quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:26 schreef Kutstudent het volgende:
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, maar volgens mij kan je er in de kroeg toch behoorlijk hard op gaan.
Bazennummer.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:26 schreef Kutstudent het volgende:
Weet niet wat ik hiervan moet vinden, maar volgens mij kan je er in de kroeg toch behoorlijk hard op gaan.
quote:
quote:
quote:
Sommige mensen weten niks en dat zal altijd zo blijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En jij ondertussen maar gewoon hard werken he.
OMG OMG OMG OMG IK KREEG EEN QUOTE ALERT!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen weten niks en dat zal altijd zo blijven
Handig he..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG IK KREEG EEN QUOTE ALERT!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mwa kan handig zijn iddquote:
Apart. ik zie je oude UI ook nog steeds in dit topicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kijk mijn nieuwe usericon dan![]()
kut spel.
Ik heb er ook helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Apart. ik zie je oude UI ook nog steeds in dit topic
Ja echt een graf spel
Ja man, kut verhaal. kut setting. kut graphics.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen zin in.
Echt saai spel. Kut graphics.
Hahhihah leuwk he dat Kwoten zo haha?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja man, kut verhaal. kut setting. kut graphics.
nee die ga ik niet halen meneer !!!
Nickquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja man, kut verhaal. kut setting. kut graphics.
nee die ga ik niet halen meneer !!!
Keihard aan het vakken vullen ouwe!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En jij ondertussen maar gewoon hard werken he.
Hoi PierreTT,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |