mij, dus niks kleinerends aanquote:Op maandag 9 juli 2012 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jammer dat iemand het noemt. Ik had gehoopt dat het gewoon stil daarover was. Er zijn toch alleen maar mensen die hem belachelijk willen maken, hem willen kleineren, uitschelden en andere kansloze zaken.
Hij heeft 0% kans om te winnen. Ik zou het nu zeker lekker rustig aan doen als ik hem was.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat hij kan, in Zwitserland reed hij helemaal niet zo'n slechte tijdrit volgens mij, dus niks kleinerends aan
Maar had Lieuwe wel kans om te winnen? Nee, maar iedereen is wel benieuwd hier hoe hij het doet, hetzelfde met Grivko bijvoorbeeld... so what is the point...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft 0% kans om te winnen. Ik zou het nu zeker lekker rustig aan doen als ik hem was.
Hij ging zelf niet vol, en terecht. Hij heeft in die tijdrit niets te winnen en hij kan beter lekker herstellen en na de rustdag weer wat proberen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat hij kan, in Zwitserland reed hij helemaal niet zo'n slechte tijdrit volgens mij, dus niks kleinerends aan
ah, rogers dus ook. Had ik niet verwacht.Die is wel in vorm. Benieuwd wat die kan.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef Devpartner het volgende:
[..]
alle helpers van sky mochten niet vol doorgaan.
Enkel de kopmannen en Rogers. Dus van sky zou ik niet teveel verwachten op die 3 na.
absoluut...heb een gevoel dat hij nu al kapot is en zichzelf weer heeft opgeblazenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
Je ziet aan het bewegen van Robert gewoon dat hij totaal de Robert niet is uit Californië of Zwitserland. Logisch natuurlijk.
Dat niet eens. Hij oogt gewoon compleet stijf.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef maickeltje het volgende:
[..]
absoluut...heb een gevoel dat hij nu al kapot is en zichzelf weer heeft opgeblazen
Dat is compleet duidelijk natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
Je ziet aan het bewegen van Robert gewoon dat hij totaal de Robert niet is uit Californië of Zwitserland. Logisch natuurlijk.
Gesink lijkt ook niet echt in staat om op de fiets te genezen, want het wordt alleen maar krampachtiger, dan kan je je afvragen of het veel zin heeft om door te rijden, hij is er na een valpartij in een rittenwedstrijd nog nooit doorgekomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
Moet je eens aan die bende idioten, die hem hier blijven afkraken, hier vertellen, al is dat vrij kansloosquote:Op maandag 9 juli 2012 14:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is compleet duidelijk natuurlijk.
Daarom verwacht ik de komende week ook niks. en als het daarna ook niks wordt sta ik ook niet raar te kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
Maar het lichaam moet toch kilometers maken voor het presteren in de toekomst? Dus is het misschien afstappen wel zo wenselijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Daarom verwacht ik de komende week ook niks. en als het daarna ook niks wordt sta ik ook niet raar te kijken.
Botte pech. Hij verdient wat rust.
Als hij zich toch zo slecht zou voelen zoals vorig jaar?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Drebbelman het volgende:
Gesink heeft vantevoren toch ook aangekondigd dat als hem hetzelfde overkwam als vorig jaar dat hij niet zou doorfietsen? Zou niets geks aan zijn, als hij nu af zou stappen en zich zou richten op de vuelta (mits hij die ook echt gaat rijden)
quote:Er was een tijd dat Vinokoerov goed kon tijdrijden. Als hij goed doorbloed was, kon hij zelfs winnen.
MICHEL WUYTS OVER DE KAZAKSE EX-DOPINGZONDAAR.
Vanwege z'n beenbreuk heeft hij geen ideale voorbereiding gehad. Is het daarom inderdaad niet goed om toch kilometers te maken in deze Tour? Ik heb de indruk dat het, in tegenstelling tot vorig jaar, mentaal nog goed zit bij hem.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar het lichaam moet toch kilometers maken voor het presteren in de toekomst? Dus is het misschien afstappen wel zo wenselijk?
Laurens gaat idd steeds beter tijdrijden.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef Slobeend het volgende:
Ten Dam 10e bij 1e tussenpunt. Hij wordt steeds beter in tijdrijden.
Miste een bocht in dat gedeelte, jammer genoeg.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat het 1e deel van de tijdrit van Westra matig was, zijn 2e deel was echt heel goed.
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:38 schreef Columbiafan het volgende:
De winnaar van de tijdrit 1.30 a 2 minuten rapper dan Martin?
Kessiakoff zou een goede indicatie moeten zijn, komt zo op het eerste tussenpunt.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Zal Westra top 20 rijden? Of komen er nog te veel goede?
13e...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kessiakoff zou een goede indicatie moeten zijn, komt zo op het eerste tussenpunt.
Als Wiggins echt top is, moet 1,5 minuut wel kunnen, denk ik. Was al een stuk sneller dan Martin in de Dauphiné en daar had Martin geen lekke band of fysieke problemen. En Cancellara is er dan ook nog.quote:
Is gesloopt na gisteren natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Kessiakoff zou een goede indicatie moeten zijn, komt zo op het eerste tussenpunt.
Hmm ... sja die 2 kunnen daar mischien nog wel zo ver onder duiken idd.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Wiggins echt top is, moet 1,5 minuut wel kunnen, denk ik. Was al een stuk sneller dan Martin in de Dauphiné en daar had Martin geen lekke band of fysieke problemen. En Cancellara is er dan ook nog.
Zal het wel bewust rustig aan doen, net als Porte (die dat vooraf ook al aangaf). Waarschijnlijk enkel Wiggo, Froome en Rogers echt voluit daar.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef Altron het volgende:
Laatst langsgereden renner
38.BOASSON HAGEN E. 102SKYin 23:37 in 01:21
Damn , dat valt me wel erg tegen.
Dan zie ik nog maar 10 man die mogelijk sneller kunnen zijn dan Westra, tegelijkertijd valt er altijd wel 1 van de klassementsmannen tegen in zo'n tijdrit.quote:
Maar dan heeft hij wel weinig piekmomenten. Wiggins piekt/wint in elke koers waar hij rijdt dit jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Ereinion het volgende:
Probleem voor Gesink is vooral dat hij in California piekte, in Zwitserland was hij al minder. Dan krijg je een kleine tegenslag in de Tour, en dan knak je direct.
Sean Yates (Team Sky) had gezegd dat van zijn ploeg alleen Rogers, Froome en Wiggins voluit zouden rijden. De andere renners van zijn ploeg rijden niet voluit.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef Altron het volgende:
Laatst langsgereden renner
38.BOASSON HAGEN E. 102SKYin 23:37 in 01:21
Damn , dat valt me wel erg tegen.
Hij heeft juist rustig aan gedaan na Cali, om via Zwitserland op te bouwen naar de Tour.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Ereinion het volgende:
Probleem voor Gesink is vooral dat hij in California piekte, in Zwitserland was hij al minder. Dan krijg je een kleine tegenslag in de Tour, en dan knak je direct.
Dat vind ik nou wel weer erg weinig ambitieus. Komop joh, het is 1 val; als het niet lukt dan lukt het niet, maar wat proberen mag wel hoor. Het lijkt me alleen maar frustrerender om je als een renner als Gesink maar wat mee te laten voeren door het peloton, dan kan je beter helemaal afstappen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:26 schreef marcodej het volgende:
Hij moet gewoon rustig uitrijden, niks meer van hem verwachten en alles wat meer is is meegenomen.
Maar goed, dan zal hij wel weer de kritiek krijgen dat hij geen karakter laat zien.
Maar die heeft ook Geert Leinders als ploegdokter/trainer, niet Louis Delhaye.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij wel weinig piekmomenten. Wiggins piekt/wint in elke koers waar hij rijdt dit jaar.
In Zwitserland was hij niet minder hoor. Het deelnemersveld in Californië was wat minder dan in Zwitserland, maar Robert was daar echt niet beter dan in Zwitserland.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Ereinion het volgende:
Blergh... had ik dit nou maar van tevoren geweten ;/quote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Sean Yates (Team Sky) had gezegd dat van zijn ploeg alleen Rogers, Froome en Wiggins voluit zouden rijden. De andere renners van zijn ploeg rijden niet voluit.
Het is natuurlijk onmogelijk om na California af te bouwen en dan weer opnieuw op te bouwen, in zo'n korte tijd kan je niet twee pieken hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft juist rustig aan gedaan na Cali, om via Zwitserland op te bouwen naar de Tour.
Wiggins komt niet terug van een complexe beenbreuk, de belastbaarheid van Gesink zou hoe dan ook een probleem zijn dit jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar dan heeft hij wel weinig piekmomenten. Wiggins piekt/wint in elke koers waar hij rijdt dit jaar.
Hoezo dat nou weerquote:Op maandag 9 juli 2012 14:49 schreef Koudewinter het volgende:
Cancellara moet lekrijden, de bocht uitvliegen en als toetje de ketting eraf, Sorry is even nodig.
Waarom?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:49 schreef Koudewinter het volgende:
Cancellara moet lekrijden, de bocht uitvliegen en als toetje de ketting eraf, Sorry is even nodig.
Wat doe je hier als je geen wielerliefhebber bent?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:49 schreef Koudewinter het volgende:
Gesink heeft normaal zo'n goed basisniveau dat dat echt wel mogelijk is. Gesink is normaal ook geen "pieker", die kan het hele jaar door goed zijn, dat heeft hij al wel bewezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onmogelijk om na California af te bouwen en dan weer opnieuw op te bouwen, in zo'n korte tijd kan je niet twee pieken hebben.
Kan best.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef keepoww het volgende:
Goed mogelijk dat Evans vandaag heet geel pakt? Of is Wiggo zoveel beter in de tijdrit?
Normaal is Wiggo beter vandaag ja, slottijdrit zou misschien nog anders kunnen zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef keepoww het volgende:
Goed mogelijk dat Evans vandaag heet geel pakt? Of is Wiggo zoveel beter in de tijdrit?
In de Dauphiné pakte Wiggins 1:26 op Evans in de tijdrit.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef keepoww het volgende:
Absoluut niet en zo te zien ging hij bij lange na niet voluit.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:51 schreef marcodej het volgende:
22e. Niet eens zo slecht. Gezien de omstandigheden. Maar hij start dit keer vroeg natuurlijk.
Je weet dat hij zijn been gebroken heeft en dit seizoen een opbouwseizoen is?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Idd , ben benieuwd.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef Devpartner het volgende:
Cancellera van start, strak weten we dus wat de tijd van Martin dus waard gaat zijn.
quote:
Heeft er ook niet veel gereden door zijn blessure dit jaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:57 schreef Marcoss het volgende:
Wel meer dan een jaar geleden dat Cancellara een lange tijdrit won (behalve het Zwitsers kampioenschap)
De laatste twee seizoenen is hij veel meer een pieker geworden. Of het zou beter zijn om te zeggen dat hij de laatste twee jaar veel vaker niet goed is. Sowieso betekent een hoog basisniveau niet veel als het op de Tour aankomt, de laatste drie jaar lukte het Gesink ook niet om in topvorm aan de start van de klassiekers te verschijnen, dat het in de Tour dit jaar niet lukt is dus geen verrassing.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gesink heeft normaal zo'n goed basisniveau dat dat echt wel mogelijk is. Gesink is normaal ook geen "pieker", die kan het hele jaar door goed zijn, dat heeft hij al wel bewezen.
Nee, alleen Zwitserland, maar ook vorig jaar werd hij meerdere keren geklopt (vaak door Martin, maar ook door Froome onder andere)quote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Heeft er ook niet veel gereden door zijn blessure dit jaar.
Eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk gaan we zeker nog zien die derde week, die moet dan kunnen wat Pinot gisteren kon. Tijdritje is prima.
Ja, dat weet ik. Ik bedoelde het eigenlijk anders. Hij was in Zwitserland gewoon in orde, als hij California als piekmoment zou hebben gehad, zou het niet best zijn als hij nu minder zou zijn. Hij is nu minder maar dat ligt niet aan het pieken.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je weet dat hij zijn been gebroken heeft en dit seizoen een opbouwseizoen is?
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef marcodej het volgende:
Kruijswijk gaan we zeker nog zien die derde week, die moet dan kunnen wat Pinot gisteren kon. Tijdritje is prima.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin zou de opdracht hebben gekregen van de Duitse dokter van Quick Step om na de tijdrit af te stappen. (Bron = Sporza)
Heel goed in korte tijdritten, lange tijdritten zijn (nog) niks voor hemquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe doet Sagan het doorgaans in tijdritjes?
We weten niet of hij dit jaar de vorm niet had. Eerste week was gewoon meer dan prima, maar die val zorgt ervoor dat we niet weten waar hij precies staat. Ik weet niet of hij zomaar top vijf had gehaald (denk het eerlijk gezegd niet), maar hij moet ook zonder de supervorm (wat hij deze Tour nog niet kan hebben gezien zijn voorgeschiedenis) beter zijn dan een Nicolas Roche natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De laatste twee seizoenen is hij veel meer een pieker geworden. Of het zou beter zijn om te zeggen dat hij de laatste twee jaar veel vaker niet goed is. Sowieso betekent een hoog basisniveau niet veel als het op de Tour aankomt, de laatste drie jaar lukte het Gesink ook niet om in topvorm aan de start van de klassiekers te verschijnen, dat het in de Tour dit jaar niet lukt is dus geen verrassing.
Niemand overtreft Madiot.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
En dat Erik Breukiink ineens zo gek als Madiot zou worden
Klopt maar zegt net dat ie het toch nog niet zeker is, Holm zou graag willen dat ie blijft, maar lijkt me verstandiger om af te stappen iddquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin zou de opdracht hebben gekregen van de Duitse dokter van Quick Step om na de tijdrit af te stappen. (Bron = Sporza)
Vooral heuvelachtige en technische tijdritjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heel goed in korte tijdritten, lange tijdritten zijn (nog) niks voor hem
Tellen ze dan zelf die afsluitende tijdrit van 2008 niet mee?quote:The only long TT he's won at the Tour was in Pauillac at the end of the 2010 race.
Dat hoorde ik al om 14.10 op de nos . Jammer voor mijn poulquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Met het oog op de Olympische Spelen is dat heel verstandig.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:06 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Klopt maar zegt net dat ie het toch nog niet zeker is, Holm zou graag willen dat ie blijft, maar lijkt me verstandiger om af te stappen idd
Hehe, Breukink en enthousiastquote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
En dat Erik Breukiink ineens zo gek als Madiot zou worden
Dat zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:07 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Maar Breukink wel zichzelf als hij ineens zo enthousiast zou zijn.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef Gitank2 het volgende:
Mooi gemaakt, die tijdrijder in dat weiland.
Netjesquote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef Gitank2 het volgende:
Mooi gemaakt, die tijdrijder in dat weiland.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:12 schreef starbeach het volgende:
Laurens was gister ook de beste NLer toch, hopelijk kan hij nog wat leuks laten zien deze tour.
Alleen het eerste gedeelte is toch zo omhoog? Vandaar ook dat Westra het daar wat lastiger had op gang komen. Het is volgens mij geen serieuze klimtijdrit hoor... Cance gewoon lijkt mij...!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
Het parcours zo te zien: de winst in de tijdrit gaat tussen Wiggins en Froome.
Mollema gaat winnenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef TheArt het volgende:
Het parcours zo te zien: de winst in de tijdrit gaat tussen Wiggins en Froome.
Zijn hoofd is gevuld met informatie over schaatsen en kastelen en niet met dit soort onzin. ;')quote:Op maandag 9 juli 2012 15:14 schreef Nober het volgende:
Dijkstra!!!!!!!!
Alain Prost is een viervoudig wereldkampioen F1, niet een oud F1 coureur (alsof hij niets bereikt heeft). Hij won het vaakst tot dat Schumacher zijn 52ste GP won en is nog steeds tweede qua meeste GP overwinningen.
Gewoon Cance? Cance wint echt niet elke tijdrit waarin ie start hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef BarryK het volgende:
[..]
Alleen het eerste gedeelte is toch zo omhoog? Vandaar ook dat Westra het daar wat lastiger had op gang komen. Het is volgens mij geen serieuze klimtijdrit hoor... Cance gewoon lijkt mij...!
Mollema gaat ingehaald worden vrees ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:16 schreef Slobeend het volgende:
Mollema zou al voorbij moeten zijn gekomen.
Na 5 km. in deze tijdrit.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:16 schreef BarryK het volgende:
Tussen welke meetpunten was de lekke band van Martin?
Cance is op een dergelijk parcours gewoon de te kloppen man.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon Cance? Cance wint echt niet elke tijdrit waarin ie start hoor.
En de breuk.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef Drassss het volgende:
Cance dus iets sneller als je de lekkenband eraf haalt bij Martin.
Cancellara is nu niet echt de superman van 1-2 jaar terug.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:17 schreef BarryK het volgende:
[..]
Cance is op een dergelijk parcours gewoon de te kloppen man.
75% kijkt hier alleen de Tour als het om wielrennen gaat, Art.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
WTF, waarom vergeet iedereen Froome hierKlopte Cance en Wiggo vorig jaar gewoon in de Vuelta.
Cancellera was vorig jaar niet de superman, dit jaar gewoon weer wel hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Cancellara is nu niet echt de superman van 1-2 jaar terug.
I know, maar ik hoor in de media zelfs zijn naam amper terug. Alhoewel ik van veel media ook vermoed dat ze alleen de Tour volgenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
75% kijkt hier alleen de Tour als het om wielrennen gaat, Art.
Niemand vergeet Froome toch? Is toch wel één van de favorieten vandaag, benieuwd ook naar Rogers met het oog op Londenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
WTF, waarom vergeet iedereen Froome hierKlopte Cance en Wiggo vorig jaar gewoon in de Vuelta.
Niet alles hier trouwens hoor. Hoor zijn naam nergens vallen.
Juist, Cobo won die Vuelta, Cobo!!! Wie de neuk is dat dan!?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
75% kijkt hier alleen de Tour als het om wielrennen gaat, Art.
Was in Romandie en de Dauphine niet heeel erg uitstekend in de tijdritten, heeft nog te weinig bewezen constant bij de wereldtop te kunnen rijden in dit werk.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
... en binnen 2 minuten ontlploffen. Lijkt me niet handig.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat heel snel voorbij komen. En dan maar proberen aan te haken.
Froome sukkelde met blessures aan het begin van het jaar. Tijdrit in de Dauphine was alweer op niveau.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was in Romandie en de Dauphine niet heeel erg uitstekend in de tijdritten, heeft nog te weinig bewezen constant bij de wereldtop te kunnen rijden in dit werk.
Neemt niet weg dat hij met deze vorm én dit parcours het nu weldegelijk weer moeten kunnen laten zien, daar heb je gelijk in denk ik ja!
Als je een dagje tour wilt kijken in france, is het ook slim om bij de tijdrit te gaan kijken.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:21 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind tijdrijden ook echt vet om naar te kijken. Zelf doen is ook leuk. Heb op me racefiets ook zo'n opzetstuk waar je je armen in kunt leggen. En dan trappen trappen trappen
Froome is zeker een grote kanshebber vandaag, maar die tijdrit in Salamanca gaf wel een enigszins vertekend beeld. Bij het laatste tussenpunt was Wiggins toen nog veel sneller dan Froome, maar die had toen te weinig gedronken en verloor veel tijd in de laatste paar kilometers.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Cancellera was vorig jaar niet de superman, dit jaar gewoon weer wel hoor.
Ik dacht dat dat meer een klimmerstijdrit was destijds, maar dat blijkt niet te kloppen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:18 schreef TheArt het volgende:
Of Spartacus is heel goed natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Columbiafan het volgende:
Kijkend naar de tussentijd van Cancellara gaat Martin hier geen top 10 rijden in de tijdrit
Motor in zijn frame maar mondje dicht.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Of Spartacus is heel goed natuurlijk.
Die tijdritten van Leipo lijken nergens meer op.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat meer een klimmerstijdrit was destijds, maar dat blijkt niet te kloppen.
Ik ben erg benieuwd naar Leipheimer; erg wisselend totzover en nu moet toch blijken wat de rest van de tour voor hem moet gaan brengen... Taaramae viel gisteren ook ietwat tegen...
Mijn dialectquote:Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vansummeren als een giechelend tienermeisje.
Tour in Rotterdam was ik bij. Sterker nog alle dagen ervoor met het alle trainingen ook. Echt tof dat het in mijn stad was.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je een dagje tour wilt kijken in france, is het ook slim om bij de tijdrit te gaan kijken.
Kans is aanwezig dat de Vuelta te vroeg komt voor Schleck.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Juist, Cobo won die Vuelta, Cobo!!! Wie de neuk is dat dan!?Dit jaar wel interessant met Schleck en Contador.
Fabianquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Echt waar? Dat zag ik niet aankomen, door wie dan??
2 of 3 minutenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef sausagin het volgende:
Hoeveel min. verschil ziet er tussen 2 renners bij de start?
nee natuurlijk niet, ik zal hier een trainings ritje van maken om een dagje extra rust te kunnen pakken.quote:
Jawel.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Columbiafan het volgende:
Kijkend naar de tussentijd van Cancellara gaat Martin hier geen top 10 rijden in de tijdrit
Ullrich was een baasquote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef OProg het volgende:
Die eerste tijdrit in 1997 waar Ulrich zo enorn hard voorbij Virenque gevlogen kwam. Toen werd Virenque ook nog tweede door Ulrich daarna als richtpunt te gebruiken.
Dat was énorm, Ullrich was toch een absolute god in de tijdrit, vergeet nooit hoe hard ie uithaalde in een tijdrit van 48 kilometer in cap d'ecouvertequote:Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef OProg het volgende:
Die eerste tijdrit in 1997 waar Ulrich zo enorn hard voorbij Virenque gevlogen kwam. Toen werd Virenque ook nog tweede door Ulrich daarna als richtpunt te gebruiken.
Kashechinquote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef BroodjePatat1 het volgende:
Wie starte er voor Mollema? Kans dat Cancellara die gozer ook kapot rijdt? Of is dat een degelijke tijdrijder
johquote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft dan wel abnormaal hard gereden bij Tussenpunt 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |