Zal er eens over nadenken, lijkt me wel een mooi plan eigenlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 17:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wilde je nog bellenga lekker mee man,weer verkeerde treinen pakken,in Dordt wakker worden
Gewoon doen mi mangquote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken, lijkt me wel een mooi plan eigenlijk
Ik heb za en zo ook al plannen en heb het gevoel dat er vrijdag ook iets was. Alleen weet ik niet meer wat...quote:
Met je vriendin op de bank zitten, iets met je vriendin doen, in ieder geval vast niet belangrijkquote:Op maandag 9 juli 2012 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb za en zo ook al plannen en heb het gevoel dat er vrijdag ook iets was. Alleen weet ik niet meer wat...
Als je het niet meer weet is het niet boeiend. Je bent toch geen oude man wat is er nou mis met 3 dagen plannen hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb za en zo ook al plannen en heb het gevoel dat er vrijdag ook iets was. Alleen weet ik niet meer wat...
quote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal er eens over nadenken, lijkt me wel een mooi plan eigenlijk
Whahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sjoelen en advocaat drinken is zware kost anders.
Btw Mimi
[ afbeelding ]
Volgende UFC wordt ook weer Epic met Barao vs Faber. Barao komt uit team Nogueira net zoals JDS.quote:
Beste Michhas,quote:
Beste Michhas,quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Michhas het volgende:
haha julie zijn dr allemaal ibngetrapt ik was helmaal niet aan de telefoon XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |