SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SCOp donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:43 schreef m.k het volgende:
Ik wil graag bij V&V maar ik denk niet dat ik de sport eis haal
Héél wat anders dan werken bij de NSquote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef trigt013 het volgende:
Voor iedereen die het wilt weten wat ik gedaan heb:
Soldaat bij 13 LMB (Dragon/gewonderverzorger)
Korporaal bij 11 staf/staf (Schrijver)
Sergeant bij 11 LMB (AMV)
Sergeant1 bij 42 BLJ staf/staf (AMV)
Sergeant1 bij 410 opv/afv cie (Hulppost commandant)
Sergeant 1 bij MBB (Klinisch Chemisch Analist)
Sergeant 1 bij PVKL (Wervingsvoorlichter)
Ik maak nooit grappen, waar zie je me in godsnaam voor aan?quote:
Valt wel mee hoor, ik heb de opleidingen ervoor. Ik heb een managementfunctie.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Héél wat anders dan werken bij de NS
M.K. maakt nooit, maar dan ook nooit grappen. Het lef om dat te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik maak nooit grappen, waar zie je me in godsnaam voor aan?
Doe je goed. Opleidingen in tijd van DEF gehaald?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb de opleidingen ervoor. Ik heb een managementfunctie.
Yep, sociologie.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je goed. Opleidingen in tijd van DEF gehaald?
Jammer dat je weggaat, miss kon je mijn intake wel aanhorenquote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef trigt013 het volgende:
[..]
M.K. maakt nooit, maar dan ook nooit grappen. Het lef om dat te zeggen.
Welke opleiding wil je gaan doen? (Locatie)quote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jammer dat je weggaat, miss kon je mijn intake wel aanhoren
na het examenjaar V&V GROP Niv. 3 te ROC Amsterdam.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Welke opleiding wil je gaan doen? (Locatie)
Is een goede plek, dat team is gemotiveerd en eerlijk. Je moet er hard werken maar krijgt er wel eerlijk kansen..quote:Op maandag 9 juli 2012 12:54 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
na het examenjaar V&V GROP Niv. 3 te ROC Amsterdam.
Mooizo, mensen zonder motivatie heb je niet veel aanquote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Is een goede plek, dat team is gemotiveerd en eerlijk. Je moet er hard werken maar krijgt er wel eerlijk kansen..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga maandag even contact leggen met de Belgische para waar ik de instructie van heb gehad in Lagland. Bij hem heb ik beiden leren maken en gooien.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wat ik heb geleerd is dat de Molotovcoktail een fles is met brandbare vloeistof met aan de buitenkant chemicaliën om het bij het breken te doen ontsteken. Dit om te voorkomen dat de werper verraden gaat worden door de brandende lont zoals die bij een brandfles noodzakelijk is.
Iedereen hier A'dammer ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef Thaboel het volgende:
Zelf ook v&v op Amsterdam gedaan. Goeie groep met docenten!
gewone keuring gehad in Amsterdam.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Iedereen hier A'dammer ofzo?. Wat kreeg jij voor intake/ sporteisen tijdens de keuring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |