quote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken, lijkt me wel een mooi plan eigenlijk
Whahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sjoelen en advocaat drinken is zware kost anders.
Btw Mimi
[ afbeelding ]
Volgende UFC wordt ook weer Epic met Barao vs Faber. Barao komt uit team Nogueira net zoals JDS.quote:
Beste Michhas,quote:
Beste Michhas,quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Michhas het volgende:
haha julie zijn dr allemaal ibngetrapt ik was helmaal niet aan de telefoon XD
8/10quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Michhas het volgende:
plsquote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Michhas het volgende:
Leuke garp -1quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Michhas het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja hoi er staat -1 maar er moet +1 staan
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja hoi er staat -1 maar er moet +1 staan
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Michhas,
Slechte grappen, slechte voorbereiding, slechte uitvoering. De cuisson van de grap was niet goed, miste een krokantje, ik durf zelfs te zeggen dat deze grap iewat te zuur is. Volgende keer graag aandacht besteden aan het degelijk aroseren van de grap.
Gr gr,
Chefkok Aartje T.
Afmaken dat soort mensen. Waarom steekt er trouwens een piemel uit zijn navel?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef SoldMayor het volgende:
Dit heeft zelfs het RTLnieuws gehaald:
Niks mis mee toch, goeie tekst, harde beat, geile sletjes, Florida.
Geboren in de ghetto. Ze dachten dat zijn navelstreng eraf moesten trekken in plaats van doorknippen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Afmaken dat soort mensen. Waarom steekt er trouwens een piemel uit zijn navel?
Maar nu serieus, hij kan navelbreuk hebben (gehad).quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Afmaken dat soort mensen. Waarom steekt er trouwens een piemel uit zijn navel?
Nog even geduld, over een uurtje zal ik je de fijne kneepjes van Forza lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laaptop sukkl lees toch ens goed jezus :squote:Op maandag 9 juli 2012 22:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
l;aptop??? the fuck is dat nou weer, is dat iets Frans?
ohw zeg dat dan meteenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
laaptop sukkl lees toch ens goed jezus :s
Maar de VVD noemt zich toch liberaal, die willen toch niets verbieden?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef Bozz187 het volgende:
in het kader
http://www.powned.tv/nieu(...)ten_uit_de_kler.html
dan ook geen voetbalshirtjes meer, en andere rare groepsshirtjes
ja dat dacht ik dus ook, dus als je ze binnenkort tegenkomt in de stad met hun propaganda, moet je vragen of ze achter al hun leden staan. zo ja, dan vragen of ze hun kleding met logo willen uittrekken, in het kader van voorbeeld geven.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar de VVD noemt zich toch liberaal, die willen toch niets verbieden?
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Bozz187 het volgende:
howdy ho!
[ afbeelding ]Anchorman reference, LOVE IT!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
En zit er nog meer inquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
Die meid waar ik mee ging eten is echt geweldig trouwens.
Ja, maar ik heb morgenochtend een belangrijk gesprek voor m'n bsa enzulks dus dat is voor later.quote:
Mooi mooi ! Wel 18 + tochquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb morgenochtend een belangrijk gesprek voor m'n bsa enzulks dus dat is voor later.
Kip, roti?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
Die meid waar ik mee ging eten is echt geweldig trouwens.
special story for my man MC Row-Hit
Mooi manquote:
Ah okequote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:26 schreef Kutstudent het volgende:
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, maar volgens mij kan je er in de kroeg toch behoorlijk hard op gaan.
Bazennummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:26 schreef Kutstudent het volgende:
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, maar volgens mij kan je er in de kroeg toch behoorlijk hard op gaan.
quote:
quote:
quote:
Sommige mensen weten niks en dat zal altijd zo blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En jij ondertussen maar gewoon hard werken he.
OMG OMG OMG OMG IK KREEG EEN QUOTE ALERT!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niks en dat zal altijd zo blijven
Handig he..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG IK KREEG EEN QUOTE ALERT!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |